Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2011 14:02 - ИСТИНАТА ПОБЕДИ! СПАРОТОК ПОБЕДИ! Ние българите сме траките!
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 44093 Коментари: 60 Гласове:
50

Последна промяна: 24.11.2012 04:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Българската Национална телевизия и днешните вестници /Новинар/ съобщават за предварителните  резултати от антропогенетично проучване за идентичността на българския народ извършено от екип от БАН съвместно с италиански учени.
Вестник Новинар:
Заглавие "Българите са "особен тип славяни"
"..данните от изследването разбиват хипотезата, че българите сме от тюркски произход.."
"..древните българи /сиреч прабългарите/ са индоевропейци заедно със славяните и ТРАКИТЕ..".
"..Учените твърдят, че траките на са се сюблимирали /терминът е подбран достатъчно неясно от вестникарите/ напълно..." Демек не са изчистени до крак, нито са пречистени с гръцка кръв, както Манолис и компанията му от гръколизковци пееше.
А са превърнали в по-съвършенния продукт - несравнимите БЪЛГАРИ!
Note:
SA Dictionary:
SUBLIME [sə"blaim] 1. благороден, издигнат, възвишен 2. грандиозен, величествен, поразителен, несравним

Поздравявайте СПАРОТОК!
Поздравявайте се съмишленици!
Празнувайте родолюбиви българи!
Истината за българската история излиза наяве!
От днес нищо вече няма да е същото.

Поздравявам всички Българи!

Пожелавам ви кураж, защото битката с българомразите ще е жестока и тепърва започва.
Поздравявам българите учени в БАН за смелостта! .........................................................................................................................................................
Но нека се знае: Антропологическата част от това изследване отдавна е направено от Владимир Георгиев, а историческата от апостолите на българското Паисий, Раковски, Цани Гинчев, Ганчо Цанов, Георги Сотиров, Асен Чилингиров, Стефан Гайд, Павел Серафимов, и стотици други достойни и горди българи.
  Без благоприятната политическа среда, създадена от членството ни в ЕС и НАТО, и от няколкото наистина демократични български правителства, това нямаше и да се чуе дори. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Задължително четиво или Как се фабрикуват лъжите в историята на българите. /Западните добичета, говедото Иречек и телетата след него/:
http://www.ivanstamenov.com/files/gs-justinian.pdf



Гласувай:
55



1. karambol5 - Поздрави !
09.09.2011 14:17
Поздрави !
цитирай
2. sparotok - радостна новина
09.09.2011 14:18
Това е само началото на радостните новини. Дори и да искат учените не могат да кажат пълната истина на един дъх.

Важното обаче е това, че веднъж завинаги е прекършена лъжата за азиатските ни корени! Ние не сме нашественици, а най-древното население на България. Скоро цял свят ще знае това. Ще се знае и, че ние сме създателите на европейската цивилизация.

Поздрави!
цитирай
3. анонимен - Съжалявам, но
09.09.2011 14:19
ако не се лъжа, спароток налага тезата, че сме наследници на траките. Докато това изследване доказва, че сме от славянски произход. Мисля, че тезата на спароток беше тотално разбита от това изследване.
цитирай
4. nkf - Гласувах за статията положително, ...
09.09.2011 14:20
Гласувах за статията положително,но имам някои възражения.Междувпрочем аз вече ги изказах под същата статия,но при друг съблогър,така че ще се повторя и тук.
1.Народ "славяни"не е имало никога(това е измислица от 17-ти век,с конкретна геопполитическа цел,в полза на русия) и следователно е абсурдно да се говори за расови "славянски" характеристики ,антропология и т.н.
2.Народ траки също не съществува,това е прозвище лепнато на нас местните хора от африканските гърци.Това е все едно да кажем,че има народ гяури(цитирам).Има мизи,гети,серди, и т.н. , които са антропологичното,расово и културно начало на нас Българите.
3.Индоевропейци е много спорно понятие и е прокарано в съвременната наука от англичаните ,с цели подобни на руските панслависти.Има арийски народи,който населяват Европа и които са нахлули в индия подчинявайки местното,дравидско население(циганите).Но доколкото може да се употребява термина "индоевропейци",то това е лингвистичен термин,а не расов.
4.Гърците имат българска кръв,а не ние гръцка,сред Българите липсват характерните за африканците и азиатците гени,докато при гърците (небелите,южни популации) са в изобилие.Северна гърция не е северна гърция,а беломорска тракия и егейска македония -изконни български земи.В миналото и Тесалия,та чак до атина(в дълбока древност).Така че ние сходства с гърците нямаме ,имаме сходства с асимилирани/гърцизирани Българи в окупирани от гръцката държава български земи.
5.Българите сме главно понтийски и неодунавски тип(и по-малко разпространените нордически и балтийски),но това не е същото като "средиземноморец".Истинските средиземноморци,като протугалци,сициалианци,гърци,малтийци,както и левантинците,нямат прилика с нас(имам и богати лични впечатления и наблюдения).
За Спараток-чест и почитания и поздрав за теб:)
цитирай
5. bulgar - Чух, четох!
09.09.2011 14:22
Ебати и витиеватото съобщение.
Българите били "особен тип славяни". Не можем да изплуваме от тръстиката със сламките в уста!

Ебати!

Чешити сме, но не сме славяни.

Славяните са траки.
цитирай
6. minavamottuk - Е, честито!
09.09.2011 14:29
Не съм виждала такова приповдигнато настроение скоро ,май отдавна...
То си е близо до акъла ,че който и откъдето да е дошъл ,няма начин да не е заварил нещо тука,,а това,дето е заварен си го бива...
цитирай
7. nkf - Не съм виждала такова приповдиг...
09.09.2011 14:36
minavamottuk написа:
Не съм виждала такова приповдигнато настроение скоро ,май отдавна...
То си е близо до акъла ,че който и откъдето да е дошъл ,няма начин да не е заварил нещо тука,,а това,дето е заварен си го бива...

Така е,прав си за приповдигнатото настроение.Обаче за "акъла" не си прав.Предполагам,че няма смисъл да цитирам за "заварените" и "дошлите",нали?
цитирай
8. bizcocho - Дерзайте, момчета! И хич да не ви е от ...
09.09.2011 14:38
Дерзайте, момчета! И хич да не ви е от кукундрелниците, които се опитват да се представят за величия! Честито на спароток! Честито и на всички, непожелали да продадат за сребърниче българщината и направили възможното да изкарат скритото наяве! Другите ги знаем! Те ще си пищят и гърчеят. За жълтите си продажни стотинки се борят все пак.
цитирай
9. vladoangelov - ...
09.09.2011 14:58
Най-накрая. След като доказаха, че преди има-няма 1300 години сме били не едно племе, а друго, вече всичко е различно. Гените ни се промениха. Сутринта се събудих с червена коса, вече нямам дългове и съм безсмъртен. Изведнъж получиш отговори на всички екзистенциални въпроси и се почувствах напълно удовлетворен. Честито на всички, ровещи се в мъртвото минало! Най-накрая имаме право да се чувстваме горди с нещо мъртво, за което нямаме заслуги. Честито.
цитирай
10. dolsineq - 2000 - ия коментар! :)
09.09.2011 15:04
Сега трябва и археолозите да проучат генетичния материал от находките със зъби на древни хора.
цитирай
11. mileidi46 - Lele!!!
09.09.2011 15:07
I k'vo 6te pravqt pliuva4ite sega...To pliunki ne im ostanaxa ve4e..
BRAVO!!! Ima NADEJDA!!!
цитирай
12. анонимен - а ти какъв си?
09.09.2011 15:07
vladoangelov написа:
Най-накрая. След като доказаха, че преди има-няма 1300 години сме били не едно племе, а друго, вече всичко е различно. Гените ни се промениха. Сутринта се събудих с червена коса, вече нямам дългове и съм безсмъртен. Изведнъж получиш отговори на всички екзистенциални въпроси и се почувствах напълно удовлетворен. Честито на всички, ровещи се в мъртвото минало! Най-накрая имаме право да се чувстваме горди с нещо мъртво, за което нямаме заслуги. Честито.


На тебе пък кой ти каза, че си местен, за българите става дума, не за домъкналите се в средните векове чужденци дето и сега ни дърпат назад.
цитирай
13. анонимен - тезата на Спароток
09.09.2011 15:16
Тезата на Спароток бе, че хората наречени славяни от Прокопий са потомци на тракийското племе гети. Нали така пише Т.Симоката "Славяни, или още гети, това бе тяхното име в миналото".
Спароток доказа, че през 8-ми век е сключен съюз между 2 сродни племена- славяните, наречени още гети и българите наречени още мизи. Както знаем мизите и гетите са близки родини и са имали същия език като одриси, меди и трибали.
Друго откритие на Спароток е това, че роднини на траките са илирите, чиито представители са хървати, чехи, поляци, а също и скитите, явяващи се деди на украинци и др. източни славяни. Това обяснява защо езиците на българи, хървати, украинци и тн. си приличат.
цитирай
14. анонимен - абе това какво е?
09.09.2011 15:20
"ЗАЕДНО със славяните и траките..".

май ще рече, заедно със Спаротоковите...
заедно, не значи СМЕ
цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - Да, ние, българите, сме и траките!
09.09.2011 15:22
И за илирите е вярно. Тотален лаик съм, но да се твърди, че най-древните ни корени са славянски, е все едно да твърдим, че азбуката ни е македонска. Поздрави Demograph! Ти имаш ценни и интересни проучвания и факти от истинската българска история. Бъди здрав! Благодаря за новината, ще прочета.
цитирай
16. анонимен - alexalexalex - какви казва че сме? И ...
09.09.2011 15:24
alexalexalex - какви казва че сме? И Катанът?
цитирай
17. vladoangelov - Най-накрая. След като доказаха, че ...
09.09.2011 16:19
анонимен написа:
vladoangelov написа:
Най-накрая. След като доказаха, че преди има-няма 1300 години сме били не едно племе, а друго, вече всичко е различно. Гените ни се промениха. Сутринта се събудих с червена коса, вече нямам дългове и съм безсмъртен. Изведнъж получиш отговори на всички екзистенциални въпроси и се почувствах напълно удовлетворен. Честито на всички, ровещи се в мъртвото минало! Най-накрая имаме право да се чувстваме горди с нещо мъртво, за което нямаме заслуги. Честито.


На тебе пък кой ти каза, че си местен, за българите става дума, не за домъкналите се в средните векове чужденци дето и сега ни дърпат назад.


Сигурно съм нормано-печенего-арабо-китаец. Не знам и не ме интересува. Не гените ти те правят това, което си, а делата ти. Пораснете.
цитирай
18. анонимен - А да не се окаже,
09.09.2011 16:57
че всички славяни всъщност са разклонения на българите? Нали най-старият ген в европа беше от тези земи, от българските земи, значи - разселили сме европата с българи ;)

Просто и ясно!
цитирай
19. shtaparov - Без минало няма бъдеще
09.09.2011 17:02
Миналото може да е "мъртво",но последиците му са живи и до днес! Та нали въз основа на фалшифицирано минало 1 милион Българи от Вардарско бяха обявени за "македонци",а 30-40 000 кв.км Българска земя
бяха подарени на гръцките присвоители и окупатори. Тристате милиарда долара,почти подарени на Гърция от европейците,също са жертва на фалшивото й минало. Така че,виждате колко е голямо значението на миналото за безметежното настояще и бъдеще на народите,Владо.
цитирай
20. shtaparov - Третото коляно на Българския род
09.09.2011 17:07
анонимен написа:
че всички славяни всъщност са разклонения на българите? Нали най-старият ген в европа беше от тези земи, от българските земи, значи - разселили сме европата с българи ;)Просто и ясно!

Съвършено вярно,приятелю- Славяните са Третото коляно на Българския род,както е записано в арабските извори за историята на България!
цитирай
21. анонимен - Г-н Щарапов,
09.09.2011 17:10
не само територии са присвоени, но и хора са присвоени, там са живяли хора които са имали чест и морал, селата им са били за образец! И не само там разбира се, българското село принципно е било стожера на България! Но уви, те са жертвани, сега децата им се наричат гърци, сърби, македонци. А хората правят държавите, щото днес ни има, утре не, но децата остават, а те са .... ? :)
цитирай
22. tihatavoda - ---demograph Категория: Политика
09.09.2011 20:21
Ако антропогенетичните проучвания бяха научни , а не политически , отдавна щяхме да знаем процента на политически активните четвърт-идиоти в обществото . Идиотите и полуидиотите се виждат отдалече .
цитирай
23. анонимен - Разбита е двувековна измама...
09.09.2011 20:51
Приятели,

- В кухата глава на комуниста Костов имаше само една умна мисъл - "Пари без реформа не се дават"...

Защото...:
- И да спрем да пием и пушем и 50% от бюджета да са за здраве, пак няма да ни лекуват „като хора”..., заради липсата на истински - Личен граждански контрол...!
- За нашето Тотално болно, Тоталитарно здравеопазване има… „Панацея” има и тя не е „Закриване на болници” и смяна на министри…

Панацеята е „Лична, Здравноосигурителна, Дебитно-кредитна картова сметка, а допълнителното осигуряване, Трябва да се узакони, като „Лична здравна застраховка”...!
- Новите "Лични карти" могат и Трябва, да са едновременно и „Електронно здравно досие”… и „Лична Здравноосигурителна, Дебитно-кредитна картова сметка”…(за разплащания единствено в Здравеопазването…).

- Вноските за здраве Трябва...!, да се правят в Строго съответствие с Конституцията:
- „Чл. 52. (2) Здравеопазването на гражданите се финансира от Държавния бюджет, от Работодателите, от Лични и колективни осигурителни вноски и от други източници при условия и по ред, определени със закон.”

След като няма съотношение – Значи по равно за тримата съвносители!

Въпроса за здравната вноска е - по колко…, а отговора…:
1. Здравния данък (такса), трябва да е еднакъв (примерно 5% от личните доходи), но за всички доходи от труд, доходоносна собственост, дивиденти, обезщетения и социални помощи..., без „таван” на дохода... Нали това е смисъла на "плоския" данък – равенство... От 12-те милиарда тазгодишни частни спестявания, заради „тавана” за здраве са обложени не повече от 10 милиона…, а печалбата на частните фирми е над 25 милиарда годишно …!
2. Според Конституцията, здравната вноска се дели по равно между гражданина, работодателя и държавата или 3Х5% = общо 15% от л.д...
3. За социално слабите – инвалиди и децата, да е общо 10% (от помощите, пенсиите и майчинските и детските), при това по Конституция платен изцяло от... Държавата!

При смърт, 50% от сметката да се наследява, а останалото е за здравна солидарност…

От ГЕРБ, като Либерали, да не се правят на "комунисти", а да спазват Конституцията!


цитирай
24. анонимен - Разбита е двувековна измама...
09.09.2011 20:52
Приятели

- Правете разлика между турий, защото сме такива и тюрки...

1. Според древния сборник „Джагфар Тарихи”, Държавата Идел е създадена от Албуга Булгар около 15 000 години от 7 племена („иде” – седем и „ел” – племе; племенните символи на които са и на розетката от Плиска). Държавата от 14 000 години заема земите между Алпите и Памир, а народа и се самонарекъл още преди 150 века булгари по името на основателя и. Преди около 8 000 години живеещите западно от Азовско море условно нарекли арий, а живеещите източно турий, но всички те са един етнос и расово са европеиди и се самонаричат с едно общо име -булгари.
2. През 8-7 век преди христа двете части на Идел отново са обединени, а династията извършила обединението е наречена Сарматска, чието разклонение от 150 година е рода Дуло чийто пряко подвластни родове са от бившите „турий”, затова и днешните „особени славяни” са българи-турий (понятието слави-славяни е измислено от поп Урбани през 17 век).
3. Тюрките/тюркутите(пазачи на границата), чийто наследници претендират да са днешните тюрки/турци, са се появили в 7 век в Монголия и са с „дръпнати" очи...
4. В същност болшинството от днешните „тюрки/турци”, са чисти византийци, от източно средиземно морски тип, приели исляма…

- Първия написан факт в Римските хроники, че Балкански полуостров е булгарски, е след като “Кан Баранджар (син на кан Барак (235-271г.), заедно с наетите на българска служба котраги, в 251 г. разбил войските на император Деций, крй днешния Разград. Самият император паднал убит в този бой».
След него Кхан Алп-Бий, от рода Дуло в 378 година, край Одрин разбива 80х. армия на Император Валент, а други 65х. край Видин и така покорява и УНИЩОЖАВА ЕДНОВРАМАННО И НАПЪЛНО и двете части на Римската империя. По този начин освобождава напълно земите и сънародниците си аргипеи/траки/иделци/булгари на балканите и прави Балканския полуостров свое и на рода Дуло лечно имение, заселено с булгари (наречени траки), поробени два века преди това от Римляните, чиято аргипейска/тракийска/булгарска кръв носим и днес...

- През 681г. Византия пак е принудена да подпише е васална на българите държава, че балканите са на Кхан Аспарух, от рода Дуло... или български...

- Признават го през 19 вес и „великите” тарикати на Цариградската конференция…, чрез етническите карти…

- Та така и до днес..., на балканите от 15 000 години живеят българи... и е еднакво обидно, някакви исторически недоразумения, да ни наричат славяни, траки или гяури…


цитирай
25. анонимен - Молба
09.09.2011 20:54
Моля Ви,

Извинете ме за първият текст..
цитирай
26. анонимен - от трибал
09.09.2011 21:14
от една страна наистина си прав, че трябва да се радваме за появата на това половинчато признание на нашите учени, все пак и те откриха топлата вода след ИГЕНЕА. Сдържана ми е радостта обаче защото като гледам колко са усложнили обяснението на откритието си и са го забили все пак в старите познати рамки от статуквото /особен тип славяни/ съм сигурен че ще се опитат да модифицират старата теория /ще махнат туранството или иранството/ но ще сложат нещо друго. Но все пак е безспорно че с тази статия се прави стъпка напред в правилната и истинска посока. Чест ти прави че споменаваш приноса на всички допринесли с трудовете си за пробуждането на самосъзнанието на Българите и не ги делиш по това дали са ти симпатични теориите им или не. поздрави
цитирай
27. анонимен - Ха ха ха, жалката българска гмеж, с ...
09.09.2011 21:45
Ха ха ха, жалката българска гмеж, с претенции че са много велики?Южна България, цяката е застроена с минарета, циганите и полицията не смее да ги доближи, и е нужно само да погледнеш през прозореца за да видиш колко са прости българите като народ.Затова и траките по-принцип са изчезнали ей така от историята, защото другите са им набили канчето.Една много простичка истина...Айед тупайте се в гърдите, докато циганите се плодят като въшки, а вие мрете като хлебарки.Затова и всички ви се смеят и ви се подиграват.Какво не ви харесва от вашата реалност, тук и сега?Ха ха ха...
цитирай
28. анонимен - Нещо грешно четеш титлите - "кан" или "кхан" са измислени от тези, които ни изкарваха тюрки или туранци. Съвсем ясно титлите се четат като к
09.09.2011 22:01
ежв[quote=анонимен]Приятели

- Правете разлика между турий, защото сме такива и тюрки...

1. Според древния сборник „Джагфар Тарихи”, Държавата Идел е създадена от Албуга Булгар около 15 000 години от 7 племена („иде” – седем и „ел” – племе; племенните символи на които са и на розетката от Плиска). Държавата от 14 000 години заема земите между Алпите и Памир, а народа и се самонарекъл още преди 150 века булгари по името на основателя и. Преди около 8 000 години живеещите западно от Азовско море условно нарекли арий, а живеещите източно турий, но всички те са един етнос и расово са европеиди и се самонаричат с едно общо име -булгари.
2. През 8-7 век преди христа двете части на Идел отново са обединени, а династията извършила обединението е наречена Сарматска, чието разклонение от 150 година е рода Дуло чийто пряко подвластни родове са от бившите „турий”, затова и днешните „особени славяни” са българи-турий (понятието слави-славяни е измислено от поп Урбани през 17 век).
3. Тюрките/тюркутите(пазачи на границата), чийто наследници претендират да са днешните тюрки/турци, са се появили в 7 век в Монголия и са с „дръпнати" очи...
4. В същност болшинството от днешните „тюрки/турци”, са чисти византийци, от източно средиземно морски тип, приели исляма…

- Първия написан факт в Римските хроники, че Балкански полуостров е булгарски, е след като “Кан Баранджар (син на кан Барак (235-271г.), заедно с наетите на българска служба котраги, в 251 г. разбил войските на император Деций, крй днешния Разград. Самият император паднал убит в този бой».
След него Кхан Алп-Бий, от рода Дуло в 378 година, край Одрин разбива 80х. армия на Император Валент, а други 65х. край Видин и така покорява и УНИЩОЖАВА ЕДНОВРАМАННО И НАПЪЛНО и двете части на Римската империя. По този начин освобождава напълно земите и сънародниците си аргипеи/траки/иделци/булгари на балканите и прави Балканския полуостров свое и на рода Дуло лечно имение, заселено с булгари (наречени траки), поробени два ве
цитирай
29. balkanec - Добра новина
09.09.2011 23:24
Проздрави!

Към списъка с достойни български изследователи искам да добавя и Емил Живков - Зиези, който направи немалко, за да излезе наяве истината за произхода ни:
http://ziezi.net/
Нали отначало разправяха, че Зиези бил луд :) Какво стана сега?
цитирай
30. oranjevia - За победата...
09.09.2011 23:42
Нищо не е победил.Темата с генетичните изследвания е така оспамена,че колкото изследвания толкова и резултати-разбирай интерпретации.Имаше едно по HLA което ни обяве за иранци ,друго обявяващо ни за местни и някакви други а това е поредното наливащо вода в мелницата на панславизма.Просто хората искат да ни сложат там където смятат ,че трябва да бъдем.Бедата е че едни искат на едно място ,други - на друго.
цитирай
31. анонимен - DO DEMOGRAPH
10.09.2011 00:37
SLUWAI KOPILE, TOVA NE E DOKAZATELSTVO !!!- DOKATO OT VAWITE 5 - 7 000- MOGILI NE IZROVITE , ZIV TRAKIEZ I NE KAZE STIHOTVORENIETO -;AZ SAM BALGAR4E; -...PROSTO , NIAMATE WANS....TAKA 4E NE PROTIVORE4I NA ISTORIZITE NI, SAS ..ZENZ...-BAN...NAMAW WANS.....-POZDRAVI
цитирай
32. анонимен - Коя истина победи?
10.09.2011 07:00
Тази,че отново ни вкарват в панславистките руски мераци-че траките са славяни?Съответно и българите станаха особени славяни,че и най-близо до руснаците...Хайде стига с тези руски манипулации.Време е да се засрамиш,ако си българин.
цитирай
33. voinov50 - Поздрави за поста!
10.09.2011 07:43
http://voinov50.blog.bg/izkustvo/2008/10/05/koi-sym-az.240615?reply=844756
цитирай
34. анонимен - ЕХ...ЕХ...Мераци,мераци...
10.09.2011 09:10
на комунистическите мекерета,за тракийска империя под скиптъра на Русия.Дупе Ви лъже байовци.Толкова сте прозрачни с милиционерските си манипулации,че само будите смях в българите,но гледайте да не се опарите накрая жестоко!
цитирай
35. vmir - Честито, но да не забравяме, че авторите на лъжите и техните ибрикчии все още не са се
10.09.2011 10:04
пенсионирали. А това значи нови лъжи, нови клевети и интриги.
цитирай
36. joysii - Най-накрая. След като доказаха, че ...
10.09.2011 10:26
анонимен написа:
vladoangelov написа:
Най-накрая. След като доказаха, че преди има-няма 1300 години сме били не едно племе, а друго, вече всичко е различно. Гените ни се промениха. Сутринта се събудих с червена коса, вече нямам дългове и съм безсмъртен. Изведнъж получиш отговори на всички екзистенциални въпроси и се почувствах напълно удовлетворен. Честито на всички, ровещи се в мъртвото минало! Най-накрая имаме право да се чувстваме горди с нещо мъртво, за което нямаме заслуги. Честито.


На тебе пък кой ти каза, че си местен, за българите става дума, не за домъкналите се в средните векове чужденци дето и сега ни дърпат назад.

======================
Тъпанар като цитирания анонимен няма накъде повече да се дръпне назад.Достатъчно е изостанал в акъла.
Според логиката на някои местни кретени сега трябва да се направи ДНК анализ на всички български граждани и тия дето не са достатъчно тракийци....не зная...да се изселят, за да остане чиста тракийска нация, без примеси с придошли, или.....за да не дърпат назад чистите тракийци - направо да изтрепят на мига всеки нетракиец.
цитирай
37. joysii - Сега трябва и археолозите да про...
10.09.2011 10:29
dolsineq написа:
Сега трябва и археолозите да проучат генетичния материал от находките със зъби на древни хора.

...........................
Излишно е, тъпаци като тукашните и без това вярват ,че първобитните са оригинал траки.

цитирай
38. joysii - Най-накрая. След като доказаха, че ...
10.09.2011 10:38
vladoangelov написа:
Най-накрая. След като доказаха, че преди има-няма 1300 години сме били не едно племе, а друго, вече всичко е различно. Гените ни се промениха. Сутринта се събудих с червена коса, вече нямам дългове и съм безсмъртен. Изведнъж получиш отговори на всички екзистенциални въпроси и се почувствах напълно удовлетворен. Честито на всички, ровещи се в мъртвото минало! Най-накрая имаме право да се чувстваме горди с нещо мъртво, за което нямаме заслуги. Честито.

.............................
И аз така.
Ама,почакайте.Трябва веднага да си направим ДНК тест!
То не се знае Вие, аз и др. дали принадлежим на тракийския елит.
Може да не сме достатъчно тракийци и това да ни струва главите.....
цитирай
39. анонимен - към joysii
10.09.2011 11:15
Абе, жено, толкова ли не се намери един здрав тракийски "трибуквен" за теб, че да се смириш малко и да се понаслаждаваш на краткия човешки живот!?
цитирай
40. buba4ko - имаме и 10% куманска кръв
10.09.2011 17:56
Ние сме смесица от траки, славяни и прабългари. Траки са най-вече в Южна България, в северна сме по скоро прабългари и славяни. Иначе наскоро четох за цар Калоян и ми бе много интересно като четох че около 100-200 000 кумани са намерили подслон в България!
Представете си 200 000 кумани са се влели в БГ, това е може би над 10% от гено-фонда сме кумани.
Тогава сме ги приели защото те са били разбити тотално от татари и руснаци.
Също интересно е че цар Иван Шишман и още един цар, май Страцимир, са били кумани по произход :)
цитирай
41. brig - това не е победа
11.09.2011 16:21
Победа ще е ако си кажат в прав текст, че ние сме БЪЛГАРИ, наследили местното население на балканите, независимо как се нарича то.
Вкарването ни във всякакви други схеми не е добре за НАС. Всеки си дърпа чергата към него, а идея която да ни обединява като БЪЛГАРИ все още липсва!!!
цитирай
42. merlin68 - Като гледам и Господ да слезе и по...
11.09.2011 22:56
Като гледам и Господ да слезе и поименно да посочва, кой какъв е, пак няма мир да има:)))
цитирай
43. demograph - А що е "славянин" драги ми анонимко?
11.09.2011 23:25
анонимен написа:
ако не се лъжа, спароток налага тезата, че сме наследници на траките. Докато това изследване доказва, че сме от славянски произход. Мисля, че тезата на спароток беше тотално разбита от това изследване.

Прочети постинга ми за Ганчо Ценов да разбереш, че БАНичарите пускат парата,но...малко по малко. Сега споменават траките, утре ще кажат истината и за славяните. Чети Ганчо Ценов и мисли.
цитирай
44. demograph - Съгласен съм 100%. Идва им времето и на забележките ти.
11.09.2011 23:27
nkf написа:
Гласувах за статията положително,но имам някои възражения.Междувпрочем аз вече ги изказах под същата статия,но при друг съблогър,така че ще се повторя и тук.
1.Народ "славяни"не е имало никога(това е измислица от 17-ти век,с конкретна геопполитическа цел,в полза на русия) и следователно е абсурдно да се говори за расови "славянски" характеристики ,антропология и т.н.
2.Народ траки също не съществува,това е прозвище лепнато на нас местните хора от африканските гърци.Това е все едно да кажем,че има народ гяури(цитирам).Има мизи,гети,серди, и т.н. , които са антропологичното,расово и културно начало на нас Българите.
3.Индоевропейци е много спорно понятие и е прокарано в съвременната наука от англичаните ,с цели подобни на руските панслависти.Има арийски народи,който населяват Европа и които са нахлули в индия подчинявайки местното,дравидско население(циганите).Но доколкото може да се употребява термина "индоевропейци",то това е лингвистичен термин,а не расов.
4.Гърците имат българска кръв,а не ние гръцка,сред Българите липсват характерните за африканците и азиатците гени,докато при гърците (небелите,южни популации) са в изобилие.Северна гърция не е северна гърция,а беломорска тракия и егейска македония -изконни български земи.В миналото и Тесалия,та чак до атина(в дълбока древност).Така че ние сходства с гърците нямаме ,имаме сходства с асимилирани/гърцизирани Българи в окупирани от гръцката държава български земи.
5.Българите сме главно понтийски и неодунавски тип(и по-малко разпространените нордически и балтийски),но това не е същото като "средиземноморец".Истинските средиземноморци,като протугалци,сициалианци,гърци,малтийци,както и левантинците,нямат прилика с нас(имам и богати лични впечатления и наблюдения).
За Спараток-чест и почитания и поздрав за теб:)

цитирай
45. demograph - Така се започва гърченето на гузните -"особен тип славяни"
11.09.2011 23:30
bulgar написа:
Ебати и витиеватото съобщение.
Българите били "особен тип славяни". Не можем да изплуваме от тръстиката със сламките в уста!

Ебати!
МАЛКО ТРАКИ, АМА НАД 60%...Така падат фалшивите идоли -с гърч.
Чешити сме, но не сме славяни.

Славяните са траки.

цитирай
46. demograph - Като помислиш малко по-дълбоко ще разбереш,
11.09.2011 23:38
анонимен написа:
Тази,че отново ни вкарват в панславистките руски мераци-че траките са славяни?Съответно и българите станаха особени славяни,че и най-близо до руснаците...Хайде стига с тези руски манипулации.Време е да се засрамиш,ако си българин.

,че палачинката не се обръща толкова лесно. Сега изпускат парата - "да бе може и да сме малко траки..", нали? А до вчера търчаха в Монголия и Турания да ни копат коренита..Утре ще си кажат и ИСТИНАТА. Със сигурност в момента БАНичарите пишат без почивка лъскави трудове за това, че сме траки, ама и руснаците били траки, и т.н Няма как, ще се мине и през това. Както стана с НАТО и ЕС. Едни извървяха трънливия път до членството, а кукувиците седнаха на трапезата и се пъчиха като пуяци.
цитирай
47. demograph - Важното е ние какво искаме, а не кой къде иска да ни бутне.
11.09.2011 23:39
oranjevia написа:
Нищо не е победил.Темата с генетичните изследвания е така оспамена,че колкото изследвания толкова и резултати-разбирай интерпретации.Имаше едно по HLA което ни обяве за иранци ,друго обявяващо ни за местни и някакви други а това е поредното наливащо вода в мелницата на панславизма.Просто хората искат да ни сложат там където смятат ,че трябва да бъдем.Бедата е че едни искат на едно място ,други - на друго.

цитирай
48. анонимен - ТЕМИСТОКЛИС ГЕОРГИАДЕС КАСТРО
13.09.2011 00:10
НКФ , МОЖЕШ ДА МЕ ЦУНКАШ ЗА ПУЦАТА..АЗ СЪМ ГРЪК С ГРЪЦКА КРЪВ..sБЕЛИТЕ ВУЛГАРИ,,КОИТО СТЕ МНОГО МАЛКО-НЯКОЛКО ХИЛЯДИ - СТЕ ГЪРЦИ,,ЗАБРАВИЛИ ЧЕ СТЕ ГЪРЦИ..А ХВАЛЕЩИ СЛАВЯНО-ТУРСКИЯ СИ ЖИВОТ....МАЛКОТО ХОРА,КОИТО ПРИЛИЧАТ НА ГЪРЦИ--ТОЕСТ БЕЛИТЕ ВУЛГАРИ СА ГЪРЦИ...А МНОЗИНСТВОТО ОТ ВУЛГАРИТЕ СТЕ ЧЕРНИ ТУРЦИ И ЧЕРНИ ЦИГАНИ.....ГРЪЦКИЯ ДУХ НЕ МОЖЕ ДА ГО ПОБЕДИТЕ НИКОГА...НИЕ СМЕ АСИМИЛИРВАЛИ И ЩЕ ПОГЪРЧИМ ВСИЧКИ,КОИТО СИ ПРЕЦЕНИМ...ДЕРЗАИТЕ, ГЛУПАВИ МЕЛЕЗИ....
цитирай
49. nikikm - Този
18.09.2011 20:40
анонимен написа:
от една страна наистина си прав, че трябва да се радваме за появата на това половинчато признание на нашите учени, все пак и те откриха топлата вода след ИГЕНЕА. Сдържана ми е радостта обаче защото като гледам колко са усложнили обяснението на откритието си и са го забили все пак в старите познати рамки от статуквото /особен тип славяни/ съм сигурен че ще се опитат да модифицират старата теория /ще махнат туранството или иранството/ но ще сложат нещо друго. Но все пак е безспорно че с тази статия се прави стъпка напред в правилната и истинска посока. Чест ти прави че споменаваш приноса на всички допринесли с трудовете си за пробуждането на самосъзнанието на Българите и не ги делиш по това дали са ти симпатични теориите им или не. поздрави



мръсник,казва няколко много важни неща за нас!Ако се подхожда не емоционално,а внимателно,всеки ще разбере!Всъщност това е ползата от критиката,но това се разбира от умните."Разучавай врага и се учи от него!"
цитирай
50. nikikm - ало, с "гръцкото"име.
18.09.2011 20:55
анонимен написа:
НКФ , МОЖЕШ ДА МЕ ЦУНКАШ ЗА ПУЦАТА..АЗ СЪМ ГРЪК С ГРЪЦКА КРЪВ..sБЕЛИТЕ ВУЛГАРИ,,КОИТО СТЕ МНОГО МАЛКО-НЯКОЛКО ХИЛЯДИ - СТЕ ГЪРЦИ,,ЗАБРАВИЛИ ЧЕ СТЕ ГЪРЦИ..А ХВАЛЕЩИ СЛАВЯНО-ТУРСКИЯ СИ ЖИВОТ....МАЛКОТО ХОРА,КОИТО ПРИЛИЧАТ НА ГЪРЦИ--ТОЕСТ БЕЛИТЕ ВУЛГАРИ СА ГЪРЦИ...А МНОЗИНСТВОТО ОТ ВУЛГАРИТЕ СТЕ ЧЕРНИ ТУРЦИ И ЧЕРНИ ЦИГАНИ.....ГРЪЦКИЯ ДУХ НЕ МОЖЕ ДА ГО ПОБЕДИТЕ НИКОГА...НИЕ СМЕ АСИМИЛИРВАЛИ И ЩЕ ПОГЪРЧИМ ВСИЧКИ,КОИТО СИ ПРЕЦЕНИМ...ДЕРЗАИТЕ, ГЛУПАВИ МЕЛЕЗИ....


Що толкова рипаш бе,брато? Като не си чер грък,що се пищолиш да си гърчав?Ще ти кажа,работата е не в цвета,а в САМОСЪЗНАНИЕТО! Извинявай,че писах главно,но това е за подчертаване,а не болест-но състояние,злоба или безсилие. Като си рус,значи си трак!Не щеш?! Деца имаш ли? Ако не,направи едно и дай да го отгледат чужди, да видиш,ти ли ще си му баща?Какво,като си го правил? Излиза,че най-важното е не какъв си, а как са те принудили или възпитали в друго!Това и и в древността ,някои са го знаели много добре и така са действали,а ние,чак сега проглеждаме и берем плодовете на незнанието си.Все пак, пиши с малки букви,ходи на преглед редовно,взимай си хапчетата и не се ядосвай толкова.Което му е писано да стане,ще стане!И то вече става!Айде,не се коси много!
цитирай
51. get - - Споко братчед ... винаги е имало потурнаци, що и вие да правите изключение ??!
23.09.2011 23:55
анонимен написа:
НКФ , МОЖЕШ ДА МЕ ЦУНКАШ ЗА ПУЦАТА..АЗ СЪМ ГРЪК С ГРЪЦКА КРЪВ..sБЕЛИТЕ ВУЛГАРИ,,КОИТО СТЕ МНОГО МАЛКО-НЯКОЛКО ХИЛЯДИ - СТЕ ГЪРЦИ,,ЗАБРАВИЛИ ЧЕ СТЕ ГЪРЦИ..А ХВАЛЕЩИ СЛАВЯНО-ТУРСКИЯ СИ ЖИВОТ....МАЛКОТО ХОРА,КОИТО ПРИЛИЧАТ НА ГЪРЦИ--ТОЕСТ БЕЛИТЕ ВУЛГАРИ СА ГЪРЦИ...А МНОЗИНСТВОТО ОТ ВУЛГАРИТЕ СТЕ ЧЕРНИ ТУРЦИ И ЧЕРНИ ЦИГАНИ.....ГРЪЦКИЯ ДУХ НЕ МОЖЕ ДА ГО ПОБЕДИТЕ НИКОГА...НИЕ СМЕ АСИМИЛИРВАЛИ И ЩЕ ПОГЪРЧИМ ВСИЧКИ,КОИТО СИ ПРЕЦЕНИМ...ДЕРЗАИТЕ, ГЛУПАВИ МЕЛЕЗИ....

- Най-напред вземете да си оправите държавният дълг ... щото онези дето ви измислиха националноста, да не дойдат да ви приватизират храмовете от времето на "класическа" Елада ?!
- Предполагам си елин, не византиец ? - щот ако си от вторите, то и ти ще си заедно с "приватизаторите" :((( ... онези от Александрийската схола, дето всички до един са "Ц"исти граеки :)) и много го умеят лихварството ?!
- Дано ме разбереш, какво обяснявам ? ... само ще ти намекна вземи потърси, какъв е по произход, учителя на другарката Станишева ? ... онзи, който измисли македонският език - Същата схема е действала и по отношение на вас ... "НИЕ СМЕ АСИМИЛИРВАЛИ И ЩЕ ПОГЪРЧИМ ВСИЧКИ ..." - Ти го каза !! - Нали ? :))
цитирай
52. анонимен - похвално
17.10.2011 19:26
наистина ме заинтригуваха тези римски хроники. ако можеш да пуснеш линк ...
цитирай
53. анонимен - ot juli
20.10.2011 21:18
badete zdravi vsi4ki BULGARI !
цитирай
54. demograph - Добре заварил на всички
01.11.2011 14:05
Каквото и да е, друго си е да виждаш усилията ти да дават плод, а мечтите ти да се сбъдват. Делника винаги е скучен, освен ако не го превърнеш в празник.
цитирай
55. tzarkarui - DNA of the Balkans
16.12.2011 10:15
http://www.youtube.com/watch?v=dHcK790GcaY

В този филм официално от iGenea се доказва (с генетични маркери) процентното съотношение на гените на Балканите. :) Интересното е в БълГария - 50% ТРАКИЙСКИ ГЕНИ!

All the information are taken from the official iGENEA website,on their website you can find a information about the DNA of the rest of Europeans...


Във филма "Origin of Serbs" ( http://www.youtube.com/watch?v=g1SvRh8tzXg ) се разнищва произхода на сърбите - от пущунското афганистанско племе Шербен (заедно с http://www.youtube.com/watch?v=tyvthx6n3hI ).

Моето (лично) виждане за произхода на Балканите (в частност бълГарите) е, че изводите трябва да се правят след обобщение не само на исторически/археологически находки, но и фолклор/език/народни носии/народни предания. ОСОБЕНО ФОЛКЛОРА! Защото там е скрит "ключа от бараката". (Имал съм щастието да ми е преподавано "Народна музика" и "квартова хармония" от един колос в музиката)

5 са основните ладове в БълГарската/Тракийска музика - еолийски, дорийски, фригийски, лидийски, йонийски. Като грчулята едвам са възприели само 2 - еолийския и йонийския (съответства на мажор и минор) - които и ги намираме в истинската грцка музика - атинското сиртаки. (за ритмика няма да говоря - там нещата стават още по-сложни). На тези два лада е основана и цялата европейска музика ( :) множко им идват останалите). Макетата (като смес от албанци и тракийци) са по-напред с "матриала" - музицират успешно и с традиционния тракийски лад - Дорийския (пример - "Полегнала е Тодора").

(Лад = Макам)
Макамите са над 100, като около 50тина са застъпени в бълГарския фолклор. Даже турчилята са по-напред от грчулята интонационно (използват профанизирани маками като хиджяс, хиджаскяр, и др.).

В хармонично и интонационно отношение бълГарсикя фолклор е на "светлинни години" пред останалите фолк групи. "Е"кащите печенези (шопите) + србите са доста елементарни интонационно - "попфолкска профанизация" (бокотиквовистка бих казал).
:)
цитирай
56. анонимен - Луд на шарено се радва
22.01.2012 12:02
Особености на историческия автохтонизъм
Автор: мглишев
...................................................................
Докато си говорим в блоговете (и на още няколко места с други събеседници), забелязвам някои общи характеристики на автохтонисткия "дискурс", както биха го казали в "Литературен вестник". Доста показателни. Тези харатеристики се отнасят до отношението към темите на разговор и към опонентите на автохтонизма. Без особена подредба ще нахвърля наблюденията си тук. Това са само фактите, без коментар към тях. Смятам ги за интересни, доколкото автохтонизмът вече е доста силно убеждение по исторически въпроси. Тук не разглеждам вероятните причини за появата и разцвета на това относително ново течение в историческите представи на част от българите за далечното минало на страната и народа им. Може би си струва да отбележа, че един от първопроходците на българския автохтонизъм е журналистът Стоян Шангов, работил в началото на ХХ в. И Ганчо Ценов, разбира се.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Основното автохтонистко убеждение е, че българите са генетично, езиково и културно-исторически потомци и наследници на античните траки.

Автохтонизмът отхвърля демографското и културно значение на варварските миграции на Балканите и в цяла Европа в ІІІ-ВІІ в. Повечето автохтонисти са убедени, че славянско нашествие в ВІ-ВІІ в. няма, а някои вярват, че цялата славянска езикова група е рожба на руска пропаганда.

Автохтонистите смятат езикознанието като наука за несъстоятелно и средновековните източници за фалшификати. По този начин се разграничават рязко от конвенционалните научни методи на изледване. Същевременно сами често прибягват до така наречените "народни етимологии".

Автохтонистите са убедени в съществуването на заговор срещу българското минало. Това прави убежденията им повече теория на конспирацията отколкото хипотеза за произхода на конкретен народ.

Склонни са да смятат опонентите си за част от заговора. Всяко изказване против автохтонизма е схващано като проява на противобългарски убеждения.

По принцип изпитват недоверие и към античните автори, но с двоен стандарт - някои от античните все пак казват по нещо вярно там, където се появи бегла възможност за тълкуване на техен текст в полза на родството между траки и други народи (като предположението винаги е в полза на тракийското влияние над съседа).

Убедени са, че траките/българите са едновременно автохтонни и че са пътували много (като номадите, но... без да са номади).

Смятат, че "номад" и "варварин" са оценъчни термини.

Автохтонистите са убедени, че траките са имали своя писменост, различна от гръцката, линеарната, финикийската и фригийската. Често обаче допускат, че тези графични системи са повлияни от тракийската.

Отъждествяват всички неавтохтонни теории за произхода една с друга. За автохтонистите остава общо взето неизвестно, че иранската, полиетничната степна и тюрко-алтайската теории са в спор помежду си.

Автохтонистите често преминават в забележки на лична основа по време на спор. По това донякъде напомнят някои фундаментаристки социалистически позиции - като отхвърлянето на обективизма в историографията.

За тях патриотизмът е водещо убеждение, а не толкова търсенето на фактите. Те смятат, че патриотизмът е достатъчно основание за всяко едро заявление. За тях автохтонизмът е по-скоро кауза отколкото научна теза.

Автохтонистите имат предпоставена теза, в чиято полза търсят доказателства. Този подход ги отличава силно от конвенционалните учени, които първо натрупват маса от факти, а чак след това я тълкуват.

Имената на историци като Васил Златарски и Петър Мутафчиев са анатема за автохтонистите. В тези автори те виждатпроводници на чужди интереси, а не учени.

Автохтонистите обикновено не познават най-новата историческа и археологическа литература на специалистите и се борят с твърдения отпреди двайсетина-трийсет години.

Автохтонистите са склонни да омаловажават, а в някои случаи - и да отхвърлят Великото преселение на народите като демографски фактор в историята на Европа.

Периодичните нахлувания на нови индоевропейски народи са терра инцогнита за автохтонистите. Според мнозинството от тях траките са автохтонно балканско население, родствено с предгръцките пеласги и критски минойци, а не с индоевропейци като ахейските гърци.

Автохтонистката хипотеза за произхода на българите не се изчерпва само с етногенетичните процеси. Тя обхваща историята на Средиземноморието, Черноморието, северна Африка и Средна Азия и я тълкува неизменно в полза на твърдението, че в предантичните периоди, Античността, а защо не и Средновековието българите/траките са (единен) етнос, доминирал политически, демографски и културно над огромни територии.

Автохтонистките идеи не са формирали стройна хипотеза. Различните автохтонисти имат различни представи и частни насоки на интерес, където се задълбочават. За едни е привлекателна епохата на Константин Велики, за други - древният Египет, за трети - шумеро-акадската, вавилонската и асирийската цивилизация, а четвърти се интересуват от въпроси на кирило-методиевистиката докато пети четат основно Херодот. Всички те имат значителни противоречия едни спрямо други, но ги пренебрегват.

Автохтонистите често си служат с понятия като "укриване" и "разкриване". Водени са от нещо като чувство за мисия към българщината. Обичат да смайват публиката със смели и несъмнено патриотични твърдения.

Не се интересуват от история на комуникациите, дипломатическа история, история на ежедневието. Предпочитат да се задълбочават във въпроси, които схващат като политическа теория и един вид фолклористика на древните общества. Археологията ги интересува сравнително слабо.

Автохтонистите са привлечени предимно от изводи; пътят на достигането им ги интересува относително малко.

Няма застъпници на автохтонизма сред историците, classическите филолози и археолозите. Обикновено става дума за лица от така наречената техническа интелигенция, юристи, журналисти, писатели или лекари, за които историята е вид хоби.

В писането си автохтонистите често използват изобилие от главни букви, гръмка реторика и удивителни, което отново ги отличава от принципно сдържаната конвенционална научна проза.

Автохтонистите не се влияят от опонираща аргументация.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Възможно е с времето да добавя още бележки към този кратък списък. Ще се радвам, ако и други го направят.

Горните наблюдения се отнасят преди всичко до автохтонистите в България. Доколкото знам, автохтонни исторически идеи има у руснаци, турци, французи и британци.

В Русия те свързват днешното население на европейските части от страната със скити и сармати. Като и руските автохтонисти са любители на бомбастични твърдения.

В Турция става дума за произхода на днешните жители от античните фригийци, лидийци и кари. Крайните предположения и липсата наинтерес към твърденията на конвенционалните университетски учени са налице и там.

Във Великобритания автохтонизмът е от по-различен. Там представителите му са университетско течение учени-историци като Дейвид Рос от Абърдийн, които смятат, че келтско нашествие в Британия не е имало, а езикът и културата на Шотландия, Уелс и Ирландия се дължат на мощното влияние на галски търговци и друиди в Британия в периода ВІ-І в. пр. Хр. Спорът им с мнозинството техни колеги с конвенционални убеждения тече в рамките на академичния дискурс.

Във Франция автохтонизмът е донякъде институционализиран. Без да отхвърля Великото преселение на народите и нашествията на франки, бургунди и готи, френската образователна система отдава най-голямо значение на галския субстрат в етногенезиса на съвременните французи.

----------------------
Разбира се, най-безумен е другият български автохтонизъм - този на Македонската Академийа на Науките и Уметноста. Няма нормален българин, който да не се отнася с насмешка към претенциите на братовчедите ни за античен произход. Същевременно обаче мнозина нормални българи се гордеят със своя собствен античен произход. Явно не си дават сметка, че едно официализиране на автохтонизма тук би дало легитимност и на БЙРМ-овските претенции и би утвърдило моралното право на македонските комшии да твърдят, че не са българи. Древните македони все пак не са траки, пък и в БЙРМ все пак признават някакъв славянски елемент в етногенезиса си, докато родните автохтонисти тук смятат "славянин" едва ли не за мръсна дума. На това отгоре траки и македони често са били във вражда помежду си (още от преди времената на Филип и Александър, а и по времето на войните на Диадохите и Епигоните), така че евентуален успех на автохтонната хипотеза в България и въвеждането й в образователната система биха доказали в очите на публиката, че всъщност македонците и българите не просто са два отделни народа, а и врагове от хиляди години насам (защото публиката на Балканите все още вярва в такива неща като "братски народ" и "изконен враг").
Дотук с патриотизма на автохтонистите. Привържениците на тракийския ни произход уж искат да възвеличават България, а де факто работят против българската кауза в Македония.
Ако в МАНУ се усетят, първото задгранично признание на автохтонната българска хипотеза ще дойде от Скопие :)


цитирай
57. demograph - Поласкан съм от голямото, дълго внимание
25.01.2012 01:39
Което, заедно с обещанието за продължение на "Луд на шарено се радва" обещава дълга и сладка дискусия за това "Кой -Кой е" в българската история.
За днес ще се задоволя само с вашата теза 1-ва.
А именно, за родоначалниците на българския автохтонизъм.
Корените му са далеч зад пределите на 20,19 и 18 век.
Генетичното изследване громи всичките ви доводи срещу автохтонизма, но за мен ще е удоволствие да ви покажа спокойно, че грешите.
Ограничавам се сега до българите автохтонисти от 19 век
Паисий, Раковски, Цани Гинчев.Лек сън.
цитирай
58. demograph - А с останалите ви "тези"
26.01.2012 01:40
Приключвам по метода на Сципион - 50% тракийски гени! На всяка ваша "теза". Тезите ви са мъртви драги. Науката ги изтрепа с един замах като плъхове. А вашата неука е вече само жалък хленч. Край на диспута. Стой си в башибозука и си размахвай ибрика.
цитирай
59. raders - Фактът, че продължаваме да спорим ...
11.02.2012 22:36
Фактът, че продължаваме да спорим какви сме и що сме дори през 21 век означава, че изобщо не знаем какви сме. Което е колкото смешно, толкова и жалко и хората ще ни се смеят на акъла. Комплексарска работа...:(((
цитирай
60. анонимен - KALTIN
24.05.2012 20:55
mn elementarno :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7961586
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10305
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол