Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2012 14:05 - Дошляците са в паника.Дублират всички в блог.бг
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 64702 Коментари: 102 Гласове:
31

Последна промяна: 01.04.2013 16:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След като всички опити да се обори Спароток с аргументи пропаднаха.

След като опитите   тракийската идея и един от най-аргументираните и защитници Павел Серафимов да се маргинализира, чрез пускане в блога му на екзотични, еротични, глуповати, ръбести и овални,издялкани и шлифовани авторитети  александър-матросовци и матрьонки, удариха на камък.

Когато от фазата на Махатма Ганди остана само "...и накрая ти побеждаваш."/Виж профила ми пълния цитат/..

Изправени пред перспективата да изгорят в огъня на истината, като доблестния български часови Гюро Михайлов, който не знаел, че касата която пазел е празна, но геройски изгорял на поста си..

Дошляците пуснаха в употреба едно от последните си манипулативни оръжия - започнаха да произвеждат fake копия на блога на Спароток в блог. бг. , че и на подправени  копия на заглавията на постингите му, с надежда поне да забавят неминуемият позорен провал на, обречената априори, обща по цел и вреда за Българския народ и България, теза за дошляшки произход на българите /известните на цял свят китайско-монголско-татаро-турско-алтайско-ирано-афгано-пущунски бълнувания/.

Появата на извадения като от магически ръкав, блогър с почти същия псевдоним и абсолютно същия тигър в картинката на профила му, илюстрира дъбочината на моралния упадък на кукловодите и пионките им.

/Не е изключено зад фалшификата да е застанал лично някой от главните кукловоди на чалга историците, което ще се разбере скоро/.

Като по команда в блог.бг и другаде се появиха из под земята готови за бой фалшификати на почти всички поддръжници на тракийската теза.

Напоследък взеха да прилагат и хватки, които могат да се случат само с помощ "от вътре" - цъфват линкове към несъществуващи статии или коментари на спароток, където те подмамват да четеш лигавите словоблудства на застанали в засада фейкъри..!...

Фейкърите отчаяно, задружно и координирано фалшифицират, лъжат, замъгляват, мърсят информационното пространство с открита циничност заявявайки целите си.

Посягането към оръжията на отчаянието е сигурен знак за трумфа на истината в www.sparotok.blog.bg И НА ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ.

Поздрави на почтените участници в дискусията за миналото на Българите.
......................................................................................................................................................................
Ето ви едничко само примерче за безогледната им неморалност:
камасутра е никнейма fake на блогъра kamasutrov. Освен на този вече са се нароили още редица мимикрии - почти на всички автохтонници.
......................................................................................................................................................................
Ето го и цитата:
34.
kamasutra - Е па такова чудо нема!
21:08 Всеки ден излизат постинги, правещи на кайма измишльотините на Спароток, никой от племето не дръзва да обели и дума, и само Савата прибягва от един блог до друг, за да демонстрира умопомрачителното си невежество.
По-смешно нещо от това няма из сайта. Обясняват му сто пъти как стоят нещата, той пак си повтаря като развалена плоча едно и също.
А бе, Камо, а бе, Сутров. Не се иска много акъл да проумееш, че опитите ти да адвокатстваш на тотално отречената в сайта псевдонаука вредят неописуемо на вожда с потника. И тия дето му симпатизират, като ти гледат шутовщините, си заапушват носа. Седни си на дебелия тракийски гъз и не доутрепвай спаротощинаата с простотиите си.
Почвам да подозирам, че някой от антиспаротоковия ООбединен фронт ти плаща, та да компрометираш идеологията му.
И денонощно да висиш в сайта, файда няма.
Целта ни не е да прогоним Спароток, та племето да го изкара мъченик,
а да го маргинализираме, окарикатурим и да лъснат съдраните му гащи.

Постигнахме го - и с твоята неоценима помощ.
......................................................................................................................................................................
Писаното е типично като маниер за манипулация от коварните гръцки времена.

На това народът е намерил име - византийски чалъми.

Нито един ред от еротичното писание на отговаря на истината.

Разгонилият се другар се пише защитник накауата на спароток, вредейки и.

Порнолюбеца агитира привърженик на тракийската идея да мине в лагара на фейковете.

Но, накрая нервите му не издържат и си казва майчиното мляко - да се окарикатури и маргинализира Павел Серафимов.

ТУК НЕ СТАВА ДУМА ЗА АРГУМЕНТИ, ДОКАЗАТЕЛСТВА, ИДЕИ...става дума за отстраняването на някой който МНОГО пречи на накого, от тема която МНОГО ПРЕЧИ НА НЯКОИ....

КОМУ ПРЕЧИ ТРАКИЙСКАТА ИДЕЯ?!

КАТО СИ ОТГОВОРИТЕ НА ТОЗИ ВЪПРОС, ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ И КОИ СА ТЕЗИ С ФАЛШИВИТЕ ИМЕНА, ХВЪРЛИЛИ СЕ ТАКА ЗЛОБНО В АТАКА СРЕЩУ СЕРАФИМОВ - www.sparotok.blog.bg

Очевидно си имаме работа с добре организирана група, ползваща се от солидна подкрепа, проявяваща завидно постоянство и яростно ненавиждаща България.

Кой би се нахвърлил така срещу кауза работеща ЗА България?
- Само враг на България.
А кои са били и са враговете на България, всеки Българин ги знае.



Гласувай:
38



1. saportok - Абсолютно, господин demograph. ...
15.12.2012 14:12
Абсолютно,господин demograph.Господин sparotok е непобедим,а враговете му са безсилни.С копия не могат да го победят!
цитирай
2. sparotok - :)
15.12.2012 16:22
Май настъпих някой по...опашката:)))))
цитирай
3. blackpredator - Правилно!
15.12.2012 16:23
Златото няма патина!

Майната им на китайско-монголско-татаро-турско-алтайско-ирано-афгано-пущунски бронзови бижута...
цитирай
4. saportok - Май настъпих някой по. . . опашка...
15.12.2012 16:34
sparotok написа:
Май настъпих някой по...опашката:)))))

Ами извинете му се,господин sparotok.
Мъж или жена сте настъпил по опашката?
цитирай
5. shtaparov - Полага им се!
15.12.2012 17:29
Полага им се!
цитирай
6. ferhunde - Понеже един мъж държи на думата си,
15.12.2012 17:31
кога по-конкретно господинът ще си ходи? Много ми е интересно?

А подобни р46. sparotok - свинщина
29.11 20:32
Анджи, не зная за кого става дума, но, ако е изтрит твой постинг това си е безобразие. Чудя се на собствениците на blog.bg защо си режат клона, на който седят?

Хората имат нужда от информация и култура, простотията се котира до време, после опротивява...заедно с тези, които я лансират.

Честно казано радвам се, че скоро се махам от блога...вонята расте ежедневноекламни постинги са смешни, ама много.

цитирай
7. kamosutrov - Полиферхундалния Лешоджойс, не си интересен. Това го повтаряш непрекъснато
15.12.2012 17:56
от всичките си акаунти. Не ходи като младши клисар по всеки изявен блогър и не мрънкай едно и също. Баси досадника си!
цитирай
8. kamosutrov - Виждам, че тук се е изявил отново Яьзьишднь./написаното е на специална азбука/
15.12.2012 17:59
Зададох ти 2 гатанки, а ти се направи на неразбрал. Ще ти ги повторя. След като си спец. по японска история ....
"От ляво дръпнати очички, от дясно дръпнати очички, в средата кръгли очички". Що е то?
Вече, като спец и по траките и втората гатанка.
Защо Спартак убива коня си преди последното сражение?
А. Мрази конете
Б. Недоволен е от доставката и иска да го смени с друг
В. Поръчал си е северотракойскояпонска конска пастърма с алтайскопамирски подправки
цитирай
9. joysii - Демограф, с лозунги и бля-бля няма ...
15.12.2012 18:04
Демограф, с лозунги и бля-бля няма да ти се получи.
Пак стадото наивници и необразовани хора ще си останат почитатели на Спароток.
Може да са много. ОК. Но това не ги прави умни.
Сред почитателите на Спароток няма нито един учен,нито един представител на интелигенцията,нито един работещ в сферата на образованието и културата, нито един от лекарското съсловие или това на юристите,нито един интелектуалец, нито един човек на изкуството.
Кой остана? Неграмотниците.
Егати славата и популярността дето я има горкия Спаро!:)
цитирай
10. ferhunde - Може и да съм досадна, но въпросът ми ...
15.12.2012 18:10
Може и да съм досадна,но въпросът ми е съвсем основателен.
След като един блогър заявява, че тук вони и ще си ходи, тогава защо стои?
Има нещо, дето му се вика мъжка дума.
Така де.
цитирай
11. joysii - 7. kamosutrov - Полиферхундалния Лешоджойс, не си интересен. Това го повтаряш непрекъснато
15.12.2012 18:45
kamosutrov написа:
от всичките си акаунти. Не ходи като младши клисар по всеки изявен блогър и не мрънкай едно и също. Баси досадника си!

==============
КамопиШков, ами и ти не се ли усещаш,че правиш същото - ходиш по блоговете да ръсиш тая простотия,че аз съм Лешояд и Полигор.
Разбрахме вече, какви кошмари ти се плетат в ума.
НЕма нужда да ги повтаряш по сто пъти.
Аз съм била Лешояд и Пол,...малииииии!
Слушай ,бе готин, ако това ще ти помогне да спиш по-добре нощем - ма добре,бе - мисли си,че Джойси и Пол са един и същи човек.
Казах ти веднъж вече - ще си го мислиш, ще го повтаряш - но само сбърканяците ще ти повярват.
Разликата между мен и Пол е очевАдна, тя просто е от небето до земята.
С него дори не се познаваме лично. Гъбаркаме се само с тоя и оня наивник от Софето.
Лелеее! Индийски секс, сам се цакаш,брато!
цитирай
12. kamosutrov - Знаеш ли, напиши пост или напиши Л.С. на Спаротока
15.12.2012 18:47
ferhunde написа:
Може и да съм досадна,но въпросът ми е съвсем основателен.
След като един блогър заявява, че тук вони и ще си ходи, тогава защо стои?
Има нещо, дето му се вика мъжка дума.
Така де.

Или иди при Рустам и задай същия въпрос. Или пусни специален пост. Или иди при вуйчо си Николай, който ти е показал рая си и го попитай и него.
Само не ходи като просещ мангал и не дрънкай едно и също. Спретнете си с няколко твои Аз-а колоквиум и отговорете на гатанките ми. Съвсем изтъпя с това "нямало интелектуалци и интелигенция". Какво искате, със дипломите си и CV-тата ли да се представяме? Ами, не сме уволнени за педофилия даскали или даскали по български в шофьорско училище, съжалявам.
Ако си платиш, мога да ти изчета един курс по история на науката.
Но ти си безпаричен и се учиш от интернет. Ако си платиш /този път по-малко/, ще ти направя библиографски списък с книги, които е добре да прочетеш. Поне по един път.
цитирай
13. kamosutrov - А ще отговориш ли на гатанките?
15.12.2012 18:55
joysii написа:
kamosutrov написа:
от всичките си акаунти. Не ходи като младши клисар по всеки изявен блогър и не мрънкай едно и също. Баси досадника си!

==============
КамопиШков, ами и ти не се ли усещаш,че правиш същото - ходиш по блоговете да ръсиш тая простотия,че аз съм Лешояд и Полигор.
Разбрахме вече, какви кошмари ти се плетат в ума.
НЕма нужда да ги повтаряш по сто пъти.
Аз съм била Лешояд и Пол,...малииииии!
Слушай ,бе готин, ако това ще ти помогне да спиш по-добре нощем - ма добре,бе - мисли си,че Джойси и Пол са един и същи човек.
Казах ти веднъж вече - ще си го мислиш, ще го повтаряш - но само сбърканяците ще ти повярват.
Разликата между мен и Пол е очевАдна, тя просто е от небето до земята.
С него дори не се познаваме лично. Гъбаркаме се само с тоя и оня наивник от Софето.
Лелеее! Индийски секс, сам се цакаш,брато!

цитирай
14. ferhunde - Първо, няма по-унизително нещо за ...
15.12.2012 19:02
Първо, няма по-унизително нещо за един блогер от това друг да му е адвокат. В случая Спароток.
Второ, още по-унизително е един блогер доброволно да ходи и да брани мълчащите като пъкел хора от дружинката му - в случая камосутров.
Трето, най-унизителното е да ти се привижда един и същ блогер навсякъде и да му досаждаш като пиявица.

Джойси, хич не ми се обяснявай.
И ти, и аз, и Лидис, и Йотова - всички са все Полигор.
Той катаната му беше изброил никовете - 250 ли бяха, не помня.

Няма по --ярка антиреклама за Спароток от катаната - ама не го вдява това завалията.
цитирай
15. kamosutrov - ще отговориш ли на гатанките?
15.12.2012 19:26
ferhunde написа:
Първо, няма по-унизително нещо за един блогер от това друг да му е адвокат. В случая Спароток.
Второ, още по-унизително е един блогер доброволно да ходи и да брани мълчащите като пъкел хора от дружинката му - в случая камосутров.
Трето, най-унизителното е да ти се привижда един и същ блогер навсякъде и да му досаждаш като пиявица.

Джойси, хич не ми се обяснявай.
И ти, и аз, и Лидис, и Йотова - всички са все Полигор.
Той катаната му беше изброил никовете - 250 ли бяха, не помня.

Няма по --ярка антиреклама за Спароток от катаната - ама не го вдява това завалията.

цитирай
16. saportok - - Скъпи господин Демографе !! Пр...
15.12.2012 19:49
- Скъпи господин Демографе !! Приятелю !! Ако позволите (?)...

- Нима е нужно някому стари хора/като нас? - да нарамват копието на Арес - БОУРЕЦ - ако ме разбирате ???

- Защото битката ... На нас си с нас си е необходимо и достатъчно условие и без нас !?! Показвам:
http://fc09.deviantart.net/fs47/f/2009/213/6/8/Achilles_and_Memnon_by_Yatanis.jpg

- Нима Вие, философа... Ктист/Чист, ако мога така да се изразя, не го разбирате ???

- А тогава... Как ще си разтълкувате това ???
http://img-fotki.yandex.ru/get/5604/mnergiz.0/0_47fb9_b19443f8_L

- Да бъдем мъдри ??? Призовавам !!!

- От Запарток ... Историк - астролог !!! Но не Гастроентеролог? От ония, които акълът им е в главата. От Тавър, но не от Таврида ???

цитирай
17. joysii - 13. kamosutrov
15.12.2012 20:06
КамоПиШков, какви гатанки,брато?
Ти на мен не си задал никакви гатанки.
Знаеш ли ,готин, всъщност аз никога не съм искала да се конфронтирам с теб, нито да се драчим по блоговете.
И това ти бях казала.
Но ти изведнъж реши,че съм вещица и пръв започна да се ядеш с мен.
Сещаш ли се?
Нямаше конкретна причина. Единствената такава може би беше,че аз не си падам по посредствеността и ограничеността на ПиШкова нито по фантасмагориите на Спаро. Всъщност по фентъзи си падам, ама ДА НЕ МУ КАЗВАТ НАУКА и ДА НЕ ОБИЖДАТ БЛИЗКИТЕ МИ ОТ БАН.
Давай тъпите гатанки сега.
цитирай
18. kamosutrov - В коментар № 8
15.12.2012 20:35
joysii написа:
КамоПиШков, какви гатанки,брато?
Ти на мен не си задал никакви гатанки.
Знаеш ли ,готин, всъщност аз никога не съм искала да се конфронтирам с теб, нито да се драчим по блоговете.
И това ти бях казала.
Но ти изведнъж реши,че съм вещица и пръв започна да се ядеш с мен.
Сещаш ли се?
Нямаше конкретна причина. Единствената такава може би беше,че аз не си падам по посредствеността и ограничеността на ПиШкова нито по фантасмагориите на Спаро. Всъщност по фентъзи си падам, ама ДА НЕ МУ КАЗВАТ НАУКА и ДА НЕ ОБИЖДАТ БЛИЗКИТЕ МИ ОТ БАН.
Давай тъпите гатанки сега.

цитирай
19. joysii - Индийски секс
15.12.2012 21:47
Ама ти наистина ли питаш това?
Стига,де, не може да си мислиш,че всички в този сайт са кретени.
Защо Спартак убива коня си преди последното сражение?
Че то по-добре питай защо птиците наесен отлитат на юг.
Този въпрос е по-труден.
.................
Другата - за очите - неясна е и може да се отговори по сто начина.
Предавам се - казвай!
Отговора на втората -окатата-не го зная-честно.
Спартак ми е ясен като бял ден.
цитирай
20. kamosutrov - Нямаш си представа колко сериозно питам.
15.12.2012 22:01
joysii написа:
Ама ти наистина ли питаш това?
Стига,де, не може да си мислиш,че всички в този сайт са кретени.
Защо Спартак убива коня си преди последното сражение?
Че то по-добре питай защо птиците наесен отлитат на юг.
Този въпрос е по-труден.
.................
Другата - за очите - неясна е и може да се отговори по сто начина.
Предавам се - казвай!
Отговора на втората -окатата-не го зная-честно.
Спартак ми е ясен като бял ден.

Искаш да кажеш, че Спартак убива коня си защото птиците отлитат на юг?
Хайде, опитай с нещо по сериозно.
Имаш подкрепата на куп експерти + БАН роднините си. Ерго, пипни 2 от стоте отговора.Ще наминавам.
цитирай
21. ferhunde - :Мисля, че днес е знаменателен ден.
15.12.2012 22:49
8. vmir - Това е потресаващо, Летописец!
20:25
Значи, докато Серафимов ни будалка, че за него няма славяни, а траки, в същото време се слага пред руснаците, че славяните имат принос към минойската цивилизация!!! Отврат!!!

Мъча се да му намеря оправдание с предубежденията на руснаците и тактическото им заобикаляне, но това, че евентуално мами тях, не ме топли особено, защото няма как да мами едновременно и нас и тях, без да измами и нас и тях.


Стана ясно,че пламенният радетел за тракийските основи на цивилизацията всъщност е привърженик на славянските псевдотеории.

Царят е гол, дами и господа!
Днес удари камбаната.
Кви траки, кви пет леева?
Къв патриотизъм - обслужване на руските интереси.
Потресена съм!
цитирай
22. joysii - 20. kamosutrov
15.12.2012 22:53
Не ставай глупав.
Конят на Спратак няма нищо общо с птиците. Ти не четеш ли какво ти пиша?
Исках да кажа,че ми задаваш елементарен въпрос. Същият като този защо птиците отлитат на юг. Отговорът за пилките е лесен.
Този за коня на Спартак - също.
Знаеш ли аз мисля,че не бих убила коня си преди последното сражение. Все пак - отстъплението е спасение.Съдбата ни сервира изненади понякога.Не е нужно да отрязваме пътеките за няколко стъпки назад.
Но...аз разбира се, не съм оня славен РОБ Спартак, който няма какво да губи/а може да печели най-важното-свободата си/ и който трябва да нахъса тълпата.
Струва ми се,че познах.
И друго - днес е важно откъде те е взел конят и накъде те води. Ако си тръгнал от нищото и си постигнал много,по-добре е да се убие коня, за да знаеш,че няма възможност за връщане назад.
Такива разни конски истории,индийски секс.
Днес ти си сериозен, а аз съм миролюбива.
цитирай
23. kamosutrov - Дори и гредата не улучи. И стадиона е друг. Хайде де, толкова подигравачи сте
15.12.2012 23:45
joysii написа:
Не ставай глупав.
Конят на Спратак няма нищо общо с птиците. Ти не четеш ли какво ти пиша?
Исках да кажа,че ми задаваш елементарен въпрос. Същият като този защо птиците отлитат на юг. Отговорът за пилките е лесен.
Този за коня на Спартак - също.
Знаеш ли аз мисля,че не бих убила коня си преди последното сражение. Все пак - отстъплението е спасение.Съдбата ни сервира изненади понякога.Не е нужно да отрязваме пътеките за няколко стъпки назад.
Но...аз разбира се, не съм оня славен РОБ Спартак, който няма какво да губи/а може да печели най-важното-свободата си/ и който трябва да нахъса тълпата.
Струва ми се,че познах.
И друго - днес е важно откъде те е взел конят и накъде те води. Ако си тръгнал от нищото и си постигнал много,по-добре е да се убие коня, за да знаеш,че няма възможност за връщане назад.
Такива разни конски истории,индийски секс.
Днес ти си сериозен, а аз съм миролюбива.

а това е по-елементарния въпрос. Искаш ли жокерче? Спартак не е "от нищото". Бил е офицер във войската на Рим. Това е едното жокерче. Утре, още. Абе, де го специалиста по Япония и северните траки? Помагайте си, бе! Летописеца, другите еркеци. Рустам, Бале. Айде, че го закъсахте. Това не е да се гаврите и подигравате. Тук трябват знания. Утре ще намина пак. Да проверя, не за друго.
цитирай
24. sparotok - Сенсей!
15.12.2012 23:45
kamosutrov написа:
joysii написа:
Ама ти наистина ли питаш това?
Стига,де, не може да си мислиш,че всички в този сайт са кретени.
Защо Спартак убива коня си преди последното сражение?
Че то по-добре питай защо птиците наесен отлитат на юг.
Този въпрос е по-труден.
.................
Другата - за очите - неясна е и може да се отговори по сто начина.
Предавам се - казвай!
Отговора на втората -окатата-не го зная-честно.
Спартак ми е ясен като бял ден.

Искаш да кажеш, че Спартак убива коня си защото птиците отлитат на юг?
Хайде, опитай с нещо по сериозно.
Имаш подкрепата на куп експерти + БАН роднините си. Ерго, пипни 2 от стоте отговора.Ще наминавам.


Сенсей, моля те, позволи ми да помогна на другарчетата, че тия от Позитано имат знания само за историята на БКП.

За да се разбере защо Спартак убива коня си преди последната битка е нужно да се прочете една работа на Луций Флор, а именно "Епитом на Римската История", книга II- Мизийската Война, гл. XXVI. 15.
цитирай
25. joysii - 25. kamosutrov -
16.12.2012 00:25
Дотук бях.
Ти изобщо не ме четеш.
Или наистина си глупав.
Кой ти е казал,че пустия му Спартак е тръгнал от нищото?
Знаеш ли ,изобщо не ми дреме дали изобщо е имал кон.
Но съществува такъв израз - "да убиеш коня преди последната битка", за да нямаш възможност за бързо отстъпление,изобщо-да знаеш,че връщане назад няма - или победа, или смърт.
..............
Явно това,което ти наричаш гатанки са просто едни тъпизми.
Не ме интересуват повече.
.............
Да ти кажа аз една гатанка:"Какъв е произходът на думата отракан?"
цитирай
26. ferhunde - Ама аз не бях прочела гатанката за Спартак.
16.12.2012 00:26
Фасулска работа.

Тотчас же перед строем мезийцы заклали коня, потом дали обет — внутренности убитых вражеских вождей принести в жертву и съесть

Спартак убива коня си ето по тая причина -точно така е писал колегата Луций Флор.
цитирай
27. joysii - 24. bulgarinut57 -
16.12.2012 00:29
Тоя па, като види някой умен човек и веднага му лепва етикета,че пише постинги за пари.Плащат му за да руши авторитета на Спароток, моля ви се.
По-голяма глупост от това надали може да се каже.
Кой откачен ще дава пари за такова нещо,бе?
Просто хората се бъзикат с несериозния блог на Спаро,щото ги ръси само щуротии.
цитирай
28. sparotok - :))))))))))))))
16.12.2012 00:30
Някои нещастни хорица избиващи комплекси обвиняват другите в русофилия, а самите те висят по руски страници:)))))))))))

" ferhunde - Ама аз не бях прочела гатанката за Спартак.
00:26
Фасулска работа.

Тотчас же перед строем мезийцы заклали коня, потом дали обет — внутренности убитых вражеских вождей принести в жертву и съесть

Спартак убива коня си ето по тая причина -точно така е писал колегата Луций Флор."


Крадецът вика -дръжте крадеца!

:))))))))))))))))))
цитирай
29. sparotok - !
16.12.2012 00:32
Прав е бил Ганди казвайки - "Първо те игнорират, после ти се присмиват, после се борят срещу теб и после ти побеждаваш!:)
цитирай
30. joysii - Фасулска работа. Тотчас же перед ...
16.12.2012 00:33
ferhunde написа:
Фасулска работа.

Тотчас же перед строем мезийцы заклали коня, потом дали обет — внутренности убитых вражеских вождей принести в жертву и съесть

Спартак убива коня си ето по тая причина -точно така е писал колегата Луций Флор.

.........................
Ферхунде, машалла,ма!
Браво!
Жертвено животно станал значи пустият му кон.
Поздравления.

цитирай
31. nikolchev1 - Още девойка?!...
16.12.2012 01:03
bulgarinut57 написа:
'де е ДЕВОЙКАТА saportok ???

Щото малоумната дж. сра на метеното :):):)

ГОЛЕМА ДРУЖИНА СТЕ ЕЙ... !!!

Не знам за друго ставате ли,... :)
ама май само джавканьето ви е големо !



Толко ли за нищо не става?
цитирай
32. sparotok - до bulgarinut57
16.12.2012 01:05
Дружина ca да...има една поговорка, която казва, че негодниците могат да се съюзят, но не и сприятелят:)))

За да има някой приятели той (или тя) трябва да има някакви ценни качества... Тези, които ги нямат...избиват комплекси:)
цитирай
33. saportok - Прав е бил Ганди казвайки - "...
16.12.2012 01:17
sparotok написа:
Прав е бил Ганди казвайки - "Първо те игнорират, после ти се присмиват, после се борят срещу теб и после ти побеждаваш!:)

А господин Ганди на Вас ли го е казал,господин sparotok?
Разбирам,разбирам.
Сега вече наистина се паникьосах.
Забавно е,но не за дълго.
цитирай
34. nikolchev1 - За това става дума!
16.12.2012 01:28
sparotok написа:
Дружина ca да...има една поговорка, която казва, че негодниците могат да се съюзят, но не и сприятелят:)))

За да има някой приятели той (или тя) трябва да има някакви ценни качества... Тези, които ги нямат...избиват комплекси:)


Комплекси избиват некадърните, винаги на гърба на някой ракетоносител. В случая използват твоята слава и труд, за да трупат актив.
цитирай
35. sparotok - до nikolchev1 -
16.12.2012 01:50
Казваш - Комплекси избиват некадърните, винаги на гърба на някой ракетоносител. В случая използват твоята слава и труд, за да трупат актив.

Ами това могат, това правят хорицата. Ако имаха качества за друго щяха да се изявят другояче.
цитирай
36. apostapostoloff - Да, ама...
16.12.2012 05:36
Британците сочат хеви метъла за своя религия! Хеви метъл, копеле, ау йе!
цитирай
37. saportok - Казваш - Комплекси избиват нека...
16.12.2012 08:16
sparotok написа:
Казваш - Комплекси избиват некадърните, винаги на гърба на някой ракетоносител. В случая използват твоята слава и труд, за да трупат актив.


И не само.Използват,прочее,Вашето величие и скромност.
И разчитат на Вашата набожност,за да не пострадат.
цитирай
38. kamosutrov - Гледам,чета,гледам,чета и си мисля, колко лесно е да оплюеш и колко трудно е да се аргументираш
16.12.2012 08:58
Елементът Joissii e написал:"И друго - днес е важно откъде те е взел конят и накъде те води. Ако си тръгнал от нищото и си постигнал много,по-добре е да се убие коня, за да знаеш,че няма възможност за връщане назад."
Първо, както казах, Спартак не е от "нищото". Бил е офицер в римската войска, дезертирал, заловен и продаден за роб.Освен това, по всичко личи, че е бил тракиец-аристократ. Който счита, че военните гении се раждат от нищото, да има да взема. Войските на въстаниците копират най-успешната военна организация по онова време - легиона. Многонационална и разноезична войска, пък организирана от хванат от гората роб. Айде бе! И стигаме до последната битка. Спартак убива коня си пред войските. Топло, но донякъде. Път назад няма. Крас, Помпей и Лукул са го приклещили. Ясна е,че ще се мре. Римската правна система е безпощадна. За бунт на роби се избиват всички. От Капуа до Рим по Вия Апия са разпънати на кръст 5-6 000 въстаници. Това е било наказанието по ония времена. А тялото на Спартак го няма. Знае се, че е убит в битката. И сега, кон боб яде ли, Разбира ли Полиферхундалния Лешоджойс от тракология, заедно с останалите бръмчовци. Да сте чували, чели или да са ви казвали за погребалните ритуали на траките? Коня е до аристократа, а тялото на аристократа се разчленява. Защо се разчленява, не ми се пише. Да сте чели достатъчно. Не го пише и в руските сайтове.
И понеже ще наскачате да мрънкотите, обадете се на проф. В. Фол. Тя ще ви обясни с подробности.
цитирай
39. kamosutrov - Гледам, че елементът saportok е тук.
16.12.2012 09:02
За него, като експерт по северни траки и японци е основната гатанка.
"От ляво дръпнати очички, от дясно дръпнати очички, в средата кръгли очички". Що е то?
Сапарток, не се прави на кьорав, ами поне се опитай да отговориш. Експерт си, така да се каже.
цитирай
40. rustocks - sparotok - един безмъд безхуйник!
16.12.2012 09:14
sparotok - един безмъд безхуйник!
цитирай
41. antivlaks - Къде греши sparotok ?
16.12.2012 10:04
- Елементарно бе Уат сАн ! Трябваше да публикува в "Забавление" ! Там щеше да "обере точките" !
цитирай
42. ferhunde - Добро утро, г-н Спароток. Понеже ...
16.12.2012 10:04
Добро утро, г-н Спароток.
Понеже сте активен на тоя постинг, да ви попитам директно 2 неща.
Първо, след като намирате, че в сайта вони и заявявате, че скоро ще се махате, уточнете дали ще го направите. Това не значи, че ви гоня - вие сам сте го заявили.
Второ, смятате ли, че е проява на честна позиция да заявявате нещо и да не го осъществявате?
Няма да питам възможно ли е човек, който не е археолог, лингвист или историк да създава нови теории, защото въпросът е риторичен.

Когато един мъж каже, че напуска някакъв сайт, той го прави.
Иначе олеква неимоверно много с кьорфишеците, които пуска.
Не че имам нещо против вас - враговете ми в сайта са съвсем други.
С поздрави!
цитирай
43. kamosutrov - Едната гатанка я казах. Остава втората. Ще се пробваш ли?
16.12.2012 10:25
antivlaks написа:
- Елементарно бе Уат сАн ! Трябваше да публикува в "Забавление" ! Там щеше да "обере точките" !

Уверявам те, че хич не е забавна. Искате ли жокерче? Виждам, че се затруднявате.
цитирай
44. nikolchev1 - Ферхундо, (хубава рима на името ти ми идва, почва с Ш!)
16.12.2012 10:49
ferhunde написа:
Добро утро, г-н Спароток.
Понеже сте активен на тоя постинг, да ви попитам директно 2 неща.
Първо, след като намирате, че в сайта вони и заявявате, че скоро ще се махате, уточнете дали ще го направите. Това не значи, че ви гоня - вие сам сте го заявили.
Второ, смятате ли, че е проява на честна позиция да заявявате нещо и да не го осъществявате?
Няма да питам възможно ли е човек, който не е археолог, лингвист или историк да създава нови теории, защото въпросът е риторичен.

Когато един мъж каже, че напуска някакъв сайт, той го прави.
Иначе олеква неимоверно много с кьорфишеците, които пуска.
Не че имам нещо против вас - враговете ми в сайта са съвсем други.
С поздрави!


Вместо да си чешеш езика дали някой ще остава или не в блога, върви си вземи ибрика и ползвай по предназначение - неделя е, чак до Банкя ми миришеш. Не ми харесват нечистоплътни блогъри у женски профили и обратното, тъй да знаеш.

П.С.
Девойката още ли е девойка? Нема ли кой да се жертва, та малко да се кротне. Сексът е голяма работа, а липсата му води до истерични изблици! Ама и там понамирисва - саПОРток... хехе! ПОР! Мерси, не ща таквиз мърли!
цитирай
45. saportok - Ще се изнесем оттук. Тук творците ще ...
16.12.2012 11:03
bulgarinut57 написа:
Ще се изнесем оттук.
Тук творците ще останете на спокойствие,
потопени в дълбоките води на философските прозрения на дж.
СПОКО БЕ !

Господин bulgarinut57,
И Вие ли,Булгаруте?
И Вие ли ще напускате блога?Господи,помилуй.И къде ще отидете?
И как ще я караме занапред без вашето творчество на груба сексуална тематика относно господа и дами-съблогери,както и без постоянните Ви обективни оценки на хората около Вас...
Не знам,не знам.Накъде е тръгнал този свят.
Бог Вижда!
цитирай
46. ferhunde - nikolchev1
16.12.2012 11:06
Ефенди, изобщо не помагаш на каузата с подобни глупости.
Май не си ме разбрал,повтарям по-бавно.
Спароток според мен има място в блога и създава неповторимо шоу. Допреди да прочета неговото изявление, и дума не съм обелвала за него.Той го каза, че се маха,а следователно съм в правото си да обръщам внимание на това. Защо го е казал? Познавам такива блогъри, които 5 пъти заявяват, че напускат завинаги, и все се връщат, като моята любима Алби например.Смях в залата.
Мамка му, като ще напускаш, го правиш и не се връщаш после пак! Или не го казваш!
Това е мъжко поведение!!
С поздрави и на теб!
цитирай
47. bolenvindia - Порче, погрижи се за себе си!
16.12.2012 11:14
saportok написа:
bulgarinut57 написа:
Ще се изнесем оттук.
Тук творците ще останете на спокойствие,
потопени в дълбоките води на философските прозрения на дж.
СПОКО БЕ !

Господин bulgarinut57,
И Вие ли,Булгаруте?
И Вие ли ще напускате блога?Господи,помилуй.И къде ще отидете?
И как ще я караме занапред без вашето творчество на груба сексуална тематика относно господа и дами-съблогери,както и без постоянните Ви обективни оценки на хората около Вас...
Не знам,не знам.Накъде е тръгнал този свят.
Бог Вижда!


Нека умственото съдържание на черепната ти кутия роди собствена мисъл, а не взаимствувай чуждите. И обърни внимание на здравето си, явно нещо не е както трябва. Важно е. Мога да предложа подходящ магазин на лични, разбирам, че не се ползваш с голяма популярност сред противоположния или собствения пол! Притеснителна ситуация, дами и господа! Ах, какъв позор, да смърдиш на ПОР! ;))))
цитирай
48. nikolchev1 - Ферхундо,
16.12.2012 11:27
Подпомогни каузата като напуснеш ТИ! Ще ми бъде тъжнооооооооо
цитирай
49. joysii - 43. kamosutrov
16.12.2012 11:28
"Елементът Joissii e написал:"И друго - днес е важно откъде те е взел конят и накъде те води. Ако си тръгнал от нищото и си постигнал много,по-добре е да се убие коня, за да знаеш,че няма възможност за връщане назад." "
.................
Индийски секс, само секс ти е в главата - гледаш и четеш, ама нищо не разбираш.
ДНЕС, писала съм ДНЕС - т.е. -в ДНЕШНО ВРЕМЕ - в 2012 г. ,не зная как по елементарно да го кажа,че да разбереш.
Имах предвид СЪВРЕМЕННАТА интерпретация на идеята да отрежеш пътищата за отстъпление за да може това да те стимулира за победа и устрем САМО НАПРЕД.
...............
Индийски секс, разочароваш ме.
Толкова ли не загряваш идеята ми!?
Готин, ми ако щеш.То не е за всеки работа - това -мисленето.
цитирай
50. nikolchev1 - Ферхундо,
16.12.2012 11:29
ferhunde написа:
Ефенди, изобщо не помагаш на каузата с подобни глупости.
Май не си ме разбрал,повтарям по-бавно.
Спароток според мен има място в блога и създава неповторимо шоу. Допреди да прочета неговото изявление, и дума не съм обелвала за него.Той го каза, че се маха,а следователно съм в правото си да обръщам внимание на това. Защо го е казал? Познавам такива блогъри, които 5 пъти заявяват, че напускат завинаги, и все се връщат, като моята любима Алби например.Смях в залата.
Мамка му, като ще напускаш, го правиш и не се връщаш после пак! Или не го казваш!
Това е мъжко поведение!!
С поздрави и на теб!



Ти и бавно да повтарящ, аз чета бързо. Ако искаш мъжко поведение, има платени такива, все ще те огрее за дребна сума. Търсиш мъжкари, интересно ЩО ли?
цитирай
51. saportok - Ще се изнесем оттук. Тук творците ще ...
16.12.2012 11:33
bolenvindia написа:
saportok написа:
bulgarinut57 написа:
Ще се изнесем оттук.
Тук творците ще останете на спокойствие,
потопени в дълбоките води на философските прозрения на дж.
СПОКО БЕ !

Господин bulgarinut57,
И Вие ли,Булгаруте?
И Вие ли ще напускате блога?Господи,помилуй.И къде ще отидете?
И как ще я караме занапред без вашето творчество на груба сексуална тематика относно господа и дами-съблогери,както и без постоянните Ви обективни оценки на хората около Вас...
Не знам,не знам.Накъде е тръгнал този свят.
Бог Вижда!


Нека умственото съдържание на черепната ти кутия роди собствена мисъл, а не взаимствувай чуждите. И обърни внимание на здравето си, явно нещо не е както трябва. Важно е. Мога да предложа подходящ магазин на лични, разбирам, че не се ползваш с голяма популярност сред противоположния или собствения пол! Притеснителна ситуация, дами и господа! Ах, какъв позор, да смърдиш на ПОР! ;))))

Вие сте втората личност на душевно здравият ни колега bulgarinut57,или неговият личен адвокат,господине?
Благодаря!
цитирай
52. kamosutrov - Ех Сапарток, Сапарток. Ужким си учЕн. Ужким се правиш на знаещ
16.12.2012 11:56
Ама, по какво се различаваш от Полиферхундалния Лешоджойс, Рустам, Бале и останалите титани на интелекта? Един най-обикновен блогър, който предпочита личната нападка пред аргумента. Ма що се навеждаш за сапун в турска баня, а? Всеки може да сглоби нещо заядливо от гугъла и да изимитира нещо или някой? По-горе Полигор показа, че трупа инфо от гугъла и е до тук. Ама и ти си същия. А по-надълбоко? Тцъ! Няма бе, няма. Ей и Летописеца си трае. Ми мъцнете нещо като отговор. Пусни майтап, дори сбъркай. Не, не искаш да сбъркаш, защото вече си се заял със Спаратока. Кофти, нали? Вебе си се надупил за сапуна и си траеш, да не се разбере, че те оножда някой. Всеки си има интересите и да се изложи е негово демократично право. Айде, стига ви толкова внимание.
цитирай
53. blackpredator - Прав е Катана
16.12.2012 11:57
kamosutrov написа:
Да сте чели достатъчно.

Даже една автобусна спирка в северен Иран, се казва Пуцефал.
На Спартаковия кон.
Нали и персите са траки...
цитирай
54. ferhunde - nikolchev1
16.12.2012 12:01
Ефенди, много дивотии пишеш бе, чоджум. И така само вредиш на правото дело.
Постингът си е ясен, не разбирам защо трябва да си разменяте обиди тук?Аз да съм обидила Спароток? Питам го най-културно. Само показваш, че огромната част от феновете на Спароток са неграмотни, невежи и неуки и се държат като на мач. Вие му вредите много повече от критиците му бе, джанъм. Оставете човека на мира, нищо не разбирате от наука, само джафкате.
Аз няма защо да напускам, защото не съм правила изявления в тоя дух.
Пак да ти повторя . тъпите фенове на Спароток са трагедията му. Те го превръщат в обект на подигравки. Най-добре е да го оставят на мира.
Айде, че стана икиндия.
цитирай
55. kamosutrov - Отговор на гатанката "От ляво дръпнати очички, от дясно дръпнати очички, в средата кръгли очички". Що е то?
16.12.2012 12:06
Сапарток и останалите ти фенове. Да ти имам и феновете, де. Вземи една карта.
Разходи се до северна Япония - Хокайдо. Там има един етнос, който се казва "Айни" или "Айну". Като теглиш една черта от Урал през Монголия та до Корея ще видиш океан от дръпнати очички. Текущо, близо два милиарда х 2 дръпнати очички. И баш там, на север - кръгли очички. Ако се заровиш в литературата Уикито върши работа на повърхностните блогъри, ще забележиш нещо интересно. Какво е то ли? :-)))))))))))))) Ами, интересно е. За начало направи съпоставка на картинките в уикито и някои от Спаротоковите статии за облекло и мотиви в облеклото. Хайде, за сега толкова. Ако ме изнервите, още гатанки ще има.
цитирай
56. kamosutrov - Знам, че мисленето не е за всеки. Доказваш го непрекъснато.
16.12.2012 12:07
joysii написа:
"Елементът Joissii e написал:"И друго - днес е важно откъде те е взел конят и накъде те води. Ако си тръгнал от нищото и си постигнал много,по-добре е да се убие коня, за да знаеш,че няма възможност за връщане назад." "
.................
Индийски секс, само секс ти е в главата - гледаш и четеш, ама нищо не разбираш.
ДНЕС, писала съм ДНЕС - т.е. -в ДНЕШНО ВРЕМЕ - в 2012 г. ,не зная как по елементарно да го кажа,че да разбереш.
Имах предвид СЪВРЕМЕННАТА интерпретация на идеята да отрежеш пътищата за отстъпление за да може това да те стимулира за победа и устрем САМО НАПРЕД.
...............
Индийски секс, разочароваш ме.
Толкова ли не загряваш идеята ми!?
Готин, ми ако щеш.То не е за всеки работа - това -мисленето.

цитирай
57. saportok - За начало направи съпоставка на ...
16.12.2012 12:14
kamosutrov написа:
За начало направи съпоставка на картинките в уикито и някои от Спаротоковите статии за облекло и мотиви в облеклото. Хайде, за сега толкова. Ако ме изнервите, още гатанки ще има.

Сядам,сядам да го направя,скъпи ми господин kamosutrov.
Аз искам да надмина господин sparotok и едновременно с това да популяризирам трудовете му по света.
Това няма как да мине без да ги изучавам и да ги познавам,за това Ви благодаря че ми обърнахте внимание!
цитирай
58. saportok - Ама, по какво се различаваш от По...
16.12.2012 12:25
kamosutrov написа:
Ама, по какво се различаваш от Полиферхундалния Лешоджойс, Рустам, Бале и останалите титани на интелекта?

Та аз съм Полиферхундето,Лешджойс,Бале и Рустам едновременно,скъпи ми господин kamosutrov,както безспорно го доказахте това наскоро самият Вие и другарите тук:sparotok,bulgarinut57 и други.Сега доказаха нещо друго.Предполагам ще има още доказателства.
Които само показват дълбините на тяхната наука и анализаторска мисъл.Няма как хора,анализирали и доказали в такава дълбочина траките да не могат да анализират съблогери.В крайна сметка те и за траките са доказали какво ли не.
цитирай
59. kamosutrov - Ако се абстрахираш от Полигоровите вопли за мъжественост /напускане на блог, като проява на мъжество/
16.12.2012 12:38
saportok написа:
kamosutrov написа:
За начало направи съпоставка на картинките в уикито и някои от Спаротоковите статии за облекло и мотиви в облеклото. Хайде, за сега толкова. Ако ме изнервите, още гатанки ще има.

Сядам,сядам да го направя,скъпи ми господин kamosutrov.
Аз искам да надмина господин sparotok и едновременно с това да популяризирам трудовете му по света.
Това няма как да мине без да ги изучавам и да ги познавам,за това Ви благодаря че ми обърнахте внимание!

Най-удачната постъпка би била "Опитах се да се пошегувам! Явно, неуместно! Извинете!" Няма да загубиш чест и достойнство. Напротив. Мъжете трябва да умеят да губят с достойнство.
цитирай
60. valsodar - Популярността на която и да е хип...
16.12.2012 13:02
Популярността на която и да е хипотеза, никога не е била необходимо и достатъчно условие тя да премине в научен факт, така че нека да направим едно разграничаване между доказаните с времето исторически факти и нововъзникващите исторически хипотези, сред които и тези на защитаваният от вас блогър.

Блогът е място за изразяване на личната гледна точка.
Научните конференции са местата за научната.

И едва ли само един "доказан" брой прочити в един сайт в който има толкова много разностранни в естеството си автори, може да бъде фактор в подкрепа на която и да е гледна точка. Не, по-скоро това показва доколко е любопитна в очите на останалите тя.
цитирай
61. kamosutrov - Ако не беше детската игра с размяната на акаунти, щеше да е лесно.
16.12.2012 13:09
saportok написа:
kamosutrov написа:
Ама, по какво се различаваш от Полиферхундалния Лешоджойс, Рустам, Бале и останалите титани на интелекта?

Та аз съм Полиферхундето,Лешджойс,Бале и Рустам едновременно,скъпи ми господин kamosutrov,както безспорно го доказахте това наскоро самият Вие и другарите тук:sparotok,bulgarinut57 и други.Сега доказаха нещо друго.Предполагам ще има още доказателства.
Които само показват дълбините на тяхната наука и анализаторска мисъл.Няма как хора,анализирали и доказали в такава дълбочина траките да не могат да анализират съблогери.В крайна сметка те и за траките са доказали какво ли не.

Бъдете убеден, че ако съм сгрешил, ще се извиня най-официално.
Апропо, колко акаунта имате тук? Но честно!
цитирай
62. bolenvindia - Не се познаваме. А защо трябва да съм господин?
16.12.2012 13:17
saportok написа:
bolenvindia написа:
saportok написа:
bulgarinut57 написа:
Ще се изнесем оттук.
Тук творците ще останете на спокойствие,
потопени в дълбоките води на философските прозрения на дж.
СПОКО БЕ !

Господин bulgarinut57,
И Вие ли,Булгаруте?
И Вие ли ще напускате блога?Господи,помилуй.И къде ще отидете?
И как ще я караме занапред без вашето творчество на груба сексуална тематика относно господа и дами-съблогери,както и без постоянните Ви обективни оценки на хората около Вас...
Не знам,не знам.Накъде е тръгнал този свят.
Бог Вижда!


Нека умственото съдържание на черепната ти кутия роди собствена мисъл, а не взаимствувай чуждите. И обърни внимание на здравето си, явно нещо не е както трябва. Важно е. Мога да предложа подходящ магазин на лични, разбирам, че не се ползваш с голяма популярност сред противоположния или собствения пол! Притеснителна ситуация, дами и господа! Ах, какъв позор, да смърдиш на ПОР! ;))))

Вие сте втората личност на душевно здравият ни колега bulgarinut57,или неговият личен адвокат,господине?
Благодаря!


А? Не може ли да съм нещо друго?! Не ми благодари и без това ще оцелея.
цитирай
63. andrei - Преди години,
16.12.2012 14:41
когато Тодор Живков бе на посещение в Япония,любезните домакини го приветстваха с;"Добре дошъл.Ние отдавна Ви очаквахме.Знаем за общото историческо минало на двата ни народа".Повече от това какво искате да ви се каже?!
цитирай
64. get - - Плагиатов(а) - тотално сте се объркали ???!
16.12.2012 15:34
saportok написа:

Абсолютно,господин demograph.Господин sparotok е непобедим,а враговете му са безсилни.С копия не могат да го победят!


- Ние НЕ ЗАЩИТАВАМЕ - ЛИЦЕТО "х" ... или Спараток ?! - ние отстояваме определена историческа позиция-Теория за произхода на българите, като народ !!?

- Но пак ще трябва да повторя приказката си за ... "дявола"-запартЪк играещ ролята на Маймуната на Господ ??! - Ега си тъпата пръчка ???!

- Май ще трябва да изведем "единица за тъпота" и да и дадем нейма и във ваша "чест" ??! :))

- Като начало за откриване тържествата по случай това ... епохално събитие ... следва музикален поздрав ??! - http://www.youtube.com/watch?v=jngDE2PjQNE

- Приятно слушане :)) !!

п.п. Tres ... tres desole, mademoiselle Joysii ... пропуснах ви ?!! - и вас поздравявам !
цитирай
65. sparotok - до bulgarinut57
16.12.2012 17:10
Задаваш неудобни въпроси на тролчето. То няма да ти отговори от чие племе е искрено...прекалено ориенталски е стила му (й)....
цитирай
66. sparotok - поредния атакуващ:)
16.12.2012 17:18
Разбира се бившия милиционер Кирил Милчев не може да остане назад в акатака, още повече щом обявих, че се оттеглям:)

Неудобните факти от живота на г-н Милчев са изтрити отдавна, но и това не е лошо

Кирил Милчев - женихът на НДСВ
Депутатът търси под дърво и камък невеста, излива самотата в романи

Отдалеч Кирил Милчев прилича на самотник. Панталонът - с двоен ръб. Личи, че го е гладил мъж. Ризата воюва с вратовръзката. Пуши български цигари, за разлика от заможните си колеги. Когато иска да направи впечатление, в ръцете му се появява артистична лула.

Царският депутат Кирил Милчев ходи на модни ревюта и на конкурси за красиви жени. Обича да се снима с тях - за имидж. Иначе копнее да срещне една истинска, обикновена жена. И да я впрегне в семейния хомот. Вече не е много претенциозен. Достатъчно било невестата да е симпатична и интелигентна. Харесал си служителка в парламента но тя не му обърнала внимание.

Меша се из политиката от 1993 г., но призванието ми е да бъда писател", признава Милчев. Литературната страст му помогна да изнамери медийната панацея за съпартийците си. Рече им: "Всяка партия си създава или намира рота верни журналисти.

След фиаското с медиите Милчев поде пропаганда за етиката на парламентаристите. Ходи на уроци при британски колеги и пак стресна колегите си с ноу-хау - постоянна парламентарна комисия по етична стандарти. Може би ще я има след време, сега по-важен обаче е стандартът на депутатите, жизненият. Етичният ще почака. Ще чака и Милчев.

Милчев не обича да говори само за един период от биографията си - милиционерското училище в Стрелча и като старшинка на гарата. Сигурно иска да го забрави. Разбрал, че не е за родната милиция.

От 1993 до 1995 г. е в пресцентъра на СДС. "Шефка ми беше Надежда Михайлова. Всъщност бяхме само двамата", спомня си Милчев. Още го побиват тръпки от Командира Внесъл му вестници да чете, а той обяснил, че не чете. "Ще ми ги преразказваш", отсякъл Костов. После го уволнил.

Заминал за Ню Йорк и наел квартира в Северен Бронкс. Работил във фабрика за дрехи, разнасял кафе и вода, строил къщи на янките. "Не съм искал да бъда имигрант", категоричен е Милчев. Върнал се в края на 1997 г. и написал три книги с американски сюжети. От депутатстване сега не му остава време да довърши последната си философска книга. Освен за съпруга Милчев мечтае да прибере в столичната си квартира 4000-те тома литература, които са единственото богатство на живота му.
(със съкращения)
Павлина Живкова http://paper.standartnews.com/archive/2002/07/12/faces/s3422_5.htm

цитирай
67. saportok - Подчертаното е специално за гос...
16.12.2012 17:50
Подчертаното е специално за господин demograph,който коментира в блога си някакви неща.
В случай,че сенилността води и до късогледство.
цитирай
68. get - @ sparotok - Бъркате капитално "Уотсън" ?!?
16.12.2012 18:28
1. Милчев не обича да говори само за един период от биографията си - милиционерското училище в Стрелча ... Сигурно иска да го забрави. Разбрал, че не е за родната милиция.
- Милчев - е завършил Милицонерското училище "Ф. Дзержински" - но не това в Стрелча - а вече, след като бе преместено в гр.Пазарджик !! - това по причина, че е участвал(бил е командирован в кърджалийско, по време на "възродителният процес"). От което - следва, че е бил трето или четвъртокурсник ... значи в училището е учил - някъде в периода ... 1982-1986 или до година +/- ? - тоест да го е завършил през 1987 г. ?

2. ... като старшинка на гарата.
- Милчев ще да е използвал връзки, както например, сега да станеш служигел на КАТ - не всеки можеше да постъпи в Отдел "Транспортна милиция" в тогавашната Дирекция на милицията.

3. Панталонът - с двоен ръб.
- не говори за самотност - а за смотаност. Тъй като, за четирите години в СМУ - поне можеше да се научи да си глади дрехите, тъй като това бе едно от основните занимания там !

4. Относно участието му във "възродителният процес", тоест смяната на иманата, на мюсюлманите с турско-арабски ... същият се бе правил на любител-фотографин ... та кога дойде на власт, Симо "мадридски"(епохата на "триглавата ламя") - това той го използва, като материал ... за да доказва пред "величеството" ... "дисидентството си" от времето на милиционерските години.

- Доколко е бил успешен, като депутат ... не се наемам да коментирам(защото през това време, не съм се занимавал с политика, а с работа по разкриване на криминални престъпления) ... Но ? - Вероятно е бил толкова успешен, доколкото в момента е качествен, като историк !!?:((

- Това го казва и застава зад думите си, о.з. подполковника от МВР, подписващ се с псевдоним "Гет"
цитирай
69. rustocks - 78. get - Милчев сигурно иска да забрави и педерасткото си милиционерство на гара Карлово.
16.12.2012 18:37
Но там помнят тази ебателно-педерското му присъствие и история.
Съвсем натурално педерастка - не се съмнявайте.
Познавам отдельонния му командир от онова време.
Ако пожелая мога да му разправя всичко.
цитирай
70. get - - Брате Българино - приятел си, та да те предупредя ... относно "девойката" saportok, като гледам ... ?!
16.12.2012 19:39
... как е почнала да кокетничи и да те омайва ??!
bulgarinut57 написа:

"Вие сте втората личност на душевно здравият ни колега bulgarinut57,
или неговият личен адвокат,господине?"

1. Откъде разбрахте, че съм душевно здрав ?!
Може би, като четете моите лични съобщения ???

2. Като кажа името на личния си адвокат,
сигурен съм ще спрете да пишете задълго :)

Всеки греши, рано или късно.
Аз съм УЖАСНО търпелив и издръжлив.

Кръвта ми е древна и скъпа, защото съм БЪЛГАРИН !

Вий от кое племе сте, девойко самовлюбена ?



- Като и гледам акъла и "знанията" по история ... толкова ще е и женЪ у креватя ?? - най-много на травестит да налетиш ! - пък от такива, аз се гнуся ... Камо ли любов да правя с таквиЙзи ?!! :((

- от юнак Гетю :)) ... може й Гатю юнак ! - щот то, "и така и онака" в исторически план си е едно и също !
цитирай
71. sparotok - Милчев
16.12.2012 21:39
rustocks написа:
Но там помнят тази ебателно-педерското му присъствие и история.
Съвсем натурално педерастка - не се съмнявайте.
Познавам отдельонния му командир от онова време.
Ако пожелая мога да му разправя всичко.


Преди време казах на Милчев да се срещнем в Карлово та да види, че не съм звяр и да се поуспокои. Той така и не намери смелост да дойде, но когато местните хора разбраха кого чакам казаха - Мани го тоя пе*ал бе...

Тогава си помислих, че думата е употребена само в преносен смисъл...а те хората имали наистина предвид наклонностите на г-н Милчев.
цитирай
72. sparotok - подробности
16.12.2012 21:43
get написа:
1. Милчев не обича да говори само за един период от биографията си - милиционерското училище в Стрелча ... Сигурно иска да го забрави. Разбрал, че не е за родната милиция.
- Милчев - е завършил Милицонерското училище "Ф. Дзержински" - но не това в Стрелча - а вече, след като бе преместено в гр.Пазарджик !! - това по причина, че е участвал(бил е командирован в кърджалийско, по време на "възродителният процес"). От което - следва, че е бил трето или четвъртокурсник ... значи в училището е учил - някъде в периода ... 1982-1986 или до година +/- ? - тоест да го е завършил през 1987 г. ?

2. ... като старшинка на гарата.
- Милчев ще да е използвал връзки, както например, сега да станеш служигел на КАТ - не всеки можеше да постъпи в Отдел "Транспортна милиция" в тогавашната Дирекция на милицията.

3. Панталонът - с двоен ръб.
- не говори за самотност - а за смотаност. Тъй като, за четирите години в СМУ - поне можеше да се научи да си глади дрехите, тъй като това бе едно от основните занимания там !

4. Относно участието му във "възродителният процес", тоест смяната на иманата, на мюсюлманите с турско-арабски ... същият се бе правил на любител-фотографин ... та кога дойде на власт, Симо "мадридски"(епохата на "триглавата ламя") - това той го използва, като материал ... за да доказва пред "величеството" ... "дисидентството си" от времето на милиционерските години.

- Доколко е бил успешен, като депутат ... не се наемам да коментирам(защото през това време, не съм се занимавал с политика, а с работа по разкриване на криминални престъпления) ... Но ? - Вероятно е бил толкова успешен, доколкото в момента е качествен, като историк !!?:((

- Това го казва и застава зад думите си, о.з. подполковника от МВР, подписващ се с псевдоним "Гет"



Гет, аз цитирам думите на журналистка от вестник Стандарт. Съгласен съм с това, което казваш, ще допълня само това, че такива като милчев са новите Спас Турчевци...

Боже опази!
цитирай
73. get - - Не искам да коментирам личността на Милчев ... предвид поредната порция глупави ... ?!
16.12.2012 21:55
... внушения, които правите в последният си постинг ?
sparotok написа:
get написа:
....
3. Панталонът - с двоен ръб.
- не говори за самотност - а за смотаност. Тъй като, за четирите години в СМУ - поне можеше да се научи да си глади дрехите, тъй като това бе едно от основните занимания там !

4. Относно участието му във "възродителният процес", тоест смяната на иманата, на мюсюлманите с турско-арабски ... същият се бе правил на любител-фотографин ... та кога дойде на власт, Симо "мадридски"(епохата на "триглавата ламя") - това той го използва, като материал ... за да доказва пред "величеството" ... "дисидентството си" от времето на милиционерските години.

- Доколко е бил успешен, като депутат ... не се наемам да коментирам(защото през това време, не съм се занимавал с политика, а с работа по разкриване на криминални престъпления) ... Но ? - Вероятно е бил толкова успешен, доколкото в момента е качествен, като историк !!?:((

- Това го казва и застава зад думите си, о.з. подполковника от МВР, подписващ се с псевдоним "Гет"



Гет, аз цитирам думите на журналистка от вестник Стандарт. Съгласен съм с това, което казваш, ще допълня само това, че такива като милчев са новите Спас Турчевци...
Боже опази!


- Мога да коментирам, неща които са ми известни и представляват факт !!

- Милчев ми се дискредитира, като "историк" поради упоритите му опити да придаде неприсъщи черти на протокимерийците ... ерго българите от приазовието ... прокарвайки някаква ясна само нему връзка между урартци и тях ?
- Това по причина, че за урартците до момента становищата на историци ... че са от каквказката група езици и народи - които са съществено различни от европейците, като примерно лидийци,
фригийци и значително по-ранните хети !!
- Но това и на вас, доколкото виждам ви е неизвестно, тъй като по един или друг начин щяхте да го коментирате ??!

- Така че, какво да си говорим момиче с име Сапарток ?! - и не се опитвайте да ме вкарвате в някакви ваши интриги - с намеците, Милчев "равно на" Спас Турчев ??!

П.П. Спароток - настъпило е объркване - това момиче с подобният на твоят нейм ... до такава степен ме ангажира с желанието да "общува" с мен, че вече ... "Заради наш Или - намразих и св.Илия" - както казва народът ни ?!! :((
- Но пак ще кажа, не искам да коментирам Милчев ... най-вече в интимно-личен план, не ми е това в натюрела - пък какъвто и да е той ?!!

- Поздрав !

от Гет вОдесоски :)
цитирай
74. nomer1edno - Браво за истините около Милчев!
17.12.2012 13:38
sparotok написа:
Разбира се бившия милиционер Кирил Милчев не може да остане назад в акатака, още повече щом обявих, че се оттеглям:)

Неудобните факти от живота на г-н Милчев са изтрити отдавна, но и това не е лошо

Кирил Милчев - женихът на НДСВ
Депутатът търси под дърво и камък невеста, излива самотата в романи

Отдалеч Кирил Милчев прилича на самотник. Панталонът - с двоен ръб. Личи, че го е гладил мъж. Ризата воюва с вратовръзката. Пуши български цигари, за разлика от заможните си колеги. Когато иска да направи впечатление, в ръцете му се появява артистична лула.

Царският депутат Кирил Милчев ходи на модни ревюта и на конкурси за красиви жени. Обича да се снима с тях - за имидж. Иначе копнее да срещне една истинска, обикновена жена. И да я впрегне в семейния хомот. Вече не е много претенциозен. Достатъчно било невестата да е симпатична и интелигентна. Харесал си служителка в парламента но тя не му обърнала внимание.

Меша се из политиката от 1993 г., но призванието ми е да бъда писател", признава Милчев. Литературната страст му помогна да изнамери медийната панацея за съпартийците си. Рече им: "Всяка партия си създава или намира рота верни журналисти.

След фиаското с медиите Милчев поде пропаганда за етиката на парламентаристите. Ходи на уроци при британски колеги и пак стресна колегите си с ноу-хау - постоянна парламентарна комисия по етична стандарти. Може би ще я има след време, сега по-важен обаче е стандартът на депутатите, жизненият. Етичният ще почака. Ще чака и Милчев.

Милчев не обича да говори само за един период от биографията си - милиционерското училище в Стрелча и като старшинка на гарата. Сигурно иска да го забрави. Разбрал, че не е за родната милиция.

От 1993 до 1995 г. е в пресцентъра на СДС. "Шефка ми беше Надежда Михайлова. Всъщност бяхме само двамата", спомня си Милчев. Още го побиват тръпки от Командира Внесъл му вестници да чете, а той обяснил, че не чете. "Ще ми ги преразказваш", отсякъл Костов. После го уволнил.

Заминал за Ню Йорк и наел квартира в Северен Бронкс. Работил във фабрика за дрехи, разнасял кафе и вода, строил къщи на янките. "Не съм искал да бъда имигрант", категоричен е Милчев. Върнал се в края на 1997 г. и написал три книги с американски сюжети. От депутатстване сега не му остава време да довърши последната си философска книга. Освен за съпруга Милчев мечтае да прибере в столичната си квартира 4000-те тома литература, които са единственото богатство на живота му.
(със съкращения)
Павлина Живкова http://paper.standartnews.com/archive/2002/07/12/faces/s3422_5.htm


цитирай
75. nikikm - Толкова си плоска
17.12.2012 20:46
joysii написа:
Демограф, с лозунги и бля-бля няма да ти се получи.
Пак стадото наивници и необразовани хора ще си останат почитатели на Спароток.
Може да са много. ОК. Но това не ги прави умни.
Сред почитателите на Спароток няма нито един учен,нито един представител на интелигенцията,нито един работещ в сферата на образованието и културата, нито един от лекарското съсловие или това на юристите,нито един интелектуалец, нито един човек на изкуството.
Кой остана? Неграмотниците.
Егати славата и популярността дето я има горкия Спаро!:)

и нахална,като конска муха!Дрънкаш,като латерна и не мога да ти обясня,защото не възприемаш,колко си куха!Ама нищо смислено,никакъв кълн за интелигентност,едно и също!Винаги едно и също,точно по Айнщайн /твой човек/ :Глупостта и Вселената са вечни,но за Вселената не съм сигурен!"Разбра ли ма,вещице!
цитирай
76. joysii - 85. nikikm
17.12.2012 20:59
Тъпанар.
цитирай
77. letopisec - Не е нужно да се злобее по време на пости. Просто, г-не Павел Павлов, защитете достойно каузата си и тук, че минойците са славяни...
18.12.2012 05:35
sparotok написа:
Дружина ca да...има една поговорка, която казва, че негодниците могат да се съюзят, но не и сприятелят:)))

За да има някой приятели той (или тя) трябва да има някакви ценни качества... Тези, които ги нямат...избиват комплекси:)

цитирай
78. letopisec - Какво пошла лъжа. ТМ и КАТ, имат ли нещо общо. Никога не съм участвал, г-н, във т.нар. Възродителен процес...Напротив, когато през 1987 пишет статии против кому
18.12.2012 05:43
[quote=get]1. Милчев не обича да говори само за един период от биографията си - милиционерското училище в Стрелча ... Сигурно иска да го забрави. Разбрал, че не е за родната милиция.
- Милчев - е завършил Милицонерското училище "Ф. Дзержински" - но не това в Стрелча - а вече, след като бе преместено в гр.Пазарджик !! - това по причина, че е участвал(бил е командирован в кърджалийско, по време на "възродителният процес"). От което - следва, че е бил трето или четвъртокурсник ... значи в училището е учил - някъде в периода ... 1982-1986 или до година +/- ? - тоест да го е завършил през 1987 г. ?

2. ... като старшинка на гарата.
- Милчев ще да е използвал връзки, както например, сега да станеш служигел на КАТ - не всеки можеше да постъпи в Отдел "Транспортна милиция" в тогавашната Дирекция на милицията.

3. Панталонът - с двоен ръб.
- не говори за самотност - а за смотаност. Тъй като, за четирите години в СМУ - поне можеше да се научи да си глади дрехите, тъй като това бе едно от основните занимания там !



Какво пошла лъжа. ТМ и КАТ, имат ли нещо общо. Никога не съм участвал, г-н, във т.нар. Възродителен процес...Напротив, когато през 1987 пишет статии против комунистите в Антени, Вие ги четяхте под сурдинка...и моя шеф, Вашият ПРИЯТЕЛ, МИ СПРЕТНА ДРУГАРСКИ СЪД, ПО ЗАКОНА ЗА ДРУГАРСКИТЕ СЪДИЛИЩА...ЧЕСТНО КАЗАНО, ТОГАВА БЕ 1987...БЯХ ОБВИНЕН С МРЪСНАТА ДУМА : ДЕСИДЕНТ....
цитирай
79. get - 1. Милчев не обича да говори само за ...
18.12.2012 09:48
letopisec написа:
[quote=get]1. Милчев не обича да говори само за един период от биографията си - милиционерското училище в Стрелча ... Сигурно иска да го забрави. Разбрал, че не е за родната милиция.
- Милчев - е завършил Милицонерското училище "Ф. Дзержински" - но не това в Стрелча - а вече, след като бе преместено в гр.Пазарджик !! - това по причина, че е участвал(бил е командирован в кърджалийско, по време на "възродителният процес"). От което - следва, че е бил трето или четвъртокурсник ... значи в училището е учил - някъде в периода ... 1982-1986 или до година +/- ? - тоест да го е завършил през 1987 г. ?

2. ... като старшинка на гарата.
- Милчев ще да е използвал връзки, както например, сега да станеш служигел на КАТ - не всеки можеше да постъпи в Отдел "Транспортна милиция" в тогавашната Дирекция на милицията.

3. Панталонът ...

Какво пошла лъжа. ТМ и КАТ, имат ли нещо общо. Никога не съм участвал, г-н, във т.нар. Възродителен процес...Напротив, когато през 1987 пишет статии против комунистите в Антени, Вие ги четяхте под сурдинка...и моя шеф, Вашият ПРИЯТЕЛ, МИ СПРЕТНА ДРУГАРСКИ СЪД, ПО ЗАКОНА ЗА ДРУГАРСКИТЕ СЪДИЛИЩА...ЧЕСТНО КАЗАНО, ТОГАВА БЕ 1987...БЯХ ОБВИНЕН С МРЪСНАТА ДУМА : ДЕСИДЕНТ....

- Факт - №1 се потвърждава - завършили сте значи СМУ през 1980 г. ... от което ? - не сте били командирован, като школник по време на "възродителният" процес - а просто сте командирован, като служител - От там бяха явно и снимките, за които в един столичен вестник вие демонстративно ги вадехте, като разобличителен материал ... и-и нещо като индулегенция за "друго-мислие" пред "величеството", когато то се върна от Мадрид ?! - не си ли спомняте този репортаж и факт от биографията ??!
- Преди време ви питах - След като, бяхте депутат и имахте реалната власт да предизвикате разследване за истинските причини и хора, които стоят зад терористичните актове ... послужили като претекст за т.нар."възр. процес" - вие ми изтрихте поста от блога си !! - Защо ?
цитирай
80. saportok - Свалям тази тема. Download. Бла...
18.12.2012 09:58
Свалям тази тема.
Download.
Благодаря.
цитирай
81. demograph - Как бързо се познаха Fake -тата!
18.12.2012 12:19
Целия им отбор се изтърси при мен. Вижте ги saportok/запъртъците- това са чуждите подлоги в дискусията за Вярната българска история..Че ми направиха и реклама. Ха, ха...!
А Милчев да си каже защо манипулира извори? "..В Тракия, Мизия и Македония ОТСКОРО българи живеят..", пише той. А в равенския космограф е изрично казано " В Тракия, Мизия и Македония САМО българи живеят.."
Да си признае,че:
а. Не разбира латински, но "превежда" както му се привижда;
б. Не разбира латински, но се доверява на преводите на КПСС и БКП преводачите;
в. Разбира латински, но по-му изнася дошляшата манипулация "ОТ СКОРО".
Другото - там, школото "Дзержински", възродителен процес, КАТ, ТМ, НДСВ, вихренето му в детски сайтове..са дребни работи.
Защо ЗАБЛУЖДАВА българите?!! - Това му е проблема.
А МъГлишев,zaportok и "девойките"им са слаба ракия. Лозунг-АРИИ.
Поздрав на почтените човеци, посетили блога ми!
цитирай
82. demograph - Виж кой как измяука и ще се убедиш ,
18.12.2012 13:33
sparotok написа:
Май настъпих някой по...опашката:)))))

че си настъпил котараците по ташаците, а не по опашката.
Поздрави. Не вдигай крака си от там.
п.п.
ташак - тестис, или шега на български жаргон.В скучая използвам второто значение.
цитирай
83. sparotok - безочие
18.12.2012 17:38
letopisec написа:
sparotok написа:
Дружина ca да...има една поговорка, която казва, че негодниците могат да се съюзят, но не и сприятелят:)))

За да има някой приятели той (или тя) трябва да има някакви ценни качества... Тези, които ги нямат...избиват комплекси:)



Г-н Милчев, обиколил съм три континента, но по-безочлив индивид от Вас не съм срещал.

Знаете много добре какво разбирам аз под стари славяни - това са траките неподчинени на Рим. Писал съм го на много места, за първи път обясних това през 2009 г. За последен път дадох разяснения на тази тема преди седмица.

Не изкарвайте мене руски агент, не аз ползвам работите на руснаци, а Вие. Аз не съм стъпвал в Москва, но Вие сте гостували там, има и снимки...
Не аз съм се натискал да влизам в МВР, а Вие...

В мене няма злоба, но Вие се заканихте преди време да ме унищожите.

Аз не съм отправял никога захлаха към Вас, а Вие се зарекохте да ме довършите...това ли правите в момента?

Ето думите Ви-

letopisec написа:

анонимке, нещастна. Масонът има право да разкрива само себе си, но не и другите. Да, съгласен съм, нещастнико, пуснай. Тъкмо журналистите, дето ме наричаха Дон Жуан, ще умрат от смях. А Спароток, заради такива като теб, ще го довърша.

http://boristodorov56.blog.bg/technology/2011/08/30/metodologiiata-za-vodene-na-spor-na-quot-letopiseca-quot-kir.811003

Не Ви знам дали сте масон, но ако сте, то тези хора много са закъсали щом приемат такива индивиди като Вас.

Засрамете се!
цитирай
84. sparotok - не си губи времето
18.12.2012 17:41
nikikm написа:
joysii написа:
Демограф, с лозунги и бля-бля няма да ти се получи.
Пак стадото наивници и необразовани хора ще си останат почитатели на Спароток.
Може да са много. ОК. Но това не ги прави умни.
Сред почитателите на Спароток няма нито един учен,нито един представител на интелигенцията,нито един работещ в сферата на образованието и културата, нито един от лекарското съсловие или това на юристите,нито един интелектуалец, нито един човек на изкуството.
Кой остана? Неграмотниците.
Егати славата и популярността дето я има горкия Спаро!:)

и нахална,като конска муха!Дрънкаш,като латерна и не мога да ти обясня,защото не възприемаш,колко си куха!Ама нищо смислено,никакъв кълн за интелигентност,едно и също!Винаги едно и също,точно по Айнщайн /твой човек/ :Глупостта и Вселената са вечни,но за Вселената не съм сигурен!"Разбра ли ма,вещице!


Не си губи времето, каквото и да й кажеш на Джайси, за нея е комплимент...тя умира за внимание, пък било то и негативно.

Жал ми е за тази самотна женица...но и аз нямам вече достатъчно свободно време да й угаждам на прищевките.
цитирай
85. sparotok - отскоро
18.12.2012 17:53
demograph написа:
Целия им отбор се изтърси при мен. Вижте ги saportok/запъртъците- това са чуждите подлоги в дискусията за Вярната българска история..Че ми направиха и реклама. Ха, ха...!
А Милчев да си каже защо манипулира извори? "..В Тракия, Мизия и Македония ОТСКОРО българи живеят..", пише той. А в равенския космограф е изрично казано " В Тракия, Мизия и Македония САМО българи живеят.."
Да си признае,че:
а. Не разбира латински, но "превежда" както му се привижда;
б. Не разбира латински, но се доверява на преводите на КПСС и БКП преводачите;
в. Разбира латински, но по-му изнася дошляшата манипулация "ОТ СКОРО".
Другото - там, школото "Дзержински", възродителен процес, КАТ, ТМ, НДСВ, вихренето му в детски сайтове..са дребни работи.
Защо ЗАБЛУЖДАВА българите?!! - Това му е проблема.
А МъГлишев,zaportok и "девойките"им са слаба ракия. Лозунг-АРИИ.
Поздрав на почтените човеци, посетили блога ми!


Не е възможно българите да са новодошли в Тракия и Мизия (по времето на космографа - VІІ-ми век) защото български топоними и хидроними са регистрирани векове по-рано

1. Тциерна (Черна) - ІІ-ри век.
2. Друвета (Дървета) - ІІ-ри век.
3. Десу дава (от десити -намирам) І-ви век пр. Христа.
4. Зуро бара (Сура Бара според Георгиев) - ІІ-ри век.
5. Нестос (от нести -нося, движа)- V-ти век преди Христа.
6. Истрос -(струящ) - -V-ти век пр. Христа.
7. Кабесос ( кобец-хищна птица)- VІІІ-ми век преди Христа.

Да не би българите да са пращали от Кавказ, или Азия български имена на реки и градове на територията на Тракия с машина на времето:))

Само пълен наивник, или изключително ограничен човек би повярвал това....на Милчев му е простено...знаете защо:))
цитирай
86. sparotok - мяукане
18.12.2012 18:30
demograph написа:
sparotok написа:
Май настъпих някой по...опашката:)))))

че си настъпил котараците по ташаците, а не по опашката.
Поздрави. Не вдигай крака си от там.
п.п.
ташак - тестис, или шега на български жаргон.В скучая използвам второто значение.


Не знам какво точно съм настъпал, но знам на кого е. Милчев вече втори ден мята кал по мен. Милиционера, който се беше заканил да ме довърши

letopisec написа:

анонимке, нещастна. Масонът има право да разкрива само себе си, но не и другите. Да, съгласен съм, нещастнико, пуснай. Тъкмо журналистите, дето ме наричаха Дон Жуан, ще умрат от смях. А Спароток, заради такива като теб, ще го довърша.



цитирай

http://boristodorov56.blog.bg/technology/2011/08/30/metodologiiata-za-vodene-na-spor-na-quot-letopiseca-quot-kir.811003


цитирай
87. demograph - Жалък недоучил фатмак! И той ми бил масон..мале мила.! И масоните ще те изритат.
18.12.2012 18:54
"letopisec написа:
анонимке, нещастна. Масонът има право да разкрива само себе си, но не и другите. Да, съгласен съм, нещастнико, пуснай. Тъкмо журналистите, дето ме наричаха Дон Жуан, ще умрат от смях. А Спароток, заради такива като теб, ще го довърша."
Този долен тъпак Милчев, щял да довърши СПАРОТОК...Ами ти си на дъното на образоването бре преписвачо. Дори не можеш и да преписваш като хората. Кога ще се ограмотиш, па образоваш, па изучиш, па да започнеш да мислиш, па да се освободиш от господарите си...И чак тогава да хукнеш да гониш СПАРОТОК.
Ти не си дори на нивото на дечицата, които зарибяваш в НЕТ -а да ти трупат точки.Смехурко.
Как смяташ да я свършиш тая - "А Спароток....ще го довърша."
Как точно смяташ да го довършиш?!
- По милиционерски, ще го убиеш, както на 9-ти Септември?
- По масонски, като го отровиш?
- По плагиатски, като му крадеш постингите?
- Или като публикуваш хвалбите на дечицата от оня сайт?...
Ами че, това те показва що за тип си бре...!
Това показва и каква ти е задачката бе нарцисе - да спираш истината.
За този си комунистически израз заслужаваш нарочен постинг.
Ще го получиш. Заедно с копия от лигавенията ти с невинните деца в мрежата.
И това ще е краят ти като "летописец".
цитирай
88. get - - Дemograph-е, не се трови с тези баламурници и майцепродавци приятелю ?!!
18.12.2012 20:09
demograph написа:
"letopisec написа:
анонимке, нещастна. Масонът има право да разкрива само себе си, но не и другите. Да, съгласен съм, нещастнико, пуснай. Тъкмо журналистите, дето ме наричаха Дон Жуан, ще умрат от смях. А Спароток, заради такива като теб, ще го довърша."
Този долен тъпак Милчев, щял да довърши СПАРОТОК...Ами ти си на дъното на образоването бре преписвачо. Дори не можеш и да преписваш като хората. Кога ще се ограмотиш, па образоваш, па изучиш, па да започнеш да мислиш, па да се освободиш от господарите си...И чак тогава да хукнеш да гониш СПАРОТОК.
Ти не си дори на нивото на дечицата, които зарибяваш в НЕТ -а да ти трупат точки.Смехурко.
Как смяташ да я свършиш тая - "А Спароток....ще го довърша."
Как точно смяташ да го довършиш?!
- По милиционерски, ще го убиеш, както на 9-ти Септември?
- По масонски, като го отровиш?
- По плагиатски, като му крадеш постингите?
- Или като публикуваш хвалбите на дечицата от оня сайт?...
Ами че, това те показва що за тип си бре...!
Това показва и каква ти е задачката бе нарцисе - да спираш истината.
За този си комунистически израз заслужаваш нарочен постинг.
Ще го получиш. Заедно с копия от лигавенията ти с невинните деца в мрежата.
И това ще е краят ти като "летописец".


- Ако и, да са родени в България и говорят на нашенски език - не са НАШИ ? - не случайно употребявам думата наш-наши ? ... Защото това е било самоназванието на Хетите(последното е, според библеистите-юдофили историци !).
- А самите "хети" са се самонаричали ... пак според "юдите" нЕсити - Но вземам да правя справка, за личните местоимения в граматика на хетите ... Оказва се ?! - НеСИТИ се произнасяло/изписвало не NES a NAS(на лат. абеце-дарница) или звучало е нАСити – на българско писмо/произнасяне ?!!

- Поради това рипат и подскачат, кат заклани пилета ... Сакън ! - да не стане дума на какъв език са глаголели древните хора ПО НА(с)ШИТЕ ЗЕМИ !!
- Та ще кажа - Малоумници ил Боклуци са това - а не хора Българи !!!
цитирай
89. veselins - МВР школата
19.12.2012 14:51
жоси , мичев - милиционера и още няколко луди ... хахахаххаа А аз мислех че са изчезнали в миши дупки , все пак бях решил да не влизам известно време да чета зловонни мисли , но уви пак са си същите смръдльовци - тъпи и жалки
цитирай
90. saportok - Паниката на дошляците расте.
20.12.2012 19:11
Паниката на дошляците расте.
цитирай
91. oranjevia - Целия им отбор се изтърси при мен. ...
22.12.2012 07:33
sparotok написа:
[quote=demograph]
А Милчев да си каже защо манипулира извори? "..В Тракия, Мизия и Македония ОТСКОРО българи живеят..", пише той. А в равенския космограф е изрично казано " В Тракия, Мизия и Македония САМО българи живеят.."
Да си признае,че:
а. Не разбира латински, но "превежда" както му се привижда;
б. Не разбира латински, но се доверява на преводите на КПСС и БКП преводачите;
в. Разбира латински, но по-му изнася дошляшата манипулация "ОТ СКОРО".
Другото - там, школото "Дзержински", възродителен процес, КАТ, ТМ, НДСВ, вихренето му в детски сайтове..са дребни работи.
Защо ЗАБЛУЖДАВА българите?!! - Това му е проблема.
А МъГлишев,zaportok и "девойките"им са слаба ракия. Лозунг-АРИИ.
Поздрав на почтените човеци, посетили блога ми!


Не е възможно българите да са новодошли в Тракия и Мизия (по времето на космографа - VІІ-ми век) защото български топоними и хидроними са регистрирани векове по-рано

1. Тциерна (Черна) - ІІ-ри век.
2. Друвета (Дървета) - ІІ-ри век.
3. Десу дава (от десити -намирам) І-ви век пр. Христа.
4. Зуро бара (Сура Бара според Георгиев) - ІІ-ри век.
5. Нестос (от нести -нося, движа)- V-ти век преди Христа.
6. Истрос -(струящ) - -V-ти век пр. Христа.
7. Кабесос ( кобец-хищна птица)- VІІІ-ми век преди Христа.

Да не би българите да са пращали от Кавказ, или Азия български имена на реки и градове на територията на Тракия с машина на времето:))

Никой не отрича ,че е възможно някякъв езиков фонд да е проникнал в българския от местно по-ранно население.Още повече ,че този български ,който го говорите господа е въведен от Борис 1 при покръстването и последващата славянизация на езика.Да се доказва само на тази основа народностен произход
е глупаво.Колкото до морето от траки - то е попресъхнало след 300 години варварски нашествия по тези земи.Та трябва Византия да повика българите на Бузан през 532 г. за да се бият сТеодорих.Самата тя си ни нарича хуни или скити,но никога траки или склавини.Нещо повече от езикови манипулации ще ви трябва за да докажете тезата на поп Йовчо.
цитирай
92. oranjevia - Та трябва Византия да повика бъл...
22.12.2012 07:40
Та трябва Византия да повика българите на Бузан през 532 г. за да се бият сТеодорих.Самата тя си ни нарича хуни или скити,но никога траки или склавини.Нещо повече от езикови манипулации ще ви трябва за да докажете тезата на поп Йовчо.
цитирай
93. get - - Вероятно сте "прав" ? :))
23.12.2012 02:01
oranjevia написа:
Та трябва Византия да повика българите на Бузан през 532 г. за да се бият сТеодорих.Самата тя си ни нарича хуни или скити,но никога траки или склавини.Нещо повече от езикови манипулации ще ви трябва за да докажете тезата на поп Йовчо.


- Но според Martindale, Jones p. 1171 - на "скита" още и "гота" Виталиан от Абрит(ус), двама от синовете му носели имената " ... "Bouzes" and "Coutzes" had Thracian names" ? - Демек :)) Божо и Котце били тракийски имена ?

- Така че, българинът със странното име "Боузан" (който помагал на Византия срещу ТеодорРикс)... да не би пък, да не се е казвал Божан ! - Ъм ?!
цитирай
94. oranjevia - Възможно е. Единственното, което е ...
23.12.2012 11:47
Възможно е.Единственното ,което е безспорно доказано е ,че най- ранното доказано местоположение на народ с име "българи"е в северното причерноморие през 6-7 ми век,както и данни за българи наемани на служба на Византия от 5 ти век нататък.Погребаните избити боляри от Борис 1 са със сарматски антропологични характеристики.Дали са оригинални сармати или са сарматизирани някакви други-не е ясно.Патриаршеската билиотека,която вероятно е чел поп Йовчо,както и Раковски,твърдящ че сме арии е изгорена за съжаление от фанариотите.За да се докаже автохтонната или иранската/в единия от двата и варианта/теза трябва нещо повече от палеолингвистичен анализ.Трябват доказателства ,че или по-голямата част от този народ произлиза от онзи/докаже се етногенеза/ или поне управляващите аристократични родове и владетели произлизат от траки или някаква ирано ,тюрко или друго езична общност.Политическите амбиции от този народ да се създава онзи и да се изтрие паметта му е вероятната причина да нямаме безспорни сведения нито в едната нито в другата насока.Терминът "траки" е с гръцки произход ,не е самонаименование, и е прекалено обширно понятие в оригиналния си вид.Дори на въпросния поп тезата е "илирически"а не тракийски.
цитирай
95. oranjevia - Така, че нито дошляците, нито за ...
23.12.2012 11:53
Така ,че нито дошляците , нито за съжаление пантюкистите са в особенна паника.
цитирай
96. get - - Приятелю, вие към "дошляците" ли се причислявате ??! - щот аз от това, от което чета ... ?
23.12.2012 14:09
... при вас, без да искате(съзнавате) сам се причислявате към "местните" ?! - Знаете ли това ? - Ъм ?!
oranjevia написа:

Така ,че нито дошляците , нито за съжаление пантюкистите са в особенна паника.


- Ча-ак в далечният Албион от ВТОРИ ВЕК имаме епиграфски паметници(посветителски надписи) от които брЕтанските археолози правят заключения че ... в "Римските" легиони служат сарматски и гетски бойци ?!
- Вероятно го знаете ? - но пак да припомня ?! - гето-дакската столица от ПЪРВИ ВЕК носи показателното име САРМАзиГЕТУЗА - Защо примерно, не са я кръстили ДАКОзиГЕТуза ?!
- Защо ли Procopius (VI в.) пише в History of the Wars, Book III: "The Vandalic War" - пише дословно ? - "Massagetae whom they now call Huns" (XI. 37)(МАСАГЕТИТЕ, които ДНЕС назовават ХУНИ) ?!
- А къде живеят шест века по-рано упоменатите маса(ГОЛЕМИ)Гети ?! - Поне ги споменават до река Аракс ?! - А къде се намира въпросната река - май в Кавказ ... не в Памир ?! - Защо ли е така ?!
- Защо пак в същият район ?? ПРЕДКАВКАЗИЕ имаме една специфично погребална култура - която е идентична на МИКЕНСКА и на Тракийска - Руснаците я наричат "Майкопска" и са я узурпирали, казвайки че, ТЯ Е УНИКАЛНА ?!
- Е уникална ... уникална ? - но времево и като специфика СЪВПАДА ЕДНО КЪМ ЕДНО с така наречената МИКЕНСКА (погребални практики - И НЕ САМО) ... чието продължение имаме при Траки ... А при гърЧите - нямаме ?! - тоест от кога се появяват те, като исторически субект ... такива по вид погребални практики се пракратяват по местата където те поселяват ?!

- Така че, какво е чел поп Йовчо ... само той си знае ?! - а ние с вас можем само да предполагаме ?! - къде и какво е чел ??

- С уважение !

от Гет тавро-скитски
цитирай
97. saportok - Па-па-паника...Славяника.
23.12.2012 17:58
Па-па-паника...Славяника.
цитирай
98. demograph - 80% от почитателите на спароток са с две висши образования12% са едно висше, 8% са умни хора със средно
23.12.2012 21:11
joysii написа:
Демограф, с лозунги и бля-бля няма да ти се получи.
Пак стадото наивници и необразовани хора ще си останат почитатели на Спароток.
Може да са много. ОК. Но това не ги прави умни.
Сред почитателите на Спароток няма нито един учен,нито един представител на интелигенцията,нито един работещ в сферата на образованието и културата, нито един от лекарското съсловие или това на юристите,нито един интелектуалец, нито един човек на изкуството.
Кой остана? Неграмотниците.
Егати славата и популярността дето я има горкия Спаро!:)

........................................................................................................................
99% от противниците му са подставени от чужди служби клакьори, а 1% са глупаци.
Вие, joysii, сте от последната категория.
Ако няма "учени", то е защото не са се доучили на Родолюбие.
Ще се изучат, и то много скоро.
И вие,1%, ще се изучите.
цитирай
99. demograph - Поровете се повече и ще разберете, че дошляците са в безпаметна паника...
23.12.2012 21:32
oranjevia написа:
Така ,че нито дошляците , нито за съжаление пантюкистите са в особенна паника.

Сигурен знак за паниката е погазването на морално-етичните норми на общуване.
Като изчерпат аргументите си, противниците на Спароток започват да ръсят хамалски псувни , лъжи, заплахи и комунистически заклинания. Така, между другото, постъпват всички невъзпитани и първични люде.
Започват да мимикрират зад спаротоко-подобни "никове" и постинги. Започват да бълват копи-пейст "трудове", разчитайки на неинформираността на хората. Декламират лозунги от съветските времена, говорят си сами в самотните си странички, пишат еротични стихове, зарибяват невинни дечица...
Какво повече за тях?...Жалки, паникьосани българо-мрази.
Спаротоковците са изискани, интелигентни българи.
Да поддържаш Спароток значи да си част от елита на България.
Да си срещу него означава да си в блатото на посредствеността.
Но, всеки има шансът да се промени.
Моето Коледно пожелание към чуждопоклонниците в българската история е през 2013г.да станат отново Българи.
цитирай
100. demograph - ....хммм
24.12.2012 18:25
2013 съдържа фаталното число 13..Няма да станат българи и догодина. Може пък по-догодина да станат българи?..Вярвам го. Защо пък не, нали..
Весела Коледа!
цитирай
101. get - - Хахаха ! - стига с тези юдейски нумерологии и кабалистики, приятелю !
25.12.2012 11:48
demograph написа:
2013 съдържа фаталното число 13..Няма да станат българи и догодина. Може пък по-догодина да станат българи?..Вярвам го. Защо пък не, нали..
Весела Коледа!


- Това що се крие зад понятието Бог/Бал/българин, се предава не по наследство-произход ? - Не !
- Това е Състояние по Дух ! - кога човек, се освободи от дребните и скотски неща в живот и характера си ? - Тоест кога израсте и стане Човек - Това е Българин/Богарин/Бугараш/Катар/Чист/Албигой/Бугарш - казано по друг начин Мил на Бог ! - толкова е просто, а защо е толкова трудно, за някои да го осмислят ?!

- Весели Рождественски празници - Бог се роди Коладе !

П.П.
(Колада иде от коловрат-кръговрат(а) - в смисъл, това представлява живота на всеки един от нас) ?
- За да Възкръснеш(м) - първом трябва да се родиш;
- второ - да се докажем, като "Хор"а в този свят;
- и ако сме били достойни и безупречни - Иде Възкресението ?!

Но всичко това е личен акт !! - И ще допълня единственото лично, или което ни принадлежи лично - това е Смъртта и Възкресението !! - Бог ни е дал по повод на същото това - Правото на Свободен избор !! - Всичко е въпрос, до личният ни избор ?

- Весели и светли празници !

от Гет ктист/албигой
цитирай
102. demograph - Защото Гетски тия не са Богу мили. Затуй няма да го осмислят никога.
29.12.2012 19:50
"..Това що се крие зад понятието Бог/Бал/българин, се предава не по наследство-произход ? - Не !
- Това е Състояние по Дух ! - кога човек, се освободи от дребните и скотски неща в живот и характера си ? - Тоест кога израсте и стане Човек - Това е Българин/Богарин/Бугараш/Катар/Чист/Албигой/Бугарш - казано по друг начин Мил на Бог ! - толкова е просто, а защо е толкова трудно, за някои да го осмислят ?!"
Само на Ктистите е дадено.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7960662
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10305
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол