Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2010 13:50 - „Националисти” псуват национализма
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 2960 Коментари: 0 Гласове:
2



image Ако това са "националистите" на "Атака", то става ясно защо и национализмът им е такъв. Снимката е от техния митинг, проведен на 3 март 2010 година.

Отдавна се каня да пиша по темата за измамните националисти в България. Даже съм измислил заглавие – „Националисти без национализъм”. С това искам да подчертая липсата на идеология у претендиращите за лице на българския национализъм. Нещо повече, те не искат да научат какво представлява идеологията на национализма. Сега обаче ще продължа темата за агентите и провокаторите от форума на в-к „Атака”.
Наскоро в моите сайтове и в блога ми се появи серия статии за полицейската химия. Първата статия не я пуснах аз. Тази статия обаче насочи вниманието ми към темата, разрових се и публикувах продължения. Те също не бяха написани от мен, признавам, че не съм особено вещ в материята. Какво се случи после?
После във форума на в-к „Атака” почнаха да ме нападат и да ме обсипват с всякакви епитети. Като смятаха, или им бе наредено така да „смята”, че аз съм авторът на статиите.
  ***
„Gravedigger1
Новобранец

Това Елтимир ли е?
Ибришимов
Новобранец

На него ми прилича. От време на време му надзървам сайта, от чисто любопитство, по някога да си видгна настроението с неговите откровенни драсканици, този човек е изпаднал в някаква параночина дупка. Последно четох люти закани към Павлин Димитров да го заплашва, така че нищо чудно и да е тои нашият приятел автора на темичката.”
„Amenhotep
Шампион

„Кажи ми едно нещо с което Елтимир да заслужава уважение.”
Лежал е в затвора по комунистическо време за антикомунизъм.
Против турците и циганите е ... дори нагледно показва турските и циганските зверства, показва и свинщините на вишестоящите турско-цигански мекерета.
Най-малкото можеш да се водиш от сентенцията:
"Врагът на моя враг е мой приятел!"
  ***
Сещам се за една стара фраза: „Не съм чел Солженицин, но мнението ми за неговите книги е…”. Та и тук същото. Не знаят дали съм аз, но щом нападам Павлин Димитров, тоя ДС сатрап, значи трябва непременно да ме ухапят. Виртуално, щото иначе не им стиска. Също като в сайта на Движение „Талибаните на Аллах”, бивше „Воини на Тангра”. Ето и продължението, любопитно е. Човекът, пуснал материала в оня форум си казва чистосърдечно:
  ***
„A---
Наблюдател

Не съм Елтимир. Не го познавам. Интересно как успявате да разберете кой е наркоман и кой е бил дрогиран периодично от ДАНС. Не вземам наркотици. Никога не съм вземал. Новото правителство със закон забрани на ДАНС да използва химическия си арсенал. Не сте ли любопитни какво е съдържал този химически арсенал, срещу кого е бил използван, защо беше забранен, къде е сега, кои личности са свързани с него?
Интересно, ако някой не е спал няколко дни и е бил дрогиран от някой друг без негово знание дали ще бъде оправдан ако убие някого (например с колата) (особено на фона на унищожения му личен живот). Дали може да пледира "временна невменяемост" в съда. Някой знае ли какъв е законът ?
Buccaneer
Коментатор

 „А бе Кур за Елтимир и за всички като него. Кур и за "национализма" от хейтърски и параноичен тип. Плювач и хейтър не може да е достоен човек.”
"Кур за национализма" ??? Не знам за каква инстанция се мислиш, обаче не си и на малкият пръст на хората, които си позволяваш да клеветиш. Заради такива като тоя, с болните си виждания за света, вече ми се драйфа като чета темите в тоя форум, който иначе се води НАЦИОНАЛИСТИЧЕСКИ.”
  *** image Това пък са "националисти" от Движение „Талибаните на Аллах”. По-белички са, но иначе не са много по-различни от атакистите. Ако всичките ни националисти са все такива, можем с чиста съвест да кажем: "Бог да прости България!".

Вече много години наблюдавам провокаторите и знам, че това е един от техните основни методи. Те от факти и аргументи не се интересуват. Обикновено заобикалят разглежданите въпроси. Вместо това почват с ругатни, с клевети и обиди срещу отделни личности. Същата, абсолютно същата тактика следват навсякъде. Във форума на бившето Движение „Воини на Тангра” доста си изпатих и доста нерви загубих, докато не проумях, че с такива е безполезно да се спори. Те не са човеци в истинския смисъл на думата. Те са мислещи програми. Зомбита. Кукли на конци, марионетки. Каквото и да му кажеш, то, зомбито едно си знае и едно си бае. Дали ще се подписва като username, като Запознат, като Йордан_13 или като Монархистъ, разлика няма. Та дотук е ясно. Друго ме смущава.
Как така в уж националистическата „Атака” не се намери поне един, който да защити национализма като идея. Като теория, като светоглед. Тоя бил такъв, оня бил онакъв! Добре де, нека и така да е, въпреки, че не е така. Нещо да кажете за идеологията? За основата? Няма да кажат, никой нищо не казва. Те са получили своите заповеди и ги следват. Иначе няма да си получат заплатите. И премийките, естествено. И от „А-така”, и от Движение „Талибаните на Аллах”, каквото е новото име на сектата ДВТ. И от МВРО, и от всичките официално признати и полупризнати търговски дружества, развъдници на заблуда. Останалите, електората, симпатизантите, членката маса и те нищо не казват, но по друга причина. Не знаят. Няма кой да им каже, а те не се сещат да попитат. Дали обаче с реакцията срещу псувните някои не са почнали да се осъзнават?
Йебем ти майку, йебем ти Бога, йебем ти све на свету!” – казват сърбите. „Сърбите никога няма да прокопсат, оти си псуват Бога” – казваше баба Ванга. Сега ясно ли е защо в България националистическата Идея все още е непозната?
 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996051
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031