Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2009 16:52 - ДЯДО И ВНУК от арх. Серафим /Алексиев/
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 4752 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 01.12.2010 21:42


                        Д Я Д О     И     В Н У К
               
             от   архимандрит Серафим  /Алексиев/

- Мили дядо, сам без теб не мога
да си изясня един въпрос:
хората защо не вярват в Бога
и отричат благия Христос?

Аз от мъничък, откак се помня,
свикнах да се моля с поглед впит
във иконичката наша скромна,
и това ме прави тъй честит!

Ти запали в мене тоя огън!
Той ме топли, пази ме от зло!
И до днес, кога се моля Богу
чувствам се под сигурно крило!

- Скъпо внуче, ти недей се чуди
на безверието в тоя век!
Сляпа гордост вярата прокуди -
гордостта на днешния човек!

Зер той вече стъпи на луната,
не помислил, че стои тя там
закрепена вечно от Ръката
на Твореца - в мъдрия Му план!

Не мисли все пак, че няма вяра
у безбожниците, о, дете!
Според истината вечна, стара
Бога с идоли заменят те.

Тук един се кланя на среброто
и на егоизма си жесток.
Друг пък там безверник е , защото
сам за себе си е малък бог.

Глад за удоволствия и слава,
жажда за пари, за власт и чест,
чашка акохол и миг забрава -
ей това кумирите са днес!

Аз не виждам смели вихрогонци
за "идеята" да мрат сега.
Има само идолопоклонци,
чакащи от идола блага!

Но от идол що се получава?
Шемет мигновен и вечна смърт!
Ти пази си вярата, що дава
сили във доброто да си твърд!

Но ще кажеш: Бог кат връх сияе
и всемирът Му венци плете!
Как безбожниците, във безкрая
вгледани, не Го съзират те?

В туй им пречи идолчето ниско,
що пред взора им стои. Помни! -
Всяко хълмче ниско, щом е близко,
скрива най-високи планини!


                жжжжжжжжжж 



Гласувай:
0



1. merita - Прекрасно стихотворение. Благ...
13.05.2009 17:33
Прекрасно стихотворение.Благодаря че го сподели с нас!Поздрав!
цитирай
2. bogolubie - merita,
13.05.2009 19:38
а аз ти благодаря за подкрепата. Радвам се, че и двете сме на Божията нива и сме вдигнали неугасимия огън нависоко. Много хора искат да научат повече за Бога, но се чудят къде да идат, за да не сгрешат, кое да приемат, кое не....А истината е една - Божията. Радвам се, че се обаждаш и че не преставаш да пишеш. Твоят блог е при мен в "Моят блог".С обич в Христа: ЕСТИР
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13705648
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031