Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2018 11:43 - Извратен баща изнасили красивата си дъщеря пред очите на приятелите си и я подтикна към самоубийство, но ... (СНИМКИ)
Автор: drlubenova Категория: Други   
Прочетен: 368 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.05.2018 11:44


image
Баща изнасили 19-годишната си дъщеря в апартамента си в Глазгоу, Шотландия. Въпреки тежкото си емоционално състояние, Джейми Лий Крег събрала сили в себе си и разказала за гаврата, на която била подложена, пред полицията. За съжаление, след зверския акт Джейми не успяла да се справи с травмата и в края на декември 2016 година сложила край на живота си. 

image

image

image

"Това не беше момичето, което познавах. Беше в истерия, смутена, раздразнителна... Сложи глава на коленете ми и започна да плаче. Прегърнах я. Как ми се иска да го направи и сега", казва съкрушената й майката Лиз Крейг.  

image

На погребението на дъщеря си тя се заклела, че няма да остави нещата на самотек. Лиз Крейг дава показания в съда и разказва как момичето й е споделило за изнасилването.

image

В залата често сълзите напират в очите й, но въпреки това успява достойно да защити малкото си момиче. Лиз настоява изнасилвачът да бъде обвинен и в убийство. По думите й,  ръцете на Джеймс Елдър са изцапани с кръвта на дъщеря й.  "Просто искам справедливост. Сега аз съм гласът на Джейми. Никога няма да ме разберете, докато не загубите детето си", казва още Лиз.  В съда в Глазгоу са изчетени и показанията на 19-годишната жертва. Момичето разказва, че в апартамента на баща й имало още трима мъже. Преди татко й да я нападне, един от тях опитал да я целуне. Джейми опитала да се измъкне и избяга, но за съжаление не успяла.  "Държаха ми ръцете, а той ме изнасилваше... Струваше ми се, че времето е спряло", пише в показанията на госпожица Крейг.  Нищо няма да върне детето на една майка и няма да отнеме болката й, но думите, изречени на гроба на Джейми, не били на вятъра. Благодарение на показанията на Лиз съдът вснася обвинителния си акт, а извратенякът е осъден на 9 години затвор. 

www.tinyurl.com/ycd4u233

 







Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drlubenova
Категория: Други
Прочетен: 2044349
Постинги: 4536
Коментари: 237
Гласове: 2782
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031