Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2017 13:51 - СКАНДАЛ!КАТО СЛУЖИТЕЛ НА ДАТО, БЯХ ЗАСТАВЕН ДА ПРАВЯ РЕМОНТИ НА ТЪСТА И СЪПРУГАТА НА ШЕФА НА ДАТО ЦВЕТАН КИТОВ!
Автор: bojinkata Категория: Новини   
Прочетен: 2300 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 http://afera.bg/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE-%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BE-%D0%B1%D1%8F%D1%85-%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%82.html СКАНДАЛ!КАТО СЛУЖИТЕЛ НА ДАТО, БЯХ ЗАСТАВЕН ДА ПРАВЯ РЕМОНТИ НА ТЪСТА И СЪПРУГАТА НА ШЕФА НА ДАТО ЦВЕТАН КИТОВ! ИЗДЕВАТЕЛСТВАТ НАД МЕН! ПРИЗОВАВАМ ВСИЧКИ ДЪРЖАВНИ СЛУЖИТЕЛИ ДА СПРАТ ДА СЕ СТРАХУВАТ И ДА СЕ ИЗПРАВЯТ СРЕЩУ СВОЕВОЛИЯТА В ДЪРЖАВАТА!

imageДО

ПРЕЗИДЕНТА НА

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ГОСПОДИН РУМЕН РАДЕВ

ДО

МИНИСТЪР ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ГОСПОДИН БОЙКО БОРИСОВ

ДО

ОМБУДСМАНА НА

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ГОСПОЖА МАЯ МАНОЛОВА

ДО

РЪКОВОДИТЕЛЯ НА

ГЛАВЕН ИНСПЕКТОРАТ КЪМ

МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ

ГОСПОЖА МАРИЯ ТОМОВА

Ж А Л Б А

от

Цветан Христов Христов, ЕГН xxxxxxxxxxx,

служител в държавна агенция „Технически операции”,

адрес за кореспонденция: xxxxxxxxxxxxx

 УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ПРЕЗИДЕНТ,

          УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МИНИСТЪР ПРЕДСЕДАТЕЛ,

          УВАЖАЕМА ГОСПОЖО МАНОЛОВА,

          УВАЖАЕМА ГОСПОЖО ТОМОВА,

 Казвам се Цветан Христов и съм назначен в държавна агенция „Технически операции” в началото на месец август, 2014 г. Докато течеше процедурата ми по назначаване, като лице работещо по трудово правоотношение, бях извикан от господин Драгомир Драганов, който ми каза, че ще трябва да направя оглед на обект в гр. Нови Искър. За него знаех, че е някакъв началник. Преди да започна работа в агенцията бях строител на свободна практика. Полагал съм изолация и довършителни вътрешно ремонтни дейности.

На следващия или по следващия ден се срещнахме с господин Драганов в центъра на гр. София в района на Министерство на вътрешните работи и заедно отидохме в гр. Нови Искър. Заведе ме и ми показа обекта, къща на един етаж със страна към тротоара без ограда. В двора се влиза през една метална врата. Там ни посрещна и разведе възрастен човек с малко име Киро. Не посмях да попитам чия е къщата, тъй като ме беше страх, че няма да бъда назначен на работа. За мен беше важно да започна тази работа, тъй като работата в частния сектор намаля, а работата в държавна структура ми дава един сигурен доход на месец. След като извърших огледа и установих какви материали ще ми трябват се уточнихме да започна работа и да поръчам каквито материали ми трябват. Казах на господин Драганов, че сам ще ми е трудно да направя изолация на цяла къща. Той ми каза да не се притеснявам, тъй като ще идва още едно момче да работи и той щял да ми помага.

Започнах работата по къщата през месец август, малко след назначаването ми. В процеса на работа разбрах, че къщата е на тъста на господин Китов, който е председател на държавна агенция „Технически операции”. След известно време той самият няколко пъти идваше на обекта да провери как върви работата и да попита за необходимост от допълнителни материали. Работата ми спореше, тъй като на обекта идваше да работи Милен Милошев, който в процеса на работа установих, че също е служител на агенцията. Докато аз полагах изолация, освен да ми помага Милен трябваше и да направи електрическа инсталация за външно осветление на къщата. По време на съвместната ни работа, той ми сподели, че при назначаването му, също му е поставено условие да извършва и дейности извън държавната служба.

          Преди да започна работа на обекта в гр. Нови Искър ми се обади служител на човешки ресурси в ДАТО и ми каза, че съм назначен на работа и трябва да отида да си подпиша документите. Когато отидох, за моя най-голяма изненада установих, че съм назначен на длъжност помощник-кухня в някаква база в гр. Китен. Попитах служителя от човешки ресурси каква е тази длъжност, а той ми отговори, че било разпореждане „от горе”. Нищо не попитах повече, поради породен в мен страх, че ако продължа да разпитвам могат и да не ме назначат или скоро след това уволнят, тъй като господин Китов е известен със сприхавия си характер. Малко след като подписах назначението, започнах работа по обекта, без да съм платен годишен отпуск или отпуск по болест. Адреса на къщата е гр. Нови Искър, ул. „Ропотамо” № 4А.

          След като приключих с поставянето на изолация, продължих работа в гр. София, като част от строителна бригада. Когато по разпоредени задачи давах мнение за подобряване на работата ми беше намеквано да не се обаждам, защото съм знаел от кой ми зависи работата. След известно време, не си спомням точно кога, бях повикан от господин Драганов. Каза ми, че ремонта в гр. Нови Искър продължава и ще има нужда от моето съдействие. Каза ми, че ще се полагат някакви декоративни камъни под прозорците, но трябва да отида на място. На следващия ден отидох до обекта в гр. Нови Искър. Там имаше бригада, която поставяше декоративни камъни под прозорците. Майсторите ми казаха, че след тях трябва да оформя всичките прозорци. След като приключиха работа се наложи да преправя част от изолацията.

Работех разпоредените ми задачи, докато през лятото на 2016г. отново бях извикан от господин Драганов. Каза ми, че ще трябва да огледам още един обект и ми каза да се свържа със съпругата на господин Китов – Весела. Аз и имах телефона и я познавах от работата ми в гр. Нови Искър. Същата ме заведе да извърша оглед на един апартамент в гр. София, кв. „Овча купел”, бл. 3, вх. А, ет. 8, среден апартамент вляво. Когато отидох на адреса установих, че апартамента е на висок етаж. Казах на Весела Китова че единственият начин да се положи изолация е на принципа „алпийски способ”. Казах и, че вече не го практикувам, поради болките в ръцете и проблеми с вестибуларния апарат. Допълнително и обясних, че от известно време не работя по „алпийски способ”, поради травми от миналото. Тя ми каза да се разбирам със съпруга и. Както споменах по-горе, поради страха ми да не загубя работата си и да лиша семейството си от доходи се съгласих и не съм се обаждал на никого. Започнах работа с мой лични алпинистки въжета и предпазни средства. За да закрепя въжетата се наложи да използвам химични анкери във вътрешен трегер в кухнята. Отново не съм пускал платен годишен отпуск или отпуск по болест. Отново материалите ми пристигаха директно от някаква фирма. Докато извършвах санирането ме беше много страх от злополука, но не посмях да кажа на никого. По време на работата няколко пъти получих световъртеж и загубих ориентация. След като приключих работата по обекта, проблемите ми се задълбочиха, което ме принуди да потърся лекарска помощ, за което мога да приложа документи.

          След като свърши и тази работа, отново само ми беше благодарено. Отново ми бе намекнато, че дължа сегашната си работа на благоволението на господин Китов и господин Драганов. Мислех и се надявах да са свършили имотите на господин Китов, докато тази година в началото на лятото отново бях извикан от господин Драганов. Обясни ми, че трябва да отида да извърша оглед на личният апартамент, в който по настоящем живее господин Китов, като ми даде адреса в гр. София, ж.к. „Света Тройца”, бл. 175, вх. В, ет. 5, ап. 58. Отново се свързах с госпожа Весела Китова и заедно с нея извърших огледа, като се уговорихме ремонта да започне през месец октомври. Така посоченият ремонт отново следва да се извършва по „алпийски способ”. Докато чаках да ми кажат, кога ще започна работа по изолацията на 05.10.2017 г. господин Драганов беше събрал голяма част от дирекцията в един учебен център. Вечерта на същата дата господин Драганов ме извика настрана и ми каза, че освен изолацията ще трябва да направя и декоративна мазилка в същият апартамент. Каза ми да помисля и да предложа различни видове мазилка.

          По време на тригодишната ми работа в агенцията се запознах с доста служители. Голяма част от тях са споделяли, че също са работили на обекти посочени от господин Китов, но поради страха си от загуба на работата си не са посмели да пуснат жалби.

          Уважаеми госпожи и господа,

          Това вече не се търпи. Рискувам здравето и живота си, за да запазя едничката работа, която имам, като върша частни задачи. Смятам, че не редно висши държавни служители да се възползват от служебното си положение за лична облага. Надявам се за вашата подкрепа тези издевателства над мен да спрат, тъй като това пречи, както на мен, така и на моето семейство. Пишейки настоящата жалба се страхувам от бъдещи рестрикции от страна на горепосочените лица.

          Призовавам всички държавни служители да спрат да се страхуват и да вземат активна позиция срещу страха и своеволията в държавата.

          Прилагам снимки на обектите на които съм работил.

 С уважение: /Цветан Христов/

10.10.2017 г.        

гр. София   




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bojinkata
Категория: Новини
Прочетен: 5388244
Постинги: 3598
Коментари: 5840
Гласове: 6718
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031