Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2012 10:13 - Защо трябва да изучаваме историята си?
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 12829 Коментари: 16 Гласове:
13

Последна промяна: 28.05.2016 11:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

"Защо ние изследваме древната Черна История?

Защо трябва да изучаваме древната си Черна История? – Защото тя обяснява къде. кога и какво сме били, и какво можем да сторим за да направим днешния си живот по-добър.

Amos Wilson в „Тhe Falsification of Afrikan consciousness: Eurocentric history, psychiatry and the politics of white Supremacy” (New York: Afrikan World Inforsystems, 1993), коментира как липсата на реална представа за миналото.може да причини душевни /психиатрични/проблеми.

”Когато ние позволяваме на други да ни описват  и  определят като такива или онакива,  ние  позволяваме  на тези други  да се домогнат до власт и контрол върху нас".

Dr. Wilson добавя, че „ Ние трябва да осъзнаем  дълбоката връзка между култура и история,  и индивидуалността ни.

 Ако ние  не познаваме нашата история, тогава ние не знаем що за хора сме.”

Това кара  Dr. Wilson да заяви: „Историята се използва за да принизи африканците и да ги направи да се чувстват малоценни и некултурни.

Много хора с африкански произход са откъснати от тяхната истинска история защото те не са успели да осъзнаят, че Евроцентристите пишат историята с цел да поддържат статуквото, и днес тази цел е превъзходството на белите.

Европейският начин на писане на историята е в тандем с всичко останало европейско и целта е същата - да поддържат европейската власт и господство.

Най-добрият начин да поддържат това господство е да подтикват африканските хора да се концентрират върху робството и западно-африканските царства, защото този период се свързва с европейската експанзия.

Ако четете текстове от официалната история, с изключение на тези за царството Мерое, излиза, че черните не са имали никакви големи цивилизации до възникването на западно африканските кралства и излямското господство в индийски океан.

Нас ни подтикват да изучаваме този период, защото това кореспондира с началото на европейската експанзия. Това съвпада с митът че европейците винаги са управлявали света.

Това е мит:-черни мюсюлмани са владели по-голямата част от Испания и Португалия до 1492г.Африка не е под властта на европейците до 1899г., а и за значителен период след тази дата европейските сили се опитваха да с военна сила да укротят  Африка.

Макар че, европейците не са владеели по-голямата част от света до20 век, в  писаната от тях история е направено да изглежда че тяхната хегемония съществува от много по-рано.

Този мит,е създаден посредством писането на историята от европейците, така че да формира чувство за малоценност у множество хора от африкански произход.

За да се борим с този мит и да създадем здрава душевна конструкция,  която да предизвиква пложителни нагласи сред африканските хора,  се налага старателно да изучаваме историята и то от афроцентристка гледна точка...”
........................................................................................................................

Демограф:

Извадката е от блогът на Dr. Clyde Winters

http://bafsudralam.blogspot.com

Заменете ‘черни/африканци’ с траки/българи и някои други думи и изрази със съответно гърци и други и ще видите поразителното съвпадение на ситуацията в която ние българите/траките сме натикани от „наши”и чужди историци и политици.


ЕТО ЗА ТОВА, НИЕ ТРЯБВА ДА НЕ ОСТАВЯМЕ НА ДРУГИ ДА НИ ОПРЕДЕЛЯТ КАТО ТАКИВА И ОНАКИВА, А САМИ ДА ИЗСЛЕДВАМЕ И ПИШЕМ ИСТОРИЯТА СИ, И ТО ОТ ТРАКОЦЕНТРИСТКА т.е. от БЪЛГАРСКА ГЛЕДНА ТОЧКА!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Задължително четиво или Как се фабрикуват лъжите в историята на българите. /Западните добичета, говедото Иречек и телетата след него/:
http://www.ivanstamenov.com/files/gs-justinian.pdf




Гласувай:
13



1. zelas - Шест от десетте най-бързо разви...
29.08.2012 12:02
Шест от десетте най-бързо развиващи се икономики в света в момента са в Африка - Чад, Етиопия, Нигерия, Руанда, Ангола и Мозамбик.
http://zelas.blog.bg/drugi/2012/07/01/sledvashtata-aziia-e.974728

Вярно е, че африканската история се фалшифицира, вярно е, че по-големи мошеници от западняците/американците в момента няма, но както виждате това не пречи на Афика да се развива.

Защо Африка се развива? Африка има природни ресурси, Китай има интерес да ги експлоатира и Африка има демографски потенциал.

България няма нищо от това. Българите в момента са се хванали за историята като удавник за сламка, защото усещат, че заряда им се губи.

Така, че сравнението, което правиш изглежда правдоподобно, но не е уместно.

Как може България да се вдигне на крака? Един от коментиращите в твоя блог спомена, че българския лъв ще се събуди само когато му откъснат опашката, тоест когато загубим територии. Това е вярно, но то няма да доведе до положителни резултати, дори напрoтив ще влоши положението още повече. Само трябва да погледнем на ляво към Сърбия за пример.

България трябва да намери своето място и своето конкурентно предимство в рамките на световната икономика, защото иска ли ни се или не, светът се глобализира.

Развяването на тракийското знаме от друга страна трябва да се прави много внимателно, защото макар и българите да имат добро основание да се нарекат наследници на траките, други народи на Балканите и Украйна също имат такова основание.

Така, че желанието да се изкараме баш тракийци може да доведе до разделение и неприятелски отношения с другите страни тук и специално с Гърция.

Аз имам опасението, че търсейки тракийското има опасност да загубим българската си идентичност.

Това са моите разсъждения по въпроса, които се опитвам да внуша на Павел, но той ме гони, защото с всеки изминат ден става все по-заслепен от своя ореол.

Поздрави
цитирай
2. demograph - Напълно съм съгласен Пламене
30.08.2012 10:49
zelas написа:
Шест от десетте най-бързо развиващи се икономики в света в момента са в Африка - Чад, Етиопия, Нигерия, Руанда, Ангола и Мозамбик.
http://zelas.blog.bg/drugi/2012/07/01/sledvashtata-aziia-e.974728
Вярно е, че африканската история се фалшифицира, вярно е, че по-големи мошеници от западняците/американците в момента няма, но както виждате това не пречи на Афика да се развива.
Защо Африка се развива? Африка има природни ресурси, Китай има интерес да ги експлоатира и Африка има демографски потенциал.
България няма нищо от това. Българите в момента са се хванали за историята като удавник за сламка, защото усещат, че заряда им се губи.
Така, че сравнението, което правиш изглежда правдоподобно, но не е уместно.
Как може България да се вдигне на крака? Един от коментиращите в твоя блог спомена, че българския лъв ще се събуди само когато му откъснат опашката, тоест когато загубим територии. Това е вярно, но то няма да доведе до положителни резултати, дори напрoтив ще влоши положението още повече. Само трябва да погледнем на ляво към Сърбия за пример.
България трябва да намери своето място и своето конкурентно предимство в рамките на световната икономика, защото иска ли ни се или не, светът се глобализира.
Развяването на тракийското знаме от друга страна трябва да се прави много внимателно, защото макар и българите да имат добро основание да се нарекат наследници на траките, други народи на Балканите и Украйна също имат такова основание.
Така, че желанието да се изкараме баш тракийци може да доведе до разделение и неприятелски отношения с другите страни тук и специално с Гърция.
Аз имам опасението, че търсейки тракийското има опасност да загубим българската си идентичност.
...
Поздрави

За това пиша"тракоцентризъм", а не българоцентризъм. знаеш че смятам демографския потенциал за основна предпоставка за възход. Но, народ с фалшива карта за самоличност е осъден да живее в нелегалност. Нелегалните не мислят за деца а за оцеляване ден за ден и нощ след нощ..
цитирай
3. zelas - За това пиша"тракоцентри...
30.08.2012 14:38
demograph написа:
За това пиша"тракоцентризъм", а не българоцентризъм. знаеш че смятам демографския потенциал за основна предпоставка за възход. Но, народ с фалшива карта за самоличност е осъден да живее в нелегалност. Нелегалните не мислят за деца а за оцеляване ден за ден и нощ след нощ..


Защо да е фалшива картата ни за самоличност? Та кой ни е отрекал правото да се самоопределяме като българи?

Имаме една от най-славните средновековни теории, имаме постижения, които са признати от цял свят, но ако ние самите не ги пропагандираме ще се забравят. Ето вече бавно и постепенно се забравя, че тази азбука е българска.

Преди време предложих да се създаде движение, което да наложи в рамките на европейската общност тази азбука да се казва Българица а не Кирилица, но си останах сам с намерението.

Основната теза на Павел Серафимоф е, че ако се признае тракийското минало на българите ще ни се вдигне толкова много самочувствието, че всичко ще се оправи като с магическа пръчка.

Ами, че ние имаме достатъчно постижения от историята, за които да се гордеем и да имаме самочувствие. Много повече от множеството народи в Европа. С какво има Словения да се гордее. Не много, нали. Обаче разходете се до Словения да видите как живеят.

Затова народът е казал, не гони дивото, че да не изпуснеш и питомното.
цитирай
4. sparotok - богатствата на България
30.08.2012 17:06
Не мога да се съглася със Зелас изобщо. Познавам геолози и от тях знам какви несметни богатства се крият в българската земя. Става дума за злато, сребро, платина, ванадий...

Маслодайната роза е най-продуктивна в България. България е и един от най-големите производители на лаванадула. До 1985 година бяхме най-големия производител на домати в света, потенциала все ощи си го имаме. Преди време бяхме най-големия производител на коприна по глава на население, бубарството не е това, което беше, но започна да се съвзема.

Имаме и великолепни учени! Можем да печелим милиарди от лицензи от български открития, стига само да има воля от страна на управляващите.

Милиарди могат да се печелят и от културния туризъм, потенциала там е огромен!

С изясняването на историята ни ще се създаде един идеал, който може да обедини хората. Без идеал не става нищо, ни остен, ни подкани да се връщаме на село помагат.

Хората ще започнат да мислят за повече деца едва когато са придобият увереност в бъдещето. От друга страна една държава с добра икономика може съвсем лесно да стимулира раждаемостта...

Чудесата не стават спонтанно, чудесата ги правят хората! Ако един път се следва упорито и неотклонно то успеха е само въпрос на време! ...Напук на скептици и черногледци...
цитирай
5. анонимен - 1,2,4
03.09.2012 19:12
Трима глупци!
цитирай
6. анонимен - Видими злодеи и малоумни престъпници
06.09.2012 17:33
http://marknatan.blog.bg/history/2012/09/03/starozavetnoto-hristiianstvo-na-dunavskite-konnici-madara-an.996090

4. marknatan - Летописци и анонимнисибългари...
05.09 00:45 Летописци и анонимнисибългарикуси ,разни \\\"патамучти\\\"са съгласни да ги \\\"н..бат\\\",само и само да може да си \\\"хаварят\\\" с умствено увредени,ментални случаи и отявлено доказани с ДЕЛАТА си малоумни престъпници.

Откъде идва това неистово желание у т.нар. българи да са съгласни да ги ебат малоумни само и само за да може да си говорят и да им излезе дори и имет по света ,че Българите Уцажават ПРЕСТЪПНИЦИ и ги поставят на пиедестал!?Някога оприличавах това състояние на бг-историографията и мислех, че се дължи на т.нар. \\\"Стокхолмския синдром\\\" и го характеризирах с него. При известния \\\"Стокхолмски синдром\\\" похитените,жертвите на едно престъпление срещу личността им, виждат в своите похитители Освободотелите си и ясротно ги защитават !?

Та,наистина нима ВЪЗРОДЕНИТЕ МАЙМУНЯЦИ ВЪЗПРИЕЛИ НАРОДНОСТНОТО СИ ИМЕ \\\"БАЛКАНЦИ\\\" НЕ ВЪРВЯТ С ПЕСНИ КЪМ СКОТОБОЙНАТА „КАТО БЕЗСЛОВЕСНИ ДОБИЧЕТА СЛЕД ЧУЧЕЛА СЪЗДАДЕНИ С ЦЕЛ ДА ГИ УНИЩОЖАТ .

Да ,така е. Това са фактите и никой не ги е опровергал. Никой няма и да може да покаже ,че ВЪЗРОДЕНИЕТ СА ИМАЛИ ДРУГА ИСТОРИЯ ОССЕН НАЧЕРТАНАТА ИМ ОТ ОСВОБОДИТЕЛИТЕ ИМ,по дифолт на СТОКХОЛМСКИЯ СИНДРОМ.

Но днес все по-ясно се вижда,че нещата са много по-дълбоки от това състоние,не опират дио един частен с лучай , а засягат устоите на человеците и общественото им развитие,като человеци,опират до човещината и до възможността да самоопределяме ,какво е человешкото какво не ,къде са границите му и можеме ли да ги установиме за себе си,има ли ясни критерии в науката или не .

Вече не става дума за \\\"псевдонаука\\\" и \\\"псевдоистория\\\" и дали може да да се пропагандира от летописци и анонимуси за История и Наука!

Става въпрос за това,запазил ли е днешния българин человешкото у себе си или всички страдат от Синдрома на БИТАТА ЖЕНА и им е необходимо шарлатани да имказват кви славни БИЦИ ВОИНИ ПО ЛИМЕСА БИЛИ ИЛИ КВИ СЛАВНИ ТУРАКИ БИЛИ ОТ ВРЕМЕ У НО ЗА ТРАЯНСКАТА ВАГИНА.

Индивидите нямащи смелост да погледнат дълбоко в себе си и да се познаят такива каквито ,каквито ще да са техните кофрени,но техни да са ,да потърсят истината за себе си, и на нея стъпили да градят своята личности общество без да изпитват срам от дедите си ,както им го внушават психопати престъпници,че едни хора били мингяни,били вулгари,т.е. народ,а не били славни бици воини,тураки владетели на свето от бактрия до британия.

Всичко по-малко от ТУРАКИ СЛАВНИ ВОИНИ Е ПРИЧИНА ЗА СРАМ ПОДОБЕН НА ФИЛИБАРСКИТЕ МАНАФЧЕТА ГА СЕ ГЪРЧЕЕХА ЗА ДНЕШНИТЕ ПРОСТИТУТИ

Та дори пред отявлените нацисти разбирайки ,че са с деди цигани,славяни,или майки проститутки,баща хомо,е имало избор или да се гръмнат с пистолетеа или да приемат реалността и корените си и да ги уважават. Среден път няма. Или се гръмваш или приемаш,че си человек и нищо человешко не ти е чуждо И търсиш человечекия си произход ,а не на славни маймуняци тураци суперетноси и воини с големи мадури,че било престижно за тетките гъзолизачки поради нерадостния им живот да си предтсавят поне дедите им кви славни били а не като тях бити жени с нискаинтелигентност .

Но не и за психопататите маймуняци,есплоатиращи сами себе и една извратеност и налагащи собствената си извратена представа,какъо за опонентите си и така и за историята ,която е същия бълвоч ,стъпил на уродливата им предтстава,която те доказват на болните от синдрома БИТА ЖЕНА слушатели най-вече ,за да удовлетворяват собсвтените престъпни начинания .

Преди години бе извършен експеримент с човешки доброволци(не с маймуняци б.а.),про който учавствуващите са накарани да пускат ел.ток. с цел да измъчват човешки същества.
Едан група от участниците веднага се отказват от участие. Други участвуват докато не виждфат,че жертвата започва да изпиотва силна болка, Трета група спират едбва когато жертавта започва да се гърчи. И немалка група продължават до смърт,докато не убиват в експеримента жертвата си. Разбира се участниците не знаят,че не пускат истински ток,и че зад стъклото са актьори ,които изиграват ситуацията.
Ще намерите ли в себе си човешкото,ако е останало и ще откажете да учавствувате в пообни експерименти,или като набожният психопата рицар,ще се насерете от кеф,че разговаряте с психопата боцман,който се обръща към вас с : \\\"Отче,ще си нахраня кучетата с мароканчета и ще кажа ,че са от теб\\\"
Каква бе реакцията на набожния психопат ?Човешка ли бе реакцията на набожния психопат?
Ами той ,като летописец и анонимни булгарикуси е съгласен да го наебат малоумни и престъпници,само и само да има с кой да си говорят.
Да ,това е синдромът на битата жена установен,като модел в бг-историографията и няма сила исвен в самите жертви,която да ги измъкне от там.

маймуняшки речник:

Проститут,като гетски проститут,Прост и Тъп

леснописци-хора пишещи за неща,които не разбират,но пък имат слушатели с които да опнират

анонимусимулгарикуси- други \\\"общественици\\\",които от пяната на разпенениндебили събират матрял за Истинската ИМ История.

\\\"Стокхолмския синдром\\\" -казано по-горе,като за ОРА,као некоя маймуна реши да се изоди и по зелярски за да се увеличат пузнанията на летописците и анонимусите има си блогове

Синдрома на \\\"Битата Жена\\\"- Една от седемнадесетте ЖИНИ на СЛАВНИЯ ТУРАК ВОИН С ГОЛЕМИ МАДУРИ„ТЯ С ГОЛЕМИ ЦИЦИ„ДЕТО И НАБИВАТ ШУТА ПРЕЗ ДЕН„МА ВЕЛИК ТУРАК ВОИН С МАДУРИ ГО ПРАВЕЛ„ПОД КОЙТО ТРЕПЕРЕЛ ЦЕЛИО СВЕТ„ТА ОНА НЕМАЛО ДА СЕ РАДСВА И ДА СИ ФАЛИ ВЕЛИКИЯ МАДУРКО КЪФ БИЛ ВЕЛИК И ТЯ ЩАСТЛИВКА „ЧЕ И СЕ ПАДНАЛО ТАКЪВ ВЕЛИК МАДУРКО И ЗА ДОКАЗ„ЧЕ Е БЪЛГАРКА Я БЪХТЯТ ДЕБИЛИ И ПРЕСТЪПНИ МАЛОУМНИЦИ ЛЕГИТИМИРАНИ ЯКО УТ УБОРТОНИ УПЩЕСТВЕНИЦИ

Ще намерите ли в себе си човешкото,ако е останало и ще откажете да учавствувате в поодбни експерименти с лизане на маймуняци и легитимиоране на умствено увредени прступници,като набожният психопата,летописци и анонимусибулгарикуси ,защото веднъж дебилността установена ,като норма от летописци и анонимуси научени работници,се подфаща от техните научени сътрудници и връщане нема.

Оставете дебилни грухтящи прасета гетски проститути престъпници,боцкани олигофренеи да се разнасят из ньета за доказ. Не ставайте летописци и сол ташаци на маймуни или самите вие ще се превърнете в ташак на маймуните.

Та нима психопата сапарток не панимае с татарската си кривогледа физиономия,колко далече е от наука или человеческо достойство, Или психопата палгиатор боцман имитатори и жалки престъпници търсещи слава на гърба на едни и същи жертви незадовелени от собственото си съществуване маймуни,твърдещи че са ОРА.

Психопати ВРАЧУВАТ на индивиди страдащи от синдрома \\\"Бита жена\\\",като им казват това за което Битите жени са дошли да чуят. Такъв тип \\\"индивиди\\\" пък сменят ТРАКИСКАТА ИЛИ РОМСКАТА ВРАЧКА АКО НЕ ИМ ПОЗНАЕ !

И накрая си намират Тракиската или Ромкста врачака ,която им ПОЗНАВА.
КОЯТО по неведоми пътища казвала тва дето те го чувствували ,че било ИСТИНАТА ,ма те не моглои да го изкажат така УБАВО“

Всичко хубаво,но КОГАТО ВРАЧКИТЕ ЗАПОЧНАТ ДА ПРОПОВЯДВАТ ЧОВЕКОНЕНАВСИТНИ РАСИСТКИ И НАЦИСТКИ ТЕОРИИИ, ЗА СУПЕРЕТНОСИ ОТ КОЙТО ТЕ ТУРАКИТЕ ПРОИЗХОЖДЛАИ „ДА ВНУШАВАТ СРАМ ОТ ОБИКНОВЕНИЯ ЧЕЛОВЕЧЕСКИ ПРОИЗХОД„ЗАЩОТО ТЕ БИЛИ ИДВАЛИ ОТ ПРЕДЦИ ВОИНИ С ГОЛЕМИ МАДУРИ , А НЕ ОТ ОБИКНОВЕНИ ОРА „ТЪЙ„КАТО АМО ВОИНИТЕ БИЛИ ОРА А НЕ КАТО ВУЛГАРИ „НАРОДА , психопата престъпник гет \\\"-\\\" Съзирате ли в какво намирам аналогии? м/у моите боиЛи, БОУили, ТАУРОскити и Войнуците-бургари от Римската теза ? \\\"
\\\"защото за разлика от простака-vulgar е човек, с Гръбнак, характер\\\"
\\\"Да си воин е било престижно\\\"

\\\"Лидерът-воин ... който има свръхестествени способности - Защо ?

- защото за разлика от простака-vulgar е човек, с Гръбнак, характер - Който поради това е уважаван и от враговете си\\\"


ТО МЪЛЧАТ САМО МАЙМУНИТЕ и престъпници покровителствуващи маймуните престъпници без значение от мотивите-да трупат точки,да се боцкат с боцко,да им гледа сапартоци на боб и да им казват ИСТИНАТА или да се съизживявата ,акто ЕДНА ОТ ПРЕСТЪПНОТО СТАДО ПОРАДИ КВИТО И ЩЕ ДА Е ОБЛАГИ .

ЖАЛКИ ПСИХОПАТИ,КОИТО ПРЕЗИРАТ ОБИКНОВЕНИЯ ЧОВЕК И ПРОИЗХОДА СИ И С БОЛНАТА СИ УРОДЛИВОСТ СИ ДОКАЗВАТ ЕДНА НА ДРУГА ПРЕПОДСТАВЕНИ УРОДЛИВИ ПО СВОЯТА СЪЩНОСТ ,НЕ САМО ПСЕВДОНАУЧНИ И ПСЕВДОИСТОРИЧЕСКИ ПОСТАНОВКИ„НО И СА ПРЕМИНАЛИ В АНТИЧОВЕШКИ ПИСАНИЯ,КВИ БИЛИ ВЕЛИКИ ТУРАКИ, КВИ ВОИНИ БИЦИ БИЛИ УТ ТРОЯНСКАТА ВОЙНА ДЕТО Я НЕМАЛО НАСАМ ТУРАК ДУ ТУРАК ВОИН ДО ВОИН ОТ ВОИНИТЕ БИЦИ ПО ЛИМЕСА „КОЕТО Е ВЕЧЕ НЕПРОСТИМОТО И

ЛИЦАТА „КАТО ЛЕТОПИСЕЦ ИЛИ АНОНИМУСА „КОИТО ЗАЩИТАВАТ ЗАД ТАКИВА УРОДИ БЕЗ ДА ПОРИЦАЯТ РАСИСТКИТЕ И АНТИХУМАННИ ПИСАНИЯ„ ЗАЩОТО ТЕ СА СЪГЛАСНИ ДА ГОВОРЯТ СТИГА ДА ИМА КОЙ ДА ГИ СЛУША НЕЗАВИСИМО„ЧЕ УЗАКОНЯВАТ И ЛЕГИТИМИРАТ ЕДНИ СЛАБОУМНИ ПРЕСТЪПНИЦИ,КАТО ЛИЗАЧА ГЕТ„ИЛ ДА ДЕБИЛА„ПСИХОПАТА БОЦМА„НЕВМЕНЯЕМИЯ СПАРАТОК и КО.
ДА СИ МЪЛЧАТ И ДА НЕ РЕАГИАРТ И ПОРИЦАЯТ ИЗВЪРШВАНО ПРЕД ТЯХ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ ПРАВИ ОРАТА ПРЕСТЪПНИЦИ „НЕЗАВИСИМО „ЧЕ ГИ СЪРБЕЛА ОНАЯ РАБОТА ЗА ПСИХОПАТСКО ОБСЛУЖВАНЕ.

ПСИХОПАТА БОЦКО НЕ ЗНАЕЛ„КЪДЕ БИЛ КИМЕРИСЙКИЯТ П–ОВ .ЛЕТОПИСЕЦ ША ДИСКУТИРА ПРОИЗХОДА НА КИМЕРИЙЦИТЕ !?
ПСИХОПАТА ГЕТ ИЗУЧАВАЛ ХИСТОРИТИ И ПАНИМАЕЛ ИДЕИ ОТ 1970 Г И НОЕВАТА ЧИНИЯ,ДОКАТО НЕН ПРОЗРЯЛ ТАЗИ ГОДИНА,ЧЕ ПСИХОПАТА ПЛАГИАТОР БОЦМАН ДОКАЗАЛ:
\\\"- Бургарои ~ българи, са военизирани подразделения, създадени от централната власт\\\"

ЩОТО ТОВА МУ СЕ \\\"ВРЪЗВАЛО \\\" НА \\\"ТЕЗАТА\\\"

\\\"Да си воин е било престижно\\\"
\\\"Лидерът-воин ... който има свръхестествени способности - Защо ?

- защото за разлика от простака-vulgar е човек, с Гръбнак, характер - Който поради това е уважаван и от враговете си\\\"

\\\"Та накрая, като обобщение -\\\" Съзирате ли в какво намирам аналогии? м/у моите боиЛи, БОУили, ТАУРОскити и Войнуците-бургари от Римската теза ? \\\"
\\\"защото за разлика от простака-vulgar е човек, с Гръбнак, характер\\\"


\\\"Съзирате ли в какво намирм аналогии? м/у моите боиЛи, БОУили, ТАУРОскити и Войнуците-бургари от Римската теза ?\\\"

СЪЗИРАТ ЛИ ЛЕТОПИСЦИ И АНОНИМНИ КВИ ЗАДНИЦИ ЛИЖАТ ЗА ТОЧКИ

НЕ,НЕ ГО СЪЗИРАТ,ЗАЩОТО МАКАР И ОБЛЕЧЕНИ С КРЕДИТ ОТ ОБЩЕСТВОТО,И ТЕ КАТО НАБОЖНИЯТ ПСИХОПАТА СА НИЩО ПОВЕЧЕ ОТ МАЙМУНЯЦИ УЗАКОНЯВАЩИ ПРЕТЪПЛЕНИЯ НА МАЙМУНЯЦИ.

НЕ РАЗБИРА ЛИ ТРАКИЙСКАТА ВРАЧКА И ПСИХОПАТА НЕВЕМНЯЕМОСТТА СИ И ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА ,КОИТО ИЗВЪРШВА ,КОГАТО НАБЕЖДАВА ДРУГИ С ПРЕДПОСТАВЕНИ ДОКАЗИ,И СЛЕД ТОВА ЗАКЛЕЙМЯВА ОТ АМВОНА И ДОКАЗВА С \\\"БОЖИЯТА ПОМОЦ\\\" !?

НЕ РАЗБИРА ЛИ ТРАКИЙСКАТА ВРАЧКА СПАРАТОК ,ПСИХОПАТ, НЕВЕМНЯЕМОСТТА СИ,КОГАТО СЕ ОПРАВДАВА,ЧЕ БИЛА ИЗГЛЕЖДАЛА НА ТАТАРИН,С ПРАВОТО НА ВСЕКИ ЧОВЕК,НА ИЗБОР НА КУЛТУРНА ИНДЕНТИЧНОСТ,И ТОВА ДА Е МОТИВА ,НА ТОЗИ КАКТО ПОСОЧИХА В БЛОГА МУ ПО ПРЕДТСТАВЕНАТА МУ СНИМКА МУ ДРУГИ,ЧЕ Е ТИПИЧЕН ТАТАРИН \\\"
\\\" ТЕМИСТОКЛИС ГЕОРГИАДЕС КАСТРО
30.08 19:20
ПОНЕ 30 % имаш монголоидни черти, косицата тие СЕМИТСКА..


ТИ СИ ДОСТА МЕШАНА СКАРА, ПАВЛИДИС....\\\"
\\\"Mike Zambidis-Iron Mike
Пич,направо ме разочарова.Представях си, че изглеждаш на тракийски грък,борец в класическа- гръцки стил борба.Но за съжаление,на втората снимка, изглеждаш на типичен пехливан от туркомонголски произход.Но това не е повод всеки да се срамува от произхода си!
С уважение:Iron Mike\\\"


И НАИСТИНА ЛИЦЕТО НА СНИМКАТА ПРИТЕЖАВА ТИПИЧНИ ТАТАРСКИ ЧЕРТИ,МАКАР И КРИВОГЛЕДИЧЪК,НО В ТОВА НЯМА НИЩО ОБИДНО И ПОДЦЕНЯВАЩО ,ДА СЕ ИНДЕНТИФИЦИАРА С ТУРАКИТЕ И ДА СЕ СЧИТА ЗА ТУРАК НА ОСНОВАТА НА КУЛТУРНА САМОИНДЕНТИФИКАЦИЯ,ВЪПРЕКИ ЯСНИЯ ТАТАРСКИ ПРОИЗХОД НА ФИЗИЧЕСКАТА ЛИЧНОСТ,ДОАКЗАНО ОТ ТИПИЧНИТЕ ЗА ТАЗИ РАСА ЧЕРТИ .
http://sparotok.blog.bg/politika/2011/08/30/eto-kak-izglejda-sparotok.811179
Е , СЛЕД ТОВА СГУРТА,НАУЧНО ДОКАЗВА,ЧЕ ТУРАШКИЯ ЕТНОС БИЛ СУПЕР ЕТНОСА ОТ БАКТРИЯ ДО БУРГУНДИЯ И БРИТАНИЯ И ВСИЧКИ НА СВЕТА БИЛИ ТУРАКИ,КАТО ТОЙ САМИЯТ ,ТАТАРИНА СТАНАЛ ВЧЕРА ТУРАК ПО КУЛТУРНА ИНДЕНТИЧНОСТ
ЗА ПРЕДПОСТАВЕНИЕТ ДОКАЗИ ТИП МАЙМУНЯШКА ТЕЗА ДЕТО ВСИЧКИ ИСКАТ ДА ЧУЯТ ТОВА Е ИЗЛИШНО ДА СЕ ЗАНИМАВАМ .ЩОТО ША СА ОПРЕ ДО ДЕДО БОЖЕ

ЗА КВО МУ Е НА ЧЕЛОВЕК НАУЧНИ ДОКАЗАТЕЛСТВА ,ЧЕ СЪКРОВИЩАТА ОТ БАКТРИЯ БИЛИ ТУРАШКИ ИЛИ ПЪК ТЕЗИ ОТ ГРУЗИЯ БИЛИ ТУРАШКИ ПО ДИФОЛТ НА ЕДИН СМАХНАТ С ТАТАРСКИ ВИД ,КОЙТО НА ОСНОВАТА НА КУЛТУРНО САМООПРЕДЕЛЕНИЕ СЕ ОПРЕДЕЛЯЛ ЗА ТУРАК.
ТРЕБАТ ЛИ ИМ НА ОРАТА ЛЕТОПИСЦИ И АНОНИМУСИ БУЛГАРИКУСИ ДА ИМ УЗАКОНЯВАТ ПРЕСТЪПНЦИ ИЛИ ША ЧАКАТ НЕКОЙ ДА ОСЪДЕЛ ПСИХОПАТА БОЦКО,ЩОТО ИНАЧЕ НЕ СИ ЛИЧИ ,ЧЕ Е МАЙМЙУНА,ЩОТО МАЙМУНИТЕ БЪКЛИЦИ ИМ НОСЕЛИ ЗА \\\"ТЕЗИТЕ\\\'
Е ДА НОСИШ БЪКЛИЦА НА ЕДНА МАЙМУНА Е ГОЛЕМ ДОКАЗ ЗА НЕКОИ ДЕТО САМО И САМО ДА СИ ГОВОРЯТ С МАЙМЙУНЯЦИ СА ГОТОВИ И ДА ГИ ...
И ще завърша с една поучителна случка от която всеки може да извлече своята поукав зависимост маймуняк или человек е.
Преди години ми се наложи да тренирам един человек. Да го наречеме Джо. Джо си имаше работа,караше кола,ръстов,спортен тип,от добро семейство,маймка му и баща му бяха архитексти,бщха искали той да стане баскетбилост,но не беше успял.Беше служил в армията. Искаше друга работа. Някой беше подхвърлил,че не бил най-умният човек на земята,това е евфемизъм за тъп като боцман, но историческия анархизъм не разчита на чиждо мнение,даже изобщо не го е еня за чуждото мнение по дифолт.Джо трудно схващаше нещата и аз се усъмних. Единствената тема за която можеше да се говори беше за влакове.Беше фен на моделите влакчета и в къщи една стая бе направил с пълне ж.п. модел софия Варна със всички гарички и храсчета по гаричките и даже там де филибарите га одлеи на море го правели директно ут движение в гоарата ,да не ги видят че не са тураки а мингяцис .И ако исках нещо да стане,то трика беше,че после ще можеме да си говориме за влакове. Само тогава Джо се опитваше да схване нещо. Вече серизоно се усъмних че нещо не е наред и директно реших да видя дали този човек има блясък в очите. Запитах го Колко е седем по девет. Той отвърна ,ама после ще си говориме ли за влакове. Ако отговориш правилно,ще си говориме ,обещах му аз, Сега кажи ми колко е седм по девет.
И той отвърна 65 (шестдесет и пет).
Попитах го сигурен ли си.
64(шестдесет и четири) поправи се той,с което си изгърмя патроните.
Не ,казах му 63 шестдесет и три.
"Е,АЗ БЯХ БЛИЗКО".- защити "ТЕЗАТА" си Джо.
цитирай
7. nikikm - От
23.09.2012 18:58
анонимен написа:
Трима глупци!


такъв като теб,това звучи, като комплимент!Някога ви прибираха..!
цитирай
8. get - - Натанчо и тук ли осмърдя блоговото пространство ?!
22.10.2012 14:43
- Що се правиш на Доньо Донев ... или "дедо Боже" дете от Давидово коляно ?!

- Срам или страх е това, което те кара да замиташ под "историческата черга" ... всичките данни исторически и археологически за "Божественият бик" ?! - А "господарят", назоваван от финикийци-канаанци Баал (се зове още и Бел) ... и не беше ли този изначален бог на който не само твоите деди са се молели и почитали ?!
- Но този Белобог(Баал) в египетският пантеон още се нарича и С(в)ЕТ ... явява се бог консорт на Хора/Ера ... двамата подкрепят в пътя му Фараона, който следва да премине/да преодолее в себе си първично-човешките качества(животински) и по този начин добие/развие божествени измерения ?!
- Та не е ли това протообраза на по-късният ви Яхве-Иехова ... с име "Аз-този, който съм" ... а това не е ли другата форма на ДиносоБула-Сабазиоса(СебеПозналият се и по този начин Освободил се) ... тоест на човека, който преминавайки през сложната Себе-просветленческа форма, става/преминава от "животно" в "полубог" наричан и х"Ерой.
- А героят(е отражение на вторият ипостас на бога при египтяни Хор, при траки Хермес-Ер(м/к)и) ... именно това символизира "Окото на Хор" ... разкриване на "вторият поглед"(духовното зрение), това, коeто ни позволява да преодоляваме(провиждаме) зад измамната завеса на ежедневният ни материален план/свят на живота ?!

- Поради това ти пиша
marknatan написа:
Лидерът-воин ... който има свръхестествени способности - Защо ?

- Защото - това е социалната роля и предзназначение на Тюрана/Тиран/Тауруса ... което е и служебно наименование(отговарящо на определена социална функция, от предгръцко време) ... идещо от корена/име за Тур/Тир(европейско диво говедо) ... наричано на латински Bos ... на тракийски б/волинтос, същото като съвременните български Вол или Бивол ... (на "церковно-славянский") което ЩЕ РЕЧЕ СТАРОБЪЛГАРСКИ(!), там се изговаря "БуйВол" ... още и Бик !! - това последното пък на иврит (западно-семитски (?) се е изговаряло, като Бек(ар) ... същото е запазено и до сега в топоними от Близък изток ... долината Бекаа, градове Тир, БаалБек и т.н. ?!
- Така че, какво предпочиташ ... да продължаваш с присъщият религиозен ревизионизъм и ментален опортюнизъм, или да припознаеш Истината ?! - за етн/теонима на народа, въвел това понятие/символ за бог ТУР/ТИРаки ?! ... Траки !! ... с митичен прародител ТИРас !

от Гет Тюран тауро-скитский :))
цитирай
9. анонимен - do get:
24.10.2012 20:27
Getski,mnogo madrosti sam nau4il ot teb kato anonimen potrebitel na bloga i bih iskal da analizirash po vajmojnost napisanoto v statiata koiato postvam,4e ve4e zapo4vam da izdisham ot tolkova obarkva6ta informacia na posledak. pozdravi . tam sa6to se spomenava za planeta baal i drugi interesni raboti.
цитирай
10. анонимен - do get:
24.10.2012 20:28
eto tova e statiata: http://padreantonii.blog.bg/history/2012/06/09/mejdugalakticheska-politika-ot-gabriel-chiron-poredica.965648
цитирай
11. анонимен - do get:
24.10.2012 20:32
http://padreantonii.blog.bg/history/2012/06/09/mejdugalakticheska-politika-ot-gabriel-chiron-poredica.965648
цитирай
12. анонимен - do get
24.10.2012 20:32
http://padreantonii.blog.bg/history/2012/06/09/mejdugalakticheska-politika-ot-gabriel-chiron-poredica.965648
цитирай
13. анонимен - do get
24.10.2012 20:33
http://padreantonii.blog.bg/history/2012/06/09/mejdugalakticheska-politika-ot-gabriel-chiron-poredica.965648
цитирай
14. анонимен - do get
24.10.2012 20:35
http://padreantonii.blog.bg/history/2012/06/09/mejdugalakticheska-politika-ot-gabriel-chiron-poredica.965648
цитирай
15. анонимен - do get
24.10.2012 20:37
http://padreantonii.blog.bg/history/2012/06/09/mejdugalakticheska-politika-ot-gabriel-chiron-poredica.965648
цитирай
16. get - - Велзевул-Белзебул-БелЗебу-БалБек-БелБик-Биял-Бял-Ариес/Марс-Яр(к)о/Марс ... и т.н. :)) ?!
28.10.2012 12:37
- Това "накратко" казано - от окултно-езотерична гледна точка ... и външно отнесено към нас, като резултативност ... гледна точка ?! ... за ИМЕНАТА на БОГа ?!
- Това е от малко преди и ... по-късна ранно-християнска и юдаистична интерпретация по отношение на това, което ви интересува ?! - На база на това се ражда ранно средновековната окултна традиция, която срещаме в книгата "Зо(х)ар" явяваща се, като своеобразен предобраз на съвременната "Кабала" ?!
- Наред с Кабала съществуват формално-външни практики(магии), в Енциклопедия на магиите ... отново от Средновековие. Изхождаща от същите окултни-мистични среди, имаща за цел управление чрез специфични техники на енергии, чрез които преодоляваме/размиваме границите на различните планове(Светове) на време-пространството, от окръжаващият ни ни среда, (която е оСВЕТЛЕна от възприятията и РАЗБИРАНЕТО на нашето Осъзнаване) поради което и на български имаме понятието(Свет)свят ?!
- Това има отношение и към езотирично културни-феномени от Мезоамерика, известни като "култура Нахуатъл" ! - харакерно при тях е "двойнствената" природа на "осъзнаването" - Съществуват зони от окръжаващата ни действителност, които можем да визиуализираме-възприемем/осмислим, друга група при които имаме само възможност да визиуализираме/без осмисляне и такива, за които не са ни дадени такива способности !?!
- Това има отношение и към Трансперсонална психология на Ал. Гроф - Маслоу. Съществени моменти се загатват/явяват и при гещалд-психологията на Юнг ... с връзки към подобни изводи-конструкти при руснака Вернадски.
- Всичко това има отношение и към психо-физиология на човека ... тоест, че мозъкът ни има качество да работи в два режима ... за съжаление в момента ние работим с 50% от този му капацитет(възприемаме нещата, от Тук-"Този свят" финните пропускаме ?!) ... изпаднали сме в нещо подобно на съноподобно състояние ... от което произлиза, че възприемаме следствието, като причина (?) а причината за следствие (!) за това състояние на човешките възприятия и когнитивни способности намеква Платон в "ефекта/с примера на/за "Пещерата" ?!
- За това като феномен, той пак пояснява с диалога си К/Чармид ... тоест описвайки лечителските практики, които са получили гърците от тракийските лечители ... които най-напред лекували душата(ментала-ума) а после тялото и т.н. !!
- Към всичко това има отношение и квантовата физика с ефектите за "вплитането" и " на близнаците" ??! - които като че ли влизат в противоречие с константите време-пространство ?!
- Както виждате ... древните са имали сетивно-оценъчни способности и знания на тяхна основа, за които съвременните учени тръгнали по пътя на "класическата" гръцка "цивилизация" и юдео-християнската(менталност) наричана с термини, гръцка цивилизация-класицизъм, още й класическа физика(Нютонова ?) ... отново ПРЕОТКРИВАТ СЛЕД близо 2 500 години ?! - знания които са били достояние на древните - но това не е резултат от палео-космически контакти, А нещо ?? ... ДРУГО ??!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7961324
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10305
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол