Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2017 22:34 - Юнкер да си отива!
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 1404 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 25.02.2017 18:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЕС трябва да се оглави от Росен Плевнелиев!
Вмирисаните мекотели да отиват да гният на бунището на историята. Историята се пише от лидери.
Не патките - Ние сме спасявали Рим. Ще го спасим и сега...


Тагове:   Рим,   ЕС,   путин,   Плевнелиев,   патки,   Тръмп,   Юнкер,


Гласувай:
4


Вълнообразно


1. germantiger - ...
25.02.2017 03:42
Прочетох, че руските мърши щели да строят макет на Райхстага и да го щурмуват младежите им като увеселение на 9 май.

Лично на 9 май аз ще изляза по улиците на Варна и вероятно ще попадна на някой празнуващ 9 май и ще му се изхрача в лицето, а вероятно и ще му вкарам един ако реагира.

То вече се е случило, сигурно е че ще го направя!

Помня, че когато наскоро "падна" самолета с руския им ансамбъл на път за Сирия, аз съжалих, дори поднесох човешки коментар под някой и друг постинг. Грешал съм с руските кучки, трябвало е да се подиграя.

Тъй-като е сигурно, че руски, германски, а и български трагедии ще продължат да се случват - при следващата трагедия, аз ще се гавря и "празнувам", както руските и български боклкуци го правят в блог.бг.

Аз ще чакам и то ще стане и ще го напомня, а как само ще се изгавря...
цитирай
2. demograph - Днес Германия е последната крепост на Свободата и човечността...!
25.02.2017 12:14
germantiger написа:
Прочетох, че руските мърши щели да строят макет на Райхстага и да го щурмуват младежите им като увеселение на 9 май.

Лично на 9 май аз ще изляза по улиците на Варна и вероятно ще попадна на някой празнуващ 9 май и ще му се изхрача в лицето, а вероятно и ще му вкарам един ако реагира.

То вече се е случило, сигурно е че ще го направя!

Помня, че когато наскоро "падна" самолета с руския им ансамбъл на път за Сирия, аз съжалих, дори поднесох човешки коментар под някой и друг постинг. Грешал съм с руските кучки, трябвало е да се подиграя.

Тъй-като е сигурно, че руски, германски, а и български трагедии ще продължат да се случват - при следващата трагедия, аз ще се гавря и "празнувам", както руските и български боклкуци го правят в блог.бг.

Аз ще чакам и то ще стане и ще го напомня, а как само ще се изгавря...

Помниш ли думите ми от миналата година, покрай бежанската агресия срещу Германия?!
Меркел трябва да прояви немски характер и дух.
Иначе светът ще нахлупи ушанките.
цитирай
3. demograph - И милиарди ще изгинат в скотобойната на култивираната омраза
25.02.2017 12:16
Няма кой друг да озапти войнстващата простащина. Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7963765
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10305
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол