Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2010 12:58 - Калфин бил ръководителят на проекта "Ирански храсти"...
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 11652 Коментари: 27 Гласове:
15

Последна промяна: 21.07.2010 00:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Разбрахте ли?! Ивайло Калфин бил ръководител на трилогията на доцента!! 
- Да ми върнат парите! Ревизия във външно и БНТ!
Това, че чуждолюбците в българската държава са плащали луди пари някой да се разхожда до Иран да търси корените си, не е ново. Новото е, че аз не желая парите ми, като български данъкоплатец,  да се харчат за да набиват в главите на сънародниците ми глупости на търкалета.
Това, че част от българските "историци" са продажни и политизирани българофоби не е ново. Те са лизали руските, гръцките и сръбските велики с антибългаризма си исторически перверзии и ще продължат да ги лижат.
Но не аз ще плашам да подслаждат мазохизма си.
Не и с моите пари!
Това, че десетки "български" правителства са били антибългарски, че са били исторически не просветени. Че български политици са продавали българските интереси за едното нищо, си е жалък факт.
Но не и аз да плащам подхранването на тъпотията им от джоба си!.
Това, че българските държавници от край време са си геополитически първолаци, се вижда от пръв поглед. Но ДА ЗАТРИВАТ Родината ми с МОИТЕ пари!?
- Това няма да стане!
- ИСКАМ си парите обратно!
Или след ревизия във външно и БНТ, новите властници да отпуснат същата сума за моята екскурзия.
Няма да отивам далеч.
Ще се разходя с компания по земята си и ще направя телевизионна трилогия на тема "Тракия е България!"
А парите ще похарча до грош!
Както господина Калфин..


Тагове:   Калфин,


Гласувай:
15



1. karambol5 - БТВ ? Да не става дума за БНТ ? Щот аз ...
21.05.2010 13:03
БТВ ? Да не става дума за БНТ ?
Щот аз тях псувам ...а сега ще добавя и Калфин !!
цитирай
2. анонимен - Не знаех
21.05.2010 14:41
че Калфин е в основата на иранския проект. Искам си и аз, парите.
цитирай
3. divna8 - Присъединявам се към иска...
21.05.2010 14:45
Ивайло Калфин и история... По-смешен виц не бях чувала!!! Жалкото е, че последствията са трагични за народът ни...
Благодаря за своевременната информация, Демограф! Поздрави за теб :)
цитирай
4. анонимен - ДПС+БСП=Първанов и Калфин
21.05.2010 15:34
Безбожници и предатели на Рода Български.
Не разбрахте ли че Червените подклаждат Турците и Ромите да дайстват сега когато България се съвзема
цитирай
5. nefelin - Педкрепям те ...
21.05.2010 15:43
Подкрепям те напълно, и моля те вземи ме с теб на тази екскурзия.
цитирай
6. анонимен - Непрокопий
21.05.2010 16:13
Айде-е-е! Надушиха купона!
Човече Демографе, защо не махнеш това недоразумение от материалите си? Нещата не са такива, каквито си ги представяш и доизмисляш. Посочените от теб хора са "непричом". Ако действително се интересуваш от истината за експедицията, повярвай ми, че когато стигнеш до нея, ще се чувстваш неудобно. Патриотизмът има много измерения. Много хора, които не споделят вашите идеи, биха дали средства, когато узнаят за благородна кауза. Но благородството не е само на един адрес. На нас, хората, все ни се иска ние да сме центъра, нашите идеи да са актуални, ние да сме хванали истината за шлифера, ние да съдим и осъждаме, но да не ни настъпват. Е, ... няма такъв филм. Има нещо недоразвито в Аз-а с този вид мислене по домашни чехли.
цитирай
7. анонимен - az neznameh
21.05.2010 19:59
4e demografyt imal i dal tolkoz mnogo pari. kato si dal kopele, i ne sa te vzeli-ozna4ava edinstvenno 4e sa te prenebregnali zastoto neizpolzvah tipi4noto ime na starobulgarite "DUPEGRAF" dmek analen centrofugen.

Ti kade beshe be kogato Kalfin4o davashe kur mundirofkite? Pak si viril dupe zad ogradata ne nekoia kazama.

vah mu i ambriajite smotani.

namesto da pohcvali Kalfin 4e e diril koreni, 4e go lae. abe govnio odi na slynce ta da te zaapt muhite po gnusniat otvor.

4estit Konstantin i Elena!
цитирай
8. lado - Айде-е-е! Надушиха купона!Ч...
21.05.2010 20:20
анонимен написа:
Айде-е-е! Надушиха купона!
Човече Демографе, защо не махнеш това недоразумение от материалите си? Нещата не са такива, каквито си ги представяш и доизмисляш. Посочените от теб хора са "непричом". Ако действително се интересуваш от истината за експедицията, повярвай ми, че когато стигнеш до нея, ще се чувстваш неудобно. Патриотизмът има много измерения. Много хора, които не споделят вашите идеи, биха дали средства, когато узнаят за благородна кауза. Но благородството не е само на един адрес. На нас, хората, все ни се иска ние да сме центъра, нашите идеи да са актуални, ние да сме хванали истината за шлифера, ние да съдим и осъждаме, но да не ни настъпват. Е, ... няма такъв филм. Има нещо недоразвито в Аз-а с този вид мислене по домашни чехли.

Патриот е - душа дава
за наука, за свобода;
но не свойта душа, братя,
а душата на народа!
И секиму добро струва,
само, знайте, за парата,
като човек - що да прави?
продава си и душата.

И е добър християнин:
не пропуща литургия;
но и в черква затуй ходи,
че черквата й търговия!
И секиму добро струва,
само, знайте, за парата,
като човек - що да прави?
залага си и жената.


И е човек с добро сърце:
не оставя сиромаси;
но не той вас, братя, храни,
и вий него със трудът си!
И секиму добро струва,
само, знайте, за парата,
като човек - що да прави?
изяда си и месата."


Благородство, ама с чужда пита - 5 лева са и мои в експедицията - ресто си ги искам. Между другото - всички партии получават субсидии от държавата - тоест от нас. И тях си искам обратно.
Аз пък да попитам, че не се сещам . Калфин да ли произлиза от "калфа" или от "калъф"? Чираци и калфи се опитват майсторска работа да вършат, но всичко е брак.
цитирай
9. sparotok - жалко
21.05.2010 20:33
Най-лошото е, че унищожават историческото ни минало с наши пари. Обаче обърнахте ли внимание, че негативните реакции са на анонимни? Защо не се регистрират в блога да ги видим какви са родолюбци:)))
цитирай
10. koki4e - Ха,и аз си искам 5-те лева обратно,особено от партиите.
22.05.2010 06:57
Филмът не съм го гледала.Не зная колко е умен или безумен,но експедициите са хубаво нещо.Тази може да задържи моите 5 лв.Не смятам,че в 21 век има голямо значение до къде се простирали корените ни.Още повече,че днес ,почти във всяка държава по света можеш да намериш жив българин.А за смесеите бракове сега и в миналото ,просто не ми се говори.
цитирай
11. анонимен - Айде-е-е! Надушиха купона! Ч...
22.05.2010 09:43
анонимен написа:
Айде-е-е! Надушиха купона!
Човече Демографе, защо не махнеш това недоразумение от материалите си? Нещата не са такива, каквито си ги представяш и доизмисляш. Посочените от теб хора са "непричом". Ако действително се интересуваш от истината за експедицията, повярвай ми, че когато стигнеш до нея, ще се чувстваш неудобно. Патриотизмът има много измерения. Много хора, които не споделят вашите идеи, биха дали средства, когато узнаят за благородна кауза. Но благородството не е само на един адрес. На нас, хората, все ни се иска ние да сме центъра, нашите идеи да са актуални, ние да сме хванали истината за шлифера, ние да съдим и осъждаме, но да не ни настъпват. Е, ... няма такъв филм. Има нещо недоразвито в Аз-а с този вид мислене по домашни чехли.

Отдавна исках да напиша нещо във връзка с такива като тебе, ползващи гръцки и руски източници. Представи си,че след 1000 години оцелят броеве на вестник "Работническо дело" и те се окажат единствения източник на факти за България.
Ще се позабавляваш ли с хипотезите? Че ти си истински наивник ако вярваш на гърци и руснаци.
цитирай
12. анонимен - DO KOKI4E..
22.05.2010 09:55
EH KOKI4E, EH MOMI4E - NE SI GLEDALA FILMA, SIGURNO NE SI 4ELA ISTORIIATA NA BALGARIIA, OWE POVE4E NE SI MISLILA, VARHU POSLEDNATA, OBEDEN SAM 4E NIAMAW IDEIA - WO E -GEOPOLITIKA....-A KOMENTIRAW ??? NAVREMETO, RAINA KNIAGINIA E WILA ZNAMENA...A TI ZA 5 lv. PRODAVAW NAWATA STRANA....NEVEZESTVO , SRAMOTA.....
цитирай
13. анонимен - ПРОДАЖБА НА БНТ....НАПРАВО!!!
22.05.2010 09:59
ДА "ДАВАШ ПАРИ" НА КОМУНИСТ,......ТОВА Е ВСЕ ЕДНО.....ДА ДАДЕШ ПАРИ НА ПАЛАЧА,ДА ТИ ОТСЕЧЕ,БЪРЗО ГЛАВАТА!!!
БНТ и БНР, отдавна са се оформили ,като най-голямата "лапачка", на пари от бюджета ,на Държавата!Вместо да финансира, цяла медия, Държавата , може със закон, да финансира ,само определена рубрика!Какъв е проблема.....да се продаде
БНТ, например?
цитирай
14. анонимен - Непрокопий
22.05.2010 11:45
Вие наистина ли смятате, че хората с петолъчки в главите ще дадат пари за да се докаже, че българското начало трябва да се търси в древноиранските корени, което веднага ще компрометира теорията за "славянското море"? Тази идеологическа обремененост от "братската прегръдка", изградена върху манипулации, не се поддава на наука.
Няма никакво финансово осигуряване на експедицията с държавни пари. Всички внушения тук са плод на съмнения и доизмислици. Давам мъжката си дума. Ако смятате, че в наше време тя все още има стойност и зад нея все пак е оцеляла някаква носталгия по честта, можете да я приемете. Ако не ... желая Ви по-малко кошмари в будните сънища!
цитирай
15. анонимен - Приемам мъжката ти дума
22.05.2010 13:10
анонимен написа:
Вие наистина ли смятате, че хората с петолъчки в главите ще дадат пари за да се докаже, че българското начало трябва да се търси в древноиранските корени, което веднага ще компрометира теорията за "славянското море"? Тази идеологическа обремененост от "братската прегръдка", изградена върху манипулации, не се поддава на наука.
Няма никакво финансово осигуряване на експедицията с държавни пари. Всички внушения тук са плод на съмнения и доизмислици. Давам мъжката си дума. Ако смятате, че в наше време тя все още има стойност и зад нея все пак е оцеляла някаква носталгия по честта, можете да я приемете. Ако не ... желая Ви по-малко кошмари в будните сънища!

И ти вярвам напълно. Петолъчките ще ближат дълго задниците на своите славянски господари. Нали знаеш защо? Едните са дошли тук и са насадили любителите на близането в управлението. Та, любителите на близането се отплащат подобаващо. Сега е време да те светна за нещо. Тук преобладават хората с друг вкус. И ако любителите на близането смятат да ближат с наши пари, не са познали.Сега е твой ред да се определиш вкусово.И да не се пробваш да ни поднасяш твоето меню с твърденито, че е деликатес.
цитирай
16. анонимен - Непрокопий
22.05.2010 15:23
Мили хора, ако действително отстоява обективностите, правенето на историята не би трябвало да се ангажира с "вкус". Това е сериозен порок, който може да направи тезите калпави - да се пресоли или да се подслади манджата, т.е. историята. Във времето на инициативите изобщо не е оправдание, че кръвната ти група не била подходяща.
Що се отнася до мен, винаги подхождам с внимание към "менюто", особено ако около него се грухти. Груповите вкусове не ме изкушават.
цитирай
17. анонимен - За анонимен - Непрокопий
24.05.2010 09:07
анонимен написа:
Мили хора, ако действително отстоява обективностите, правенето на историята не би трябвало да се ангажира с "вкус". Това е сериозен порок, който може да направи тезите калпави - да се пресоли или да се подслади манджата, т.е. историята. Във времето на инициативите изобщо не е оправдание, че кръвната ти група не била подходяща.
Що се отнася до мен, винаги подхождам с внимание към "менюто", особено ако около него се грухти. Груповите вкусове не ме изкушават.

Моля те, кажи на вътрешния си глас да се изразява по-ясно. До Гоце Призиденто го докара, като ясна мисъл.
цитирай
18. анонимен - Непрокопий
24.05.2010 14:34
За да надделеят обективностите в историческото подреждане трябва да бъдат сведени до минимум субективните мнения, които не са доказани, а и не могат да се докажат. Всичко е въпрос на вътрешна дисциплина доколко ще се издържи на тази научна диета. Не че в науката няма откровени глупости. Бедите идват от това, че много хора тълкуват липсата на сведения или противоречието между две сведения единствено като интерпретации в своя полза - на своята хипотеза. Това е само претенция към историята, т.е. как ти се иска.
Та без класическия подход (експедиции, проучвания, съпоставки, караници), но в лицето на непредубедени хора, няма как да се появи "новата" история. Тюркската теория излезе евтина точно защото други бяха направили вече проучванията, предположиха, че българите трябва да са тюрки, а за нашите научни юнаци останаха юнашките аналогии. Сега вече всички знаем, че евтиното излезе скъпо. Аз съм за последователност, изслушване и търпение.
цитирай
19. demograph - Коментирам само последното ти писание анонимен "Непрокопий"
24.05.2010 22:19
анонимен написа:
За да надделеят обективностите в историческото подреждане трябва да бъдат сведени до минимум субективните мнения, които не са доказани, а и не могат да се докажат. Всичко е въпрос на вътрешна дисциплина доколко ще се издържи на тази научна диета. Не че в науката няма откровени глупости. Бедите идват от това, че много хора тълкуват липсата на сведения или противоречието между две сведения единствено като интерпретации в своя полза - на своята хипотеза. Това е само претенция към историята, т.е. как ти се иска.
Та без класическия подход (експедиции, проучвания, съпоставки, караници), но в лицето на непредубедени хора, няма как да се появи "новата" история. Тюркската теория излезе евтина точно защото други бяха направили вече проучванията, предположиха, че българите трябва да са тюрки, а за нашите научни юнаци останаха юнашките аналогии. Сега вече всички знаем, че евтиното излезе скъпо. Аз съм за последователност, изслушване и търпение.

.....................................................................................................................
Знай, че съм по-осведомен отколкото си мислиш. Последното ти изречение приемам едно към едно. Предходните ицепки ги отдавам на емоционален патриотичен изблик. Но драги, едно е да тръгнеш да търсиш български атрефакти в Иран, а съвсем друго да обявиш, че търсиш корените на българите в Иран. А, че Ивайло Калфин е ръководител на проекта, си го пише накрая на всяка серия от трилогията по БНТ. Бас ловя, че е взел и хонорар за това. И той юнак до юнаците.
За да се види връзката на туранската с иранско-азерската теза за произхода на българите, виж линковете към панслвянската, пантуранската, великосръбската и Мегали идеята на гърците в блога ми.
Честит празник на българското просвещение.
цитирай
20. demograph - Моля за извинение за техническата грешка
24.05.2010 22:24
По инерция бях написал БТВ вместо БНТ. Извинявам се на двете телевизии и на прочелите постинга ми.
цитирай
21. demograph - Когато славянската теза спре да работи,
24.05.2010 23:16
Защото тракийската истина за произхода на българите я замества неумолимо, авторите на "славянското море" плиснало половин Европа и балканите, се нацелват в "тракийското море" със същата цел, защото излиза, че славяните са просто траки..
И в този случай българите са неудобните "туканци", защото те са били, че и още са сърцето на тракийските земи и етноси. Следователно - да се запратят другаде, дори и ако ще в земята на древна велика Персия.

Геополитически резонът е съвсем друг и не е мястото да се коментира тук и от мен и от тоя оня...Ако кажем, че: Иранците са мигрирали траки /следователно повечето от европейците са заварени и завърнали се траки / следователно и американците са траки / следователно и руснаците са траки...Какво следва от това в геополитически план..!!!!?
А какво следва от тезата, че българите не са туканци траки, а дошляци иранци? -Нищо глобално.
Само поредно отстраняване на българите от нечий стратегически път.

Калфин се е набутал в последния сценарий, търсейки КОРЕНИТЕ на българите не тук, в България, а там някъде по иранско.
Ако бе търсил не КОРЕНИТЕ, а исторически свидетелства за присъствие на българи в иранско-афганистанските земи, щеше да му ръкопляскам.

Сега го обвинявам в користен опит за манипулиране на българската общественост по стратегически за България спорен исторически въпрос.
За това си искам обратно моите 5 лева, от платените от мен на държавата данъци, с които се е финансирал външния министър и министерството.

Вярвам на Непрокопий, че няма реално финансиране на експедицията.
Но и моралната подкрепа на един министър струва пари.
Понякога - много повече от дадена дребна сума за екскурзия.
А понякога излиза скъпо на цялата държава и нация.
Дано не се окаже така.

цитирай
22. анонимен - Непрокопий
29.05.2010 12:11
Че има някакво овластено българско присъствие в Средна Азия, има. Как да се обясни иначе сведението на Ибн-Хордатбех, че един от по-малките владетели в кушанското пространство, който е признал властта на Сасанидите през ІІІ в. е наречен с арабското "Борджан-шах" (т.е. български цар). И забележи, че май става дума за таджикската област, която днес се нарича "Фалгар". Как мислиш, не си ли стува да се види какво се крие зад такъв очевиден сигнал? Аз бих дал 5 лева, но не ми поискаха.
Какво са за тракийското море 5 лева? Майтапя се.
И без това преките сигнали за етноса, наречен "българи", са малко. Не тябва да се пренебрегват дори историческите храсти.
цитирай
23. demograph - Съгласен
31.05.2010 12:49
анонимен написа:
Че има някакво овластено българско присъствие в Средна Азия, има. Как да се обясни иначе сведението на Ибн-Хордатбех, че един от по-малките владетели в кушанското пространство, който е признал властта на Сасанидите през ІІІ в. е наречен с арабското "Борджан-шах" (т.е. български цар). И забележи, че май става дума за таджикската област, която днес се нарича "Фалгар". Как мислиш, не си ли стува да се види какво се крие зад такъв очевиден сигнал? Аз бих дал 5 лева, но не ми поискаха.
Какво са за тракийското море 5 лева? Майтапя се.
И без това преките сигнали за етноса, наречен "българи", са малко. Не тябва да се пренебрегват дори историческите храсти.

цитирай
24. анонимен - Непрокопий
01.06.2010 18:36
Ей, най-накрая! Благодаря ти! Ако знаеш какви неща излизат още ... но е рано.
цитирай
25. demograph - Да сме живи и здрави да дочакаме
02.06.2010 13:47
Аз съм от Неврокопско. Звучиш ми близко с това Непрокопий. Да прокопсаме все пак.
цитирай
26. анонимен - Непрокопий
03.06.2010 11:50
А! Схванал си подтекста в партизанското име. Точно за прокопсията става дума.
Скоро тръгва втората експедиция, но този път - към Иран. Обещаха да ходят пеш. Взели са си суха храна. Така, че не ги започвай още от границата.
На Спароток му подхвърлих няколко повода за размисъл, но някак отбягва пряк ангажимент в отговорите си. То да му беше един на главата ... Предпочита учтиво "околовръстното".
Надявам се всичко да претърпи развитие и да избегнем въпроса: " Оти ги ручахме жабетата?". Поздрав за новите ти материали!
цитирай
27. demograph - Здравей "непрокопсанико"
27.07.2010 01:12
анонимен написа:
А! Схванал си подтекста в партизанското име. Точно за прокопсията става дума.
Скоро тръгва втората експедиция, но този път - към Иран. Обещаха да ходят пеш. Взели са си суха храна. Така, че не ги започвай още от границата.
На Спароток му подхвърлих няколко повода за размисъл, но някак отбягва пряк ангажимент в отговорите си. То да му беше един на главата ... Предпочита учтиво "околовръстното".
Надявам се всичко да претърпи развитие и да избегнем въпроса: " Оти ги ручахме жабетата?". Поздрав за новите ти материали!

........................................................................................................................
Как си? Ке ги ручаме ли жабетата? Отбих се тук късничко по технически причини.
Чукни в един линк: http://www.krysstal.com/langfams_indoeuro.html и после ми кажи какво мислиш. Поздрави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7960094
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10304
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол