Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2016 00:19 - Няма славяни бе! Има българи, които са ограмотили туземците...!
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 4754 Коментари: 22 Гласове:
11

Последна промяна: 26.05.2016 13:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Какви славяни бе...! Руснаците са славяни, щото умират да се фалят с нашето славно минало. Всичко останало е българи. Беласги, беларги - боги, баги,балгхи, траки, македони - мизи,гети,готи, даки, скити, хуни - блъгари, богари, бугари, булгари, болгари - българи.Другото е руски измишльотини навряни и в главите на гърци и сърби. Ние сме слАвени защото сме ограмотили света на българоговорещите, че и повече.. И сме славно-болгари, защото наша е славата на света.
Няма да ви давам линкове, защото ми омръзна да ограмотявам туземци.
И като ги ограмотиш, те почват да ти се правят на грамотни...
Който говори на древнобългарски, прабългарски, старобългарски, архибългарски, кривобългарски, правобългарски, новобългарски...е българин. Какъв славянин..!
Ако някой руснак или ахмак иска да е славянин, първо да ни люби ръка и каже, че си чист българин...Ако не - да си мяука на угро-фински в землянката и да си пие самогона.




Гласувай:
13


Вълнообразно


1. blackpredator - постингът ти ми напомня
26.05.2016 01:15
отношението на собственика на мускали Алеков герой, към доктора по ИСТОРИЯ НА СЛАВЯНИТЕ от Карловия университет Константин Иречек
цитирай
2. ozgojovan - И да не забравяме, че този Алеков ...
26.05.2016 01:26
И да не забравяме, че този Алеков герой уби своя автор. А демографинът е по-зъл и подъл от Ганчо Балкански, знаете ли защо? Ганьо поне се ограничава с физически убийства, докато демографинът е готов освен това да гори книги на русофили и славянофили като Иречек, за да заличи паметта българска. То е ясно, че който гори книги днес, утре ще гори хора, но най-голямото престъпление е да лишиш един народ от историческа памет и традиция.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Полека демографе ще се сецнеш
26.05.2016 10:10
Че сме ограмотили руснаците и сме им дали Бог никой не отрича. То и затова народът руски някота ни казваше братушки.
Иначе руснаци различен чишит са .. В Южна Русия едни , Прибалтика , зараден Дибир други/ там е угро финския/ Москжвията трети , зад Урал съвсем друг чишит...Да не говорим за малоруди и белоруси че ще стане скандал
Идком да кажа обаче че и бългрине сме раличен чишит. Например в Кабардино Болгария и още повече в Татарстан българите изглеждат коревно различно от нас.
Ходил съм от интерес и на двете места но аз светъл човес не видях.Като изключим цигани и турци то окооло 40% от населеншето е от кестеняво към светло. От степния и конен народ какъвто безспорно са били прабългарите
като външност а и хараснер не е останало у нас нищо. Във федератите соито изброих неката са съвсем други.
И последно как като няма славянски народи толкова държави имаме сродни езици независимо дали пишат на кирилица или латиница
цитирай
4. get - Демографе, напразно е да обяняваш ...
26.05.2016 10:49
Демографе,
напразно е да обяняваш тези простички истини ... на нашенските русофили страдащи от инпритинга на "пан-славизма" - ще откажат да мислят! :(((

Това е показателно, само като видиш поста на изпадналият в дислектичен припадък "баш русофил" на блок бг. ВВ 51 :))) !
Господине, дрънкаш на провала "истини" - наместо да изпадате в своеобразна про-славянска ЕхОлалия вземете да се запознаете малко по-задълбочено с въпроса на който се опитвате да правите коментари - защото?
- Велико или москвските руси не само НЕ СА "славяни" а дори не са ОТ ЕВРОПЕЙСКОТО културно и езиково СЕМЕЙСТВО!

Като за начало ви препоръчвам авторите писали НА БАЗА ЛИЧНИ НАБЛЮДЕНИЯ, М. Ломоносов и Й. Г. Георги! :-)
цитирай
5. demograph - Гетски, пускам ги по пързалката и им гледам съдраните задници...хаха
26.05.2016 11:38
get написа:
Демографе,
напразно е да обяняваш тези простички истини ... на нашенските русофили страдащи от инпритинга на "пан-славизма" - ще откажат да мислят! :(((

Това е показателно, само като видиш поста на изпадналият в дислектичен припадък "баш русофил" на блок бг. ВВ 51 :))) !
Господине, дрънкаш на провала "истини" - наместо да изпадате в своеобразна про-славянска ЕхОлалия вземете да се запознаете малко по-задълбочено с въпроса на който се опитвате да правите коментари - защото?
- Велико или москвските руси не само НЕ СА "славяни" а дори не са ОТ ЕВРОПЕЙСКОТО културно и езиково СЕМЕЙСТВО!

Като за начало ви препоръчвам авторите писали НА БАЗА ЛИЧНИ НАБЛЮДЕНИЯ, М. Ломоносов и Й. Г. Георги! :-)

цитирай
6. demograph - Константин Иречек...хм
26.05.2016 13:11
blackpredator написа:
отношението на собственика на мускали Алеков герой, към доктора по ИСТОРИЯ НА СЛАВЯНИТЕ от Карловия университет Константин Иречек

Той е племенник на първия министър на образованието и писач на сръбската история Шафарик, в която българите са описани като "развалени" сърби. Иречек развива тази теория. Славянската му теория е продължение на руската имперска политика срещу българската история, държава и етнос. Той е който налага тезата за пребългарите като дошляци, в услуга на великоруските, сърбомански и гръкомански исторически и териториални претенции.
цитирай
7. demograph - Но, Венци - ти сам си отговаряш.
26.05.2016 13:13
vencivaleri1951 написа:
Че сме ограмотили руснаците и сме им дали Бог никой не отрича. То и затова народът руски някота ни казваше братушки.
Иначе руснаци различен чишит са .. В Южна Русия едни , Прибалтика , зараден Дибир други/ там е угро финския/ Москжвията трети , зад Урал съвсем друг чишит...Да не говорим за малоруди и белоруси че ще стане скандал
Идком да кажа обаче че и бългрине сме раличен чишит. Например в Кабардино Болгария и още повече в Татарстан българите изглеждат коревно различно от нас.
Ходил съм от интерес и на двете места но аз светъл човес не видях.Като изключим цигани и турци то окооло 40% от населеншето е от кестеняво към светло. От степния и конен народ какъвто безспорно са били прабългарите
като външност а и хараснер не е останало у нас нищо. Във федератите соито изброих неката са съвсем други.
И последно как като няма славянски народи толкова държави имаме сродни езици независимо дали пишат на кирилица или латиница

Славянските народи говорят старобългарски версии на езика ни, а другите просто пишат на български.
цитирай
8. demograph - Ето как Йованчо сам си правиш капани и падаш в тях
26.05.2016 13:24
ozgojovan написа:
И да не забравяме, че този Алеков герой уби своя автор. А демографинът е по-зъл и подъл от Ганчо Балкански, знаете ли защо? Ганьо поне се ограничава с физически убийства, докато демографинът е готов освен това да гори книги на русофили и славянофили като Иречек, за да заличи паметта българска. То е ясно, че който гори книги днес, утре ще гори хора, но най-голямото престъпление е да лишиш един народ от историческа памет и традиция.

Оставям настрана "подпалваческите ми наклонности", с които направо се излагаш...хаха. Прочети повечко за Шафарик, Иречек, Шишманов и други руски маши. Дори в трудовете на независими руски автори от световен ранг ще намериш истинската история на българите. Смешно е, като знаеш, че историята ни е написана под руска идеологическа диктовка. Жалкото е, че още се преподава в училищата ни,а хора като вас повтарят руски и гръцки измислици, без да осъзнават, че стават техни маши. Историческите теории трябва да носят национален акцент. Всички държави го правят, само ние повтаряме чужди теории.
цитирай
9. blackpredator - ъхъ
26.05.2016 13:46
същият Иречек дет беше казал:
"... е чудесното наслаждение, което имат тук (в БГ)хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата."
"...рядко можеш да намериш тука няколко души приятели: единът мрази другия и няма по между им съгласие"
та "…Ние, пързалящите се в блога, пишем невъзможното за благото на неблагодарните."

и още нещо
темата ти е за "няма славяни"
Славянският научен институт в Прага, не в Питер, датира отпреди Иречека
та, разберете се с Гета, кой по е Швейк от двамата

аман от слагащите съчки в кладата...
цитирай
10. get - - Вие наясно ли сте с правилата на формалната логика? Довода(аргумент) от вида ... ?
26.05.2016 15:21
blackpredator написа:
същият Иречек дет беше казал:
"... е чудесното наслаждение, което имат тук (в БГ)хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата."
"...рядко можеш да намериш тука няколко души приятели: единът мрази другия и няма по между им съгласие"
та "…Ние, пързалящите се в блога, пишем невъзможното за благото на неблагодарните."

и още нещо
темата ти е за "няма славяни"

Славянският научен институт в Прага, не в Питер, датира отпреди Иречека
та, разберете се с Гета, кой по е Швейк от двамата

аман от слагащите съчки в кладата...


... понеже освен, че нищо не знам по въпроса, баба не е мъж - по силата на което Ти не си прав! Схвана ли, логиката в отговора? Ако си я схванал - то ти си правият :))))

Вече сериозно!
Към настоящият момент(исторически) трябва да се оцени разстановката на ДВАТА ОСНОВНИ ИГРАЧИ в Борбата им ЗА ДОМИНАЦИЯ НА БАЛКАНИ Австро-Унгария и Руска империя?
От това време се залага на етносно-религиозният признак , тоест на "слАвяните" по силата на което се появяват "славянски" дружества, комитети в това число упоменатите от вас институт ... в новопридобитите от Россия територии НОВОРУСИЯ се създава например СКЛавонско-херсонска епископия, за архиепископ на която има. Екатерина || НАЗНАЧАВА ЧОВЕКА КЪМ КОЙТО ПАИСИЙ отправя ... О неразумний и ЮРОДЕ, поради что се срамиш да се наречеш
Българин ?!
С допълнението - тази НЕУДОБНА ЗА ОтЦЕПРОДАВЦИТЕ-Коминтерновци ИСТИНА се игнорира от ... тогаз, та и до сега!!!

А по отношение ... предпочитам да съм Швейк ... наместо дермото красноармеец таварищ Хашек!
цитирай
11. blackpredator - да бе Гете, и аз тъй мисля
26.05.2016 17:43
Великоморавските славяни са побългарени франки, а Ростислав е гръкомангал от Анхиало
Славянският институт в Прага е там където му е мястото, в славянска държава
казваш "в новопридобитите от Россия територии НОВОРУСИЯ"
от кого ги е придобил Потьомкин, респ. Екатерина II?
от украйна? щото оревахте орталъка за Украйна дето никога не е имало на картата
Паисий няма как да отправя "О неразумний и ЮРОДЕ" към Евгений Булгар
щото Паисий завършва историята си през 1962, а Евгений Булгар през 1775 г. е ръкоположен за архиепископ Славонски и Херсонски , в създадената за него архиепископия от новопридобитите от Турция земи
и тъй нататък...

вие с Думиграфа и за Швейк не ви бива, башибозуци ниедни
даже и за коминтерновци не ставате...:)
цитирай
12. get - - Българино С Ъ Б У Д И СЕ!!! Излез от МАТРИЦАТА на ПАН-СЛАВИЗМА - Защото СМЕ ПО-СТАР от СЛАВЯНИТЕ народ!!!
26.05.2016 18:36
blackpredator написа:
Великоморавските славяни са побългарени франки, а Ростислав е гръкомангал от Анхиало
Славянският институт в Прага е там където му е мястото, в славянска държава
казваш "в новопридобитите от Россия територии НОВОРУСИЯ"
от кого ги е придобил Потьомкин, респ. Екатерина II?
от украйна? щото оревахте орталъка за Украйна дето никога не е имало на картата
Паисий няма как да отправя "О неразумний и ЮРОДЕ" към Евгений Булгар
щото Паисий завършва историята си през 1962, а Евгений Булгар през 1775 г. е ръкоположен за архиепископ Славонски и Херсонски , в създадената за него архиепископия от новопридобитите от Турция земи
и тъй нататък...

вие с Думиграфа и за Швейк не ви бива, башибозуци ниедни
даже и за коминтерновци не ставате...:)


- Първо НАУЧИ ИСТОРИЯТА СИ?!!
Паисий Хилендарски(1722–1773), ПИШЕ Т О Ч Н О СРЕЩУ майце-ПРОДАВЕЦА Евгений Булгарис думите СИ !!!
"О неразумни и юроде! Защо се срамуваш да се наречеш българин и не четеш, и не говориш на своя език?
... а и го наставлява:
"Или българите не са имали царство и държава? Толкова години са царували и са били славни и прочути по цялата земя и много пъти са взимали данък от силни римляни и от мъдри гърци. И царе, и крале са им давали своите царски дъщери за съпруги, за да имат мир и любов с българските царе. От целия славянски род най-славни са били българите, първо те са се нарекли царе, първо те са имали патриарх, първо те са се кръстили, най-много земя те завладели." - Това чел ли си го ... а ако -Да! Защо отказваш да го осмислиш?!

И понеже СИ АБСОЛЮТНА НЕВЕЖА - по въпроса по който СПОРИШ - Да ти посоча САМО ДВЕ, от многото ГРЕШКИ?
I-ва
- През 1749 год. Булгарис ОСНОВАВА така известната Ватопедска академия - на която е РЕКТОР до 1758 год. Чрез СЪЩАТА той започва да проповядва МОДЕРНИТЕ ТОГАВА - величие на ЕЛИНСКА КУЛТУРА и ИСТОРИЯ - за това ГО РУГАЕ ОТЕЦА-Наш ПАИСИЙ!!
II-ро
Иречека или чичо му Шафарик НЯМА КАК ДА Е БИЛ свързан с Пражкият СЛАВЯНСКИ у-т СЪЗДАДЕН през 1920 год. :))))

П.П.
- Ако не спреш за в бъдеще с просташките си обиди към мен българина и по силата на това Твой родственик - Ще престана да коментирам, приемайки, че вследствие на претърпяната коминтерновска лоботомия ... си станал человеко-образен зомби на СИСТЕМАТА, която продължава да ни мачка и сугестира дори в момента!
цитирай
13. ivanz - а така
26.05.2016 19:16
demograph здраво им бъркаш на комунетата в задника
цитирай
14. blackpredator - май зомбито си ти Гетьо
26.05.2016 21:01
писах, че Иречек е доктор по ИСТОРИЯ НА СЛАВЯНИТЕ от Карловия университет
писах, че в СЛАВЯНСКА Прага, има славянски институт
само необразован и наивен псевдобългарин може да свърже двете
Шафрик е ДЯДО на Иречек, на теб мое да е чичо
Божена, едно от шесте му деца е майката на Иречек
славянският конгрес през 1848, тъй или иначе легитимира славянството, в Централна и Северна Европа, колкото и да не ти се иска
Булгарис винаги е считан за грък, въпреки българския си произход
роден е в Гърция, живял и работил там, считан от гръцката държава за централна фигура на ГРЪЦКОТО национално възраждане.
единственият му грях е православието
та тоя българин, нямащ нищо общо с България, мое да го свърже с Паисий само
некой роден с коминтерновска лоботомия...
цитирай
15. podvodni - Хе-хе-хе, Демократуната се опитва ...
26.05.2016 21:27
Хе-хе-хе, Демократуната се опитва да пусне някой по пързалката, но по всичко изглежда, че самият той и неговите идологически авери са пуснати не по пързалката, а по надървеният чифутски член на червено-щитниците. Тоалкова са нагъзени горките, че въобще не вдяват, че Българин и Словенин не са наименования на народи, а ТИТ-ЛИ.
И така, БА-АЛ-КХА-АР е титла на цяло съсловие от народ. Една част от него които се занимава с мозъчна и малко по-друга дейност се титулуват СЛОВО-ЕН-КИ. Други които са нещо като охрана - М(а)К-ЕД-АН, а елитни войскови части - Т(ра)К-АР.
А инак чифутите мго ги бива да разказват небивалици. Вкл. и такива в които египтяните строят пирамиди (това за ГЕТ).
цитирай
16. vencivaleri1951 - Не схващам спора Ви защото много малко съм чел по въпроса.
26.05.2016 21:39
Знам само едно. И на руснаци и на новоизлюпили се украинци/преди бяха малоруси/ щом почваха да се ежат " мнго сме, силни сме " показвах им Евангелието и буквите и млъкваха. Това е факт и те ни иман уважениено заради това. Почитат си Кирил и методи, почитат си един търговец българин- Евлоги , който повежда модковчани среку поляци и литовци и спасява Москва. И солунските братя и търговеца си имат на централно място паметници и нисой не ги маца и никой не ще да ги събаря. Китки се носят катадневно. Колкото и руснаците да са ни признателни/ о те безспорно са/
Европата дважди трябва да е. Защото не ми се мисли какво щеше да се случи ако Владимир бе приел ислама. При тези регулярни разходки на солдатчтата из Европата най вержятно над " нашата дама" щеше да стои полумесец и от пристоеното минаре щеше да пее ходжа. Извинявам се за правописа но цял де съм в движенше и пиша от телефона си
цитирай
17. indiram - Здравей, demograph!
26.05.2016 23:02
"Няма славяни бе! Има българи, които са...
Е, па, де са ако ги има? - ама, ги няма..

Подкрепям хипотезата, че Няма славяни! -
Обяснения и разяснения - никому не дължа - всеки има очи, да види... и да се нагледа!
Стига с тия руснаци и американци, изток и запад... !!!

Поздрави!
цитирай
18. get - - Отговарям ЗА ПОСЛЕДНО и на трима ...
26.05.2016 23:25
- Отговарям ЗА ПОСЛЕДНО и на трима Ви!

Началото от където тръгна СПОРА, бе?
Са ли ВЕЛИКО-русите(московити) СЛАВЯНИ? - Отговорът ми е к а т е г о р и ч н о НЕ! От което следващият извод по отношение историко-народностен произход и ЕЗИК ... тоест КОИ СА "славянските" народи, в Руската империя? Такива са Белоруси и Украинци(вторите известни тогава като Малоруси)!
- Отново ПОТРЕТЯМ ЗА НЕРАЗБРАЛИТЕ - Велико-русите(наричани до времето на Петър Велики "московити") са с произход и принадлежност от НЕ-ЕВРОПЕЙСКИ НАРОДИ известни още и като Угро-Фински!
- Езикът който ЗАПОЧВАТ ДА ПОЛЗВАТ от ЕДИНАДЕСЕТИ ВЕК НАСЕТНЕ е на база църковно-БЪЛГАРСКИ ЕЗИК - явяващ се финско-славянско койне(Лингва фрака за тези народи)! Процесът по ЕЗИКОВАТА и КУЛТУРНА ЕВРОПЕИЗАЦИЯ ... Не е приключил до СЕДЕМНАДЕСЕТИ ВЕК - Относно това ми твърдение можете да се убедите ПРОЧИТАЙКИ Михаил Ломоносов "Древняя российская история от начала российского народа до кончины Великого Князя Ярослава Первого или до 1054 года" - където той КАЗВА?
Глава 1. О СТАРОБЫТНЫХ В РОССИИ ЖИТЕЛЯХ И О ПРОИСХОЖДЕНИИ РОССИЙСКОГО НАРОДА ВООБЩЕ
Старобытные в России обитатели, славяне и чудь, по преданиям достоверных наших летописателей известны. Обои народы одержали великое участие в обширном сем земель пространстве. Славенское владение возросло с течением времени. Многие области, которые в самодержавство первых князей российских чудским народом обитаемы были, после славянами наполнились. Чуди часть с ними соединилась, часть, уступив место, уклонилась далее к северу и востоку. Показывают сие некоторые остатки чудской породы, которые по словесным преданиям от славенского поколения отличаются, забыв употребление своего языка. От сего не токмо многих сел, но рек и городов и целых областей чудские имена в России, особливо в восточных и северных краях, поныне остались.
Немалое число ч у д с к и х слов в нашем языке о б щ е УПОТРЕБЛЯЕТСЯ."

- Подобно твърди й Йохан Г. Георги(1729–1802) ...
О ФИНСКИЕ НАРОДЫ, или ДРЕВНIЕ РУССЫ вообще (стр.1)
Древние Руссы суть коренный Россiи Народь, котораго имя только Россия на себе носиь, а язык его древниiй от смешения, соседстваи после соединения со Славянами, совершено почти изчезЪ. (…)

- Подобно твърди и живелият през 16-ти век Адам Олеарий в книгата си "Пътешествия в Русия" - казвайки - населението на Север от Волга(горното течение на същата - б.м.) е ДВУЕЗИЧНО.

- Подобно пише й княз Курбский (16 в.) - в град Мещера(която е на 100 км. южно от Москва - б.м.) говорят на МОРДОВСКИ език ... тук спирам списъка с факти-цитати ... относно КАКВИ СА ВЕЛИКО-РУСИТЕ ... ЕВРОПЕЙЦИ или ФИНО-УГРИ? ... и посочвам ФАКТА - Какъв е според самият него Евгений Булгарис - което той заявява в тронното си верно-поданническо слово пред Екатерина Велика - казвайки:
«Вот я славено-БОЛГАРИН по родо-началию, ГРЕК по рождению, РОССИЯНИН по склонности...»
- произнесено на 6-го августа 1779 года! Искате ли да ви цитирам и Държавната архивна единица на Руссия с номера под която се съхранява?

- Отново приканвам - Бъдете българи! Излезте от "матрицата" на ... ? :)))

П.П.
- Какво пише Иречек в Историята на българите - можете да прочетете на адрес: http://kirsoft/mir/KSNews_409.htm

... в цитираното факсимиле стр.160, той казва:
"Язык их(тоест на нас българите) был хазарский с тюркским елементам; хазары принадлежали къ угорской ветви финнского племени ..." - Край на цитата - пан-слависте "блек-хищник" ... всъщност Защо си избрал черното - не е ли "съветско-червеното" любимият ти цвят ??
цитирай
19. demograph - Нали...хахаха
27.05.2016 00:17
ivanz написа:
demograph здраво им бъркаш на комунетата в задника

Поздрав
цитирай
20. blackpredator - нееее,
27.05.2016 00:59
разговорът не тръгна от "Са ли ВЕЛИКО-русите(московити) СЛАВЯНИ?"
разговорът тръгна от тоя над мен "Нали...хахаха", дето написа "Няма славяни бе!"
и една мисирка и тя кло-кло-няма
а се оказа че имало?!
белоруси и украинци, както сам пишеш, "Старобытные в России обитатели, славяне и чудь" както пише Ломоносов, "соединения со Славянами", както твърди Йохан Георги
Евгени Булгарис и той се вика словено-болгарин и Паисиевата история не е франкобългарска

та имало славяни де, не няма, както твърдят болшевики като вас :)
цитирай
21. get - - Отново, ви казвам - говорите с абсолютна категоричност за неща, които, видно от коментарите ... ?
27.05.2016 09:39
blackpredator написа:
разговорът не тръгна от "Са ли ВЕЛИКО-русите(московити) СЛАВЯНИ?"
разговорът тръгна от тоя над мен "Нали...хахаха", дето написа "Няма славяни бе!"
и една мисирка и тя кло-кло-няма
а се оказа че имало?!
белоруси и украинци, както сам пишеш, "Старобытные в России обитатели, славяне и чудь" както пише Ломоносов, "соединения со Славянами", както твърди Йохан Георги
Евгени Булгарис и той се вика словено-болгарин и Паисиевата история не е франкобългарска

та имало славяни де, не няма, както твърдят болшевики като вас :)


... слабо, ако ли не и напълно НЕ СА ВИ ПОЗНАТИ!?

- Болшевиките, в лицето първо на Ленин после Джугашвили-Сталин обвиняваха Царското правителство и наука във пан-славянска а от там й във ВЕЛИКО РУСКА НАДМЕННОСТ! По силата на същото дисциплините "хуманитаристика" и "славистика" са УНИЩОЖЕНИ !
Вече след 1938 г. "славистика" се възстановява - това с цел ГЕОСТРАТЕГИЧЕСКИТЕ ПЛАНОВЕ на Сталин, по отношение СЛЕДВОННОТО РАЗДЕЛЕНИЕ и ПОПАДАНЕ на "славянските" народи(държави) в подчинение на СЪВЕТСКАТА ИМПЕРИЯ ... тук спирам, ако й да не съм казал много показателни а от там и със съществено значение факти и процеси?!

- А относно СЛАВЯНИ запомнете(!) такова население с такова САМОНАЗВАНИЕ ЛИПСВА до СЕДЕМНАДЕСЕТИ ВЕК!

- Ако ме запитате: А сКЛавините не са ли СЛАВЯНИ -
следва да ви обърна внимание на ФАКТА(!) ?

А) За пръв ПЪТ такова наименование се използва в латино-езикова среда по отношение на ПОБЕДЕНИТЕ а по този начин ЛИШЕНИ от ПОЛИТИЧЕСКИ и
ДЪРЖАВЕН СУВЕРЕНИТЕТ (готи) от кралството на Тотила в сев. Апенини? Но отново ПОДЧЕРТАВАМ според доминиращата "теория" в историята готи е синоним на ГЕРМАНЦИ?
- Второ, времево най-ранно упоменаване за СКЛАВИНИ отново латински е по отношение на Население
спадащо към померано-венедските народи, известни още й като ОБОДРИТИ?! Същите след първата четвърт на 7-ми век се колаборират с франките и участват на тяхна страна във войната на първите, срещу саксонци!
От това, което съм узнал до момента мога да твърдя, че СКЛАВ не е Самоназвание или екзоним, а по-скоро е ПОЛИТОНИМ носещ информационна натовареност със значение склав=склонен, подчинен, поставен в зависимо ОТ ЧУЖДА ВОЛЯ ПОДЧИНЕНИЕ?!

Ако :)))) го осмислим то след Девето-септемврийското ни "освобождение" отново станахме сКЛави :((( !
цитирай
22. demograph - Е...?
31.05.2016 23:30
Какво стана братя славни славяни?... Руснаци сме тролкии. Успокойте се. Но не сега, след 5 г когато. руските бежанци с бг паспорти ще са повече от българите и ще ни върнат обратно в паганизма...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7961294
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10305
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол