Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2017 19:58 - ...имало едно време една..проститутка..
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 1952 Коментари: 9 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


И ето, една жена от града, която беше грешница, като узна, че Той седи на трапеза в къщата на фарисея, донесе алабастрен съд с миро; и като застана отзад при нозете Му, плачейки, почна да облива нозете Му със сълзи; и ги изтриваше с косата си, целуваше ги и мажеше с миро.

Като видя това фарисеинът, който Го бе поканил, рече в себе си: да беше пророк Тоя, щеше да знае коя и каква е жената, която се допира до Него, защото тя е грешница.

Като се обърна към него, Иисус рече: Симоне, имам нещо да ти кажа. А той отвърна: кажи, Учителю!

Иисус рече: един заимодавец имаше двама длъжника: единият му дължеше петстотин динария, а другият — петдесет; но, понеже нямаха с какво да заплатят, той прости и на двамата. Е, кажи, кой от тях повече ще го обикне?

Симон отговори и рече: мисля, тоя, комуто повече прости. А Той му рече: право отсъди.

И като се обърна към жената, рече Симону: видиш ли тая жена? Влязох у дома ти, вода за нозете ти Ми не даде, а тая със сълзи обля нозете Ми и с косата си ги изтри.

Ти целование Ми не даде; а тая, откак влязох, не престана да целува нозете Ми.

Ти с елей не помаза главата Ми; а тая с миро помаза нозете Ми.

Затова казвам ти: прощават й се многото грехове, задето много обикна; а комуто малко се прощава, той малко обича.

Лука, 7:37-47




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - https://chitanka.info/text/2064 11 минути/ Паулу Коелю, невероятна книга..
22.11.2017 20:02

29 май 2002 г., часове преди да завърша тази книга, отидох до пещерата в Лурд, Франция, за да напълня от намиращия се там извор няколко шишета с чудотворна вода. Докато минавах покрай катедралата, един мъж на около седемдесет години ми каза: „Знаете ли, че много приличате на Паулу Коелю?“ Отговорих му, че съм аз самият. Мъжът ме прегърна и ме запозна с жена си и внучката си. Заговори за въздействието, което моите книги са оказали върху живота му, завършвайки с думите: „Те ме карат да мечтая.“
Чувал съм това изречение безброй пъти и винаги ме е радвало. В онзи момент обаче много се изплаших, защото знаех, че в „Единайсет минути“ се разказва за деликатен, неудобен, шокиращ проблем. Отидох до извора, напълних шишетата, върнах се, попитах мъжа къде живее (в Северна Франция, близо до Белгия) и си записах името му
.
Тази книга е посветена на теб, Морис Гравлин. Имам едно задължение към теб, жена ти, внучката ти, към мен самия: да говоря за това, което ме тревожи, а не за това, което всички биха искали да чуят. Някои книги ни карат да мечтаем, други ни връщат към действителността, но никоя от тях не бива да избягва най-важното за един автор: честността по отношение на темата, за която пише.
цитирай
2. ladylady - Химн на Изида ..
22.11.2017 20:16
И защото съм първата и последната,
аз съм уважаваната и презираната,
аз съм проститутката и светицата,
аз съм съпругата и девицата,
аз съм майката и дъщерята,
аз съм майчините ръце,
аз съм безплодната, а децата ми са много,
аз съм щастливо задомената и неомъжената,
аз съм тази, която дава живот
и която никога не е раждала,
аз съм облекчението на родилните болки,
аз съм съпругата и съпругът,
любовникът ми ме създаде,
аз съм майка на баща си,
аз съм сестра на мъжа си,
а той е отхвърленият ми син,
уважавайте ме вечно, защото аз съм скандалната и великолепната.

Химн на Изида, III или IV (?) век, открит в Наг Хамади
цитирай
3. getoveyoselph - Аааа космодиска, хъхъхъ на снимката поне носи грим но я нацелих здравата
22.11.2017 20:37
Не баш Сатаната, защото е измислица на тъпаци просто пътуващ наранен човечец, липсва ти граматика и четиво. Паулу Коелю също, чети Луис Хей за да схванеш.. Пентаграми и подобните неща ... тъпчо
цитирай
4. troina - тук май останаха
22.11.2017 20:47
само най-лудите..
и аз...
цитирай
5. getoveyoselph - Позна!
22.11.2017 20:48
Викат ми психар не е честно, плача!
цитирай
6. troina - на кого акъл даваш,карамеллова ..
22.11.2017 20:51
от социални не ти ли пращат придружител..
да мирясаш малко поне..
да поспиш..
цитирай
7. ladylady - РосиЕла и Димитрина Утре ще ви изпитвам какво е искал да каже автора...
22.11.2017 23:20
Затова казвам ти: прощават й се многото грехове, задето много обикна; а комуто малко се прощава, той малко обича.

Лука, 7:37-47
цитирай
8. karamelita - Az go kazah, no ti go iztri, 4e ot k...
22.11.2017 23:36
Az go kazah, no ti go iztri,4e ot kurva do kurva ima razlika,koito sa kurvi po ducha i sa bolni ot kurvenska bolest i Bog da srechnat pak chte huknat s drugi mage Bog gi razli4ava,genil se e za takava,koiato se e osaznala ili e vidiala v nego spasitelia i obi4ta,koiato go ocenia,koiato obi4a razvrata tia otiva v ada. Az moga da izpitvam,ti niamach diplom za tova i u4itelska pravosposobnost.
цитирай
9. ladylady - охххх...Пак с тези кокоши крака
22.11.2017 23:55
Нищо не ти разбирам
Защо си мъчиш очите Бабе бабе...
аз винаги ще бъда усмихната добра и щастлива
така съм решила много отдавна
Гледай да не изтървеш и Роска
Хайде... лека
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 726538
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031