Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2017 18:42 - КОГАТО ЛЪЖЕ ПРОСТА МЕДИЯ-СТАВА КОМЕДИЯ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3011 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ВЧЕРА ЗАПОЧНА ПОСЛЕДНОТО ДЕЛО ЗА ГНИЛИТЕ ДОМАТИ ПО ГНИЛИТЕ ДЕПУТАТИ

Когато изпълняват поръчки, журналистите се превръщат в журнаГлисти. Точно това се случи вчера в Софийски районен съд-наказателно отделение. 
Вчера се състоя последното дело срещу мен и мои съмишленици затова, че сме замеряли  депутатите от предишното Народно събрание на връх 9-ти септември 2015 г.  За пръв път дойде репортерски екип от една медия, която се превърна в комедия. 
Прочетете текста в сайта на ТВ "СКАТ":

"Депутатът от Обединените патриоти Петър Петров съди Николай Колев - Босия. Причината е, че през 2015 година Босия цели Петров с домати и яйца на влизане в Народното събрание без конкретна причина."

В текста има пълно разминаване с истината.
Нека започнем отначало.
Депутатът Петров не ме съди. Той е само свидетел по делото, а не ищец. Така първото изречение се оказа съвсем лъжливо. 
Второто изречение е още по-лъжливо. В обвинителният акт няма обвинение към мен, че съм замерял въпросния Петров. Обвинението е толкова смешно, че не се сдържах и обясних на председателя на съда и на прокурорката, че това, освен че е политическа поръчка, е направено толкова нескопосно, че дори и в московски съд няма да издържи. Обвиняват ме в противообществена проява, в същото време, в което аз съм обявил в писмата си до НС, че протестирам срещус продажбата на удостоверения за правоспособност за управление на моторни превозни средства на неграмотни български и чужди граждани, което води до избиването на български граждани по пътищата и улиците.. Излиза, че защищавайки обществото аз извършвам "противообщиствена" проява. По безумно обвинение не може да се измисли дори и от Сталин!
Същият този Петров шикалкавеше като дърт циганин и когато защитникът ни /Ние сме 5 човека по делото/  го попита какво е казал по медиите вечерта на 9-ти селтември и какво на следващия ден, той излъга, че не си спомня. А истината е следната и това всеки може да провери в интернет. На 9-ти той твърдо каза, че ние имаме пълното право да протестираме по този начин. На следващия ден, обече, по същите телевизии каза, че това е престъпление. 
Но нека оставим екзистенциалните лутаници на Петров и минем към голите факти.
Истината е, че аз замерях с гнили домати/без яйца/  гнилите депутати 14 пъти! При това бях арестуван противозаконно само в половината случаи. В останалите не бях арестуван, задържан , даван на прокурор и съд, глобяван  и спокойно се прибирах в къщи. Всички предходни обвинителни актове бяха паднали в съда и протестът ми беше признат за легитимен, а замерянето с гнили домати категорично бяха признати, че не представляват престъпление и административни нарушения. Паднаха заповедите за арест, глобите и задържанията ми. Повтарям! Това е последното дело, което го точиха в продължение на година  половина, като изсмукваха от мръсните си пръсти простотии с надеждата, че този път морето ще се подкваси. Всички решения на предходните дела са предадени на съдията и прокурорката за пръв път се запозна с тях, сякаш е студентка по право в първи курс.
Циркът беше пълен и стана ясно, че ще трябва за пореден път да съдя прокуратурата и държавата за системен и съзнателен тормоз над личността ми. Нещо, което вече съм направил по предходните дела. Не знам защо тази държавица държи непременно да ме направи национален герой и милионер с действията и бездействията си.
Това силно ми напомня за края на осемдесетте, когато веднъж държавицата ни успя да направи това.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alhimik1 - A, kakva darjavica, bi, meko kazano hah
26.04.2017 09:40
To nqma darjava, sal edi Boiko na kon, i kurneliata na kobila ahahahah i edni pUtriti idiotii, prosti boje!
цитирай
2. tikvo4 - сайта ще бъде съборен
26.04.2017 17:05
Име:Georgi Kotev
Възраст:51
Пол:мъж
Професия:Реакторен физик
Интереси:Разследване на престъпления в ядрената енергетика
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11733763
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031