Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2014 11:59 - Яростната битка за ЦИК означава, че се подготвя поредно фалишифициране на изборите.
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 3011 Коментари: 7 Гласове:
4

Последна промяна: 21.03.2014 19:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Иначе, защо ще  е тая дандания около състава на Централната избирателна комисия?

Ако власт-яхналите политици възнамеряваха да честно да организират, проведат и приемат резултатите от изборите, ако не си правят тънките сметки как да прекарат народа и останалите партии, как да фалшифицират изборните резултати, щеше ли да драпат със зъби нокти да набутат 100% свои протежета в ЦИК?

- Нямаше..

Ако централната избирателна комисия беше един неполитизиран, неопорочен чрез избор от парламента, надпартиен административен орган, попълнен чрез публичен конкурс с доказано /ако ще и чрез детектор на лъжата/ почтени професионалисти, щеше ли гузното мнозинство в парламента да хвърли толкова усилия и безсрамие, за да натъпче ЦИК с манипулатори на избори от собствените си редици?

- Нямаше...

Ако състава на централната избирателна комисия не се подбира с намерението да повлияе на изборните резултати, в полза на тези които са подбрали състава и, щеше ли с такъв вой да се посрещат възраженията на гражданството, опозицията и президента, по повод безпардонното и нацвъкане с фалшификатори от тайната им банка с послушни кадри "за всеки случай"?

-Нямаше...

Ако сегашните политически превратаджии, начело с Мая Манолова и останалите тайни и явни нарушители на Конституцията от миналия май, не възнамеряваха отново да узурпират властта чрез измама, антиконституционни трикове, купуване на гласове, корпоративни и медийни манипулации, щеше ли да им пука за състава на централната избирателна комисия?

-Нямаше..

А дали, ако не смятаха да продължат с наглото си пренебрежение към желанието на обществото за прочистване на избирателната практика и на избирателните органи и правила от мърсотията на задкулисното гласене на изборните резултати и да преустановят практиката на нахална подигравка с волята на избирателите, демократичните принципи, съюзническите ни задължения и националния интерес,


Политическата пасмина в парламента щеше да създава на тъмно Изборен Кодекс, който да легитимира бъдещите им изборни измами?

- Нямаше...

Но понеже те не могат да си представят нещо такова като честни избори, защото не знаят какво е това, нито могат да си представят честна победа или загуба в резултат от честно политическо състезание,
 
Понеже се страхуват от свободна изява на истинската воля на избирателите, ТЕ се дървят като гладни кучета за всяка запетайка, за всяка дума, за всеки текст в Изборния Закон, и за всеки пост в изборната администрация, който би им позволил да измамят отново народа.

Ето заради това, джафкането за състава на ЦИК в парламента и медиите, лаенето и зъбенето срещу Указа на Президента, хленченето и мяукането пред външни и вътрешни господари означава, че изборите  за европарламент на 25 май ще бъдат фалшифицирани от фалшификаторите на предишните избори и с фалшификации, както на предишните избори...

И ако се примирим, ако не сме бдителни да им свалим маските,  и ако не гласуваме за Европа, а за путиновите клиентки, ТЕЗИ ще ни изкарат от ЕС и ще ни натикат в Турция, защото пътят за Русията им води към Босфора.
 



Гласувай:
5


Вълнообразно


1. sande - СерГей Сатанишев е пред окончателен и безвъзвратен провал на всички линии! Но! ...
21.03.2014 13:16
Сатанишевите комунисти - капиталисти - путинисти няма да се спрат пред нищо за да фалшифицират изборите и за втори път да извършат кагебистки преврат.

Поздрави, Демографе.Дано пролетта донесе лъчи на надежда!
цитирай
2. morko - Брейййй, такова пламенно писание ...
21.03.2014 14:51
Брейййй,такова пламенно писание не бях чел от времето когато бях комсомолец като Плевнелиев.Добре беше авторе първо да се подготвиш поне мъничко по темата.А тя въобще не е за състава на ЦИК ,а за това ,че същото съотношение после по закон се копира и в съставите на секционните районните ,общинските и областните избирателни .А фалшификациите са основно в секционните-така на предишните избори комисиите доминирани от ГЕРБ и СДС успяха да изкарат над 10% невалидни бюлетини-основно за това ,че Х-чето малко е излезнало от квадратчето и за липса на втори печат на бюлетината ,която се поставя от Председателя от ГЕРБ-а той като види възрастен гласоподавател или такъв със забрадка го преценява като гласоподавател на БСП и ДПС и пропуска да му удари печата.Нормално не действителните бюлетини винаги са били около 2%-направи си справка в ЦИК. Само да попитам-правилно ли е според теб Президента да закръгли числото 5,15 на 6 ,и 1,98 на 1.
цитирай
3. demograph - Ей, комсомолц. Ти си доста наясно как се правят нещата...?!
21.03.2014 20:01
morko написа:
Брейййй,такова пламенно писание не бях чел от времето когато бях комсомолец като Плевнелиев.Добре беше авторе първо да се подготвиш поне мъничко по темата.А тя въобще не е за състава на ЦИК ,а за това ,че същото съотношение после по закон се копира и в съставите на секционните районните ,общинските и областните избирателни .А фалшификациите са основно в секционните-така на предишните избори комисиите доминирани от ГЕРБ и СДС успяха да изкарат над 10% невалидни бюлетини-основно за това ,че Х-чето малко е излезнало от квадратчето и за липса на втори печат на бюлетината ,която се поставя от Председателя от ГЕРБ-а той като види възрастен гласоподавател или такъв със забрадка го преценява като гласоподавател на БСП и ДПС и пропуска да му удари печата.Нормално не действителните бюлетини винаги са били около 2%-направи си справка в ЦИК. Само да попитам-правилно ли е според теб Президента да закръгли числото 5,15 на 6 ,и 1,98 на 1.

Ти остави делението и изваждането. Кажи, не са липравилни въпросте ми?! Ако не смятаха да фалшифицират изборите, щяха ли така настървено да се джафкат за ЦИК? Прав си. От ЦИК започват и всички каши надолу. А иначе, само чрез ЦИК могат да се подменят чувалите на цели секции, че и райони. Което се случи на миналите избори. И само ЦИК и конституционния "съд" могат да обявят фалшиви резултати за истински. Да си жив и здрав.
цитирай
4. demograph - Студената война ще внесе свежест на Запад от желязната завеса.
21.03.2014 20:05
sande написа:
Сатанишевите комунисти - капиталисти - путинисти няма да се спрат пред нищо за да фалшифицират изборите и за втори път да извършат кагебистки преврат.
Поздрави, Демографе.Дано пролетта донесе лъчи на надежда!


Ще се види кой - кой е и защо е! Задкулисието ще мине в нелегалност, ш/пионките ще потънат в помийната яма и ще дишат със сламки.
цитирай
5. demograph - Морко, редно е да няма нито числа, нито съотношения
21.03.2014 20:12
Редното съм го написал в подтекст- Независима от политиците изборна администрация, под контрола на граждански борд от почтени хора.
цитирай
6. morko - Въпроса не е толкова в деленето и ...
22.03.2014 10:31
Въпроса не е толкова в деленето и изваждането ,а във факта ,че Президента си позволява да нарушава законите .А след като той ги нарушава ,защо после да не ги нарушават и ЦИК и мик и за който се сетиш.Съгласен съм ,че изборната администрация трябва да е независима както трябва да е независима и цялата държавна администрация.Така няма партията която вземе властта да сменя поголовно хората ,а после когато другите сменят техните хора да пищят.А дори и международните наблюдатели признаха ,че имаше гигантски фалшификации на изборите организирани и проведени от ГЕРБ
цитирай
7. demograph - Кой, как тълкува евангелието си е негов проблем
23.03.2014 21:16
morko написа:
Въпроса не е толкова в деленето и изваждането ,а във факта ,че Президента си позволява да нарушава законите .А след като той ги нарушава ,защо после да не ги нарушават и ЦИК и мик и за който се сетиш.Съгласен съм ,че изборната администрация трябва да е независима както трябва да е независима и цялата държавна администрация.Така няма партията която вземе властта да сменя поголовно хората ,а после когато другите сменят техните хора да пищят.А дори и международните наблюдатели признаха ,че имаше гигантски фалшификации на изборите организирани и проведени от ГЕРБ

Важното е , че сме единни около тезата, че ЦИК и още една дузина важни за почтеността на политиката и общевството институции, трябва да бъдат извън контрола на политиците. Ако това единно разбиране стане реалност, лесно ще тълкуваме и законите и решенията на този и онзи. Няма и да се изправяме един срещу друг като коментираме кой, как по-добре е фалшифицирал избори. Поздрав.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7960758
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10305
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол