Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2016 01:14 - Кого ще нападне Путин сега
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 4766 Коментари: 23 Гласове:
2

Последна промяна: 01.05.2016 14:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Руснаците не искат война".

Те одобряват войната само в случаите когато им кажат, че "войната ще предотврати Войната".. естествено Путин ще им го каже.

Иначе руснаците не искат Война.
Те искат "малка победна война".

И "Путин не иска Война".
Руснаците допускат да се водят "справедливи малки войни, които ще предотвратят Войната".
Малки войни са "тези в които руснаците дават малко жертви". А враговете дават много жертви.
.Малко са жертвите и тогава когато руснаците "не знаят колко са". Жертвите са толкова, "колкото Путин реши да са".

Справедливите войни са тези войни, "които Путин каже, че са справедливи"..

Над 80 % от руснаците одобряват войните на Путин, "защото са малки и справедливи".

Сирийската война била справедлива, но им се видяла "разочароващо кратка", твърде малка..затова "те очакват да има и следваща война след Сирийската". "Малко по-голяма",  за да се накефят достатъчно.

70% от руснаците ще одобрят и следващата война на Путин, но няма да я одобрят ако е голяма Война.
Голяма Война според руснаците "е тази в която мобилизират децата и мъжете им". И когато разберат, че "жертвите са големи". А ще разберат "когато децата и мъжете им са сред жертвите"...

Но!

"Путин няма да допусне Голяма Война". Затова той води "тези войни". "Путин е велик" и "знае кога малката война не се превръща в Голяма война".

85% от руснаците вярват на Путин, че "той знае" къде и срещу кого да води малки войни, както и как.
Те "не знаят срещу кой външен враг ще е следващата война на Путин, но я одобряват". Защото Путин знае най-добре кои са външните врагове.

Руснаците знаят само, че "американците са врагове". От там нататък "Путин знае всичко".Те "му се кефят" за това.

Горките...
Не знаят, че следващата война на Путин ще е срещу тях самите.

Защото не остана външен враг срещу когото Путин да не е водил "малка" война.

Ако започне да повтаря пак "малки" войни с Грузия, Молдова, Украйна, Сирия.."става им скучно"...

Иначе руснаците не искат Голяма Война, не искат и да бъдат победени в малка война, но "приемат малка победна" война...готини хора.

Освен Путин да извърти една малка голяма победна война на самите руснаци. Срещу вътрешния враг. Той вече е готов за това.

Тогава ще му се се изкефят окончателно.
.....................................................................
Импровизацията е на основата на предствително социологическо проучване на център Карнеги в Русия.



Гласувай:
9


Вълнообразно


1. slavimirgenchev1953 - Руснак без война е като
12.04.2016 06:11
ВенциХвалиери без лъжа и лайна.
цитирай
2. ekzoter - Трол
12.04.2016 07:23
Купен си. Платено ти е. Лъжеш. А после? Как ще се оправдаеш на съда Божи?
цитирай
3. everest - Не слушай трола,
12.04.2016 09:02
пиши си на воля.
Путин е Сатана,
цял в лайна.
цитирай
4. demograph - Аз само ги броя троловете
12.04.2016 10:23
Намаляват. Стрихнина на истината действа.
цитирай
5. andrei - Ти отдавна си се побъркал,
12.04.2016 10:31
но още не си го разбрал!Когато Бог иска да унищожи някой,най-напред му взема акъла!
цитирай
6. todor1955 - Ти си илюстацията на тази истина.
12.04.2016 10:36
andrei написа:
но още не си го разбрал!Когато Бог иска да унищожи някой,най-напред му взема акъла!

цитирай
7. sestra - Бесовете вече
12.04.2016 15:04
държат русофилиците по 24 часа без прекъсване.
цитирай
8. blackpredator - Кого ще нападне Путин сега
12.04.2016 15:37
когото си иска
цитирай
9. appen13 - Наемната НПО-прислуга на хранилка на КРИМИНАЛНО-ОЛИГАРХИЧНИЯ КРЪГ "Капитал" вече демонстрира единствено и само тежка шизофренична цикломатия
12.04.2016 20:31
Винаги е ужасно смешно, когато НАХАЛНО ПРОДАЖНА и евтина антибългарска НПО-прислуга на хранилка на КРИМИНАЛНО-ОЛИГАРХИЧНИЯ КРЪГ "Капитал" така безпардонно демонстрира тежката си СЛУГИНСКА психиатрична диагноза.
Особено гнусно е, че това го правят жалки български евро-унтеременши, обитаващи най-бедното и мизерстващо евро-германско окупационно гау на анти-европейския германски ЕСсср "България" !
Колониална територия подлагана на брутален евро-германски ГЕНОЦИД, нетна износителка на евтини проститутки, евтина слугинска прислуга, и още по-евтина работна ръка за целенасочено унищожаващата я евро-метрополия, и преживяваща Третата си национална катастрофа в наши дни !
цитирай
10. get - - Андрей, ако сте руснак - простете Въпросът ми към вас е безпредметен - Но ако сте ... ?
12.04.2016 20:44
andrei написа:
но още не си го разбрал!Когато Бог иска да унищожи някой,най-напред му взема акъла!


... българин - следва да ви попитам! От създаването на Московска Рус, тоест от момента когато същата (при Петър Първи става ИМПЕРИЯ) Знаете ли тази война Колко войни е водила ... и в колко от тях е била агресор?
- Знаете, ли че тази страна са явява основният от виновниците за избухване на Първата световна война, по две причини:
а) да спре проникването на Германия в Турция а от там и в Ирак;
б) маниакалното желание Цариград да стане, южната им столица а Проливите руски - това е официалното условие прогласено от имп. Николай II за включването в съюза-Антантата.

- Да оставим царска Русия ... да обърнем поглед към "най-справедливата", "най-свободната" ... Защото е страната на "победилият пролетариат" СССР. Та този Съветски съюз знаете ли КОЛКО АГРЕСИВНИ ВОЙНИ Е ВОДИЛ ?
А знаете ли, че ако не бе "пролетарската помощ" чрез доставка на стратегически суровини и храни АГРЕСИЯТА НА ХИТЛЕР срещу Западна Европа - Щеше да бъде НЕВЪЗМОЖНА?

- а ЗА СЕГАШНИЯТ ПРАВОПРИЕМНИК НА СССР в Интерната можете да прочетете пародията на "Хотят ли русские войны"
- Ето го?

Хотят ли русские войны?
Не спрашивай у тишины,
Не спрашивай у тех солдат,
В мемориалах, что лежат.

Спроси у цинковых гробов,
В которых молодых сынов
С земель соседских привозили
Старухам, чтоб те слезы лили.

Спроси у бравых тех ребят,
В Кремле которые сидят,
К погонам звезды пришивая,
Дубиной «мирною» махая.

Спроси у Польши и Литвы:
Им о России снятся сны?
У пражской ты спроси весны:
Хотят ли русские войны?

Спроси у венгров, как когда-то
На танках русские солдаты,
По Будапешту рассекали,
Вугорцев к миру «приучали».

Тебе ответит старый финн,
Проживший много — до седин,
Как «мирно» русские войска
Рвались сквозь зиму и снега.

Спроси, что Украине братской,
Заверенной в любви славянской,
Из цепких рук большого брата,
Зачем защит искать у НАТО?

Спроси всех западных славян,
Как миру их учил Иван…
Миролюбив солдат Иван
Бомбил Кабул, Афганистан.
В их кишлаки и города
Не мир пришел — пришла беда.

Спроси у вдов, детей Чечни,
Хотят ли русские войны?
Кто такой русский «миротворец»,
Тебе ответит всякий горец.

Грузин, улыбчивый всегда,
Сквозь слезы просто промолчит.
От миролюбия соседа
Сейчас его земля горит.
Хотят ли русские войны?
И от Китая до Литвы
Найдется ль хоть один сосед,
Который твердо скажет,- «НЕТ!»?


- вероятно пародията е създадена не от някой аноним, а от множество хора явяващи се граждани на държавите жертви, на съвременната руска агресия?

- И запомнете не пиша, всичко това, като АДВОКАТ и Защитаващ тезата, че САЩ са по-добри или по-лоши от Русия - Не! Те са същите като нея и поради това на практика си ПАРТНИРАТ - Ако щете вярвайте в последното ми становище - Но за мен ТОВА Е ФАКТ?!
цитирай
11. get - - Знаете ли какъв е произхода и етимологията на "идиот" - Съветвам ви да се запознаете?
12.04.2016 20:51
appen13 написа:
Винаги е ужасно смешно, когато НАХАЛНО ПРОДАЖНА и евтина антибългарска НПО-прислуга на хранилка на КРИМИНАЛНО-ОЛИГАРХИЧНИЯ КРЪГ "Капитал" така безпардонно демонстрира тежката си СЛУГИНСКА психиатрична диагноза.
Особено гнусно е, че това го правят жалки български евро-унтеременши, обитаващи най-бедното и мизерстващо евро-германско окупационно гау на анти-европейския германски ЕСсср "България" !
Колониална територия подлагана на брутален евро-германски ГЕНОЦИД, нетна износителка на евтини проститутки, евтина слугинска прислуга, и още по-евтина работна ръка за целенасочено унищожаващата я евро-метрополия, и преживяваща Третата си национална катастрофа в наши дни !


- Не Германия ни управлява СЛЕД Десето Ноемврийската революция - извършена отново с помощта на "Големият брат". България ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ УПРАВЛЯВА ОТ СЪЩАТА АЛЧНО-ЧЕРВЕНА и поради любострастието си ПРО-КРЕМЪЛСКА комунистическа буржоазия! Това не ви ли е ясно?

- Не търсете оксиморон или логико-философски опортюнизъм в употребените от мен дума/понятие(та) АЛЧНО-ЧЕРВЕНА + комунистическа-буржоазия?!
цитирай
12. анонимен - Гет,
12.04.2016 21:11
политиката не е чиста игра и в нея няма чист играч. Основната разлика между двете държави обаче е как са си спретнали собственото дворче - какво осигурява всяка от тях за собствения си народ. Защото системата в Америка наистина работи. В Москва се сблъсках с такива неуредици от най-елементарен тип, че даже и не ми се говори за тях. И искрено ожалвам тези, за които те са ежедневие.
цитирай
13. get - - Искрено уважаема Пискова, не мислете - аз изказвайки частното си и откровено - а с това ...
12.04.2016 22:02
angpiskova написа:
политиката не е чиста игра и в нея няма чист играч. Основната разлика между двете държави обаче е как са си спретнали собственото дворче - какво осигурява всяка от тях за собствения си народ. Защото системата в Америка наистина работи. В Москва се сблъсках с такива неуредици от най-елементарен тип, че даже и не ми се говори за тях. И искрено ожалвам тези, за които те са ежедневие.


... отричащо ГОЛЯМА ЧАСТ от ОБЩО*въз*ПРИЕТОТО и НАЛОЖЕНО НИ МНЕНИЕ по ОБЩО ЗНАЧИМИ ВЪПРОСИ - Се опитвам меко казано да ви скандализирам - Не! Просто постъпвам, като ИДИОТ - Такова значение е било вкарвано в "идиотис" в античността?

- Основната РАЗЛИКА МЕЖДУ ДВЕТЕ ДЪРЖАВИ играещи ЕДНА И СЪЩО РОЛЯ на ... Световен Жандарм е че? Русите "извадиха" и продължават да вадят от огъня на ВОЙНАТА кестените С КОИТО "ЯНКИТЕ" са се ПОДРЕДИЛИ ДВОРЧЕТО?!
- Та не бяха ли "янките", тези, които НАЛЯХА ЯКИ ПАРИ В ИКОНОМИКИТЕ на двете СТРАНИ АГРЕСОРКИ ВЪВ ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА - СССР и Германският райх(трети). Не бяха ли с тези паднали от небето финанси СЪЗДАДЕНИ ВОЕННОПРОМИШЛЕНИТЕ КОМПЛЕКСИ на тези два АГРЕСОРА?
- Не извъртяха ли отново пак "янките", номер на СССР и ВЕЛИКОБРИТАНИЯ, споразумели се през май 1942 год. ЗА СЛЕДВОЕННО РАЗДЕЛЕНИЕ НА ЕВРОПА, чрез номера с Атлантическата харта.
- Та не бЕ ли ХАРТАТА - Документа, по силата на който, след Втората световна война Великобритания ЗАГУБИ Колониалната си система ... а СССР получи като ПОДАРЪК, страните от "Източният блок", в това число и СУВЕРЕННОТО ЦАРСТВО БЪЛГАРИЯ - а анексирането стана чрез ОБЯВЯВАНЕ НА ЕДНА БЕЗСМИСЛЕНА ВОЙНА?!
- А Бретон-Уудското СЕДВОЕННО споразумение(финансово) не бе ли това, което постави икономиките на бившите Велики сили от Европа, в зависимо положение от САЩ?
- А СССР и САЩ не бяха ли тези, които водиха преговорите в Малта - при които се ПРОМЕНИ СТАТУКВОТО, УСТАНОВЕНО СЛЕД ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА - А ние не знаем дори, ЗА КОЛКО СРЕБЪРНИКА НИ ПРОДАДОХА ЮДИТЕ ... Които ни се КЪЛНАТ че са ни "братя-славяни"?
- А да не би ДА НЕ Е в резултат от политиката на Русия и ЮЕсЕй, чрез намесата им в Средиземноморие, ПРЕДИЗВИКАНАТА (в момента) ДЕМОГРАФСКО-МИГРАНТСКА КРИЗА, чрез тълпите от бежанци-джихадисти ... тук спирам, за да не досадя с многословие?

- В заключение уважаема Пискова - и аз знам, след като на практика държа лостовете управляващи световните финанси - Как да подредя не само моя ... а примерно и "нашият" двор?

- С уважение!
цитирай
14. анонимен - Може и да греша,
12.04.2016 22:21
но от книжките, които съм прочела, ми е останал спомен, че Германия финансира революцията в Русия. ЗА САЩ не ми е известно.
За Западна Европа - дай боже всекиму такава зависимост - с такъв стандарт и такива права. За Източна Европа съм съгласна - да, тук САЩ носят вина.
Колкото до създаването на Ислямска държава - мисля, че духът беше изпуснат от бутилката. Не знам доколко беше преценен рискът при създаването и финансирането на сирийската опозиция или по-точно какви сили се допускат до нея. И, да, САЩ и тук имат вина, но Русия дообърка ситуацията с намесата си.

Също с уважение.
цитирай
15. get - - Какво да ви кажа ... ? Първо уважавам, че ста дама и отстоявате позиция в това ... никакво време, в което живеем - второ ...
12.04.2016 23:09
angpiskova написа:
но от книжките, които съм прочела, ми е останал спомен, че Германия финансира революцията в Русия. ЗА САЩ не ми е известно.
За Западна Европа - дай боже всекиму такава зависимост - с такъв стандарт и такива права. За Източна Европа съм съгласна - да, тук САЩ носят вина.
... сирийската опозиция или по-точно какви сили се допускат до нея. И, да, САЩ и тук имат вина, но Русия дообърка ситуацията с намесата си.

Също с уважение.


... парите минават през представителите на банкерска фамилия Варбург?
- Първият по време на войната заема поста началник на Стратегическото разузнаване на Германската армия ... а братовчед му "Зад Океана" и поради това назоваващ се Уорбърг, е подставеното лице, което оперира с парите на Джейкъб(Яков) Шиф? Този със старозаветното име Яков, е банкера първо осигурил средствата(заем) на Япония, във войната и срещу Русия (1905 г.). Също и парите за неуспешната "революция" от същата година.
- А вече през Първата световна война осигурява както ШЕСТ МИЛИОНА ДОЛАРА (невъобразимо голяма сума към него време - в момента равняваща се на милиарди) на болшевиките на Ленин и отделно, на "ударните" групи(съставени от Ню йоркски гангстери) начело на които Лев Троцки(с които той пътува от САЩ на кораба "Кристианиа"), отиващ да контролира "отвътре", хода на революцията в Русия?

- Това в резюме ... защото има още много източници и канали, както за пари така и за оръжие, чрез които са подпомагани първоначално "болшевиките", при преврата довел ги до завземане на властта!

- След като завземат НЕЗАКОННО ВЛАСТТА - същите, започват да издават декрети ... тоест да "експроприират" експлоататорите. Одържавявайки банките и спестяванията. Едра градска собственост ... църковната ... дребните спестовни влогове ... монопол в/у търговия с храни ... и т. н. и т. н. довело на първо време до смъртта на милиони ... !

- Ситуацията в момента със Сирия - много докарва на същата, от преди Кримската война, между Русия и Франция - За водещароля в Близък Изток?
цитирай
16. demograph - Андрейчо!..Липсваше ми...сега Бог ли заговори чрез теб..милия
13.04.2016 02:51
andrei написа:
но още не си го разбрал!Когато Бог иска да унищожи някой,най-напред му взема акъла!

Хахаха...значи кълвеш на Путин. Ще го имам в предвид. Чуй сега, сложи ухо на контакта - Между нас да си остане - Аз съм Господ...хахаха
цитирай
17. demograph - Страхотно! Идвай по-често в блога ми.
13.04.2016 03:08
appen13 написа:
Винаги е ужасно смешно, когато НАХАЛНО ПРОДАЖНА и евтина антибългарска НПО-прислуга на хранилка на КРИМИНАЛНО-ОЛИГАРХИЧНИЯ КРЪГ "Капитал" така безпардонно демонстрира тежката си СЛУГИНСКА психиатрична диагноза.
Особено гнусно е, че това го правят жалки български евро-унтеременши, обитаващи най-бедното и мизерстващо евро-германско окупационно гау на анти-европейския германски ЕСсср "България" !
Колониална територия подлагана на брутален евро-германски ГЕНОЦИД, нетна износителка на евтини проститутки, евтина слугинска прислуга, и още по-евтина работна ръка за целенасочено унищожаващата я евро-метрополия, и преживяваща Третата си национална катастрофа в наши дни !

Като се смени "германска" с руска, от писанието ти става жесток разобличителен материал срещу путинките. Вероятно това ти е замисълът. Ако искаш ще ти покажа как. Браво.
цитирай
18. slavimirgenchev1953 - Блоговият миризливиат от русъветофили
13.04.2016 05:25
и тука се е сбрал да цвили.
Черният пръдльо даже се хвали, че Путин можел да нападне когото си иска.
Какъв глупак!
Колко пушки трябва да има Раша, че хем да има за ядене, хем за нападане?
цитирай
19. slavimirgenchev1953 - ВЕНЦИХВАЛИЕРИАТЪТ ОТГОВАРЯ НА ВЪПРОС НА ТЕЛЕВИЗИЯ АЛФА
13.04.2016 05:32

- Колко много обичате Рашка?
- Почти колкото задната прашка!
цитирай
20. krumbelosvet - Прав е Авторът!
13.04.2016 08:03
Трябва де се взема пример от янките. Никакви войни. Никакви бази в чужбина. И в България също. Това Гренада, Чили, Виетнам, Афганистан, Ирак, Либия, МАЙДАНА, ПОЛСКИЯ БЯС, И бАЛТИЙСКИТЕ ФАШИ, са руска работа. Добре, че дойде нов янковски посланик, да научим и ние това-онова.
цитирай
21. get - - Толкова ли сте примитивен или Нас ни имате за за хванати от гората "Мауглита"?
14.04.2016 19:36
krumbelosvet написа:
Трябва де се взема пример от янките. Никакви войни. Никакви бази в чужбина. И в България също. Това Гренада, Чили, Виетнам, Афганистан, Ирак, Либия, МАЙДАНА, ПОЛСКИЯ БЯС, И бАЛТИЙСКИТЕ ФАШИ, са руска работа. Добре, че дойде нов янковски посланик, да научим и ние това-онова.


- Пак ли ни подкарахте по вече толкова изтърканата и стара схема ? "А вие в Америка - защо биете негрите?"

- Значи "янките" са злодеите в "пиесата", а следовниците на така любимият ви Путлер, ако и да са от рода на Царя на Джунглата "Ширхан" ... просто са едни пухкави сладки котенца :)))!

- Продължавайки да разсъждавам над Вас, като клиничен случай - добивам чувството, че са прави тези, които сравняват "марксизма" и апологетите му със сифилиса!
- Съжалявам, което ще кажа - Но да се облагородява марксизма е все едно да очакваш един ден сифилиса да мутира в някаква полезна форма - това въпреки опитите(лабораторни ?) води до нови и по-опасни рецидиви на същият?! Искате ли да докажа правотата си с Примери?
цитирай
22. demograph - Точно така, давай натам
15.04.2016 23:25
krumbelosvet написа:
Трябва де се взема пример от янките. Никакви войни. Никакви бази в чужбина. И в България също. Това Гренада, Чили, Виетнам, Афганистан, Ирак, Либия, МАЙДАНА, ПОЛСКИЯ БЯС, И бАЛТИЙСКИТЕ ФАШИ, са руска работа. Добре, че дойде нов янковски посланик, да научим и ние това-онова.

цитирай
23. ozgojovan - русофобията като професия
17.04.2016 11:48
demograph написа:
Намаляват. Стрихнина на истината действа.

Не си първият, нито последният певец на пухкавата, беличка и прекрасна Америка, който си изкарва хляба с професионална русофобия. Беров успешно ти прави компания в пасквилното замърсяване на пространството. Предполагам, че се гордееш с "моралните" си принципи, когато съзерцаваш поредния си словесен екскремент стил нова телевизия. Не ми е ясна само стръвта, с която се нахвърляш върху тролите. Или не се считаш за един от тях (значи си пълен дебил), или си знаеш колко пари струва рософбския ти апломб (значи си обикен подлец и мерзавец), или първо получаваш жалкия си грант от козяк 16, после сядаш да мислиш как да го заслужиш в очите на великия безподобен богоравен господар- САЩ. Будиш единствено погнуса у българите, не виждаш ли?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7982982
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10329
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол