Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2010 02:21 - ДА ПОГЪЛНЕМ БЪЛГАРИТЕ - 4
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 16269 Коментари: 28 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

А след това?

След това остават още - Великденските острови в Тихия Океан и отъждествяването на

"прабългарите" с гигантските каменни глави, останали там да чакат шльоцериянци,

пигориянци и тем подобни "върхове" на българската двестагодишна глупост!

А още през 1910 г. Ганчо Ценов посочва написаното от Х. Хирт (Herman Hirt, Die

Indogermanen, Bd. I, с. 74-82, виж Г.Ценов, Произходът на българската държава и

църква, София, 1910, с.140) против "ПАМИРСКАТА ТЕОРИЯ" и предупреждава

лекомислените български историци от онова време, че "теорията" за преселването на

европейските народи (в това число и на българите) от Азия в Европа си е

ЧИСТА ВИЗАНТИЙСКА ИЗМИШЛЬОТИНА,

ПОДХВАНАТА С РАЗЛИЧНИ МОТИВИ ОТ ЕВРОПЕЙСКИ УЧЕНИ-МАНИПУЛАТОРИ

Трако-кимерийската (пелазгическа) теория на Раковски и Гинчев, възобновена в

трудовете на Ганчо Ценов, публикувани на български и немски език, се опитват да я

популяризират публицистите Стоян Шангов, Н. Йонков-Владикин и Д. Юруков. Така например Н. Йонков-Владикин пише:

"НАШИЯТ НАРОД Е ЕДИН ОТ НАЙ-СТАРИТЕ НАРОДИ НА СВЕТА; ТОЙ НЕ Е

ПРИШЕЛЕЦ ТУК, НИТО Е ИЗМИРАЛ. ОНИЯ, КОИТО ТВЪРДЯТ ПРОТИВНОТО, СА С ОГРАНИЧЕНИ ПОЗНАНИЯ ПО ТАЯ ОБШИРНА МАТЕРИЯ."

(Н. Йонков-Владикин, История на древните траки, София, 1911,с. 97)

Кои са МОТИВИТЕ за всички тези изкривявания на българската история, предприети,

както от византийските фалшификатори, така и от западно-европейските манипулатори,и особено от романовско-съветската историческа школа, чийто представители са:

Шльоцер, Тюнман, Енгел, Шафарик, Иречек, Златарски, Мутафчиев, Бешевлиев,

Добрев, Димитров, Цветков...?

За част от изброените крайната цел на тези домогвания или не е ясна (т.е. не им стига

акъл да я разберат), или пък "не искат" да я разберат. Тяхна си работа.

Интелектуалната чест и достойнство обаче навремето е накарало Ганчо Ценов да я

представи във възможно най-откровен вид.

За него фалшификацията за азийския произход на българите е

"ЕДИН ВЪЗГЛЕД, който носеше и носи смърт за българската държава"

Ганчо Ценов предупреждава, че изопачаването на фактите с цел създаване и

поддържане на "чудовищната теза" на Шафарик, Иречек и Златарски има скрити

измерения.

За Ценов това е "ЕДНА ТЕЗА, крайната цел на която е ПОГУБВАНЕ НА

БЪЛГАРСКОТО ПЛЕМЕ"! (Г. Ценов, Препирните по народността на Българите, въ що сесъстоятъ и защо се водятъ, София, 1936. с.13 и с.17)

Накрая един стих:

"ЧУЖДА ЖАЖДА ИЗПИВА НАШАТА КРЪВ МИЛА!"

И един въпрос:

Докога?




Гласувай:
10



1. анонимен - от вОДЕСос
01.08.2010 05:09
Пак ще се върна към думите на този Будител български - Г. Ценов:
"... След освобождението българският народ се разделил на два дела. Единият дел, който се наричаше славянофили, бе на мнение, че България требва да се постави под протектората на Русия , защото тя сама не могла да се управлява. ...
Когато в 1907 година аз издадох моята книга "Праотечеството на Българите", от която излизало, че българите са били нещо по-добро от онова, което се мислеше досега за тех, аз бидох обявен за патриот и, следователно, за човек, който стои извън законите. Всички , които ме критикуваха , критикуваха ме не по съдържание, не защото посочените от мен данни са неверни, а защото съм бил патриот, който изнасял факти, че българите са били и храбри и културни ... Моят шовинизъм, като доказвал, че Тракия и Македония са стари български земи, заплашвал от една страна Русия, която аспирираше за Южна Тракия, като хинтерланд на Дарданелите, а от друга страна - панонските славяни (сърби - б.моя), които аспирираха за Солун. ...".
Както знаем, последствията (резултат от апетитите на сърби и руснаци) от всичко това бе - трагедии за нас българите.
Това обаче продължи, като политика, дори и при Съветска Русия.
Нея вече я няма.
Но питам се, днес ... един век по-късно, дали е настъпила някаква промяна... към по-добро, за нашият народ ?!
цитирай
2. анонимен - - ДА ПОГЪЛНЕМ БЪЛГАРИТЕ - 4
01.08.2010 05:33
Ако Българите бяха Траките,това тука никой нямаше да им го избие от дървените глави и те винаги щяха да са си Траки. Откакто има Българи и България винаги има Българи и България .
Как така излиза че Българи и България не се затриват дори и след 500 г робства България и Българите пак изплуват и не си сменят името . Има императори наричани Трак,Тракиец.Значи запазили си "топонимите"' а не си запазили "Траките",въпреки че имало императори Трак и Тракиец.
Така както не бе изоставено никога името Българи трябва на всеки да му ясно. че Българите не Пазят името Траки , а за името Българи умират и това име всен изплува и е налично и съществува успоредно с имена на императори Тракиец.Трак .
цитирай
3. vmir - Много ценни цитати.
01.08.2010 06:12
"Историята се пише от победителите", време е да се произнесем по собствената си история, вместо да повтаряме историята на някогашните победители. Колко прав е бил Левски, че който ни освободи, той ще ни пороби. Все едно да ми повтарят, че къщата на прадядо ми не е строена от него, а е дошъл с една бухалка, прогонил е собствениците й, след което се е нанесъл в нея. Това определено ще смущава разбиранията и световъзприятията ми, и ще пречи на духовната връзка с предците ми, освен ако не се примиря да живея ден за ден и напук на останалите и държавата.
цитирай
4. анонимен - иулиус съм
01.08.2010 10:17
простотиите на цитираните сърби са равни на простотиите на ценов, чилингиров и спаротоков!!!
цитирай
5. lado - Още малко ни остава на нас, бълга...
01.08.2010 17:34
Още малко ни остава на нас, българите , да твърдим каквото и да било. Разбира се, в смисъла на исторически срокове казвам "малко". Но ако не се случат катаклизви, викам да сме живи и здрави, па да видим....
Съжалявам за черногледството, но това си мисля ,това пиша.
цитирай
6. zelas - Самите Траки не са се наричали Траки
01.08.2010 20:25
анонимен написа:
Ако Българите бяха Траките,това тука никой нямаше да им го избие от дървените глави и те винаги щяха да са си Траки. Откакто има Българи и България винаги има Българи и България .


Самите Траки не са се наричали Траки, това е Гръцки термин. Също както ние погрешно наричаме всички националности в Турция, турци.

http://bg.wikipedia.org/wiki/Тракийски_племена
цитирай
7. анонимен - от вОДЕСос
01.08.2010 22:03
Уважаемий iuliuscaesar - Аве,
в поста по темата: Братушката А.Т.Фоменко: Кто такие болгары? те попитах нещо конкретно и все още очаквам отговорът ти ?!
ЦИТАТ:"Очаквам с любопитство да дадеш отговор на Демограф-а: Коя е твоята гледна точка, че Ние сме:
Татари?
Туранци?
Алтайци?
Памирци?
Афганци?
Иранци?
Гърци?
Руснаци?
След като нямаме нищо тракийско !?"
Много е лесно постоянно да критикуваш чужди мнения но ... прояви веднъж характер, бъди мъж, покажи че, "имаш гръбнак". Кога ще кажеш нещо свое, автентично, а не цитати или съждения на други "авторитети" !?
Считам, една такава позиция за достойна и по-разбираема, дори някъде да сбъркаш - ще те разберем, не се страхувай няма да те "разпънем на кръст".
За себе си нямам претенции, че съм "енциклопедист", така че мога да имам пропуски в знанията, непознаване на факти, вследствие на това неправилни изводи - Но знам, че съм Човек и като такъв не безгрешен ! - А твоето становище за себе си какво е ?!
Не искам да казвам, какво впечатление оставяш за себе си, у нас, които четем това написано от теб (!!!) "простотиите на цитираните сърби са равни на простотиите на ценов, чилингиров и спаротоков!!!" (!!!)
Моля те - Влизай в храмът на богинята Клио с ВЕДРА ГЛАВА И ЧИСТО СЪРЦЕ :) !!
Апропо: Какво е мнението ти ? - Защо събирателното название за музите в Елада е било ЕАГРИДИ ? Защо според ("старогръцките" легенди) този същият, ТРАКИЙСКИ-ят цар Еагър се явява БАЩА и на Лин, и Орфей ?! - Това е и по "Илиадата".
А кой е Лин ?!- според Диодор Сицилийски и Тацит - Какво е направил ?
В заключение: Хайде да си говорим, като умни и ... възпитани хора !
С уважение !!
цитирай
8. demograph - Мисля си, че този разговор е нещо Ново...дано.
02.08.2010 00:01
анонимен написа:
Пак ще се върна към думите на този Будител български - Г. Ценов:
"... След освобождението българският народ се разделил на два дела. Единият дел, който се наричаше славянофили, бе на мнение, че България требва да се постави под протектората на Русия , защото тя сама не могла да се управлява. ...
Когато в 1907 година аз издадох моята книга "Праотечеството на Българите", от която излизало, че българите са били нещо по-добро от онова, което се мислеше досега за тех, аз бидох обявен за патриот и, следователно, за човек, който стои извън законите. Всички , които ме критикуваха , критикуваха ме не по съдържание, не защото посочените от мен данни са неверни, а защото съм бил патриот, който изнасял факти, че българите са били и храбри и културни ... Моят шовинизъм, като доказвал, че Тракия и Македония са стари български земи, заплашвал от една страна Русия, която аспирираше за Южна Тракия, като хинтерланд на Дарданелите, а от друга страна - панонските славяни (сърби - б.моя), които аспирираха за Солун. ...".
Както знаем, последствията (резултат от апетитите на сърби и руснаци) от всичко това бе - трагедии за нас българите.
Това обаче продължи, като политика, дори и при Съветска Русия.
Нея вече я няма.
Но питам се, днес ... един век по-късно, дали е настъпила някаква промяна... към по-добро, за нашият народ ?!

цитирай
9. demograph - Съгласен! Тезата ви не е срещу тракийската част от корените ни и от историята ни..
02.08.2010 00:04
анонимен написа:
Ако Българите бяха Траките,това тука никой нямаше да им го избие от дървените глави и те винаги щяха да са си Траки. Откакто има Българи и България винаги има Българи и България .
Как така излиза че Българи и България не се затриват дори и след 500 г робства България и Българите пак изплуват и не си сменят името . Има императори наричани Трак,Тракиец.Значи запазили си "топонимите"' а не си запазили "Траките",въпреки че имало императори Трак и Тракиец.
Така както не бе изоставено никога името Българи трябва на всеки да му ясно. че Българите не Пазят името Траки , а за името Българи умират и това име всен изплува и е налично и съществува успоредно с имена на императори Тракиец.Трак .

цитирай
10. demograph - Мисля, че сме пооредели, но Победители. Така че - да пишем историята си свободно и честно.
02.08.2010 00:06
vmir написа:
"Историята се пише от победителите", време е да се произнесем по собствената си история, вместо да повтаряме историята на някогашните победители. Колко прав е бил Левски, че който ни освободи, той ще ни пороби. Все едно да ми повтарят, че къщата на прадядо ми не е строена от него, а е дошъл с една бухалка, прогонил е собствениците й, след което се е нанесъл в нея. Това определено ще смущава разбиранията и световъзприятията ми, и ще пречи на духовната връзка с предците ми, освен ако не се примиря да живея ден за ден и напук на останалите и държавата.

цитирай
11. demograph - Привет Юлиус. Те обаче Търсят истината, а ти май си сред тези който я крият...
02.08.2010 00:08
анонимен написа:
простотиите на цитираните сърби са равни на простотиите на ценов, чилингиров и спаротоков!!!

цитирай
12. demograph - Хубавото е , че скоро само Те ще си вярват..благодаря.
02.08.2010 00:10
dalida написа:
Българофобията от край време има една основна цел - непрекъснато да твърди,
че българите са пришълци в Родината си. Балканският п - ов е прародината на българите, това вече се доказва убедително и е " трън " в очите на небългарските "българи" и опоненти.

цитирай
13. demograph - Ох! Ладо не настъпвай мазола.
02.08.2010 00:14
lado написа:
Още малко ни остава на нас, българите , да твърдим каквото и да било. Разбира се, в смисъла на исторически срокове казвам "малко". Но ако не се случат катаклизви, викам да сме живи и здрави, па да видим....
Съжалявам за черногледството, но това си мисля ,това пиша.

......................................................................................................................
Писал съм за "Демографската война"..Смятал съм колко ни остава. Но... Още не е загинала България. Демографията не се поддава на прогнози-ей това крепи надеждата ми..Може пък да възкръснем.
цитирай
14. demograph - Прав си Зелас. С наименоването на етноса "траки" са и се вършат най-големите манипулации.
02.08.2010 00:17
zelas написа:
анонимен написа:
Ако Българите бяха Траките,това тука никой нямаше да им го избие от дървените глави и те винаги щяха да са си Траки. Откакто има Българи и България винаги има Българи и България .


Самите Траки не са се наричали Траки, това е Гръцки термин. Също както ние погрешно наричаме всички националности в Турция, турци.

http://bg.wikipedia.org/wiki/Тракийски_племена




цитирай
15. demograph - Благодаря вОДЕСос
02.08.2010 00:26
анонимен написа:
Уважаемий iuliuscaesar - Аве,
в поста по темата: Братушката А.Т.Фоменко: Кто такие болгары? те попитах нещо конкретно и все още очаквам отговорът ти ?!
ЦИТАТ:"Очаквам с любопитство да дадеш отговор на Демограф-а: Коя е твоята гледна точка, че Ние сме:
Татари?
Туранци?
Алтайци?
Памирци?
Афганци?
Иранци?
Гърци?
Руснаци?
........................................................................................................................След като нямаме нищо тракийско !?"Моля те - Влизай в храмът на богинята Клио с ВЕДРА ГЛАВА И ЧИСТО СЪРЦЕ :) !!
Апропо: Какво е мнението ти ? - Защо събирателното название за музите в Елада е било ЕАГРИДИ ? Защо според ("старогръцките" легенди) този същият, ТРАКИЙСКИ-ят цар Еагър се явява БАЩА и на Лин, и Орфей ?! - Това е и по "Илиадата".
А кой е Лин ?!- според Диодор Сицилийски и Тацит - Какво е направил ?
В заключение: Хайде да си говорим, като умни и ... възпитани хора !
С уважение !!

Днес зачетох от скука едно пособие за кандидат студенти от Матанов и сие..2000г. Такива "простотии" писани през Двадесет и първи век, че и Юлиус би травяло да повърне. Такива команди кое е вярно и кое не, че Сталин ще им завиди. Какво да очакваме от онези дресирани студенти? Матанов им нарежда - "Не се занимавайте със това от къде и как са се появили славяните. Акцентирайте върху славяно-българския компонент..."
цитирай
16. анонимен - ДА ПОГЪЛНЕМ БЪЛГАРИТЕ - 4
02.08.2010 04:36
анонимен написа:
"Ако Българите бяха Траките,това тука никой нямаше да им го избие от дървените глави и те винаги щяха да са си Траки. Откакто има Българи и България винаги има Българи и България ."
"zelas написа"
"Самите Траки не са се наричали Траки, това е Гръцки термин. Също както ние погрешно наричаме всички националности в Турция, турци."
хе хе хе Гърците с Гръцки термин наричали Юстин Тракиец и с друг Гръцки термин наричали мизите и скитите по това време "българи" .Хе хе хе И си построили стена да се бранят не от наречените с Гръцки термин Траки ,а от наречени с Гръцки термин Българи. хе хе хе
цитирай
17. анонимен - от вОДЕСос
02.08.2010 05:27
до аноним 17
Влизам в тона Ви :):)
Хе-хе-хе, в момента гърците наричат егейските българи - СЛАВОФОННИ ЕЛИНИ - Хе-хе-хе !
Сега една част от нашите отродени братя(1946г.), ни се дърлят и искат да им викаме "македонци" - Така да бъде ! - но това не променя истината за българският им произход.
Преди век и половина българите, южно-моравци, станаха сърби.
Преди повече от два века други едни на север от Дунава решиха, че е по-престижно да се наричат "римляни".
Просто Вие от вторачване в "дървото" не виждате "гората".
Приятелю анонимен не си губете времето с дребни заяждания - Четете умни книжки, защото отново може да дойде време, пак да ни забранят да ги четем !
цитирай
18. demograph - Юлко, обещах ти цитатът за корабите на траките. Имаш и жокер за заяждане.
03.08.2010 11:17
анонимен написа:
простотиите на цитираните сърби са равни на простотиите на ценов, чилингиров и спаротоков!!!

.............................................................................................................................
"Danaus was the first that sailed with a ship, and so hee passed the seas from Ægypt to Greece: for before that time they used but troughs or flat planks, devised by king Erythra to crosse from one Iland to another in the red sea.
But we meet with some writers who affirme, that the Trojans and Mysians were the first sailers, and devised navigation before them in Hellespont, when they set out a voyage against the Thracians. "
/Pliny/
..................................................................................................................
Навигаторските способности, не кораби е думата.
Поздрав и хубав ден.
цитирай
19. анонимен - ДА ПОГЪЛНЕМ БЪЛГАРИТЕ - 4
03.08.2010 11:54
"Влизам в тона Ви :):)
Хе-хе-хе, в момента гърците наричат егейските българи - СЛАВОФОННИ ЕЛИНИ - Хе-хе-хе !"
Хе-хе-хе.
По времето когато са започнали да населяват земята си са се записали Българи и преминали първо Дунава при Видин. Хе хе хе . Така са го записали и не на гръцки,а на български хе-хе -хе май тези българи не са българи щото не са тракийци хе хе хе
цитирай
20. анонимен - от вОДЕСос
03.08.2010 12:41
Приятелю анонимен (визирам този от пост №20),
от това което прочетох до момента "виждам", че сте запознати с два писменни извора относно историята на народа ни ... но освен тях съществуват и други. Като начало, за да допълните познанията си, потърсете още информация. Например в книгите "Траки, готи, славяни" от Петър Георгиев, ще я намерите, ел.адрес: http://www.ivanstamenov.com/2010/07/2079/ , също кн."Гети и готи" на Асен Чилингиров. Има още много, но в тези две книги информацията е дадена в лесна и разбираема форма. Ако писаното от Вас не е опит само да иронизирате, а сте искренно интересуващ се, ще ви дам да прочетете още по темата !
След като сте казали "А" редно е да знаете, че има и още букви в азбуката ни" !
С уважение и желание да Ви помогна !!
цитирай
21. demograph - Сега пък при Видин..хе хе хе сладък си
03.08.2010 18:31
анонимен написа:
"Влизам в тона Ви :):)
Хе-хе-хе, в момента гърците наричат егейските българи - СЛАВОФОННИ ЕЛИНИ - Хе-хе-хе !"
Хе-хе-хе.
По времето когато са започнали да населяват земята си са се записали Българи и преминали първо Дунава при Видин. Хе хе хе . Така са го записали и не на гръцки,а на български хе-хе -хе май тези българи не са българи щото не са тракийци хе хе хе

цитирай
22. анонимен - Може ли ???
04.08.2010 16:45
анонимен написа:
простотиите на цитираните сърби са равни на простотиите на ценов, чилингиров и спаротоков!!!


Добре, ако това са простотии, какво тогава според Вас не е простотия. Любопитно ми е да науча.
цитирай
23. iuliuscaesar - хане, ами не не ми напомнят. . . иначе ...
05.08.2010 21:31
хане, ами не не ми напомнят...
иначе не съм зациклил. просто нямам никакво, ама абсолютно никакво време.
цитирай
24. demograph - Просто нямаш доказателства драги.
05.08.2010 23:55
iuliuscaesar написа:
хане, ами не не ми напомнят...
иначе не съм зациклил. просто нямам никакво, ама абсолютно никакво време.

............................................................................................................................
Аз не ща да си губя времето да ти пускам. От кого..? - писанията на Тацит за битките на Сабин и доброволното приемане на властта на Рим от траките..? И да ти разпаравям как на траките им писнало от военната повинност и Рим уважил искането им да не ги пращат на служба далеч от родните им места?...Оказва се че постингите ти за унищожаването на траките са изсмукани от пръстите ти.
цитирай
25. iuliuscaesar - да траките са против военните по...
06.08.2010 12:14
да траките са против военните повинности и за това вдигат възстание и ядат здрав пердах. иначе понеже са "големи" воини римляните са ги ползвали за гребци в галерите. ако можеш да си преставиш какво значи това...
цитирай
26. анонимен - от вОДЕСос
07.08.2010 12:12
iuliuscaesar написа:
да траките са против военните повинности и за това вдигат възстание и ядат здрав пердах. иначе понеже са "големи" воини римляните са ги ползвали за гребци в галерите. ако можеш да си преставиш какво значи това...


Аве iuliuscaesar !
Ами то ако трябва да бъдем точни, до шестдесетте години на миналият век, англичаните имаха такава алтернативна присъда "три години моряк на кораб или затвор".
В контекста на това, за гребци на галерите са отивали не само траки а и гърци, латини, и т.н.
Римлянин (римски гражданин) поне в класическата епоха не е било признак толкова до етническа принадлежност, а до правен и обществен статус.
Например Шаул(Савел), тоест така известният ни св.Павел, предполагам знаете, родният му Тарсус не се е намирал на Апенинският полуостров а в мала Азия.
Той не е роден латинянин(римлянин) а юдей.
Това го пиша, тъй като изказът ти създава погрешна представа у четящите го.
С уважение !
цитирай
27. iuliuscaesar - случаят с траките разбира се изобщо ...
07.08.2010 13:01
случаят с траките разбира се изобщо не е такъв. прочети внимателно дион касий и тацит и ще видиш че е така. има намерени страшно много военни дипломи на траки, които са служили в римската армия. ама трябва доста четене...
цитирай
28. demograph - Каквото и да означава това. Непокорните са отивали по галерите винаги и навсякъде...
09.08.2010 01:46
iuliuscaesar написа:
да траките са против военните повинности и за това вдигат възстание и ядат здрав пердах. иначе понеже са "големи" воини римляните са ги ползвали за гребци в галерите. ако можеш да си преставиш какво значи това...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7961346
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10305
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол