Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2011 21:11 - Гъски антиавтохтоннички в акция
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 13429 Коментари: 31 Гласове:
24

Последна промяна: 24.11.2012 04:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ето първата яростна х/историчка
Автор:
joysii Категория: Лични дневници
"..Ох,скъпа,моля те, не го докосвай..не ...не!Свършвам!
    Това се случва още след първата целувка /по устните/.
    Най-голямото дамско разочарование е преждевременната еякулация.
    Няма нищо по-гадничко от това да си вече така настроена, че да броиш едно...три, да го желаеш до побъркване...и в момента когато нахлузва трескаво презерватива...да свърши.
     Не зная защо някои мъже считат, че са върховни шепнейки мило по телефона –"Оооо, миличка, само като чуя гласа ти и свършвам!"
     Ееее, миличък, аз пък само като чуя гласа ти да ми каже това и...с теб е свършено..."

Ето една друга х/историчка

" 03.06 21:45 - Косата ми е свила
Автор: cekupata Категория: Поезия
Прочетен: 118 Коментари: 4 Гласове: 3
"Косата ми е свила
очите ми - очи,
гърдите ми, два плика
с отпадъчни води.

Мечтая да ме обладае
Борис 65,
от вимето ми да бозае
тоз юнак напет."
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Това са най-върлите критички на автохтонната теория за корените на българите....!
Рецепти и илюстрации на тема гъски има по-назад в блога.

Задължително четиво или Как се фабрикуват лъжите в историята на българите. /Западните добичета, говедото Иречек и телетата след него/:
http://www.ivanstamenov.com/files/gs-justinian.pdf



Гласувай:
28



1. get - - Тъжна работа брате ! :(((
09.06.2011 21:27
- Духовният, води до душевен смут ... от там до нервно-сексуалните разстройства е една крачка !
- Не случайно в "Чармид" на Платон, се казва ... преди да започнеш да лекуваш тялото, следва да излекуваш душата !!

- Всичко това е пример за тоталният срив настъпил както в духовен, така и в човешки план ! - Как смяташ нормално ли е в момента да има около 300 хил. полово безплодни двойки !

- Нещата са стигнали явно до там, че определени персони да компенсират(заместват) сексуалният оргазъм с интелектуален такъв ! - Бих се засмял, но проблемът е много, много сериозен !! ... Тъжна работа !
цитирай
2. joysii - Уау! Да смениш заглавието!Че не ...
09.06.2011 21:35
Уау!
Да смениш заглавието!Че не ми харесва да съм гъска. Кучка - по-готино!
Иначе мерси за рекламата.
Видях,че си посетил блога ми , и веднага ми светна ,че ми кроиш нещо гадничко.
Има една подробност ,обаче - който прочете това, ще дойде при мен ,за да го дочете до края.
Защото тук ти си публикувал само началото.:):):)
Нататък става дума за Спарчо и неговата преждевременна еякулация.
Хайде, хубава вечер и доскоро.
Пак ще наминавам.Няма как - налага се.
Щях да забравя - аз история не пиша, но тия тукашните ,дето ужким пишат нещо свързано с историята...го докарват като това...моето текстче..твърде далечно от научен дебат.:):):)
цитирай
3. joysii - 1. get -
09.06.2011 21:45
Гети, това с намеците за психопроблеми...се поизтърка вече.
Дай някаква друга идея.
За сексуалната незадоволеност...също малко на пубертетско драчене напомня.
Брат ми е лекар психиатър, не се тревожи за моето състояние.
Супер съм си даже.
Пък и да имам някакви проблеми...то не виждам каква връзка има това с факта, че тукашните историци са тъпи и пишат само глупости.
Поздрави,момчета!
Подозирам, че ще му дръпнете яка махленска раздумка по повод на мен.
То и без това в тъпия сайт няма друго интересно.
цитирай
4. vbu - get наистина тъжна работа...
09.06.2011 22:16
... си. Откъде го измисли тоя Чармид, Хармид е правилното! Личи си, че не ползваш оригинали, ами каквото докопаш или каквото ти кажат. От Х до Ч е колкото от траките до българите. Пък и виждам си отворен и на други науки - психология, сексология... Браво! Къде си ги учил? Там, където и историята ли?
демограф, ако изтриеш и това, ще го пусна при joysii.
цитирай
5. get - - Хехе !
09.06.2011 22:42
vbu написа:
... си. Откъде го измисли тоя Чармид, Хармид е правилното! Личи си, че не ползваш оригинали, ами каквото докопаш или каквото ти кажат. От Х до Ч е колкото от траките до българите. Пък и виждам си отворен и на други науки - психология, сексология... Браво! Къде си ги учил? Там, където и историята ли?
демограф, ако изтриеш и това, ще го пусна при joysii.


- По отношение на презерватива или съдържанието му спорим ?!
- Как се чете/изписва - нали разбра за що иде реч, или да ти го обясня с думи прости ?!
joysii написа:
Гети, това с намеците за психопроблеми...се поизтърка вече.
Дай някаква друга идея.


- Един път дадох признаците на социопатия - камбаната бие веднъж(!) ... за глухите и сто пъти да я биеш е безпредметно !! ... спирам, най-малко ще ме смутиш с глупавите си заяждания - не забравяй(казвал съм ти, какво съм работил), във връзка с това съм минавал на тестове за психическа издръжливост :))) !
- Това ми е последният опит да "се боря" с ... (сети се ?) - резултата е неприятен, чувство за окалване !! - ако толкова ти се иска да изглеждаш или чувстваш така в очите на останалите, направи го поне с профилактична цел ... долу Централният плаж - Знаеш ги къде са калните бани ?!

- Пък всъщност, какво ме касаят вашите сексуални проблеми - Решавайте си ги !!
цитирай
6. joysii - 4. vbu
09.06.2011 22:44
Оооо,Демографче, не ме разочаровай,моля те!
Да не вземеш като бате Спарчо, местният бъзлив апостол лицемерен, да правиш- да триеш коментари!?
цитирай
7. joysii - 5. get
09.06.2011 22:55
"...във връзка с това съм минавал на тестове за психическа издръжливост :))) !..."
...........................
Супер!
Аз пък имам в аптечката си най-добрите успокоителни.:):):):):)
цитирай
8. nikita6864 - леле
09.06.2011 23:38
това joysii колко е "оборотно"...
цитирай
9. kosara2008 - :)))))
10.06.2011 09:54
:))))))

винаги съм знаела, че мъжката ирония е направо хладно оръжие брръъъъ,
здравей, Гет,
цитирай
10. panazea - Аман от незадоволени хетери !
10.06.2011 12:25
Обикалят по блога и плашат мъжете . Не могат един мъж да завъдят .
Такива вакханки са разкъсали Орфей и са лишили древността от един мъдрец.Не са му простили , че си е обичал Евридика , дори и след смъртта й.
Искали са внимание - насила. Любов - насила .
Ами то не става ! За да получиш любов , трябва да дадеш любов !
Или може би са мъже в женски дрехи?
Абе намерете им по един мъж , за да млъкнат и да не серат по блока !
цитирай
11. get - - Косара не съм жесток и язвителен човек - Не ! - просто говорех, относно поста ...
10.06.2011 12:34
... като обществено значим момент/проблем на българите !
kosara2008 написа:
:))))))

винаги съм знаела, че мъжката ирония е направо хладно оръжие брръъъъ,
здравей, Гет,

- В личен план мен това не ме вълнува(нямам притеснения) и поради това смятам под достойнството си да доказвам колко процента съм мъж или жена ! - За мен важното е - Да си пълноценен и с главна буква Човек !!
- Нещо подобно, като Чармид, което иде от Чар, същото пък се явява синоним на Харизма !! - Някой(?)следваше преди да се изкаже - да поразшири четенето си извън дадената му задължителна литература (!) - и най-вече, да мисли ... преди да говори !
- Всъщност - отплеснах се от същностното ! - не е важно толкова писаното а ... казаното !! - Защото ! - "Казана дума е хвърлен камък" - да си мерим приказките. Някой път от приказка, по-боли отколкото от камък !!

- С уважение !

от гет "ктист"
цитирай
12. valsodar - Постингът може да се използва като ...
10.06.2011 14:23
Постингът може да се използва като една чудесна илюстрация на това, как човек може да се изложи с размах, пред една голяма аудитория, каквато дава тоя сайт.
Авторът му го е постигнал изцяло и напълно, не вярвам да може с нещо повече от това да демонстрира така добре низоста до която е способен да стигне, само и само да унижи и злепостави опонент, на чиито аргументи той нищо логично не може да противопостави.
Самото заглави не постингът издава първо незрялост в характера, отсъствие на мъжка сила с произлизаща от нея лична отговорност към делата и най-вече наличието на какъвто и да бил интелект, който би поднесъл една истинска авторска идея, а не храчка за челна страница на сайта.

Не се учудвам и на нивото на коментарите след постинга.
Някои хора разкриха прикриваната си същност на квартални клюкарки изпадащи в умиление от възможноста да изрекат сакралната фраза "Тя е курва: - визирам тебе Панацея, няма да ти казвам колко много ми падна в очите с това твое изказване!

ПП Вторият ти минус е от мен - за пълна липса на каквото и да е мъжко държане в сайта - в случая се държа като пълна путка.
цитирай
13. joysii - Косарчето и Панацейка, здрасти. ...
10.06.2011 14:44
Косарчето и Панацейка, здрасти.
Местните "звезди".
Косарака, отново се поразходих из блога ти,мила.
Там виждам само някакви напъни за поезия - безуспешни.
И останалото - копи, пейст от вибокс.
Супер акъл ми показваш.
Знаеш ли колко ми пука за мнението на такива като теб?
Ще ти кажа - точно - никак.
..............................
Пък с билката/Панацея/ се знаем.
Такива вакханки/ като мен :):):)/...си гледат кефа , а мухли като теб търсят причината за всичко в недо.........., вероятно защото това им е проблем.
...........
Хайде поздрави на двенките, вие нали сте от нае.....ните,ама май малко на прее...ани ми приличате! :):):):)
цитирай
14. анонимен - Аз пък шъ сложа
10.06.2011 14:48
плюс! Ей, прост Валсодаре, чупката бе, боклук!
Евала, Панацея!
цитирай
15. panazea - Ха ха , приятели !
10.06.2011 15:01
Валсо , съжалявам че разсъждавам различно от теб !
Факт е че Джойската гони мъжете из блога , а те й бягат .
човек да се пукне от смях !
Това си е патологичен случай да знаиш !
Поне да го правеше с финес !
цитирай
16. joysii - Валсо, съжалявам че разсъждавам ...
10.06.2011 16:45
panazea написа:
Валсо , съжалявам че разсъждавам различно от теб !
Факт е че Джойската гони мъжете из блога , а те й бягат .
човек да се пукне от смях !
Това си е патологичен случай да знаиш !
Поне да го правеше с финес !

................................
:):):):) С финес, без финес, както ми падне, кукло, гоня ги!
Ама и си хващам.
Който ми хареса - мой е.:):)
А ти стой отстрани ,гледай и се смей колкото искаш.
Билке, билкееееее.......
цитирай
17. joysii - Ей, само да отбележа - анонимката НЕ ...
10.06.2011 17:33
Ей, само да отбележа - анонимката НЕ съм аз.
Никога не пиша анонимно, не трия коментари и не слагам минуси.
цитирай
18. get - - Хм, така като гледам, трябва да си поправя диагностичната карта с признаците на ...
10.06.2011 19:41
... заболяването, явно при същото се забелязват признаци(допълнителни) на логорея и графомания ?!

- Второ, някой бърка (вида и предназначението) на яйцата а от там идва и тоталното объркване на секса със кекса ?!

- Момиче joysii - моля ви, с поведението навеждате на асоциации, които препращат цялата ситуация, към "крилатата" фраза на един пехливанин от недалечното минало (Осман Дуралиев). На поставеният му журналистически въпрос - Какво обича да прави най-много - той брилянтно отговаря: Да ям бял ляб и да съ, празнЪ(простете натурализма - но това е факт).

- Момиче, моля ви ! - ако не се позапрете малко, от малко, скоро време, в очите на публиката, ще добиете подобно на пехливанина "гротескно звучене" !

- От един загрижен и малко или много шокиран от държането Ви - Човек !
цитирай
19. rustam - гет,
10.06.2011 20:03
говориш откровени лъжи, човече.
Всеизвестно е, че Дуралиев беше борец във времето на т.н. "зрял социализъм" и подобно изказване, дори и за един борец, е немислимо.
Това е фолклор, басня, тъпня - подобно на глупостите от автохтонната ви фантасмагория.
цитирай
20. joysii - 18. get -
10.06.2011 21:08
Гети, ама на вас човек не може да ви угоди.
Когато кротко си пиша еротични разказчета някои ми казват, че съм недое....на.
Когато им отговарям подобаващо - ставам к..ва.
Абе, аз меся ли се на някого тук във връзка с това кого чука и кой го оправя него!?
Я си гледайте в собствения креват, бе хора!
Как, с кого и кога , и къде се свалям си е САМО МОЯ РАБОТА.
Не съм откраднала на Панацеята любовника, нито на теб, Гети, гаджето, че да ме съдите за нещо.
Моля ви, това,че тук се вихрят исторически измишльотини няма нищо общо с моя сексуален живот.
Ставате смешни с тези пубертетски подмятания.
Все пак...сме големи хора, нали?
цитирай
21. vbu - Гъски не знам има ли...
10.06.2011 22:06
...няма ли тук наоколо, но пуяци самодоволни и надути има двама-трима.
цитирай
22. get - - Прости joysii - за твърде личният и директно поставен въпрос !!
10.06.2011 23:15

- Ти чувстваш ли се уютно сама със себе си ?
- Защо насила ни караш, да имаме едно такова гротескно поведение към тебе ? ... от какво толкова си наскърбена и откъде идва това неприемане, на сама себе си, а и на нас, които се опитваме да говорим разумно с теб ?

- Ако за това са виновни тези двамата под №19 и №21 - кажи ми и ще се срещнат в мое лице, не с "пуяка" а с "горилата" Гет . :)))) !!

- Джойси не се бъркай - факта че дадена персона има фалос и не кляка по малка нужда в тоалетната - това автоматично не го прави мъж !!
- За да си мъж се изисква да имаш нещо над раменете, и да не се правят много чупки в кръста !!

- Бъди здрава момиче ! и-и-и майната ми на мен - важното е ти да намериш покой сама със себе си !!

- Искрено говорещ - Гет
цитирай
23. demograph - Да. За жалост си прав. Кризата е ударила същностното...възпроизводството на рода
11.06.2011 12:46
get написа:
- Духовният, води до душевен смут ... от там до нервно-сексуалните разстройства е една крачка !
- Не случайно в "Чармид" на Платон, се казва ... преди да започнеш да лекуваш тялото, следва да излекуваш душата !!

- Всичко това е пример за тоталният срив настъпил както в духовен, така и в човешки план ! - Как смяташ нормално ли е в момента да има около 300 хил. полово безплодни двойки !

- Нещата са стигнали явно до там, че определени персони да компенсират(заместват) сексуалният оргазъм с интелектуален такъв ! - Бих се засмял, но проблемът е много, много сериозен !! ... Тъжна работа !

цитирай
24. demograph - Когато си пишеше еротичните разказчета, някой да ти се бъркаше?...
11.06.2011 12:53
joysii написа:
Гети, ама на вас човек не може да ви угоди.
Когато кротко си пиша еротични разказчета някои ми казват, че съм недое....на.
Когато им отговарям подобаващо - ставам к..ва.
Абе, аз меся ли се на някого тук във връзка с това кого чука и кой го оправя него!?
Я си гледайте в собствения креват, бе хора!
Как, с кого и кога , и къде се свалям си е САМО МОЯ РАБОТА.
Не съм откраднала на Панацеята любовника, нито на теб, Гети, гаджето, че да ме съдите за нещо.
Моля ви, това,че тук се вихрят исторически измишльотини няма нищо общо с моя сексуален живот.
Ставате смешни с тези пубертетски подмятания.
Все пак...сме големи хора, нали?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Когато започна да вкарваш еротичността си в сериозни исторически дискусии се получава това - очаквано бе. Пиши си разчзчета, прави си всякъкви снимки и си живей в твоя си свят. Ако навлезеш в мътна вода каквато в случая е историята за теб,трябва много да внимаваш. Бъди щастлива.
цитирай
25. demograph - Това исках, драга. Да те видят хората що за птица е това, което кряка така възбудено
11.06.2011 12:57
joysii написа:
Уау!
Да смениш заглавието!Че не ми харесва да съм гъска. Кучка - по-готино!
Иначе мерси за рекламата.
Видях,че си посетил блога ми , и веднага ми светна ,че ми кроиш нещо гадничко.
Има една подробност ,обаче - който прочете това, ще дойде при мен ,за да го дочете до края.
Защото тук ти си публикувал само началото.:):):)
Нататък става дума за Спарчо и неговата преждевременна еякулация.
Хайде, хубава вечер и доскоро.
Пак ще наминавам.Няма как - налага се.
Щях да забравя - аз история не пиша, но тия тукашните ,дето ужким пишат нещо свързано с историята...го докарват като това...моето текстче..твърде далечно от научен дебат.:):):)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
И остатъка от въпросния ти постинг е същото тежко дишане. Дишай си спокойно там някъда. Ще намериш каквото търсиш. Но не в рубриката политика и история.
цитирай
26. nikikm - Че,
11.06.2011 13:40
joysii написа:
panazea написа:
Валсо , съжалявам че разсъждавам различно от теб !
Факт е че Джойската гони мъжете из блога , а те й бягат .
човек да се пукне от смях !
Това си е патологичен случай да знаиш !
Поне да го правеше с финес !

................................
:):):):) С финес, без финес, както ми падне, кукло, гоня ги!
Ама и си хващам.
Който ми хареса - мой е.:):)
А ти стой отстрани ,гледай и се смей колкото искаш.
Билке, билкееееее.......


какво правиш тук?Марш на магистралата,хем и някой лев да заработиш!
цитирай
27. анонимен - За моя стих нищо не казвате. Харесва ...
11.06.2011 15:44
За моя стих нищо не казвате. Харесва ли ви ритъмът?
цитирай
28. joysii - 26. nikikm
11.06.2011 15:53
Защо точно на магистралата?
цитирай
29. joysii - 24. demograph, 25. demograph
11.06.2011 15:59
Демографчо, ама ти да не би да си мислиш, че нещо си ми накривил шапката!?
Т.е. - впечатлил си ме, стреснал си ме...нещо такова???
Ма знаеш ли ,драги, колко ми пука за мнението на боклуците тук? - Точно никак.
Ще си пиша коментарчетата, най-вече в тематика история.
За мен там може и да не е съвсем бистра вода , но за тия пък,дето се мислите за историци, е съвсем мътна.
В блог.бг няма хора разбиращи от история и археология.
Има само плямпала и любители някакви.
И кукувци, като бате Спарчо.
цитирай
30. nikikm - Как защо?
12.06.2011 15:47
joysii написа:
Защо точно на магистралата?


Хем кеф с кой ти падне,хем лев.Дано да си на подходяща възраст.Ти тез магистрали за ко ги строят мислиш?Ех,грижи се бойко за вас.
цитирай
31. demograph - Не трия нищо Ви Би Ю...коментарът ти е принос.
12.06.2011 22:00
vbu написа:
... си. Откъде го измисли тоя Чармид, Хармид е правилното! Личи си, че не ползваш оригинали, ами каквото докопаш или каквото ти кажат. От Х до Ч е колкото от траките до българите. Пък и виждам си отворен и на други науки - психология, сексология... Браво! Къде си ги учил? Там, където и историята ли?
демограф, ако изтриеш и това, ще го пусна при joysii.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7959875
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10304
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол