Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2021 14:32 - На лютата фенка на партията "Има Такъв Народ", всеизвестната с агитациите си под път и над път ZAW12929, с умиление :)
Автор: dobrodan Категория: Политика   
Прочетен: 4106 Коментари: 22 Гласове:
9

Последна промяна: 09.04.2021 19:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Да започнем с това, че госпожата притежава самоусещането на застрашен вид:

"27. zaw12929 - НЕ МЕ ЗАПЛАШВАЙ, НЕ МИ ВЛИЗАЙ В БЛОГА НЕ ПИШИ ЗАПЛАХИ- ИЗТРИВАМ ТЕ
14:09"

   Аз пък защо не виждам някой да я е заплашвал с нещо, особено аз?

Поздравявам я с един куплет от Песничката на моряка:

                   Веднъж се връщам у дома пиян като свиня
                   и гледам НЯКАКВИ ПЕТНА ПО БРАЧНИТЕ ЛЕГЛА.
                   Питам аз женичката: кажи ми, миличка,
                    какви са тез петна по брачните легла?
                
                   Отвърна тя: идиот, простак, мръсник,
                   какво си мислиш ти? Това не са 
                   петна, а розова вода (последното се повтаря два пъти).

                   Припев: Стар моряк съм аз, до пъпа съм с брада,
                    но никъде не съм видял вода като туткал? :):):):)


   Как приключва една блогова "дискусия" :

28. zaw12929 - Н 09:27 - Госпожа, относно това, ...
14:11 Н
09:27 - Госпожа, относно това, колко съм умен, ще си позволя да Ви споделя,

от: dobrodan За постинг: ПРОДЪЛЖАВАТ ГЕРБЕРИТЕ ДА ЛЪЖАТ- УМЕЯТ И ДА КРАДАТ И ЗАТОВА НАПУСКАТ ТЕРЕНА СЛЕД ДУЗПА
че не ми достигат около 15 точки, за да стана член на МЕНСА-България.
Това е доста повече от средното. В пъти, имам предвид.
Нямам никакво намерение да се занимавам с политическа дейност, личностните ми качества изключват всяка възможност за това.
Имам въпрос: смятате ли, че като пишете с главни букви, написаното ще стане по-вярно?
Когато партията "Има такъв народ" се оака до ушите, може ли да Ви припомня тропарите, дето сега ги пеете?
Ниво и Слави? :):):):):)
Световен лидер??????
Госпожа.....не пишем за Майкъл Джексън....все пак.
Относно музиката му.....добре, че влашките цигани нямат претенции за авторски права :).
Затвор....мъст....връщане на пари.....и към колко часа ще да стане тая работа?
Извинете....в кой свят живеете?
Истината поне за момента е, че Трифонов няма полезен ход.
Борисов (към когото смятате, че питая светли чувства :):):)), няма губещ ход.
С удоволствие ще наблюдавам как ще се гърчите като настъпана в най-скоро време :). Слави, Слави, Слави, Слави......Слави.
И какво от това?
Едно огромно нищо. Само това.
Я....то не било какво да е "нищо" :):):):):)! Цитирам:
"Същински шок предизвика експерт от листите на партията на Слави Трифонов ИТН сред десетки хиляди българи, препитаващи се в енергийния сектор. Иван Хиновски, който бе представен от татуирания шоумен още преди изборите като водещ спец по темата, днес обърна тотално намеренията на ИТН по отношение на политиката в енергийния бранш. Човекът на Трифонов заяви, че ТЕЦ "Марица-Изток 2" ще изпадне от пазара, въглищните модули трябва да бъдат заменени от парогазови. Репликата му буквално изправи на нокти семействата на над 2400 работещи в централата и над 15000 от мини "Марица-Изток".
Всички в Стара Загора и Нова Загора са в шок от изказването на Хиновски, тъй като никога преди изборите никой от хората на Слави Трифонов не е анонсирал подобни намерения да закрива препитанието им, особено в толкова кратки срокове. При това самият Трифонов бе водач на листа в Града на липите, където ИТН събира 29053 гласа.
Иван Хиновски стига и по-далеч................."Моята лична концепция, а и тази на колегите ми е, че ние нямаме нужда от АЕЦ-Белене, това е обременен проект, а най-добрият проект е да имаме 7-ми и 8-ми блок на АЕЦ-Козлодуй като продължение на 5-ти и 6-ти блок".........
С други думи, от урната директно на трудовата борса :):):):).


Бихте ли коментирали тази новина, госпожо ZAW12929? :):):):):):). НЕКА ЧУЕМ ВСИЧКИ МНЕНИЕТО ВИ?
Госпожа, никъде не е казано, че почтената възраст НЕПРЕМЕННО носи мъдрост.....всекиму.
Цялата Ви предизборна блогова кампания беше плод на илюзии, а защо - не зная. Само че ще ги плащаме скъпичко, и аз, и Вие.
НАЛЛИИИИ?
Одобри | Изтрий
13:07 - Чакам да пуснете коментара,който стои на изчакване.

от: dobrodan За постинг: ПРОДЪЛЖАВАТ ГЕРБЕРИТЕ ДА ЛЪЖАТ- УМЕЯТ И ДА КРАДАТ И ЗАТОВА НАПУСКАТ ТЕРЕНА СЛЕД ДУЗПА
Иначе ще Ви посветя отделен постинг, напълно заслужено.
Одобри | Изтрий
АПИШИ СИ МНЕНИЕТО ЗА СЛАВИ ЛИЧНО НА НЕГО- АЗ НЕ СЪМ ПОЩЕНСКА КУТИЯ!!! цитирай
          И какво следва от всичко това? Че си извъртаме д-то на 180 градуса....добре, но там също има годни за употреба.......кухини :).

   И така, моряшката жена следващия път измислила следното (моля това да се приеме като художествен обобщаващ образ, че току-виж някой сметнал, че се отнася точно и единствено за конкретна нечия съпруга):


                       Веднъж се връщам у дома, пиян като свиня,
                       и гледам - моята жена с това във онова....(повтаря се два пъти).
                       Питам аз женичката: кажи ми, миличка,
                        защо си легнала така С ТОВА ВЪВ ОНОВА?
                   
                       Какво ми рече тя: идиот, простак, мръсник, 
                       това не е това, а дръжка от метла.....а дръжка от метла :).
                       Стар моряк съм аз, до пъпа съм с брада, (повтаря се два пъти)
                       но никъде не бях видял метла със две *** (колела, да речем).........


    Госпожа.....за да му дойде на някого акъла, то трябва да има къде да влезе.
Купете си поне шапка.......жалко иначе....за главата, с която не мислите.


    Поздрав на ZAW12929  праща и  "старият моряк" сър Стенли, лека му пръст. Един нормален имаше в тая държава и вече не е сред нас, мир на праха му....



 




Гласувай:
12



1. dobrodan - https://s1.piktv.bg/f/videos/11/piktv_68957be180a99527483ab33bc2d18f26.mp4
09.04.2021 14:49
Това кратичко интервю е взето само преди четири години, главният герой се канеше да си прави татуировка с мотото "Аз нямам политически амбиции"......
:):):):):)!
цитирай
2. fun1001 - :-)) хе хе хехе, веселбаа ,има и при теб...какъв кодоош!!))))
09.04.2021 15:14

Веднъж се връщам у дома, пиян като свиня,
и гледам - моята жена с това във онова....(повтаря се два пъти).
Питам аз женичката: кажи ми, миличка,
защо си легнала така С ТОВА ВЪВ ОНОВА?

баба цаФфка,85, е т н "Вампир с Интервю") беше при колегата колев38..
отскоро, е и моя...любима.мушмула, след като разбрах изуменаа..
че, пише пРости за 10 лева на ден..
ЕленКокошков, е нейн профил,ноо Магарицата, не става
за..полови закачки, ясно..защо_))
само, корема и 98 см..
цитирай
3. dobrodan - На зла круша - зъл прът.
09.04.2021 15:20
Каквото повикало - това се обадило.
Който го е страх от мечки, не ходи в гората.
Като кажеш "А", трябва да си готов да кажеш и "Я".
Има и още подходящи за случая народни мисли.....
Както казал японецът - искам да имам ума на българина, ама тоя, дето му идва по-сетне :).

Взехме изборите....малко нецензурно ще прозвучи, но "на та**ак".
Случайно или не, на руски език същият израз - натощак - означава "празен стомах, на гладно".
Такива работи :).
цитирай
4. radostinalassa - Профито ме набеждаваше, че тя ми била свекърва, а Скалата...
09.04.2021 15:51
направо ни дублираше с нея. Вече пиша на ЛС само на свестни хора, след като сина на Фуна ги публикува /ЛС/3 пъти в блога. Сега вече освен мухлъо не му пиша повече епитети на лични.
цитирай
5. dobrodan - Аз пък мисля, че двете с нея - zaw 12929 - използвате едни и същи изрази доста често
09.04.2021 16:08
и освен това, че от твое име в профила ти пишат и други хора.
Нещо по този въпрос?
Не ми пречи особено, както си видяла :).
цитирай
6. radostinalassa - Нещо по - конкретно?
09.04.2021 16:38
Вярно е , че понякога си говоря на ви, но това не е причина за конспирации.
цитирай
7. fun1001 - ....ти, определено, не излизаш от "филма",а моите синове,имат др интереси,освен Блога с бабите..
09.04.2021 18:04
radostinalassa написа:
направо ни дублираше с нея. Вече пиша на ЛС само на свестни хора, след като сина на Фуна ги публикува /ЛС/3 пъти в блога. Сега вече освен мухлъо не му пиша повече епитети на лични.


имате Общо с кухата бабаКокошкова,Цветана Владова. 12929..
и Тя, е копирайтерка, за дребни пари..
..може и да сте роднини..а, защо се криеш?
защото, не си...чиста, Расссо, толкова е просто..
цитирай
8. radostinalassa - Проста си , така е
09.04.2021 19:27
Така ли не чатна, че Еленко е мъж? Някой хермафродит ще те изненада.
цитирай
9. dobrodan - Невероятно е мъж да си избере никнейм
09.04.2021 19:29
Кокошков. Дори и да е от новите "мъже".
цитирай
10. radostinalassa - А Еленко?
09.04.2021 19:49
Да не е жена. Той е от редките блогъри, които ме подкрепят, но такава циничност е прекалена за добрия вкус.
цитирай
11. radostinalassa - А азиатците имали ли са ...
09.04.2021 19:52
двуетажни къщи или само юрти? И ями за ориза? И по - голям череп от нашия? Фаргат казва, че монголоиди са стигнали до Балканите , но сигурно са ставали само за помощен персонал.
цитирай
12. eva666 - рассоо,лъжеш!!!!! или, ЕленКокошко, си ТИ /аз не съм куха Лейка, като теб..
09.04.2021 20:36
radostinalassa написа:
Така ли не чатна, че Еленко е мъж? Някой хермафродит ще те изненада.

цитирай
13. eva666 - ...примитивноо,чак срамно!! затова ли ми изтри комента за Тамерлан? ами, ще го напиша отново
09.04.2021 20:37
radostinalassa написа:
двуетажни къщи или само юрти? И ями за ориза? И по - голям череп от нашия? Фаргат казва, че монголоиди са стигнали до Балканите , но сигурно са ставали само за помощен персонал.

цитирай
14. dobrodan - Не Еленко, а Елен. Което име навсякъде в Европа (ние правим изключение, както винаги)
09.04.2021 20:40
дават на деца от женски пол.
Азиатци е твърде общо понятие. Радостинке, на територията на Азия са намерени такива неща, че свят да му се завие на човек. Вече кой ги е правил и кога......още не се знае. Не подценявай жълтата раса, бъркаш много.
Я погледни само кхмерите. Град ли, държава ли, ама квадратни километри напоявана площ, изкуство, строителство, архитектура, скулптури....
Нито стартът е бил само един, нито е бил равен за всички.
За 50 години Китай стигна технологичния връх на планетата. След още 20 просто не знам, като започне не само да изнася, но и да купува мозъци.....
Ние къде сме, те къде са....ехе.....
Някои неща косвено ще се изяснят от следващата книга, която ти по стар навик няма да прочетеш :). Жалко :).
цитирай
15. dobrodan - Юли :), имай милост :),
09.04.2021 20:44
жената толкова си може. Поне рови и изнамира интересни неща. Като махнем плявата на поредния съветски пронационалистично надъхан коментатор, когото е копирала, има и прилична информация....понякога ;).
Стига сте се карали сега:).
цитирай
16. mt46 - Ами
12.04.2021 00:02
има доста заблудени хора... Не харесвам нито Боко, нито Слави... :)
цитирай
17. dobrodan - Ами.....и аз не допусках
12.04.2021 00:17
да са чак толкова много, обаче........
Има и един дребен, миниатюрен проблем, за който няма чак много, да кажем, изнесена информация в медиите.
КЪДЕ ИЗЧЕЗНАХА ЯКО ДИМ ПОВЕЧЕ ОТ 100 000 ГЛАСА, ТРАДИЦИОННО ДАВАНИ В ПОДКРЕПА НА ДПС?!
Борисов си има огромните грехове, всички го знаем. Този, когото подкрепих, няма да присъствува в новия ни парламент. Добре.
Цяло чудо е, че не се кандидатира Азис. Щеше да отвее всички останали :):):).
Или го пазим за президентските избори?
цитирай
18. zaw12929 - ЧОВЕК ОТ ЕДНА ДУМА РАЗБИРА, НО ЦЯЛАТА ГЕРБ НЕ РАЗБРА КАКВО И СЕ СЛУЧВА
04.05.2021 14:44
ЗОРЛАН ГЕЗОЛЮК ОЛМАЗ : НЕ МИ ПИШИ КОМЕНТАРИЗАПАЗИ СИ МНЕНИЕТО!
14:39
dobrodan написа:
госпожо демократке?
Понеже, да си го кажа, почва да ни писва от вас, а имам и доста друга работа,
ще си позволя да Ви споделя едно нещо: благодарение на любимците Ви България я чака управление на военни.
Знаете ли как се нарича това? Отде да знаете я.
Хунта. На всичко отгоре най-демократично избрана.....
Радвайте се. Конкретно Вие и съгласоподавателите за Вашата избрана партия бихте били най-недоволни от това.
Госпожа......раздаването на акъл не е каквото притежаването му.
Можеш да даваш акъл и без да го имаш.

НЕ ИСКАМ ДА СПОРЯ С ВАС. СПРЕТЕ СЕ! НЕ МИ ВЛИЗАЙТЕ В БЛОГА С НАГЛАСАТА ДА МЕ ЗАСРАМИТЕ, ДА МЕ АТАКУВАТЕ, ДА ПОКАЖЕТЕ КОЛКО СТЕ ИНТЕЛИГЕНТЕН А НАРОДА Е КАЗАЛ "ДВА ОСТРИ КАМЪКА БРАШНО НЕ МЕЛЯТ.
АЗ НЕ ВИ ПРИНУЖДАВАМ ДА СТЕ НА МОЕТО МНЕНИЕ- ВИЕ ГО ПРАВИТЕ И ТОЗИ И ВСЕКИ ВАШ КОМЕНТАР С НАПАДКИ ИЗТРИВАМ- НЯМАМ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СИ РИСКУВАМ ЗДРАВЕТО С НАГЛЕЦИ, КОИТО СЕ МИСЛЯТ ЗА ГОЛЯМАТА РАБОТА НО НЕ И ПРЕД МЕН. ДОКАЗАХТЕ СЕ, КАТО ИСТИНСКИ НАГЪЛ ГЕРБЕР.
ИЗТРИВАМ- МОЕ ПРАВО Е КАК ДА ПОСТЪПЯ А ВИЕ ПО ГЕРБЕРСКИ РУГАЕТЕ, ОБИЖДАТЕ ПРОДЪЛЖАВАЙ, НО НЕ В МОЯ БЛОГ
ПИШИ В БЛОГА СИ ПОСТИНГИ ЗА МЕН- СУПЕРНАГЛОСТ ГЕРБЕРСКА- САМО ТОВА МОЖЕТЕ!
СЪБИРАЙ СИ В БЛОГА СЪМИШЛЕНИЦИТЕ СИ, НО ПРИ МЕН ВЕЧЕ НЕ МОЖЕ! ИЗТРИВАМ БЕЗ ЧЕТЕНЕ!
цитирай
19. zaw12929 - ТОВА ЧЕ ДОБРОДАН НЕ РАЗБИРА, КАКВО ...
04.05.2021 15:02
ТОВА ЧЕ ДОБРОДАН НЕ РАЗБИРА, КАКВО МУ КАЗВАМ СИ Е Е НЕГОВ ПРОБЛЕМ
ПОВТАРЯМ: НЯМА ДА СПОРИМ- ВСЕКИ ПО ПЪТЯ СИ!
НЕ ЖЕЛАЯ ДА СТАВАМ ГЕРБЕР- ВСЕ ЕДНО НА 9 СЕПТЕМВРИ ДА СИ КУПЯ ФАБРИКА!!!
цитирай
20. dobrodan - Госпожо, точно във Вашия случай самосравнението с "остър камък"
04.05.2021 19:07
е много неподходящо, меко казано.
Като сте излязла на мегдана да играете ръченица, ще свикнете и да ви щипят.
Това да не го приемате буквално (няма начин!), но е подходяща за случая народна поговорка.
Абсолютно безинтересна сте от изборите нататък.
Не си придавайте излишна важност, няма цял живот с Вас да се занимавам, както вече писах.
Ще сте жива да видите резултата от липсата на мозък на "новите демократи", за които пяхте псалми и дитирамби на лягане и на ставане пет месеца :). Пари няма да видите, разбира се.
Много моля да разберете едно - ако аз хвана да ругая и обиждам, ще Ви се вкисне млякото в хладилника, МОЛЯ, ДРУГАРКО :)!
С последния ред от втория си коментар показвате прилична степен на търговско отношение към иначе така лирично настроената си патриотична душа :).
Бъдете винаги добре дошла при мен.....ако Ви стиска.
P. S. Това, че владеете друг език, не е нещо лошо.
Все пак ще е добре да пояснявате за нас, които не го знаем. И така: Зорлан гюзелик - олмаз !( на сила хубост - не става ).
Всичко, което исках да направите, беше да спрете да пишете ЛЪЖИ.
Никой не Ви е канил да ставате "герберка", едва ли и ще Ви покани :).
цитирай
21. notfun - ..аз, мисля, че си губим Времето с тез, краси..
04.05.2021 23:22
само, погледни Радка, го4иито, баба панацейка, и др две ба ла лай ки)) набор 1946
..това ,не са хора, за сериозни р ри, а камо ли, за достойни Дела..
дон Хуан ги нарича - пропукани гърнета..
...тъжно ее, един осакатен, и нещастен народец,с клета и тъжна съдба..
....расса,лъже, троли..маскира се с 15 имена,ако ти ги изредя...
моите деца ,нямат време за никакви чатове.Аз съм..История, Декамерон..)

...то не може едно подредено изречение, да сътвори...нито на руски, ни на турски, нито, на бг ...
ние ,с теб,очакваме, да имат Провиденческо и абстрактно..мислене/ и тълкувание..
забрави,Мисия, невъзможна!
няма такива наоколо...
лека нощ,приятелю..
цитирай
22. dobrodan - О.....:):):), моята цел е далеч по-прозаична :):):)....
05.05.2021 10:19
Като почнат да се прехласват над санитарния максимум, шамара зад врата, както лекуват главоболие в Мозамбик ;):):):

https://www.youtube.com/watch?v=SArQEw7x_HI

Така се предава много информация за един миг :):Л):)!

Поне за известно време върши работа. После - пак.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dobrodan
Категория: История
Прочетен: 1042887
Постинги: 381
Коментари: 4984
Гласове: 4142
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031