Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2016 23:38 - Няма славянска писменост беей..! Има българска!..Пфу..мизерници.
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 6203 Коментари: 16 Гласове:
12

Последна промяна: 26.05.2016 18:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Няма такова чудо като "черковно славянски" бе!. Има старобългарски!!
Това ли ви е реформата в образованието...Кункеее, Кунке...това даже и Божо го знае...
Поискайте най-после разрешение от руския посланик и престанете да лъжете децата с тия съветски приказчици...Ама, а сте го попитали, а ви свалил от власт...
http://nkf.blog.bg/politika/2016/05/24/slavianska-pismenost-li.1453632
www.sparotok.blog.bg
www.sparotok.blogspot.com



Гласувай:
17


Вълнообразно


1. planinitenabulgaria - И македонците - някога българи - и руснаците
25.05.2016 00:27
имат претенции за писмеността ни. Не само за ПСВ и за ВСВ се лъже и на тази бомба цъка целият световен безпорядък днес, но и за писмеността ни. И за всичко. Цитирам само едно - сталинската колективизация, която преобърна каруцата ни...
цитирай
2. 1997 - Да издигнем още по- висок паметник на акад. Лихачов!!!
25.05.2016 01:20
Той отвори очите на Русия и света за това, че църковно- славянският е български!!!
цитирай
3. blackpredator - да бе
25.05.2016 07:51
и Паисий, тоз хибриден поп, де би казал президента,
да земе да нарече историята си славянобългарска...
цитирай
4. sande - Пред мрака на истините!
25.05.2016 12:04
Точен си Демографе!

Както винаги.

Точен си като Съдбата.
цитирай
5. sande - Пред мрака на истините!
25.05.2016 13:37
Демографе,

Чрез твоята уста говорят милиони Българи !

Мъртви и живи!
цитирай
6. shtaparov - Прав си да ги наричаш "мизе...
25.05.2016 14:58
Прав си да ги наричаш "мизерници" щом са се намерили "хора",които да гласуват против това справедливо твърдение!
цитирай
7. dinkov - Динков
25.05.2016 18:44
demograph - това е толкова очи извадна истина, че дори не трябва да се спори. Азбуката на която пишем ние и писмеността ни е създадена, утвърдена и разпространена от нас българите. Обзалагам се, че хората по онова време са казвали Аз Буки на българите или от България или словото на българите или от България, но няма как да са употребявали понятие като "черковно славянска". Понятието "славяни" и "славянство" са измислени 7-8 века по късно и съдържанието, смисъла на тези термини обслужват панславянството. Руският език е осъвременена форма на старобългарския, а държавите които използуват българската азбука образуват Българска езикова общност. Това не е шовинизъм или национализъм, нито филство или фобство, а елементарна историческа истина. Май само МОН не са разбрали, че това е исторически факт. Крайно време е учебниците по история да се поправят. А държавите които имат комплекси от този исторически факт, проблема си е техен. Разбира се, че те са братски, сродни народи, сродни езици имаме, но азбуката и християнството дори, са приели от нас. Просто на бялото трябва да се казва бяло, черното, черно на цветното, цветно.
Поздрав
Ицко
цитирай
8. slavimirgenchev1953 - Отдайте всекиму заслуженото.
25.05.2016 20:13
Богослужебният език, използван в църквите, съхранява в себе си множество думи, словосъчетания и изрази, които през столетията изчезват от народната реч, т.е. в живия език. Така че тази функция - да съхрани едно голямо речниково богатство - е много важна, независимо как ще се нарича езикът.
Освен гова във Венеция св. Кирил оборва тезата на триезичниците, според които само на гръцки, еврески и латински може да се слави Бога и да се служи в църквата. Св. Кирил оспорва това и доказва правото на всички други нарди да славят господа на своя език, като по този начин защитава и своя, и труда на лрат си, тъй като те вече се превели светите книги на глаголица, съответно - на български език.
С други думи - езикът си е български и от него започват писаните езици на останалите сродни народи, наричани по-късно славянски.
цитирай
9. 1997 - Не, не съвсем
25.05.2016 20:58
slavimirgenchev1953 написа:
езикът си е български и от него започват писаните езици на останалите сродни народи, наричани по-късно славянски.

"Писаният език" на поляците и чехите не е "на български", но те са БИЛИ още преди Кирила и са останали славяни.
цитирай
10. blackpredator - така е Славимире,
25.05.2016 21:07
но да твърди някой, че е дал език на половин Европа, си е яко тъпо смешно македонстване
ей го и двете макета на първа се са юнаци
знаеш добре историята, че в основата е византийската външна политика през IX век с цел сродните народи, както сам казваш да не възприемат християнството от Рим
знаеш и ролята на Борис и Климент и останалите ученици
получили сме и сме дали писменост, не език
цитирай
11. slavimirgenchev1953 - Става дума за писаните езици. Глаголицата е основана на българския език,
25.05.2016 21:21
1997 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
езикът си е български и от него започват писаните езици на останалите сродни народи, наричани по-късно славянски.

"Писаният език" на поляците и чехите не е "на български", но те са БИЛИ още преди Кирила и са останали славяни.


тя е възприета и от великоморавците. И от всички останали народи, които не са разбирали немски. Затова немските духовници прогонват учениците на двамата братя и те отиват не къде да е, а в родината си.
цитирай
12. slavimirgenchev1953 - Проблемът е, че мнозина бъркат език, писменост и азбука.
25.05.2016 21:22
blackpredator написа:
но да твърди някой, че е дал език на половин Европа, си е яко тъпо смешно македонстване
ей го и двете макета на първа се са юнаци
знаеш добре историята, че в основата е византийската външна политика през IX век с цел сродните народи, както сам казваш да не възприемат християнството от Рим
знаеш и ролята на Борис и Климент и останалите ученици
получили сме и сме дали писменост, не език

цитирай
13. kasnaprolet9999 - и Паисий, тоз хибриден поп, де би ...
25.05.2016 22:46
blackpredator написа:
и Паисий, тоз хибриден поп, де би казал президента,
да земе да нарече историята си славянобългарска...

Не е виновен Паисий, един преписвач на неговата История СлавЪнобългарска. Вместо Ъ е сложил двойно е и е станала славяноболгарска. Дала съм линк към тая статия, която обяснява проблема подробно в края на последния си постинг. Съвсем наскоро я открих и останах поразена.
цитирай
14. blackpredator - да бе и аз тъй мисля
25.05.2016 23:14
от близо 70 преписа, сичките сбъркани...
той академик Йордан Иванов е някой блогър, та требе случаен Боцко да го светва
цитирай
15. ozgojovan - Демографе, можеш да говориш за м...
25.05.2016 23:43
Демографе, можеш да говориш за мизерници само от първо лице ед. число. С тези клонирани акаунти, чрез които се самообявяваш за велик, какво друго освен мизерник можеш да си? И за глупаци ли ни смяташ? Никой не споделя твоя креслив и конюнктурен евроатлантизъм и американизъм, не си ли наясно поне с това? Деба мммата, изрод си и изрод ще си умреш.
цитирай
16. demograph - Ти си от нашите момче, но още не го наеш
25.05.2016 23:46
1997 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
езикът си е български и от него започват писаните езици на останалите сродни народи, наричани по-късно славянски.

"Писаният език" на поляците и чехите не е "на български", но те са БИЛИ още преди Кирила и са останали славяни.

Поляците...хаха. Но не не пишат на ""славянски""..хаха. Идвай в лагера на свободните духом и ще бъдеш блажен. Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7940129
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10297
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол