Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2017 20:14 - Докога ще разделяте хората? Или как комисията по досиетата оправдава съществуването си и милионите за издръжката си
Автор: 1997 Категория: Други   
Прочетен: 486 Коментари: 0 Гласове:
1



Дума 12. Септември 2017 , брой: 178 Христо В. ХРИСТОВ-РЕФЕРЕНТА, Правец
Вече над 20 години работи т.нар. комисия по досиетата. През 1977 г., като бивш щатен служител на МВР, получих кадровото си досие. Тогава бях директор на Горското стопанство в Етрополе.
През 2008 г. отново получих досието си. Реших да изпратя писмо на Комисията за разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия (накратко КРДОПБГДСРСБНА).
Написах им следното:

Уважаеми господа,
Както е прието, когато човек получи писмо, следва да отговори. В случая е необходимо да ви отговоря и за да ви улесня за по-нататъшната ви безполезна работа. Освен че съм бил директор на Държавно горско стопанство (не на лесничейство), аз бях осем години общински съветник към общината в гр. Правец - до 1998 г. Това също е предмет на закона. Щом като моята особа представлява интерес за вас, ще ви съобщя и някои подробности от биографията си!
Бил съм четен и дружинен командир в организация "Септемврийче" при училището в Правец до 1949 г. Тогава бяхме гладни и боси. На обществени начала съм имал следната дейност:
* секретар на ППО на БКП при Горско стопанство - гр. Етрополе;
* дълги години председател на Профкомитета при същото стопанство;
* завършил съм и съответните школи за тези дейности;
* отрядник и командир на Доброволчески отряд при стопанството;
* председател на ДОСО;
* нещатен автоконтрольор към РУ в Етрополе;
* съдебен заседател общо 40 години към районни и окръжни съдилища;
* общински съветник общо 16 години;
* извънщатен служител на МВР след 10 ноември 1989 г.
Трудовият ми стаж е 50 години в горския сектор и МВР, и то само в България. Награждаван съм с много държавни награди и съм удостоен със званието "Заслужил лесовъд". Не съм съден и осъждан.
Сега аз и хората, които ме познават, си задаваме въпроси. Какво е моето прегрешение? За какво ме анатемосвате? Ясно е, че несъвършеният и антинароден закон ви задължава да работите за разделянето и озлоблението на народа. Задължава ви да харчите милиони левове за безполезна работа, когато много деца и възрастни се нуждаят от здравна и социална помощ. Не знам дали се сещате, че един ден вашата безполезна дейност и дейността на тези, които са ви назначили, ще бъде анатемосвана по същия начин.
Ние, възрастните, си отиваме, пък вие, младите, каквото си постелете, на това ще легнете. Вижда ми се обаче, че постелята, която готвите, е грапава и бодлива.
Извинете ме за откровеността.

Нямаше реакция на писмото ми. През 2017 г. отново получих досието си - за трети път. Сега не съм никакъв и не знам какъв е поводът. Вероятно тази комисия, след като похарчи десетки милиони, е изчерпала ресурса си. Сега, за да съществува, започва да повтаря и потретва писмата, които изпраща.
Дано отговорните фактори от Народното събрание се сезират и прекратят паразитната й дейност.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 1997
Категория: Политика
Прочетен: 3034097
Постинги: 3517
Коментари: 2405
Гласове: 1311
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031