Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2010 16:06 - Обикновен педерас
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 8857 Коментари: 7 Гласове:
3

Последна промяна: 12.08.2010 16:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Владимир Илич Ленин, разбира се! Данните излязоха в нюз.бг като коментар след новината за пазарджишкия прокурор, който заклеймил педерасите. И тъй като някои се опитаха да политизират въпроса, намери се един, който им разказа игричката. С факти и аргументи. Заслужава си да ги препечатам. И само си заслужава да припомня, че през последните 20 години ние си имахме двама премиери педераси - Филип Димитров и Сергей Станишев. Странно, и двамата бяха евреи. Също като Ленин:

http://news.ibox.bg/news/id_1975796674

БРАВО НА ПРОКУРОРА ОТ ПАЗАРДЖИК

БОЙ ПО ХОМОКОКОМУНЕТАТА


ЗИНОВИЕВ ДО ЛЕНИН: "ЦЕЛУВАМ ТЕБ И ТВОЕТО МАРКСИСТКО ДУПЕ"
"Україна молода", 22 октомври 1996 г.
Препечатва се от оренбургския в."Русский взгляд". Автор е Н.В.Соколов, к.и.н.

Преди да се захване с архивните материали, авторът се е обърнал към официалната хроника. Тя е публикувана в 6-то издание на "В.И.Ленин. Биография" (1981 г.). Там пише: "На 8 юли 1917 г. Аллилуев и Сталин изпращат Ленин до гара Разлив, където Ленин се настанява в плевнята на работника Н.А.Емелянов. (Властите търсят Ленин като престъпник). Емелянов държи под аренда няколко декара земя на 5 км от езерото Разлив и по-късно с лодка превозва дотам Ленин и Зиновиев, където предварително е построил колиба..."
Откъде се появава Зиновиев?
ЛенинВ биографията четем: "Ленин е бил затрупан с работа, писал е статии". Да, Ленин наистина написва няколко статии, за което са били нужни 5-7 дни. Но в колибата Ленин престоява до 6 август. Четем по-нататък: "Ленин се разхожда, излежава се на слънцето, привечер плува в езерото, лови риба". С други думи, Ленин почива един месец и после заминава за Финландия.
Щом Ленин е почивал, какво е правил там Зиновиев? Защо са се усамотили? Защо в биографията се описват такива детайли, като по коя улица е минавал Ленин, през какък баир е преминал, каква яма е прескочил, кой е бил до него в този момент, но се премълчава едномесечното прекарване със Зиновиев?
В материалите от личния архив на Зиновиев - по-късно член на политбюро на ЦК на ВКП(б), първи секретар на Ленинградския обком на партията, има едно писмо от 1 юли 1917 г.: "Обстоятелствата ме принуждават веднага да напусна Петроград. Надалече не мога да замина, работите не разрешават. Трябва да се настаня някъде наблизо. Другарите предлагат едно сигурно място. Но да съм сам, ще е скучно... Ела с мен и ние ще прекараме две седмици далеч от всичко... Ако искаш да се усамотиш с мен, телефонирай по-бързо - ще се разпоредя всичко да се подготви за двама души..."
Там взаимоотношенията между Ленин и Зиновиев получават своето развитие. Те прекарват насаме много време и, очевидно, това главозамайва Зиновиев. Защото през септември от Петроград той пише до Ленин, който е във Финландия: "Скъпи Вова! Не можеш да си представиш, колко ми е мъчно без теб, колко ми липсват нашите ласки... Ти може да не повярваш, но откакто замина, не съм докосвал никого. Можеш да бъдеш абсолютно сигурен в моите чувства към теб и в моята вярност. Повярвай, не съм докосвал нито мъж, нито жена и няма да докосна. Само ти си ми близък... Ела, не се бой, всичко ще подготвя по най-добрия начин"
Очевидно, Ленин не отговаря на това писмо и затова след една седмица Зиновиев пише ново.
"Скъпи Вова! Ти не отговаряш, вероятно, си забравил своя малък Гершеле... А аз приготвих за нас едно чудесно кътче. Може да прекараме там, колкото си искаме... Това е прекрасна квартира, там на нас ще ни бъде добре, и никой няма да пречи на нашата любов. Ще бъде като преди. Спомням си, какво щастие беше за мен да те срещна. Помниш ли как в Женева се криехме от тази жена... Никой няма да ни разбере, нашето чувство, нашата привързаност... Ела час по-скоро, чакам те, мое цвете. Твоят Гершеле".
В края на октомври 1917 г. става октомврийският преврат и Ленин се завръща в Петроград. Но пък Зиновиев заминава за Москва по революционни дела. Оттам той пише на Ленин: "Илич! Свърших всичко, което си ми възложил. Което не успях, ще свърша. Тук е много трудно и сложно, но ме стопля мисълта, че само след няколко дни ще се видим и ще се прегърнем. Нали пазиш нашето гнезденце? Нали не водиш там други? Това много ме притеснява и само надеждата, че си ми верен, ме стопля... Целувам теб и твоето марксистко дупе. Твоят Гершел".
Тези писма поставят два въпроса: за каква жена става дума, от която Ленин и Зиновиев се укриват в Женева, и кой от тях е активен, а кой - пасивен?
През 1918 г. Зиновиев пише по-конкретно: "Вова! Всеки път, когато съм далече от теб, много ми е тъжно. Все ми се струва, че, ето, аз седя тук, измъчвам се без теб, а ти в този миг ми изневеряваш. Ти си голям палавник, знам те аз! Не винаги може да се устои, особено когато си разделен с любимия. Но аз се държа и нищо не си позволявам. Твоята е по-зле: Надежда е винаги до теб. Разбирам те, всичко разбирам... И колко е трудно да се преструваш пред тези, които те обкръжават... Сега все пак е по-добре - нищо не трябва да се крие от нея. За разлика от Женева, когато тя за първи път ни завари".
Трябва да се разбира, че тогава, в Женева, когато Зиновиев и Ленин за първи път са "спали", ги заварва Крупская - съпругата на Улянов. След това Ленин признава всичко, тя се примирява и не пречи на бурния му роман със Зиновиев.
Ленин е пасивен, а Зиновиев е активен. Това се потвърждава от следното писмо. Той е написано под Нарва през пролетта на 1918 г., когато Червената армията разгромява войските на генерал Юденич. Зиновиев е там и триумфира. Той пише: "Вова! Скоро ще дойда и няма да те пусна от обятията си, каквото и да казва тази мърла!.. Очаквай и побързай да се подмиеш. Скоро ще дойда!"
Но няколко месеца по-късно в отношенията между любовниците настъпва разрив. Причината е ревност. За това научаваме от писмото на Ленин, изпратено до Зиновиев, който е в Северен Кавказ. Ленин пише по немски: "Любими Гершеле! Не трябва да се обиждаш. Чувствам, че ти нарочно не бързаш да се завърнеш от Кавказ, въпреки че нямаш какво да правиш там. Вероятно, си ми сърдит. Но аз не съм виновен. Твоите подозрения са неоснователни. Това, което се случи между мен и Лейба, беше само веднъж и повече няма да се повтори... Чакам те, за да се сдобрим в нашето гнезденце". Писмото завършва по руски: "Твой всегда Вова".
"Илич!- отговаря от Владикавказ Зиновиев.- Подозренията ми относно тебе и Лейба не са съвсем неоснователни. Всички знаят, как си се навъртал около него в последно време. Аз имам очи и много добре те познавам... Та аз ли да не знам, как се възпламеняват твоите очички,
 

Не съм сляп и добре виждах, как ти беше готов да забравиш нашата любов заради романа с Лейба. Разбира се, той сега е до теб и лесно може да те съблазни. Или може би ти го съблазняваш?.."
Става дума за Троцкий, военен министър в правителството на Ленин. Вероятно, между двамата вождове пламва взаимно чувство. Ленин пише на Зиновиев: "Не се сърди, Гершеле. Ти си прав, не съм устоял. Лейба е толкова напорист мъж. Той направо ме превзе със своите ласки. А те са ми нужни. Аз не мога без ласки, а ти, негодник такъв, замина, и аз не съм устоял. Но ти, Гершеле, ще ме извиниш за тази малка слабост, нали? Ела и ще видиш, че съм преизпълнен с любов към теб. Твоята малка Вова".
В средата на 1922 г., когато Ленин е болен, Крупская пише на Зиновиев: "Моля повече да не безпокоите съпруга ми със своите домогвания и молби за свиждане. Крайно време е да се успокоите. Колко може да се търпи това ваше безсрамие! Илич е болен... Този път вашите закачки могат само да влошат здравето на Илич..."
В края на 30-те години, след като Зиновиев е арестуван и екзекутиран, тези архивни материали попадат в НКВД и, безусловно, за тях знае Сталин. Защо тогава той не ги унищожава?
Отношенията между Ленин, Зиновиев и Троцкий, очевидно, не са секрет за Сталин. Оттук е и неговото пренебрежение към Крупская. Най-вероятно, Сталин запазва писмата, за да може в удобен момент Ленин посмъртно да бъде компрометиран и единствено той, Сталин, да остане неопетненият борец на революцията.
Така или иначе, документите се запазват и се оказва, че Ленин е бил най-обикновен хомосексуалист.



Тагове:   Ленин,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - http://www.vsekiden.com/74662
12.08.2010 16:55
Прокурор обяви геронтофилията и некрофилията за сексуални ориентацииОбвинението в Пазарджик с очевидна подкрепа за дискриминационна наредба
четвъртък, 12 август 2010 15:01vsekiden.com Коментари (0)
Прокуратурата в Пазарджик счете за неоснователна жалба на двама гей-активисти срещу дискриминационната Наредба за обществения ред и сигурност на общината, забраняваща “публичното демонстриране и изразяване на сексуална и друга ориентация на обществени места”. Въпросната наредба вече е обявена за дискриминационна от омбудсмана и от Комисията за защита от дискриминация, която нареди на общината да го отмени. Това обаче така и не се е случило, тъй като делото във Върховния административен съд още не е приключило.

Това обаче не е най-интересното. Самото постановление представлява “сериозен” научен труд, посветен на видовете сексуална ориентация. Така например прокурорът от Окръжна прокуратура Пазарджик Стефан Янев обявява зоофилията, некрофилията и геронтофилията за видове сексуална ориентация наравно с хетеросексуалната и хомосексуалната такава. Янев аргументирано мотивира отказа си с факта, че всички различни сексуални ориентации от хетеросексуалната са противоестествени и се позовава на инстинкта за възпроизводство на рода като най-силно доказателство за това. Държавният обвинител стига и по-далеч като обяснява, че всеки може сам да избере съзнателно сексуалната си ориентация, но тя може да бъде променена с “агитация, думи, жестове, мимики и възклицания, представяне на картини, образи и филми”.
http://www.vsekiden.com/74662
цитирай
2. pukkod - Като почнем от времето на гей-чи...
12.08.2010 23:06
Като почнем от времето на гей-чифутската двойка Маркс и Енгелс, продължим през сифилистичното джудже Ленин, та през нашите партизани които са бягали в гората само да си лапат пишките, та завършим до потомците им на Позитано - лявата идея е свързана безпрекословно с педерастия, пиянство и упадък. Това са утайките на обществото!!!!
цитирай
3. анонимен - Седерастофоб
13.08.2010 08:55
Това за Ленин идр. на някой сигур е интересно,ама на мем ми са по интересни съвременните "анални владетели на кинжала"-например др.Филип Димитров,др. Тафров,др. Лучникков,др. Соколов,др.Колчаков...
И изобщо има ли в Седерастията поне един стриктно хетеросексуален????
цитирай
4. анонимен - педерасТ
13.08.2010 08:59
Поне научи думата педерасТ преди да пишеш.
цитирай
5. eltimir - Нема начин
13.08.2010 09:01
Системата е такава, че нормален човек не може да се задържи в политиката. Ако не е сексуална, то задължително има някаква друга зависимост. Ние просто трябва да осъзнаем какви изроди ни управляват. И да престанем да им вярваме. Да не вярваме на нито една тяхна думица. А после ще видим.
цитирай
6. анонимен - НЕЩАТА СА ПРОСТИ И ЕЛЕМЕНТАРНИ.......
17.08.2010 18:38
ЗА ДА СИ БЕЗПРЕКОСЛОВНО ПОДЧИНЕН НА ПАРТИЯТА И ДА ИЗПЪЛНЯВАШ ВСИЧКИ ИДИОТСКИ ЗАПОВЕДИ И КРЕТЕНСКИ ХРУМКИ НА ДР.ПЪРВИ, Е НЕОБХОДИМО ПАРТИЯТА ДА ИМА НЕЩО ,С КОЕТО ДА ТЕ МАНИПУЛИРА!
ВСИЧКИ ОПЕРАТИВНИ РАБОТНИЦИ НА ДС, СЕ ИНТЕРЕСУВАТ ПРЕДИ ВСИЧКО ОТ СЛАБОСТИТЕ НА РАЗРАБОТВАНИЯ ОБЕКТ, НЕГОВИТЕ НЕДОСТАТЪЦИ И ГАДНИ УВЛЕЧЕНИЯ.
ТОВА Е ОТ ИЗКЛЮЧИТЕЛНА ВАЖНОСТ ЗА ПАРТИЙНАТА РАБОТА, ЗАЩОТО ДАВА ВЪЗМОЖНОСТ ОПРЕДЕЛЕНА ЛИЧНОСТ ДА БЪДЕ ИЗКЛЮЧЕНА ОТ АКТИВНА ПОЛИТИЧЕСКА ДЕЙНОСТ, ЧРЕЗ КОМПРОМЕТИРАНЕ, ПРЕД ОБЩЕСТВОТО.
ТАКЪВ ,БЕШЕ СЛУЧАЯ НАПРИМЕР.... С Ф.ДИМИТРОВ!
С.СТАНИШЕВ ,ГО ЧАКА СЪЩАТА СЪДБА!
ПРОСТО ,НЕ Е НАЗРЯЛ МОМЕНТА ---ТЪРСЯТ МУ ДОСТОЕН ЗАМЕСТНИК!
цитирай
7. apostapostoloff - Май затова Сталин ги е изтрепал
18.08.2010 08:37
Май затова Сталин е изтрепал така наречената Ленинова гвардия- Зиновиев, Троцки, Риков, Бухарин и пр. Самият Сталин бил казал: "Изчистих ЦК от педерасти!"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2995971
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031