Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2015 14:29 - Войната в Париж е война срещу единна Европа - Аз съм повече Шарли от преди!
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 3046 Коментари: 20 Гласове:
-4

Последна промяна: 16.11.2015 14:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това не е война на религии, това е война на Злото срещу Доброто!

Кой води тази война? - Който има интерес от разпадането на ЕС на отделни, слаби национални държавици, лесни за манипулация и подчинение.

Който има интерес от разпускането на НАТО и превръщането на Западната цивилизация в плячка на трите големи хищника - Русия на Путин, комунистическите останки и ислямските и неофашистки диваци.

Който има интерес от изолирането на стожера на цивилизацията САЩ от Европа и другите демокрации и установяването на "Нов световен ред" - новото варварство на първобитни диктатури и насилие върху човека.

Европа трябва да не се поддава на хибридната агресия на хищниците, не трябва да се разцепва и огражда в кошари от лесни жертви, а да се обедини в силна империя на доброто, което да размаха най-после юмруците си.

ЕС не трябва да плаща на насилници и рекетьори за временен и съмнителен мир, а трябва да се защити със силата на единството и могъща армия, и система за сигурност.

САЩ не трябва да се заключват зад собствените си огради и да потъват в собствените си проблеми, а да обединят демократичния свят в една могъща и безпощадна в защитата си цивилизация на доброто.

Германия не трябва да се срамува от добрината и богатството си, а трябва да защити бежанците, себе си и Европа с цялата си морална, културна, икономическа и военна мощ.

Решението за Европа не е свиване от страх пред диващината, а обединение, тръшване на желязна завеса по ВЪНШНИТЕ граници и изваждане на шашките!

Зомбитата с калашници в Париж, черните призраци на ИД, първобитните талибани, зелените човечета, новите леви и десни фашисти в Европа и САЩ са войниците на злото, обединени в една цел - разединяване и убиване на доброто.

Това не е война на религии. Това е война на злото срещу доброто, на диващината срещу човещината. Унищожаването на ИД е само една крачка от защитата на доброто.

Ислямистката война срещу демокрацита не е предизвикана от карикатурите на Шарли или романите на Салман Рушди. Нито пък войната в Украйна е резултат от заговор срещу руските хора.

Те са продукт на дългосрочна стратегическа хибридна война срещу хуманизма и демокрацията, за установяване на световен диктат на една дивашка секта от една религия, в съюз със също така дивашките доктрини за регионална и глобална доминация на няколко диктатури.

Те са резултат и от отвратителната себичност и некадърност на световните лидери.

Без романите на Салман Рушди и без дръзките карикатури на Шарли Ебдо, без критиците на путинизма и комунизма, светът нямаше да види озверелите лица на диваците и вероятно нямаше да се събуди навреме за да се защити от злото, което пълзи към цивилизования свят под благовидни маски и вече е вътре в него.

Загиналите в Париж и другаде в тази война са светците на хуманизма, който бяха убити опитвайки се да ударят камбаните на истината, за да ни събудят за съпротива.

Бежанците от диващината са страдалци на вярата за по-добър живот, подгонени от варварството, а не войници на скотщината. Колкото и да ги набеждават скотовете.

Ето затова, аз съм повече Шарли от преди.

Ето затова, всеки който вини Шарли и разобличителите на злото във всичките му хибридни разновидности, е слепец или страхливец, призоваващ към капитулация пред зверщината, към подчинение на злото и е бъдеща негова жертва.

Тези, които винят и спират този който бие камбаната, предават крепостта на доброто отвътре, обричайки и себе си на тиранията злото. Тези които търсят врагът само там където врагът иска да го търсим, го укриват.

Камбаните на Шарли биха тревога..! Войната в Париж означава, че врагът вече е вътре  в крепостта. И това не са нито бежанците, нито исляма... това е Империята на Злото.

Събудете се.  Още не е късно.



Гласувай:
2


Вълнообразно


1. aboychev - УБИЕЦЪТ
14.11.2015 14:37
Е В КЕМЪЛ
цитирай
2. aboychev - ЧЕРВЕНИЯТ АНОНИМЕЦ
14.11.2015 14:46
СИ МИСЛИ
ЧЕ ЦИВИЛИЗАЦИЯТ ВОДИ НАЧАЛОТО СИ
ОТ КРЕМЪЛСКИТЕ САТРАПИ
УРОДИТЕ ВИНАГИ СА АНОНИМНИ
ИЛИ С КАЧУЛКИ
цитирай
3. podvodni - А така, Путин е виновен, мамицата му ...
14.11.2015 15:55
А така, Путин е виновен, мамицата му !
цитирай
4. demograph - Който има мозък вижда
14.11.2015 16:19
Който няма - лапа въдицата. Зад случващото се стоят тези които имат интерес. Който мисли вижда кои са те, който не мисли блее. Без Шарли всички щеше да блеем още. Поклон пред жертвите в името на истината и свободата.
цитирай
5. podvodni - Тъ де, да знаеш колко много въдици ...
14.11.2015 16:41
Тъ де, да знаеш колко много въдици има да излапате, бедна ви е фантазията !
цитирай
6. staler - не може да е истина исус христос да ...
14.11.2015 16:45
не може да е истина исус христос да опъва бога-отец докато си е заврял триъгълен свети дух в задника.когато видя карикатура на меркел която прави свирка на сорос докато си бърше гъзът с страници от талмуда тогава и ще повярвам в свободата.
цитирай
7. demograph - И все пак, Шарли показа истинския лик на екстремизма в исляма, провокирайки го
14.11.2015 17:35
Без това щеше да си блеем. А някои ще си блеят докато са живи, защото да си оффца си е съдба.
цитирай
8. demograph - А истината е, че Путин преметна Обама и Европа по най-баламския начин
14.11.2015 21:20
ИД е американо-английски опозиционен проект, който КГБ измъкна изпод краката им и хвърли обратно срещу САЩ и Запада. Сега Тъпия Запад с неговите прехвалени служби и анализатори, които хабер си нямат с кого си имат работа, се гърчи и кляка на Путин. Пада им се...яззък за пропилените милиарди .
Който не знае, че офицерите на Садам сега командорещи ИД, както и офицерите от бившите служби за сигурност на източния блок, си остават винаги верни на КГБ, да лапа жабетата. Бог да прости мъртвите и милионите излъгани и прогонени... А балканската връзка/подхвърления паспорт на "терорист бежанец", минал през Гърция на път за Париж/ с клането в Париж си е задължителен аксесоар на това кгб - дс театро. Очаквам да излезе и българска връзка, просто няма начин..Но, кьорав карти да не играе...
цитирай
9. demograph - Преди 300 години е имало цивилизаци на робството глупако..
14.11.2015 22:11
анонимен написа:
цивилизацията е на малко повече от триста години и такива стожери можем да ги изброим с дузини.

Цивилизованият свят започва летобренето си ст Европа на 21 век и създаванет на ЕС. И ще завърши с унищожението на европейския проект поради глупостта на такива като теб.
цитирай
10. getmans1 - Грешиш! ИД е отговор на т.н. „Арабска пролет“ обаче не много хитро я активираха миналата година ... когато нещо ставаше на Руско-Украинската граница ....
14.11.2015 22:16
demograph написа:
ИД е американо-английски опозиционен проект, който КГБ измъкна изпод краката им и хвърли обратно срещу САЩ и Запада. Сега Тъпия Запад с неговите прехвалени служби и анализатори, които хабер си нямат с кого си имат работа, се гърчи и кляка на Путин. Пада им се...яззък за пропилените милиарди .
Който не знае, че офицерите на Садам сега командорещи ИД, както и офицерите от бившите служби за сигурност на източния блок, си остават винаги верни на КГБ, да лапа жабетата. Бог да прости мъртвите и милионите излъгани и прогонени... А балканската връзка/подхвърления паспорт на "терорист бежанец", минал през Гърция на път за Париж/ с клането в Париж си е задължителен аксесоар на това кгб - дс театро. Очаквам да излезе и българска връзка, просто няма начин..Но, кьорав карти да не играе...


... „ИД била създадена от Запада и „открадната“ от КГБ!“ .... УЧУДВАШ МЕ!!!
цитирай
11. vencivaleri1951 - Е какъв е интересът на Русия от ИД
15.11.2015 00:04
Това може да го каже само човек който не познава географската карта и девографския

релеф на РФ. То и за тази своя си потенционална уязвимост Русия се намеси във

войната Срещу ИД. Закрилата на Ассад бе съпътстващо според мен в случая.

Истината е че Западът за пореден път започна война която не може да довърши без

помоща на "Ваня" Ще видите какъв ще бъде утре тонът в Турция и как президентът на

РФ отново ще стане приятеля Владимир.
цитирай
12. demograph - Опозиционен проект !!!...Гетски, не се съмнявай в мен. Още съм с всичкия си
15.11.2015 00:56
getmans1 написа:
demograph написа:
ИД е американо-английски опозиционен проект, който КГБ измъкна изпод краката им и хвърли обратно срещу САЩ и Запада. Сега Тъпия Запад с неговите прехвалени служби и анализатори, които хабер си нямат с кого си имат работа, се гърчи и кляка на Путин. Пада им се...яззък за пропилените милиарди .
Който не знае, че офицерите на Садам сега командорещи ИД, както и офицерите от бившите служби за сигурност на източния блок, си остават винаги верни на КГБ, да лапа жабетата. Бог да прости мъртвите и милионите излъгани и прогонени... А балканската връзка/подхвърления паспорт на "терорист бежанец", минал през Гърция на път за Париж/ с клането в Париж си е задължителен аксесоар на това кгб - дс театро. Очаквам да излезе и българска връзка, просто няма начин..Но, кьорав карти да не играе...


... „ИД била създадена от Запада и „открадната“ от КГБ!“ .... УЧУДВАШ МЕ!!!

цитирай
13. demograph - Интересът на Путиния е очеваден. Раздрусване на крушата ЕС и НАТО
15.11.2015 01:37
с надежда гнили круши кат България, Гърция, Македония, Сърбия и Унгария да капнат в двора на Евразия, а ЕС и НАТО да се разпаднат, легитмиране на агресията в Крим и Донецк, и на самия Путин. Измъкване от санкциите чрез рекет с бежанци и терор. Спасяване на последните останали съюзни на Путиния диктатури в Близкия Изток Подобни са и интересите на Ердоган. Наистина, целта на Путин е отново да се върне в Западния клуб, като "приятелят Владимир", чрез ИДИЛ, която е творение на руските служби. Ако се следи внимателно района на руската "война срещу ИД", се вижда, че Путин подготвя не унищожението, а евакуация и предислокация на важните терористи, подобно на Че Гевара и другите от онова време,за да ги ползва другаде. Дребните пионки, хванали се на въдицата ще умрат. Както предвидих преди месеци, ИД ще бъде ликвидирана до края на 2016г. в чест новия американски президент. Париж е началото на ликвидацията на ИД и на залеза на Путин/не и на Русия/, колкото и да ви изглежда невероятно..Щом ББ каза, че гневен на терористите и че тероризмът ще бъде победен, значи това ще стане..ББ знае за какво става дума..
цитирай
14. demograph - Венци, виждам, Че четеш Фридман
15.11.2015 02:19
vencivaleri1951 написа:
Това може да го каже само човек който не познава географската карта и девографския

релеф на РФ. То и за тази своя си потенционална уязвимост Русия се намеси във

войната Срещу ИД. Закрилата на Ассад бе съпътстващо според мен в случая.

Истината е че Западът за пореден път започна война която не може да довърши без

помоща на "Ваня" Ще видите какъв ще бъде утре тонът в Турция и как президентът на

РФ отново ще стане приятеля Владимир.


"Приятелят Владимир" драпа точно затова. Той бърза, защото ресурсите му за водене на война далеч от Русия, по-дълга от 2 месеца, свършват. Путин драпа да принуди "соросоидния" Запад да застане редом с него, а той да се измъкне с чест, макар и като отново завърналия се в семейството, блуден син. Една от другите основните причини за това е, че демографския слон Китай танцува пред задната врата на Русия, а самичък "Владимир" не може да подпира вратата." Не може страна да претендира за важна роля в света, ако няма определен лимит от население"Тукидит
МИСЛЯ,ЧЕ Владимир ще се оттегли от поста си сам, ако се измъкне с чест от кашите които забърка. Така ще остане в руската история като един от великите водачи, "възкресил величието на Русия". Иначе, го очаква поражение и позор. Като спортна натура, той ще избере да се оттегли когато е на върха..Може да възстанови руската монархия, като остане задкулисен "лорд протектор" докато е жив. Така или иначе, след като "Сирия падне" светът и Русия ще са други - по-добри. Това ще стане скоро. Доста по-скоро от прогнозите.
цитирай
15. getmans1 - Не се съмнявам в теб а напротив, вярвам ти но мисля, че е покоректно да се каже, ИД е родена от редиците на подкрепяната от Запада опозиция въпроса е, ....
15.11.2015 10:01
getmans1 написа:
demograph написа:
ИД е американо-английски опозиционен проект, който КГБ измъкна изпод краката им и хвърли обратно срещу САЩ и Запада. Сега Тъпия Запад с неговите прехвалени служби и анализатори, които хабер си нямат с кого си имат работа, се гърчи и кляка на Путин. Пада им се...яззък за пропилените милиарди .
Който не знае, че офицерите на Садам сега командорещи ИД, както и офицерите от бившите служби за сигурност на източния блок, си остават винаги верни на КГБ, да лапа жабетата. Бог да прости мъртвите и милионите излъгани и прогонени... А балканската връзка/подхвърления паспорт на "терорист бежанец", минал през Гърция на път за Париж/ с клането в Париж си е задължителен аксесоар на това кгб - дс театро. Очаквам да излезе и българска връзка, просто няма начин..Но, кьорав карти да не играе...


... „ИД била създадена от Запада и „открадната“ от КГБ!“ .... УЧУДВАШ МЕ!!!


... кой е бащата!?
Според мен той, не е мургав! :)))
цитирай
16. demograph - Не е мургав изобщо
15.11.2015 11:34
След свалянето на Садам, американците започват програма за преквалификация на бившите военни и служители в службите по сигурността на режима в т.н. бюра за преквалификация, където те изучавали демокрацията и нещо за някаква професия. Давали им по няколкостотин долара месечно - нещо като европарите по програмата човешки ресурси на ЕС у нас,за да си траят. Ал Багдади е такъв.След като Обама се изтегли от Ирак, бюрата били закрити и плащането да са кротки било спряно. Останалите там американски спецзвена се опитали да формират от безработните бивши военни и полицаи опозиция на Асад. Но бившо ченге и бивш баасист няма, както знаем. Старите им началници се появили във вакуума от "някъде" и поели командването. Американците ги обучавали и им плащали,както при последния провал с "дивизията" от 60 души,която се предаде щом влезе в Сирия преди два месеца, а бившите им началници под мъдрото ръководство на руските разслужби,/техни наставници от преди/,създали тихичко ИД и се обърнали срещу янките в удобния за Путин момент - когато в Украйна нещата се сгомниха..Излезе инфо за истинския "халиф"-генерал от спецслужбите на Садам,който стои зад Ал Багдади.А зад него е ясно кой стои..В този контекст,руснаците надлъгаха американците с ИД. Останалото е ясно-пропаганда,фишеци..война с реалната народна опозиция срещу Асад, координирана с армията на Асад,прогонване на населението към ЕС, управление на мигрантския поток през проруските балкански държави и Унгария към Германия и нататък. Хитро. Естествено и внедряване на агенти за удари по Европа..чак до Париж, под пропагандното прикритие,че са създадени от САЩ и Сорос за да дестабилизират ЕС и НАТО..?/пълен нонсенс,но работи/.Европа кляка, а САЩ се чудят как да реагират.
Арабите "ислямисти"нямат капацитет да скроят такъв проект. Сега следва прибиране на реколтата, деактивиране и покриване,както стана с Че, Чакала и Червените бригади..нищо ново под слънцето. Затуй, нито Асад, нито руските самолет удрят по ИД. Те са техни хора.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Чета , че
15.11.2015 12:13
в Германия една фройлан убила 7 или 8 деца. Поне за няколко признала , че убила собственоръчно, а другите си починали сами. Четейки Вашите коментари си мисля, че
тази дама не е фройлан, а" подруга Путина". Службите и били вече по петите и "жегата" я подгонила. Могла да вземе със себе си или радиостанцията или децата. Като истинска чекистка не се колебала и взела рацията. За да замете следи убила децата...

Ето точно толкова правдиво изглеждат коменатрите ви/ гети и демограф/
Путин е бил "пионервожатый" когато неомарксистите/ Най вече Маркузе/ прогнозираха подобен развой на събитията в трудовете си. Тоест депролетаризирането на Европа/ износ на производства, а най вече заместващи
човешкия труд иновации/ ще остави ниша в противоречията Труд-капитал и тази ниша предвиждат да се поеме от Ъндърграунада. Тоест движещата сила в класовото противопоставяне да стане съсловие което от поколения е маргинализирано. Разбира се то ще бде обединено от пренебрегната , но за това доста агресивна и безкомпромисна интелектуална среда. Да не кажем отново , че Кремъл е финансирал тези теории ще припомня, че евросоциализма бе заклеймен от всички марксисти практикуващи власт. /в Соцлагера/ Нещо повече, симпантизантите на евросоциалистите в соц системата са отричани далеч по яростно/а и репресирани/ отколко подржниците на Капитала. Например Желю Желев е типичен пример на интелектуалец -евросоциалист. Нали си спомняте как открито заяви че е марксист по убеждение. Така, че нещата от живото се случват най често поради обективни обстоятелства, а не че някой ги подрежда. В случая имаме едно хедонистично западно общество/ където наемни работници например имат яхти, имения/лекари, ай ти специалисти брокери.../ и друго в духовна и материална мизерия. Не е необходимо КГБ или ЦРУ да ги срещат. При тази среща едните живеят за да потребяват, другите мразят за да оцелеят. Трудно се побеждава човек който не се бои да умре. Свсем различни са тези хора от чакащите на Орлов мост поредния "Голям брат
цитирай
18. getmans1 - Точно за това става въпрос и добре, че не те домързя да го разгледаш от А-то. Реакцията на ВуйчоВенци 1951 доказва, че сме на прав път в разсъжденията си! :)))
15.11.2015 19:35
demograph написа:
След свалянето на Садам, американците започват програма за преквалификация на бившите военни и служители в службите по сигурността на режима в т.н. бюра за преквалификация, където те изучавали демокрацията и нещо за някаква професия. Давали им по няколкостотин долара месечно - нещо като европарите по програмата човешки ресурси на ЕС у нас,за да си траят. Ал Багдади е такъв.След като Обама се изтегли от Ирак, бюрата били закрити и плащането да са кротки било спряно. Останалите там американски спецзвена се опитали да формират от безработните бивши военни и полицаи опозиция на Асад. Но бившо ченге и бивш баасист няма, както знаем. Старите им началници се появили във вакуума от "някъде" и поели командването. Американците ги обучавали и им плащали,както при последния провал с "дивизията" от 60 души,която се предаде щом влезе в Сирия преди два месеца, а бившите им началници под мъдрото ръководство на руските разслужби,/техни наставници от преди/,създали тихичко ИД и се обърнали срещу янките в удобния за Путин момент - когато в Украйна нещата се сгомниха..Излезе инфо за истинския "халиф"-генерал от спецслужбите на Садам,който стои зад Ал Багдади.А зад него е ясно кой стои..В този контекст,руснаците надлъгаха американците с ИД. Останалото е ясно-пропаганда,фишеци..война с реалната народна опозиция срещу Асад, координирана с армията на Асад,прогонване на населението към ЕС, управление на мигрантския поток през проруските балкански държави и Унгария към Германия и нататък. Хитро. Естествено и внедряване на агенти за удари по Европа..чак до Париж, под пропагандното прикритие,че са създадени от САЩ и Сорос за да дестабилизират ЕС и НАТО..?/пълен нонсенс,но работи/.Европа кляка, а САЩ се чудят как да реагират.
Арабите "ислямисти"нямат капацитет да скроят такъв проект. Сега следва прибиране на реколтата, деактивиране и покриване,както стана с Че, Чакала и Червените бригади..нищо ново под слънцето. Затуй, нито Асад, нито руските самолет удрят по ИД. Те са техни хора.

цитирай
19. demograph - Да бе Валери, казах ти, че четеш много
15.11.2015 22:43
Само систематизирай запомненото и опитай да стигнеш до рационални изводи. Помниш ли какво ни учеха,че бил казал Ленин?- Кой има интерес? Демек мотив. Прав си, че по света има милиони маргинали, които са готови да режат главите на успешните. И го правят всеки божи ден.Левичарите обикновено са такива. Ислямистите са вид левичари. Но, от единичен акт до сложен заговор има разлика. Самият Ленин не успял сам и се продал на немските тайни служби за да разсипе Русия.Сега на мястото на Ленин са купища полезни идиоти левичари,антикапиталисти,антиглобалисти,и прочие, а сред тях на мода са ислямските ленинчета. А като го няма Кайзера, се появява Путин.Та..кой има интерес от дестабилизирането на ЕС и НАТО?..Путин. Кой подгони бежанците по русофилкото коридорче на Балканите към Германия?..Хората на Путин Асад и ИДИЛ. Кой сега гони с бомби остатъците от опозицията срещу Асад към Европа? Путин. Защото само той и Ердоган имат интерес да притиснат ЕС до разпад. Това за САЩ и Сорос е несериозно. В глобален сблъсък с Русия, Китай и тероризма, САЩ да си унищожават съюзниците е направо смешка, а Сорос..дори Орбан се чувстваше неловко, когато дрънкаше, по путинска поръчка, тези глупости..И така, КОЙ има интерес от теракт който да свърже ИД с бежанците? Путин, по логиката на предходното. Кой може да преведе "сирийски"терористи през Балканското трасе и надлежно да документира това? Путин чрез русофилките по трасето. Кого обслужва теракта в Париж, точно преди срещата Г20 и преговорите за Асад..? Путин. Ако ИД са независима структура, която реално иска да прави халифат,те никога не биха сторили такъв самоубийствен акт,точно в този момент.Та, на кой вдига цената това парижко клане? - На Путин. В обществата се натрупват напрежение и гняв, но винаги мащабните трусова са умело режисирани от мощни задкулисни фактори,които преследват своите интереси..В случая следите водят към Путиния. Но, ние с теб имаме различна оценка за ролята на личността и на човешките маси в историята.
цитирай
20. demograph - Естествено, дори и само заради това, че допусна да го вкарат в този капан
16.11.2015 14:57
podvodni написа:
А така, Путин е виновен, мамицата му !

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7960758
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10305
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол