Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2016 12:23 - Наръчник по патриотично оцеляване
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 968 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 13.06.2016 13:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Няма как да оцелеем в този зверилник България, освен да се преструваме на други животни.
Затова се стрижа като мутра - мутрите наложиха тази мода, но не ми пука. Като ме гледат такъв хилав, всевъзможните кандидати да ме опраскат, могат да се почудят само ако прическата ми е мутренска - зер не се знае какво се крие под стриганата ми тиква...
Заради това не се и бръсна - изглеждам като ислямистки главорез. Как иначе в тияа бежански времена ще стопирам някой да ми отпердаши някой шамар на опашката за билетчета. А така - ислямист...респектира.
Навличам шалвароподобни дънки,но мръсни - ако облека чист панталон ще ме помислят за гей или за мамино синче и неприятностите са ми в кърпа вързани. Еле ако панталонът е с ръб - отнесъл съм ритниците.
Задължително слагам, на видно място, изрязано от медала ми за граждански заслуги, парче от българския трибагреник. Ако не покажеш, че си патриот, нямаш гаранции, че някой няма да ти налети от патриотичен гняв заради брадата и дънко-шалварите.
При всеки удобен случай махам маратонките и ходя с анцунг, рязани сандали и нарочно неизрязани нокти. Правя се на циганинТова е най-добрата защита срещу опасността да те помислят за чистофайник, демек педерас, соросоид. Денем набивам чесън и шкембе като допълнително подсигуряване.
Тананикам си калинка - малинка на публични места, защото патриотичната полиция не признава друго за принадлежност към българскоия етнос освен руски акцент или показна любов към Русия. Сменям мелодиите според последната, зададена от патрио-русофилите, опорна точка.
Движа се из квартала с гърмяща сръбска чалга и отворени прозорци на колата. На задното стъкло стои палка и стара полицейска фуражка.
Правя се на полицай. От малкото джобче на ризата винаги се подава георгиевска лентичка-зер знае човек на кой катаджия патриот ще налети. Спретнах си по една визитка на Митю Очите, на Бойко Борисов и на Главния и ги държа до личната карта..сещате се. Зареждам само на Газпром и Лукойл и касовите бележки разпръсвам из купето на колата. И пред гаража.. На огледалото за задно виждане се клати икона на Тато..
Знам наизуст последните простотии на Слави, най-новите предсказания на Ванга и пресните тълкувки на Нешка и ги споделям, между другото, с комшияте за ""здравей-зрасти""/..той е истински патреот../. На вратата на апартамента е залепена снимка на Путин и танк ""армата"". На гаржната порта - МИГ 29.
..Изгорих всички шалове, кърпи и воали на жената и и забраних да си слага краставичени кръгчета и каквито и да са кремове и маски - по добре сбръчкана кифла, отколкото оня патреотин воайор от отсрещния блок да я вземе за кадъна...
И естествено плюя по еврогейовете, Меркел, женчото Плевнелиев  и наглеца Радан Кънев, под път и над път.
Трудно се оцелява в тия патрЕотични времена, братлета...но пък ми е кеф, когато мина покрай тълпа патреоти, да ми подвикнат: "" - Зрасти бе п..ка майна! Раздаваш го cool"".
A, като пресека маалата, ромеите да ми махнат приветливо - ""Мараба батеее""




Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7983897
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10329
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол