Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2018 15:11 - Британски армия Рекрутинг Реклама функции Трансексуален хиджаб носещи "войници", които не се страхуват да плачат
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 404 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Британски армия Рекрутинг Реклама функции Трансексуален хиджаб носещи "войници", които не се страхуват да плачат

10 януари 2018 г. Шон Адл-Табатабай Новини , Великобритания 1

image

http://yournewswire.com/british-army-transexual-muslim-ad/

Британската армия стартира нова кампания за набиране на персонал, насочена към мъже, които се идентифицират като жени, мюсюлмани, хомосексуалисти и "мъже, които не се страхуват да плачат".

Новата поредица от реклами, озаглавена "Това принадлежи на 2018 г.", ще бъдат показани на национално равнище по телевизията, радиото и цифровите платформи.

Metro.co.uk съобщава: Сред тях ще бъдат филми, които питат: "Мога ли да бъда гей в армията?" и "Какво ще стане, ако стана емоционално в армията?"

Други видеоклипове питат: "Мога ли да практикувам вярата си в армията?", "Ще ме слуша ли в армията?" и "Трябва ли да бъда супергерой, за да се присъединя към армията?"

Армията се надява да наеме ощеЕдна анимация, на снимката, пита "Мога ли да практикувам вярата си в армията?"

В един видеоклип лекарят описва желанието си да се присъедини към армията, след като брат му е служил в Афганистан.

"Бях наистина притеснен дали ще бъда приет, но в рамките на дни бях повече от уверен в това, което съм аз", казва той.

- Не се страхувам да говоря за гадже. Мислех, че ще трябва да го скрия, но щом го направиш, си мислиш: "Защо трябва да го направя толкова голямо нещо толкова дълго?".

В дискусия за анимация емоционалното съзнание гласът гласи: "Щом влезеш, осъзнаваш, че никой не е машина. Армията е семейство. Вероятно съм им казал неща, които не бих казал на собственото си семейство. Винаги има някой, с когото да говори.

Друг клип има жена, която казва: "Израснал съм с братя и винаги играх спортове, но винаги съм мислил, че армията е доминирана от мъже и не беше за мен.

"Реших да получа нормална работа, но мъжете на работа често говорят за мен. Чувствах, че нямам глас, затова реших да се присъединя към армията.

- Беше съвсем различно, всичко, което има значение, е, че си добър в работата си.

Освобождаването на кампанията идва само седмици, след като армията се изправи срещу нежеланието си да съобщи за плановете си да отхвърли лозунга "Беше най-доброто" и историческия герб.

Секретарят по въпросите на отбраната Гавин Уилямсън беше принуден да се намеси и да спре упражнението за преобразуване, което очевидно се основаваше на пазарни проучвания, според които хората смятат, че лозунгът е "датиран, елитарен и неактивен".

За разлика от това, последното упражнение за връзки с обществеността завършва с фразата: "Намерете къде принадлежите".




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40027839
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930