Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2017 06:38 - С кои хора е полезно да се събираме
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1859 Коментари: 7 Гласове:
7

Последна промяна: 28.12.2017 09:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В живота се срещаме с много хора,не си даваме сметка понякога,че ни познават хиляди.Въпреки това се оказва,че имаме твърде малко близки и приятели,дори ако се окажем в труден момент може да се получи,че оставаме съвсем сами, без ничия помощ и дори съчувствие."Тежко,брате, се живее сред глупци неразбрани" въздъхна с мъка Ботев...Човек се чувства подтиснат и дори се разболява ако е самотен и търси нови контакти.Повечето хора се привличат от интересни,популярни,най вече материално добре подплатени личности,но в повечето случаи остават разочаровани.Всъщност какво липсва на един самотен човек - това е чвещината,добрината,не лустрото,а приятелската усмивка,ръката, подадена за помощ,дори и малкото приказки,които прогонват унинието и комплексите за малоценност.Това,което най срива чивека е чувството,че остарява,това чувство се изгражда в него заради контакти с лоши и злонамерени люде,които нарочно подбиват самочувствието му, дори изпитват удоволствие да тормозят,защото само така се чувстват значими,за себе си,разбира се,не в очите на околните.Всеки презира лошите хора,колкото и лицемерно да го прикрива поради някои съображения.Обикновено когато подценяват някого,той започва да търси  да се докаже,явявайки ценните си качества и дарби.Тогава враговете му търсят с нещо да го уязвят и така да си постигнат целите,понякога  като вълци намятат овчи кожи и започват да се преструват на много добрички,за да го хванат отново в мрежите си.Та по какво да ги различаваме лошите  - по това, че ти убиват вдъхновението и стимула за живот.Истински приятел и доброжелател е този,който те кара да се чувстваш млад,ако си болен с присъствието си да те накара да оздравееш,да влее сила,живот и младостнв теб и да ти помогне с това да разгърнеш способностите си и да се извисиш,дори да се издигнеш повече от него самия и това да го зарадва.Ето такива хора са полезни за събиране с тях!Другото е тръгване към провала,болестта и губило на време!
Димитрина Кременова



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nalia - Честити коледни и новогодишни празници, Кари!
28.12.2017 08:00
Само хубави хора край теб ти пожелавам, скъпа!!
цитирай
2. karamelita - Само хубави хора край теб ти поже...
28.12.2017 09:00
nalia написа:
Само хубави хора край теб ти пожелавам, скъпа!!

Благодаря,честити и на теб!Ще.си потърся хубави хора с фенера.
цитирай
3. nalia - :)) и както е казал поетът:
28.12.2017 10:02
Какво, че като излезеш от бъчвата,
ще срещнеш поредния таралеж,
погали го, дори да се убодеш!
цитирай
4. karamelita - Какво, че като излезеш от бъчвата, ...
28.12.2017 12:59
nalia написа:
Какво, че като излезеш от бъчвата,
ще срещнеш поредния таралеж,
погали го, дори да се убодеш!

Нямам повече сили да понеса лоши хора,ако се срещна с още един идиот или идиотка,които ми вдигат кръвното и рушат сърцето ми ,мога да умра,а децата ми разчитат на мен все пак още и не трябва да позволя някой безодговорен към здравето и живота на хората да ме лиши от живота,Бог да ме пази занапред от простаци и простачки!Никак да не ми се вясват на пътя повече!Искам да пояснявъв връзка за злобното ти подмятане за моята бъчва,от където съм била излизала,че аз не съм Диоген,а човек харесващ много по висок стандарт на живот ,не пия и не пуша и живея в хубав апартамент в центъра да града,до операта и театъра.Налия, ти също си много злобен и отрицателен човек,колкото и да се преструваш на добричка,само с какво удоволствие се кефиш,когато Юлия обижда ценностни хора,вие и двете сте лоши и зли!Сигурна съм,че много хора са го забелязали и въобще не ви взрмат за свестни!
цитирай
5. nalia - Разбира се, че не си Диоген, Кари, аз съм Диогенка:))
28.12.2017 14:39
Що се ежиш, миличка:)
цитирай
6. karamelita - Какво, че като излезеш от бъчвата, ...
28.12.2017 15:04
karamelita написа:
[quote=nalia]Какво, че като излезеш от бъчвата,
ще срещнеш поредния таралеж,
погали го, дори да се убодеш!

Нямам повече сили да понеса лоши хора,ако се срещна с още един идиот или идиотка,които ми вдигат кръвното и рушат сърцето ми ,мога да умра,а децата ми разчитат на мен все пак още и не трябва да позволя някой безоtговорен към здравето и живота на хората да ме лиши от живота,Бог да ме пази занапред от простаци и простачки!Никак да не ми се вясват на пътя повече!Искам да пояснявъв връзка за злобното ти подмятане за моята бъчва,от където съм била излизала,че аз не съм Диоген,а човек харесващ много по висок стандарт на живот ,не пия и не пуша и живея в хубав апартамент в центъра да града,до операта и театъра.Налия, ти също си много злобен и отрицателен човек,колкото и да се преструваш на добричка,само с какво удоволствие се кефиш,когато Юлия обижда ценностни хора,вие и двете сте лоши и зли!Сигурна съм,че много хора са го забелязали и въобще не ви взрмат за свестни![/quote Ne se ega,prosto ti kazvam,4e kato mi govorich mazno, niama da promenich mnenieto mi za teb i 4e si licemerna i zlobna - az taka te vazpriemam i po nikakav drug na4in .Takiva izkazvania si pravila i taka si se ligitimirala,az ne sam 4ovek,koito moge da bade zabluden - ne te vazpriemam dobre kato 4ovek pove4e si priiatelka na Ulia,a na takava priiateli mogat da badat samo hora kato neia - lochi , zlobni i dolni kato sachtnost.
цитирай
7. karamelita - Що се ежиш, миличка:)Ti li giv...
28.12.2017 15:20
nalia написа:
Що се ежиш, миличка:)

Ti li giveech v ba4vata!Ne e umestno da familiarni4ich i da me nari4ach mili4ka,nie po4ti ne se poznavame,a i ne vazpriemam takova obruchtenie, takiva ligavi prikazki sa licemerni.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 633280
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031