Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2018 07:56 - ДЕН ДВАНАДЕСЕТИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1950 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 24.06.2018 08:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Отлетяха 11 дни. Днес е ден дванадесети.
Днешните ми показатели са: Кръвно налягяне 134/70. Пулс-82. Тегло-74,6 кг. Съзнателно меря кръвното налягяне веднага след ставане, за да се сравнява при еднакви условия. Иначе, през деня кръвното ми пада под сто, но след почивка отново придобива поносими нива. Днес ще си измеря и кръвната захар.
Малко ми  студено, но като наметна коженото си яке става приятно.
Вчера ме посети един депутат. Казва се Андон Дончев и е член на транспортната комисия. С мен бяха и мои съмишленици, свързани с "Автомобилна администрация" Показах му документи и му обясних за какво става дума. Поисках да бъдем поканени в комисията, за да стане ясно за какво става дума и че трябва да се действа незабавно. 
Не съм твърде оптимистично настроен, че ще се случи нещо, но съм длъжен да опитам. Вчера ми се обадиха доста хола от чужбина. Разтревожени с, но аз ги успокоих. Обясних им, че все пак те ценят мислите, идеите и духа ми, а не тялото. Ако ценяха тялото ми, ще им го завещая да си го имат след физическия ми край. Това им подейства отрезвяващо.
Това ще кажа на всеки, който ме увещава да спра гладната стачка, за да оцелея телесно.
Днес ще приключа с едно мое старо стихотворение, писано преди 30 години. В него визирам липсата на духовности култ към телесното, което ни прави непълноценни и ненужни.

ПОКАЯНИЕ

 

 Ние вдигаме кротко ръка. Единодушно гласуваме.

 Избираме своите епископи на доживотен мандат.

 И тайно мърморим под нос. И явно гладуваме.

 И пълним стомах и душа със нитрат.

 

 Създаваме своите деца и отглеждаме внучета

 Безмилостно верни на древен някакъв страх.

 И плачем когато техните малки юмручета,

 Учудващо тежки, като въпроси, превръщат ни в прах.

 

 И пак вдигаме кротко ръка и самотно се кръстим.

 Проклинаме лошия шанс и несретния дял.

 Едва тогава разбираме. По студените пръсти. 

 Тук човек не живее. Той просто се ражда…умрял.

 
Ноември 1988 г.Стара Загора.

Ще допълня, че днес е Еньовден. На този ден билките имат най-мощно действие. По стара българска традиция през нощта срещу Еньовден булките, които не са успели да заченат през година-две след омъжването си се събличат голи и излизат на поляна, където ги чакат голи мъжеи ергени от близките села. Под вещото наблюдение на свекървите се извършва оплождане на булките от непознати. Така се е избягвала мъжката стерилност.




Гласувай:
3



1. apostapostoloff - Един мой познат пипна трипер,
24.06.2018 08:44
лекува се с билки, брани на Еньовден, ама така и не се излекува.

И тази партенка е като оня за кръга “Монтерей“. Точно тези неща те правят крайно недостоверен.
цитирай
2. kolevdobri - Мнението ми в телеграфен стил.
24.06.2018 10:23
Радвам се, че си добре. Аз съм стигал до 14-тия ден и знам как се чувстваш. След 14-тия ден, не знам - ти имаш по-голям опит. Още повече, че го правиш заради кауза, различна от физическото пречистване на организма. Леко съм разтревожен за тялото ти, но не искам да ми го завещаваш. Само искам то да е здраво, за да можем да поддържаме връзка помежду си. Иначе трябва да организирам спиритуалистични сеанси, за да говоря с теб, пък това може да подложи на съмнение психическото ми здраве. Както се казва - духовност, духовност, ама тази духовност къде е без физическото тяло! С кого ще си говоря, ако умреш? Със себе си ли? (: Политиците сега те "целят" с ниски позиции. Изпращат ти хора, които нямат оторизация да направят нещо по-голямо. След седмица може да те покани президента. Той ще има политическа сметка да го направи. Московски си отива, системата остава. За стихотворението - много съм критично настроен, но този текст е УНИКАЛЕН. Не ми се иска приживе да те сравнявам с големите български поети, но натам вървят нещата...За девойките и младежите на "поляната". Би трябвало да бъдат подложени всички на медицински контрол, за да знаят, че могат напълно да се отдадат на плътски увлечения, с цел създаване на българчета, а не създаване на проблеми на системата на здравеПогазването, защото както знаеш - плащаме всички. Това е шега наистина, но напълно УМЕСТНА. Пак (:. Успех!
цитирай
3. bosia - до Трол Апостолов
24.06.2018 11:52
Имаш шанса да станеш Нобелов лауреат, ако докажеш, че има билка, която причинява трипер. Що се отнася до монтерейската банда, тя е факт, както е факт, че ти вярно и служиш.
цитирай
4. attila - Цецо Кукото Някога Бая ти го Подаваше от Гъза в Устата Милиционерски !
24.06.2018 12:53
АПОСТОЛЕ !

Цецо Кукото Някога Бая ти го Подаваше от Гъза в Устата Милиционерски !

Ти си Нагледен Пример че в Черепа на Милиционер Освен СПЕРМА и ЛАЙНА, Резултат от Длъжностната му Характеристика Други Субстнации Няма !

НЕ МУ СЕ СМЕЙТЕ ТОЙ НЕ Е ЧОВЕК, ТОЙ Е МИЛИЦИОНЕР И ТОЛКОВА МОЖЕ.

Милиционерската Проститутка е Държавна Проститутка, Лапа Пишки и Лиже Задници по Устав и на Заплата,Осигурена му от Данъците Плащани от Задунайското Работническо Склавянско Говедо.

Ставайки Милиционер ти Признаваш че си БОКЛУК, Произхождаш от Семейство на БОКЛУЦИ и ще Възпроизвеждаш БОКЛУЦИ поне още ПЕТ Поколения Напред.

Не Случайно над 70% от Кадровия Състав на Задунайското МВР и Държавна Сигурност-ДАНС се Формира от Потомствени Милиционерски КУРВИ, Тоест Доказани КУРВИ Разсли в "Семейства" на КУРВИ, Възпроизвеждащи КУРВИ !

Няма по Голямо Падение за Един Родител от това Детето му да стане МИЛИЦИОНЕР или Недай си Боже Мъжка Проститутка (Доносник) от Задунайската Държавна Сигурност-ДАНС, Филиал на КГБ.

Храниш го,Обличаш го, Учиш го и то Накрая Вземе че се Изсере на Метеното и Стане МИЛИЦИОНЕР.

Това Означава че си Тотално Провален като Родител и не по Малък Боклук от детето си, а ЛАЙНОТО Изсрано в Семейството ти не Може да се Измие поне ПЕТ Поколения Напред.

Пазарджишкото Милиционерско Говедо е Доказано най-Тъпото Говедо Развъждано в Задунайския Кенеф Създаден преди 140 Години от Руски Дегенерати за 32 тона Злато.

Не ПРОСТ(о) МИЛИЦИОНЕР, а ПАЗАРДЖИШКИ МИЛИЦИОНЕР !

По-Тъпо ЖИВОТНО от МИЛИЦИОНЕРА това е само ПАЗАРДЖИШКИЯ МИЛИЦИОНЕР !

Ако се Чудиш Кое ГОВЕДО да Убиеш, ТРЕПИ Пазарджишки МИЛИЦИОНЕР и Няма да Сгрешиш !

МЪРША, ИЗРОД, ИЗМЕТ, УТАЙКА, БОКЛУК, ГАД, СУРОГАТ, ДЕГЕНЕРАТ, ПОДЧОВЕК, С ЕДНА ДУМА МИЛИЦИОНЕР, С ДВЕ ДУМИ ПАЗАРДЖИШКИ МИЛИЦИОНЕР.

КАЗАХ !

w-w-w.b-u-l-g-a-r-y-a.g-a/p-o-l-i-c-e.h-t-m-l

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11734567
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031